درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 شهریور 1396 - 17:50   

العربیه رتبه بهترین در طراحی تکنولوژی جدید تلویزیونی را کسب کرد

  العربیه رتبه بهترین در طراحی تکنولوژی جدید تلویزیونی را کسب کرد


ادامه ادامه مطلب یک

خصوصیات و ابتکارات تازه در گوشی‌های جدید اپل

  خصوصیات و ابتکارات تازه در گوشی‌های جدید اپل


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب سه

 تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان

   تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رییس روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان منصوب شد
  اختلال موقت در تماس های تلفنی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
  پیشرفت قابل ملاحظه بانک ملی ایران در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی
  انتخاب اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟
  قابلیت جدید واتس اپ هم رو شد
  درآمدهای ناشی از سخنرانی‌
  ترمیم چهره دروغگوی سخنگوی پیشین کاخ سفید در مراسم امی
  تصمیم گیری دسته جمعی
  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  دولت، مجلس و انتخابات  

لطفا مدیران روابط عمومی های خنثی و تنبل در دولت دوم روحانی را مرخص کنید! لطفا مدیران روابط عمومی های خنثی و تنبل در دولت دوم روحانی را مرخص کنید!
در حقیقت بنظر می رسد که کم اهمیت قلمدادکردن نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمانهای دولتی توسط دولت، بزرگترین مشکل آن در دوره اول به شمار می رفت تا حدی که در زمان انتخابات می توانست به پاشنه آشیل یا چشم اسفندیار آن مبدل شود.
یکشنبه، 8 مرداد 1396 - 19:45

دولت دوازدهم و راهبری افکار عمومی ‏ دولت دوازدهم و راهبری افکار عمومی ‏
دولت آینده برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه ناگزیر از تعامل و همراهی با رسانه‌های گروهی بوده و این تعامل نیازمند بهره‌گیری از مدیران لایق در روابط عمومی‌های مجموعه و دولت به‌ویژه مراکز فرهنگی و اقتصادی هست.
دوشنبه، 19 تیر 1396 - 22:35

انتخاب روابط عمومی ضابطه مند در دولت جدید انتخاب روابط عمومی ضابطه مند در دولت جدید
مدت هاست که دولت ها در ارائه و اطلاع رسانی عملکرد ها و دستاوردهای خود ضعیف عمل می کنند. مقصر این موضوع می تواند روابط عمومی های سازمان ها و وزارتخانه ها باشد که در اطلاع رسانی صحیح عملکرد وزرای خود نمره قابل قبولی نداشته اند.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 11:56

روابط عمومی دولت در مدار صفر درجه روابط عمومی دولت در مدار صفر درجه
دولت پاسخگو باید در ارتباط با مردم بهترین نمره را داشته باشد و به فن روابط عمومی به عنوان علم و تخصص نگاه شود اما متاسفانه در عمل چنین نیست. روابط عمومی دولت باید در اطلاع رسانی درست پیشگام باشد و اگر اطلاع رسانی نادرستی هم صورت گرفت، سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان دهد لذا ضرورت دارد دستگاه های اجرایی، روابط عمومی های فعال داشته باشند.
شنبه، 6 خرداد 1396 - 07:28

جابه‌جایی ۲.۷ میلیارد پیام در ایام انتخابات جابه‌جایی ۲.۷ میلیارد پیام در ایام انتخابات
رییس سازمان فناوری اطلاعات از جابه جایی ۲.۷ میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در ایام انتخابات خبر داد و افزود: ۷۰ درصد این پیام ها در قالب پیام های چند رسانه ای بوده است.
جمعه، 5 خرداد 1396 - 11:55

 آیا دولت به بلندگو نیاز دارد؟/ دولت دوازدهم دست و بال روابط عمومی را باز کند آیا دولت به بلندگو نیاز دارد؟/ دولت دوازدهم دست و بال روابط عمومی را باز کند
روزنامه آفتاب یزد روز پنجشنبه 4 خرداد 96 در تیتر نخست خود از قول کارشناسان بیان کرده که: این دولت بلندگو می خواهد. در یادداشت های پیشین به ضعف و کاستی شدید دولت یازدهم در زمینه روابط عمومی و رسانه اشاره کرده بودم و فقدان راهبرد ارتباطی و رسانه ای دولت را یادآور شده بودم.
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 - 17:27

سایت دسترسی آزاد به اطلاعات دولت آغاز به کار می‌کند سایت دسترسی آزاد به اطلاعات دولت آغاز به کار می‌کند
دولت سایتی را برای دسترسی آزاد عمومی به اطلاعات نهادهای دولتی ایجاد کرده است. به گفته حسین انتظامی این سایت به طور آزمایشی راه‌اندازی شده و دسترسی به آن به زودی به طور رسمی از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار عموم گذاشته خواهد شد.
سه شنبه، 2 خرداد 1396 - 23:25

بشیر: نقادی مستمر، مهمترین گفتمان انتخاباتی در رسانه‌های نوین است بشیر: نقادی مستمر، مهمترین گفتمان انتخاباتی در رسانه‌های نوین است
حسن بشیر، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در تعریف نسبت رسانه و گفتمان‌های انتخاباتی در تحلیل رسانه‌های نوین گفت: نقادی مستمر در همه اشکال یکی از مهم‌ترین گفتمان‌ها بود و به نظرم یک گنجینه معنایی برای کشور است. علی رغم این که در بعضی از موارد اشکالات مبنایی و خارج از اخلاق هم در آن بود.
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 21:51

مدیر کل روابط عمومی: نقش آفرینی رسانه ها در انتخابات با ترویج قانونمداری و اخلاق گرائی مدیر کل روابط عمومی: نقش آفرینی رسانه ها در انتخابات با ترویج قانونمداری و اخلاق گرائی
مصطفی عرب مدیر کل روابط عمومی و مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان مرکزی،گفت:رسالت مهم رسانه ها در انتخابات، ترویج گفتمان قانون مداری و اخلاق گرائی و ترغیب مردم برای حضوری پرشور در انتخابات با حفظ اخلاق رسانه ای و همچنین آبرو و حریم اشخاص است.
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 22:17

دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد
دکتر حسینعلی افخمی در رابطه با رسالت رسانه ها و مطبوعات در زمان انتخابات گفت: در انتخابات فضایی در کشور به وجود می آید تحت عنوان فضای انتخاباتی که در این زمان مطبوعات از حالت اطلاع رسانی خارج شده و به سمت تبلیغات می روند.
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 20:37

اینستالایو، رسانه تازه انتخابات ریاست جمهوری اینستالایو، رسانه تازه انتخابات ریاست جمهوری
کار پخش زنده اینستاگرام و شبکه‌های ویدئویی مستقل از صدا و سیما به این دلیل در ایران رونق گرفته که پس از روی کار آمدن حسن روحانی به مرور محدودیت‌های قانونی مربوط به سرعت اینترنت که در سال ۱۳۸۵ تصویب شده بود، کم‌رنگ شده و کاربران اینترنت توانستند سرعت اینترنت بالاتری را تجربه کنند.
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 14:31

آداب تبلیغات انتخابات در فضای مجازی آداب تبلیغات انتخابات در فضای مجازی
استفاده از فضای مجازی آدابی دارد و این آداب شامل تبلیغات انتخابات نیز می‌شود. جدای از قانون و مقررات تبلیغات، آداب برخورد انسانی و اجتماعی حکم می‌کند که:
جمعه، 25 فروردین 1396 - 11:08

مهارت‌های یک مجری مناظره انتخاباتی مهارت‌های یک مجری مناظره انتخاباتی
گفتگوی رودرو، منتقدانه و افشاگرانه نامزدهای ریاست جمهوری با هم روی آنتن، اتفاقی بود که با مناظره‌های انتخاباتی سال 88 رخ داد؛ مناظره‌هایی که نامزدهای ریاست جمهوری را دو به دو روبروی هم نشاند و حرف‌هایی را از رسانه ملی به گوش مردم رساند که تا آن زمان کم‌سابقه بود.
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 - 14:49

درخواست یک کارشناس روابط عمومی از رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها درخواست یک کارشناس روابط عمومی از رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها
بررسی ها نشان داده اداراتی که مدیران آن با علم روابط عمومی آشنایی داشته و انتخاب خوبی هم برای مدیریت بخش روابط عمومی انجام داده اند دارای مقبولیت بسیاری هم در بین مردم می باشند و برعکس دستگاهها و سازمان های که مدیران آن نسبتی با روابط عمومی ندارند در زمینه ارتباط جمعی و انعکاس عملکرد و فعالیت های آن دستگاه نیز نباید انتظاری داشت.
پنجشنبه، 16 دی 1395 - 01:26

یک پیشنهاد برای تقویت ارتباطات و اطلاع رسانی،تبلیغات و امور رسانه ای دولت یک پیشنهاد برای تقویت ارتباطات و اطلاع رسانی،تبلیغات و امور رسانه ای دولت
اول باید با اهل فن، بصورت شورایی مذاکره و در قالب یک کمیسیون تخصصی یک اساسنامه و منشور و شرح وظایف و مقررات برای مسولین تهیه و تدوین تا جهت صدور قانونی مثل مصوبه و یا آیین نامه ای بصورت مقررات جدید وضع و آن را عملیاتی نمود.
چهارشنبه، 26 آبان 1395 - 11:47

هاشمی رفسنجانی: دولت حسن روحانی تیم رسانه‌ای ضعیفی دارد هاشمی رفسنجانی: دولت حسن روحانی تیم رسانه‌ای ضعیفی دارد
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران ضمن انتقاد از عدم ارتباط دولت حسن روحانی با هوادارانش گفت که دولت یازدهم تیم رسانه‌ای «ضعیفی» دارد و کارهای دولت «نمود لازم را پیدا نمی‌کند». (روز دوشنبه ۲۴ آبان روزنامه «آرمان»)
سه شنبه، 25 آبان 1395 - 13:04

آیا این ابلاغیه، سرنوشت روابط عمومی ها را تغییر خواهد داد؟ آیا این ابلاغیه، سرنوشت روابط عمومی ها را تغییر خواهد داد؟
آیا این ابلاغیه، سرنوشت روابط عمومی ها را تغییر خواهد داد؟ دانلود فایل کامل ابلاغیه لطفا نظرتان را در باره این ابلاغیه بفرمایید تا مورد استفاده قرار گیرد و در شارا منتشر شود.
یکشنبه، 10 مرداد 1395 - 18:33

روابط عمومی ریاست جمهوری خواب است، لطفا بیدارش کنید روابط عمومی ریاست جمهوری خواب است، لطفا بیدارش کنید
این طرز برخورد و اینگونه مدیریت کردن بر روابط عمومی ریاست جمهوری، اساسا نه برازنده ریاست محترم جمهوری است و نه در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اینقدر ضعیف و بی خاصیت باشد. حداقل انتظار اهالی روابط عمومی از روابط عمومی ریاست جمهوری این است که وارد میدان شده و کاری کند کارستان تا مردم اعتمادشان را و امیدشان را نسبت به دولت به اصطلاح امید از دست ندهند.
دوشنبه، 14 تیر 1395 - 10:13

پساروحانی در تیم رسانه‌ای دولت؟! پساروحانی در تیم رسانه‌ای دولت؟!
نکته غمبار ماجرا اینجاست، همین تیم ناهمگون، در یک ادعا مشترکند؛ آنها در پس ذهن خود و در جلسات خصوصی، به یکدوره‌ای بودن «روحانی» معتقدند، از همین رو، از هم اینک، بار و بندیل وسعت یافته خود را جمع کرده و آماده «کسب و کار» در فضای «پسا روحانی» هستند! خدا را چه دیدید، شاید در دولت بعدی (در صورت نبودن روحانی) این تیم ناهمگون، همگون‌تر از پیش به دولتی بعدی، خدمات ارائه دهد!
یکشنبه، 13 تیر 1395 - 11:10

ضعف و ناتوانی دستگاه روابط عمومی دولت در خبررسانی ضعف و ناتوانی دستگاه روابط عمومی دولت در خبررسانی
این روزها هر جا می‌رویم صحبت از ضعف بخش رسانه‌ای و ناتوانی دستگاه روابط عمومی دولت و وزارتخانه‌ها در خبررسانی درست و پاسخگویی به حملات رسانه‌ای مخالفان و منتقدان است.
شنبه، 12 تیر 1395 - 02:01

رییس جمهور: رسانه منتقد منصف برای دولت مفید است رییس جمهور: رسانه منتقد منصف برای دولت مفید است
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شنبه شب و در ضیافت افطاری با اصحاب رسانه، تقویت امید و اعتماد در جامعه و تلاش برای جلوگیری از لطمه دیدن امید مردم را ضروری دانست و گفت: آرامش و ثبات امروز جامعه و پیشرفت‌های حاصله مرهون همین روحیه امید و آرامش مردم است.
یکشنبه، 30 خرداد 1395 - 01:05

نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر رئیس جمهوری به سمنان تشکیل شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به سمنان روز دوشنبه با حضور مسئولان روابط عمومی ادارات در استانداری این استان تشکیل شد.
دوشنبه، 16 فروردین 1395 - 14:01

روابط عمومی ها باید مردم را نسبت به برگزاری انتخابات سالم آگاه کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این جلسه با حضور شفعتی فرماندار، صانعی معاون فرماندار، مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد
جمعه، 6 آذر 1394 - 21:13

روابط عمومی های شهرستان شهریار مسئولیت سنگینی در انتخابات دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شهریار با حضور صارمی معاون سیاسی و انتظامی ، فرنیاپور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، صادق زاده مشاور فرماندار و سرپرست روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار و مسئولان روابط عمومی های ادارات، دستگاه ها و نهادهای شهرستان شهریار ،در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شهریار تشکیل شد.
جمعه، 6 آذر 1394 - 21:11

دولتی هزینه کنید، مردمی تبلیغ کنید!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید به همدان، روابط عمومی استانداری همدان در ابلاغیه‌ای قابل تأمل به مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان از آنها خواسته است بنرهای تبلیغاتی خود را با عنوان «ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید» نصب نمایند!
دوشنبه، 2 شهریور 1394 - 22:28

ظرفیت شبکه داخلی اینترانت در دولت یازدهم 20 برابر می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه ظرفیت شبکه IP داخلی (اینترانت) کشور 2.4 ترابیت بر ثانیه است، گفت: این ظرفیت در چهار سال دولت یازدهم به 20 ترابیت بر ثانیه افزایش خواهد یافت.
دوشنبه، 22 تیر 1394 - 14:40

دستورالعمل رعایت صرفه جویی در مصارف بودجه سال 94 ابلاغ شد دستورالعمل رعایت صرفه جویی در مصارف بودجه سال 94 ابلاغ شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، این بخشنامه براساس تأکید دولت تدبیر و امید مبنی بر رعایت صرفه جویی و کاهش هزینه ها در انجام امور اعم از مأموریت های داخلی و خارجی، برگزاری سمینارها، همایش ها، نمایشگاه ها، اهداء هدایا، پذیرایی ها و ... و به منظور رعایت نظم و انضباط مالی و همچنین صرفه و صلاح سازمان، کلیه معاونت ها، ادارات کل ستادی و استانی تهیه و ابلاغ شده است.
پنجشنبه، 18 تیر 1394 - 11:59

ضرورت روابط عمومی فعال از منظر نهاوندیان ضرورت روابط عمومی فعال از منظر نهاوندیان
نهاوندیان ضرورت اطلاع رسانی درست و به موقع را به عنوان یکی از وظایف خدمتی مسئولین مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در اطلاع رسانی درست پیشگام باشیم و اگر اطلاع رسانی نادرستی هم صورت گرفت، سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان داد لذا ضرورت دارد دستگاه ها روابط عمومی فعال داشته باشند.
جمعه، 12 تیر 1394 - 17:19

مدیریت انتظارات در دولت یازدهم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دو سال پیش در چنین روزی مردم حسن روحانی را برگزیدند تا دولتی روی کار بیابد که به دور از هیجان‌های کاذب بتواند کشور را در حوزه‌های مختلف به حرکت وا دارد و اوضاع نامناسب اقتصادی کشور را سر و سامان دهد.
یکشنبه، 24 خرداد 1394 - 11:48

روابط عمومی محافظه‌کار، بزرگ‌ترین ضعف دولت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بار دیگر در نشست مطبوعاتی رئیس‌جمهور، شاهد انتخاب سلیقه‌ای در طراحان پرسش از رئیس‌ دولت یازدهم بودیم و با وجود وعده‌های گروه اطلاع‌رسانی دولت، باز هم همان قدیمی‌های موافق و مهربان پرسیدند، نه خصوصی‌ها و منتقدان.
شنبه، 23 خرداد 1394 - 19:46

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتظار معقول از روابط عمومی آموزش و پرورش


  اثربخشی ارتباطات در روابط عمومی


  تجارب مدیریتی/ کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس


  تصمیم گیری دسته جمعی


  چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟


  ترمیم چهره دروغگوی سخنگوی پیشین کاخ سفید در مراسم امی


  مدیر طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین: روابط عمومی یک علم است و باید با آن علمی برخورد شود


  درآمدهای ناشی از سخنرانی‌


  انتخاب اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد