درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی و زنان  

زن تایمز: تلاشی‌ برای حرکت به سوی افغانستانی برابر و عاری از خشونت زن تایمز: تلاشی‌ برای حرکت به سوی افغانستانی برابر و عاری از خشونت
کارگزاران و مؤسسان این رسانه که خود از اعضای زن جامعه‌ی خبرنگاری افغانستان معاصر هستند، چالش‌ها و فرصت‌های کار در این حوزه را بدون واسطه می‌شناسند و از این‌رو می‌کوشند تا زن‌تایمز، نشانی و الگویی موثر در حوزه‌ی کار خبرنگاری‌ حرفه‌ای در افغانستان باشد.
سه شنبه، 22 آذر 1401 - 22:12

نظریه سقف شیشه ای نظریه سقف شیشه ای
سقف شیشه ای، بسیاری از زنان را از بالا رفتن به سوی پست های مدیریتی باز می دارد؛ "سقف شیشه ای " نگرش ها و تعصبات منفی است که مانع از آن می شود که زنان و گروه های اقلیت ورای یک سطح خاص در سلسله مراتب سازمانی بروند.
جمعه، 5 مرداد 1397 - 10:21

نظریه جامعه پذیری نقش های جنسیتی نظریه جامعه پذیری نقش های جنسیتی
در حقیقت، نگرش ها و ارزش های اجتماعی که خود با اوضاع و شرایط اقتصادی و سطح پیشرفت تکنولوژیک پیوند دارند، مهم ترین متغیر تأثیر گذار در این ارتباط هستند. تقسیم کار جنسیتی چیزی بیش از یک متغیر فرعی نیست؛ متغیری که بر حسب فرهنگ غالب در یک جامعه معین می تواند در استحکام خانواده و یا بر عکس، در تزلزل خانواده نقش داشته باشد.
شنبه، 6 مرداد 1397 - 12:24

راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی
چکیده شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - در ﻃﻲ 20 ﺳﺎل ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺣﻀﻮر زنان در ﺑﺎزار ﻛﺎر ﻛﺸﻮرﻫﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻳﺎﻓﺘﻪ و در
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 - 07:08

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است
افزایش فشار کار و کنترل اندک کارکنان بر کار خود بر استرس در محل‌های کار سوئد افزوده است.
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 22:23

میزان تفاوتِ حقوق زنان با مردان میزان تفاوتِ حقوق زنان با مردان
با اینکه برای همسطح کردن میزان حقوق دریافتی زنان و مردان ظرف دهه های گذشته تلاش هایی صورت گرفته است، اما به نظر می رسد این تفاوت هنوز در جای خود پابرجاست و شاید این اختلاف موجود میان حقوق مردان و زنان، مثلا از کمبود نیروی کار زن در برخی مشاغل و صنایع ناشی شود.
سه شنبه، 7 آذر 1396 - 13:25

موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند
زنان عموماً در اکثر شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک بیش از مردان فعالیت دارند. با توجه به این واقعیت که از لحاظ تاریخی زنان محرک ارتباطات اجتماعی بین همسایگان، دوستان، اقوام و دیگر گروه‌ها در جمع‌های غیر آنلاین بوده‌اند، تعجبی نیست که این رفتار به فضای آنلاین هم انتقال پیدا کرده باشد.
پنجشنبه، 2 آذر 1396 - 21:43

زنانِ کار یا کاری برای زنان زنانِ کار یا کاری برای زنان
کارآمدترین روش برای مبارزه با فقر جهانی، کاهش درگیری های اجتماعی، همچون همیشه، سرمایه گذاری بر آموزش دختران و آوردن زنان به درون نیروی رسمی کار است.
پنجشنبه، 20 مهر 1396 - 13:54

روز جهانی زن روز جهانی زن
تلاش های طولانی بانو «کلارا زتکین» اندیشمند سوسیالیست آلمانی و نماینده وقت پارلمان فدرال این کشور در هشتم مارس 1911 به ثمر رسید و «هشتم مارس» هر سال روز جهانی زن اعلام شد و دولت دانمارک به عنوان نخستین کشور آن را برسمیت شناخت.
دوشنبه، 18 اسفند 1393 - 09:35

ماندگارترین مجله زنان در آلمان چهل‌ساله شد ماندگارترین مجله زنان در آلمان چهل‌ساله شد
از زمانی که آلیس شوارتسر به همراه سه همکار دیگرش مجله "اِما" را بنیان نهاد چهل سال می‌گذرد. "اما" که برگرفته از نخستین حروف واژه‌ای به معنای رهایی است به حقوق و مسائل مربوط به زنان می‌پردازد.
جمعه، 8 بهمن 1395 - 11:04

مدیران زن در روابط عمومی مدیران زن در روابط عمومی
تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان در عرضه‌های علمی و حرفه‌ای نمود بیشتری یابد.
یکشنبه، 3 بهمن 1395 - 15:36

بررسی نقش زنان در روابط عمومی بررسی نقش زنان در روابط عمومی
تحقیقات انجام گرفته در قرن بیست و یکم نشان دهنده موفقیت زنان در حرفه روابط عمومی است. زنان بیشتری در پست های مدیریت قرار گرفته اند، زنان بیشتری به تعلیم و تحصیل روابط عمومی مشغول هستند و متخصصان بیشتری از تبعیض بالقوه جنسی و نژادی و قومی آگاه هستند.
سه شنبه، 28 دی 1395 - 08:13

آیا روابط عمومی (PR) برای زنان مناسب است؟ آیا روابط عمومی (PR) برای زنان مناسب است؟
این، سؤال متداولی است که فارغ التحصیلان تازه کار و زنانی که می خواهند شغل شان را تغییر دهند می پرسند. روابط عمومی در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین حرفه ها برای زنان شناخته می شود.
چهارشنبه، 22 دی 1395 - 13:42

بانوان و کار در روابط عمومی فن آوری بانوان و کار در روابط عمومی فن آوری
بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که حدود 65 درصد از کل متخصصین روابط عمومی را بانوان تشکیل می دهند، و به نظر می رسد این تعداد حتی زمانی که شما به طور خاص به تفکیک روابط عمومی در فن آوری می پردازید نیز بالا باشد.
سه شنبه، 21 دی 1395 - 16:23

چرا زنان، مردانی را که عاشق شان هستند ترک می‌کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در عشق داوری، برنامه، تبعیض و تعصب وجود ندارد. عشق عشق است بدون تعریف خاص. عشق از مرزها، دیوارها و موانع عبور می‌کند. بدون زحمت است.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 00:03

گزارش/ روابط عمومی بالا توجیهی برای استفاده ابزاری از فروشندگان خانم گزارش/ روابط عمومی بالا توجیهی برای استفاده ابزاری از فروشندگان خانم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجم زیادی از زنان که تصمیم گرفته اند شاغل شوند و چون جایی برای کار پیدا نکردند و شدند" فروشنده" فرو شندگانی با اصطلاح با روابط عمومی بالا ومزایای اندک، شغلی که نیاز مند نظارت و توجه جدی در حیطه امور بانوان است.
پنجشنبه، 26 شهریور 1394 - 10:30

گزارش نشست تخصصی نقش‌ رسانه‌ها در عدالت جنسیتی گزارش نشست تخصصی نقش‌ رسانه‌ها در عدالت جنسیتی
در رسانه‌های نوین زنان آسیب دیده یا گرفتار شده کمتر می‌بینید و در عوض بیشتر موفقیت زنان است که مطرح می‌شود. از تفاوت‌های زنان و از شاخص‌های زنان در عرصه‌های مختلف و در حوزه‌های تخصصی می‌بینید. آنچه در رسانه‌های سنتی کمتر دیده می‌شود. در اینجا زنان کارگزارند و توانایی‌هایشان را به نمایش می‌گذارند.
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 - 19:17

نابرابری دستمزدها؛ کابوس زنان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان جهانی کار گزارشی از تفاوت‌های دستمزدی بین زنان و مردان تهیه کرده است که این تفاوت در 20 سال اخیر به سختی تغییر کرده است. اگر با رشد ملایم کنونی که در دستمزد بین زنان و مردان وجود دارد پیش برویم تا 70 سال آینده هم هنوز شکاف وجود خواهد داشت؛ این هشدار سازمان ملل مرتبط با تمام نابرابری‌ها در محل کار است.
دوشنبه، 18 اسفند 1393 - 09:30

زنی که برای همایش ها آدم جور می کند!
زنی که شغلش جمع‌آوری سیاهی‌لشکر برای مراسم مختلف از جمله میتینگ‌های سیاسی است، می‌گوید این توانایی را دارد تا سالن یک همایش را با جمعیتی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر از طبقه‌بندی‌های مختلف سنی، تحصیلی و حتی جنسیتی پر کند.
جمعه، 4 مهر 1393 - 11:09

گزارش ویژه/ بررسی مشکلات و چالش های زنان شاغل/ ضرب الاجل ها تبدیل به اجل شده اند گزارش ویژه/ بررسی مشکلات و چالش های زنان شاغل/ ضرب الاجل ها تبدیل به اجل شده اند
به گزارش گروه ترجمه شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر سانگیتها مادهو، روانشناس و مشاور معروف، در گزارش ویژه ای با شِوِتا سریدهار از نشریه اینترنتی ایسنس درباره مسایل گوناگونی که بر زندگی زنان شاغل تاثیرگذار هستند سخن می گوید.
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 - 07:56

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد