درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 22:36   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10035صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 فروردین 1393 - 09:56
​​توجه به مسئولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها در هفته روابط‌عمومی
در هفته روابط‌عمومی سال 1393 مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
  

​​توجه به مسئولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها در هفته روابط‌عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی (27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد 1393) با بیان این مطلب افزود: روابط‌عمومی‌ها علاوه بر اینکه وظایف مشخصی در قبال سازمان و مخاطبان مستقیم خود دارند، در قبال اجتماع نیز وظایف و مسؤولیت‌هایی دارند که بایستی این وظایف تبیین، تشریح و عملی شود.

 

وی گفت: نه تنها مدیران و کارکنان یک دستگاه از روابط‌عمومی خود انتظار اقدامات حرفه‌ای برای شناسایی مشکلات و ارائه راه‌حل دارند بلکه عموم مردم از نهاد روابط‌عمومی این انتظار را دارند که در مسیر پیشرفت و تعالی کشور، فعال‌تر و مفیدتر عمل کند.

 

کاظمی دینان برگزاری هفته روابط‌عمومی را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های علمی و عملی روابط‌عمومی‌ها دانست و یادآور شد: بنا داریم در طول این هفته مهم‌ترین اولویت‌ها و انتظارات جامعه از این نهاد را به همراهان و فعالان این حوزه گوشزد کنیم.

 

رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی 1393 افزود: در هفته روابط‌عمومی امسال، فعالان روابط‌عمومی در سراسر کشور در حرکتی نمادین و برای اعلام پذیرش مسؤولیت‌های اجتماعی خود با حضور در مؤسسات و نهادهای خیریه که به نفع گروه‌های آسیب‌پذیر اقدامات داوطلبانه و خیرخواهانه انجام می‌دهند، آحاد مردم را تشویق به مساعدت برای کاهش آلام ایشان خواهند کرد.

 

کاظمی دینان با اشاره به اینکه تدوین نظامنامه و مرامنامه مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها با این حرکت کلید می‌خورد، گفت: روابط‌عمومی، هنر، حرفه و عملی پیش‌برنده است و به همین دلیل می‌تواند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مؤثر باشد.

منبع: آفتاب

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد