درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 19:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی اسلامی  

سیره تبلیغی و پیام‌رسانی حضرت زینب(ع) پس از عاشورا سیره تبلیغی و پیام‌رسانی حضرت زینب(ع) پس از عاشورا
صدای امام حسین و فریاد «هل من ناصر ینصرنی» را به مردم دنیا بازگوید و اگر زینب پیام کربلا را به تاریخ بازنگوید، کربلا در تاریخ می‌ماند و کسانی که به این پیام نیازمندند از آن محروم می‌مانند.
دوشنبه، 19 مهر 1395 - 07:52

عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ
عاشورا به عنوان رویدادی عمیق معرفتی، منجر به خلق رسانه هایی شده که به بازخوانی مستمر و اثرگذار این پیام می پردازند.
چهارشنبه، 20 دی 1391 - 08:04

علی (ع)، مدیریت و روابط عمومی علی (ع)، مدیریت و روابط عمومی
امام‌ علی‌ (ع) می‌فرماید: ای‌ مردم‌، همانا سزاوارترین‌ فرد به‌‌ امر خلافت‌ و مدیریت‌، کسی‌است‌ که‌ در اجرای‌ امور تواناترین‌ و در فهم‌ مسائل‌ داناترین‌ به‌ فرمان ‌خداوند باشد. چون یکی‌ از آفات‌ جدی‌ مدیریت‌ برکناری‌ و واپس‌ نهادن‌ انسان‌های‌ آگاه‌ و با فضیلت‌ است.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 06:58

برنامه ماه رمضان روابط عمومی برای کانون مسلمانان آمریکا برنامه ماه رمضان روابط عمومی برای کانون مسلمانان آمریکا
روابط عمومی تماماً در مورد مدیریت مثبت روابط است. همانطور که اینجا می خوانید، لطفا دیدگاه یک غیر مسلمان را که هرگز در مرکز شما نبوده، در نظر بگیرید. گام به گام خودتان را جای آنها قرار دهید، کار را با جستجوی جامعه مسلمانان محلی، تلاش خود را در فراخوانی مساجد محلی، رفت و آمد هر روزه، پارکینگ، علائم راهنما (به خصوص در قسمت ورودی و فضای لابی) آغاز نمایید
شنبه، 14 تیر 1393 - 17:31

پیامبر اسلام الگویی از روابط عمومی و ارتباطات پیامبر اسلام الگویی از روابط عمومی و ارتباطات
رآن کریم بسیاری از قواعد علمی روابط عمومی و ارتباطات را در میان آیات خود بیان کرده است؛ همان گونه که زندگی، گفتار، کردار و روش های زندگی پیامبر اسلام الگویی از روابط عمومی و ارتباطات بود که بعدها به صورت یک علم و فن انسانی تدوین و ارائه شد.
جمعه، 27 دی 1392 - 19:20

 عاشورا و ارتباطات غیرکلامی عاشورا و ارتباطات غیرکلامی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عاشورا حقیقتی تاریخی و مراسمی فرهنگی است؛ پژوهشگران، همواره در پی کشف حقیقت تاریخی عاشورا هستند حال آنکه مردم چهره فرهنگی آن را هر ساله می‌افرینند.
چهارشنبه، 21 مهر 1395 - 07:40

مسلمانان به طور مداوم سرگرم دفاع از روابط عمومی هستند مسلمانان به طور مداوم سرگرم دفاع از روابط عمومی هستند
مسلمانان در طی دهه ها در میان بارزترین پراکندگی های قومی-مذهبی قرار داشته و مورد بررسی قرار گرفته اند و بررسی دقیق تر در دوره ترامپ تشدید یافته است که تنوع آن لزوما خوب تلقی نمی شود.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:11

شبکه‌های اجتماعی و فرصتی به نام رمضان شبکه‌های اجتماعی و فرصتی به نام رمضان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاربران شبکه‌های اجتماعی و به طور خاص، شبکه اجتماعی توئیتر از ابتدای ماه مبارک رمضان با نشانه گرافیکی هلال ماه به رنگ آبی به استقبال این ماه مبارک رفتند
جمعه، 27 تیر 1393 - 08:27

پوسترهای ماه مبارک رمضان با طعم تبلیغات- قسمت اول پوسترهای ماه مبارک رمضان با طعم تبلیغات- قسمت اول
پوسترهای ماه مبارک رمضان با طعم تبلیغات
یکشنبه، 6 مرداد 1392 - 07:27

رمضان؛ ماه خدمت روابط عمومی به ارباب رجوع سازمان رمضان؛ ماه خدمت روابط عمومی به ارباب رجوع سازمان
هرچقدر که روابط عمومی بتواند این شرایط را بشکند و با نوآوری و خلاقیت شرایط بهتری را برای مخاطبان خود پدید آورد در این مناسبت ها اعتبار بیشتری به سازمان خودش بخشیده است.
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 - 07:32

وظیفه متخصص مسلمان روابط عمومی وظیفه متخصص مسلمان روابط عمومی
با انقلاب بنیادی که در حوزه ارتباطات و رسانه ها در دست اقدام است، متخصص مسلمان روابط عمومی، همچون هر متخصص ارتباطات واجد شرایط دیگری، اکنون نیازمند مقاوم سازی روابط عمومی و بازاریابی با تکنیک ها و استراتژی های جدید می باشد.
چهارشنبه، 13 بهمن 1395 - 10:22

روابط عمومی در خیریه های خصوصی روابط عمومی در خیریه های خصوصی
مردم ایران مردمی گشاده دست و خیر هستند اما به شدت از دروغ و فریب گریزانند. تبلیغات این حس را به آنها می دهد و روابط عمومی این حس را از آنها می گیرد، بنابراین انتخاب عاقلانه انجام دهیم.
یکشنبه، 23 آبان 1395 - 13:15

پاسخگویی با تکیه بر نظارت پاسخگویی با تکیه بر نظارت
متاسفانه اکنون به وضوح می‌توان دید که برخی تحرکات فسادآمیزساختارگونه و سازمان یافته در کشور عزیزمان ایران برای احیای تبعیض و نقض عدالت اجتماعی درحال انجام است و هزینه‌های هنگفتی به کشور و ملت تحمیل می کند.
پنجشنبه، 13 آبان 1395 - 07:51

روابط عمومی احیاگر بانکداری اسلامی روابط عمومی احیاگر بانکداری اسلامی
اگر روابط عمومی ها بتوانند تبیین کنند که در بانکداری اسلامی انسان محوری جای سود محوری را می گیرد و به جای نقش آفرینی پول، کالا و سود، این انسان است که محور اصلی قلمداد می شود، نه تنها خود روابط عمومی در قامت یک روابط عمومی کاملا اخلاقی ظاهر خواهد شد بلکه در این قاموس، موجبات احیاگری ارزش های اعتقادی و انسانی را فراهم خواهد نمود.
چهارشنبه، 16 تیر 1395 - 07:27

چگونه حامیان فلسطین می توانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند؟ چگونه حامیان فلسطین می توانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند؟
اعراب نمی دانند که نحوه ارائه اطلاعات می تواند از خود اطلاعات ارائه شده اهمیت بیشتری داشته باشد. من عمرم را صرف آگاه کردن اعراب بی‌تفاوت نسبت به استراتژی ارتباطات هوشمند و استراتژیک نمودم.
سه شنبه، 18 اسفند 1394 - 07:42

تغییر در استراتژی روابط عمومی حماس تغییر در استراتژی روابط عمومی حماس
حماس تصمیم گرفته است تا شاخه نظامی خود را در خط مقدم امور قرار دهد و با اعتماد به این شاخه برای برقراری ارتباط با عموم، به جای شاخه سیاسی، سیاست‌ها و مشی اقداماتش و محبوبیتش در بین فلسطینیان را از این طریق ترویج نموده و افزایش دهد. گردان‌های القسام مطرح‌ترین سازمان حماس هستند و جامعه فلسطین از آن، همانند شاخه سیاسی حماس انتقاد نمی‌کند
شنبه، 28 شهریور 1394 - 08:27

رویکرد روابط عمومی در بانکداری اسلامی رویکرد روابط عمومی در بانکداری اسلامی
در بانکداری اسلامی و روابط عمومی و حوزه مدیریت ارتباط با مشتری توجه به اصول و ارزش های اخلاقی محور همه امور است و در فرآیندی توسعه یافته و در صحنه های خدمت مبتنی بر گفتگو، در واقع مدیریت تکامل اخلاقی است که خود را در رفتار و گفتار تک تک مشتریان، تک تک کارکنان و تک تک مدیران نشان می دهد.
یکشنبه، 22 شهریور 1394 - 09:42

 تاثیر رسانه در بانکداری اسلامی تاثیر رسانه در بانکداری اسلامی
مدیرکل روابط عمومی بانک دی در یادداشتی به مناسبت هفته بانکداری اسلامی ضمن بررسی تاثیر مطبوعات بر معرفی فعالیت‌های نظام بانکی تاکید کرده است که ترویج بانکداری اسلامی در گرو ارتباط نزدیک بانک و رسانه است.
سه شنبه، 17 شهریور 1394 - 11:12

زندگی نامه حضرت محمد (ص)/ بنیانگذار روابط عمومی زندگی نامه حضرت محمد (ص)/ بنیانگذار روابط عمومی
در اولین کنگرۀ بین المللی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که روز پنجم دسامبر 2011 در کوآلالامپور برگزار شد،از حضرت محمد (ص) پیامبر عظیم الشان اسلام به عنوان بنیانگذار روابط عمومی اسلامی یاد شد.
جمعه، 3 بهمن 1393 - 11:09

مطلبی از مرحوم ابراهیم دربانیان/ ضرورت تداوم تعاملات کارگزاران مسلمان روابط عمومی مطلبی از مرحوم ابراهیم دربانیان/ ضرورت تداوم تعاملات کارگزاران مسلمان روابط عمومی
آموزه های دینی به ما می گویند که پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (س) رابط و واصل میان پروردگار عالم و خلق خدا که بندگان و عبادت کنندگان درگاه او هستند بشمار می روند.
جمعه، 5 دی 1393 - 20:15

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد