درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 14:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10035صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 فروردین 1393 - 09:56
​​توجه به مسئولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها در هفته روابط‌عمومی
در هفته روابط‌عمومی سال 1393 مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
  

​​توجه به مسئولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها در هفته روابط‌عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی (27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد 1393) با بیان این مطلب افزود: روابط‌عمومی‌ها علاوه بر اینکه وظایف مشخصی در قبال سازمان و مخاطبان مستقیم خود دارند، در قبال اجتماع نیز وظایف و مسؤولیت‌هایی دارند که بایستی این وظایف تبیین، تشریح و عملی شود.

 

وی گفت: نه تنها مدیران و کارکنان یک دستگاه از روابط‌عمومی خود انتظار اقدامات حرفه‌ای برای شناسایی مشکلات و ارائه راه‌حل دارند بلکه عموم مردم از نهاد روابط‌عمومی این انتظار را دارند که در مسیر پیشرفت و تعالی کشور، فعال‌تر و مفیدتر عمل کند.

 

کاظمی دینان برگزاری هفته روابط‌عمومی را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های علمی و عملی روابط‌عمومی‌ها دانست و یادآور شد: بنا داریم در طول این هفته مهم‌ترین اولویت‌ها و انتظارات جامعه از این نهاد را به همراهان و فعالان این حوزه گوشزد کنیم.

 

رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی 1393 افزود: در هفته روابط‌عمومی امسال، فعالان روابط‌عمومی در سراسر کشور در حرکتی نمادین و برای اعلام پذیرش مسؤولیت‌های اجتماعی خود با حضور در مؤسسات و نهادهای خیریه که به نفع گروه‌های آسیب‌پذیر اقدامات داوطلبانه و خیرخواهانه انجام می‌دهند، آحاد مردم را تشویق به مساعدت برای کاهش آلام ایشان خواهند کرد.

 

کاظمی دینان با اشاره به اینکه تدوین نظامنامه و مرامنامه مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها با این حرکت کلید می‌خورد، گفت: روابط‌عمومی، هنر، حرفه و عملی پیش‌برنده است و به همین دلیل می‌تواند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مؤثر باشد.

منبع: آفتاب

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد