درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10035صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 فروردین 1393 - 10:32
​​توجه به مسئولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها در هفته روابط‌عمومی
در هفته روابط‌عمومی سال 1393 مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
  

​​توجه به مسئولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها در هفته روابط‌عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی (27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد 1393) با بیان این مطلب افزود: روابط‌عمومی‌ها علاوه بر اینکه وظایف مشخصی در قبال سازمان و مخاطبان مستقیم خود دارند، در قبال اجتماع نیز وظایف و مسؤولیت‌هایی دارند که بایستی این وظایف تبیین، تشریح و عملی شود.

 

وی گفت: نه تنها مدیران و کارکنان یک دستگاه از روابط‌عمومی خود انتظار اقدامات حرفه‌ای برای شناسایی مشکلات و ارائه راه‌حل دارند بلکه عموم مردم از نهاد روابط‌عمومی این انتظار را دارند که در مسیر پیشرفت و تعالی کشور، فعال‌تر و مفیدتر عمل کند.

 

کاظمی دینان برگزاری هفته روابط‌عمومی را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های علمی و عملی روابط‌عمومی‌ها دانست و یادآور شد: بنا داریم در طول این هفته مهم‌ترین اولویت‌ها و انتظارات جامعه از این نهاد را به همراهان و فعالان این حوزه گوشزد کنیم.

 

رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی 1393 افزود: در هفته روابط‌عمومی امسال، فعالان روابط‌عمومی در سراسر کشور در حرکتی نمادین و برای اعلام پذیرش مسؤولیت‌های اجتماعی خود با حضور در مؤسسات و نهادهای خیریه که به نفع گروه‌های آسیب‌پذیر اقدامات داوطلبانه و خیرخواهانه انجام می‌دهند، آحاد مردم را تشویق به مساعدت برای کاهش آلام ایشان خواهند کرد.

 

کاظمی دینان با اشاره به اینکه تدوین نظامنامه و مرامنامه مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها با این حرکت کلید می‌خورد، گفت: روابط‌عمومی، هنر، حرفه و عملی پیش‌برنده است و به همین دلیل می‌تواند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مؤثر باشد.

منبع: آفتاب

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد