درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 23:17   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

نقد کتاب: «مشکل بیل گیتس» نقد کتاب: «مشکل بیل گیتس»
کتاب شواب یک انتقاد تندوتیز از بیل گیتس و بنیاد اوست. او استدلال‌های محکمی ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد گیتس و بنیادش اغلب در نحوه خرج‌کردن پول خود دست‌کاری می‌کنند و از روش‌های غیردموکراتیک برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند.
شنبه، 27 آبان 1402 - 08:54

۲۴ آبان روز کتاب و کتاب‌خوانی و نقش روابط‌عمومی ۲۴ آبان روز کتاب و کتاب‌خوانی و نقش روابط‌عمومی
روابط‌عمومی می‌تواند با انجام اقداماتی موثر، نقش مهمی در ترویج و فرهنگ سازی کتابخوانی ایفا کند. این امر می‌تواند به بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه کمک کند.
سه شنبه، 23 آبان 1402 - 23:12

سه کتاب جدید در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی رونمایی می‌شود سه کتاب جدید در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی رونمایی می‌شود
در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، سه کتاب جدید روابط‌عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی و انجمن متخصصان روابط‌عمومی رونمایی می‌شود.
پنجشنبه، 4 آبان 1402 - 16:33

کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی» منتشر شد کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی» منتشر شد
کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی: تحلیل جامعه‌شناختی جذب سرمایه‌گذار و توسعه ‌بخش خصوصی با تأکید بر نقش رسانه» نوشته صادق دوپیکر و با ویرایش روشنا جهانگیرفام و دانیال ایمانی توسط انتشارات فراهنر منتشر شد.
یکشنبه، 30 مهر 1402 - 12:52

چگونه ناشران سعی می‌کنند دارایی‌های خود را هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فروش پوشش دهند چگونه ناشران سعی می‌کنند دارایی‌های خود را هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فروش پوشش دهند
در مقاله "چگونه ناشران سعی می‌کنند دارایی‌های خود را هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فروش پوشش دهند"، Kayleigh Barber به بررسی چالش‌های امنیتی مربوط به استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد در عملیات فروش ناشران می‌پردازد.
شنبه، 22 مهر 1402 - 17:06

کاربردهای مختلف کتاب‌ها در روابط‌عمومی کاربردهای مختلف کتاب‌ها در روابط‌عمومی
کتاب‌ها منبع ارزشمندی از اطلاعات و دانش هستند. متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند از کتاب‌ها برای یادگیری در مورد موضوعات مرتبط با کار خود، مانند صنعت، مخاطبان، و روندهای صنعت استفاده کنند. به عنوان نمونه، یک متخصص روابط‌عمومی که در صنعت فناوری کار می‌کند، می‌تواند از کتاب‌ها برای یادگیری در مورد آخرین روندهای فناوری و نحوه تأثیر آنها بر مخاطبان خود استفاده کند.
سه شنبه، 4 مهر 1402 - 19:15

معرفی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی معرفی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
کتاب‌های انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با بهره‌گیری از دانش و تجربه کارشناسان و متخصصان این حوزه، منبعی ارزشمند برای علاقه‌مندان و فعالان روابط‌عمومی هستند. این کتاب‌ها به مخاطبان کمک می‌کنند تا با مفاهیم، اصول و تکنیک‌های روابط‌عمومی آشنا شوند و مهارت‌های خود را در این زمینه تقویت کنند.
دوشنبه، 27 شهریور 1402 - 09:43

انتشار شماره 64 فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی” انتشار شماره 64 فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی”
شماره 64 فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی” ویژه بهار 1402 به صورت تمام رنگی با موضوع «ای‌اس‌جی» به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.
یکشنبه، 12 شهریور 1402 - 00:02

چالش‌های صنعت چاپ و نشر در ایران چالش‌های صنعت چاپ و نشر در ایران
صنعت چاپ و نشر ایران در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد ...
شنبه، 11 شهریور 1402 - 17:47

روزگار تلخ چاپ و نشر روزگار تلخ چاپ و نشر
کافی است نگاهی به جهان پیرامون بیندازیم و ببینیم که صاحبان اصلی موبایل و تلویزیون و رادیو، همچنان به رونق کتاب و روزنامه و مجله چگونه نگاه می‌کنند. نیاز به اندیشیدن و خواندن کمتر از خوردن و آشامیدن نیست؛ جامعه‌ای که نخواند، مرده است.
شنبه، 11 شهریور 1402 - 17:42

 معرفی کتاب: قوانین جدید روابط‌عمومی B2B معرفی کتاب: قوانین جدید روابط‌عمومی B2B
کتاب «قوانین جدید روابط‌عمومی B2B» نوشته‌ی دیوید میرمن اسکات، نویسنده‌ی پرفروش و برنده‌ی جوایز، به‌روزرسانی‌ای بر کتاب پرفروش قبلی او، «روابط‌عمومی B2B» است. این کتاب به‌طور جامع روابط‌عمومی B2B را در دنیای دیجیتال امروز پوشش می‌دهد و به مدیران روابط‌عمومی B2B کمک می‌کند تا استراتژی‌های خود را متناسب با شرایط جدید تنظیم کنند.
سه شنبه، 7 شهریور 1402 - 13:50

معرفی کتاب: عکس و کاربرد آن در روابط‌عمومی معرفی کتاب: عکس و کاربرد آن در روابط‌عمومی
عکس یک ابزار قدرتمند در روابط‌عمومی است که می‌تواند برای انتقال پیام‌های سازمانی به مخاطبان هدف استفاده شود. عکس‌ها می‌توانند توجه مخاطبان را جلب کنند، احساسات را برانگیزند و داستان‌هایی را تعریف کنند. آنها همچنین می‌توانند برای ایجاد حس اعتماد و اعتبار برای سازمان استفاده شوند.
سه شنبه، 17 مرداد 1402 - 08:56

معرفی کتاب دوجلدی «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» معرفی کتاب دوجلدی «مدیریت روابط‌عمومی دولتی»
این کتاب به معرفی روابط‌عمومی دولتی و تاریخچه آن، اهداف روابط‌عمومی دولتی، انواع روابط‌عمومی دولتی، وظایف و نقش روابط‌عمومی دولتی در جامعه و سازمان‌های دولتی، و استراتژی‌ها و چالش‌های روابط‌عمومی دولتی و سایر مطالب ارزشمند می‌پردازد.
شنبه، 14 مرداد 1402 - 07:27

تریبون ایبوک «روابط‌عمومی مدرن» را منتشر کرد تریبون ایبوک «روابط‌عمومی مدرن» را منتشر کرد
در این کتاب الکترونیکی، درباره تاریخچه روابط‌عمومی مدرن، تفاوت آن با شیوه سنتی و نقشی که در کسب‌وکارهای امروزی ایفا می‌کند، سخن گفته شده است. همچنین یک فصل کامل از آن به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های روابط‌عمومی مدرن می‌‌‌پردازد تا نقشه راه مناسبی را برای متخصصان این حوزه فراهم کند و ابزارهایی که یک متخصص روابط‌عمومی در فضای مدرن باید در اختیار داشته باشد را معرفی می‌کند.
سه شنبه، 10 مرداد 1402 - 14:34

گزارشی از کتاب؛ کلماتی که اهمیت دارند گزارشی از کتاب؛ کلماتی که اهمیت دارند
یافته‌ها نشان داد که برجسته‌کردن موضوعاتی و کلماتی توسط رسانه‌های خبری که به نامزدهای انتخاباتی مربوط می‌شد چگونه توانست نتایج را به شکل غیرمنتظره‌ای عوض کند.
دوشنبه، 2 مرداد 1402 - 11:22

رونمایی کتاب‌ «روابط‌عمومی ای‌اس‌جی» از دو نویسنده خوزستانی رونمایی کتاب‌ «روابط‌عمومی ای‌اس‌جی» از دو نویسنده خوزستانی
خواندن این کتاب و آگاهی به نحوه ترسیم ای‌اس‌جی در روابط‌عمومی‌ها و آشنایی با پیامدهای آن در قلمرو محیط‌زیست، مسئولیت‌های اجتماعی و حاکمیتی، برای مخاطبین به‌ویژه فعالان حوزه روابط‌عمومی و مدیران ارشد سازمانی توصیه می‌شود.
چهارشنبه، 28 تیر 1402 - 16:10

کتاب "اصول علمی روزنامه نگاری" منتشر شد کتاب "اصول علمی روزنامه نگاری" منتشر شد
این کتاب در 290 صفحه قطع وزیری در زمینه ی " شیوه های علمی مصاحبه ، اصول خبر نویسی و گزارش نویسی، مبانی ارتباط جمعی، تاریخ روزنامه نگاری ایران، شیوه سوژه یابی خبری، سیاست گذاری خبر و سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران و روزنامه نگاری سایبری" بحث و بررسی دارد.
دوشنبه، 26 تیر 1402 - 14:20

کتاب سال روابط‌عمومی ایران منتشر می‌شود کتاب سال روابط‌عمومی ایران منتشر می‌شود
کتاب سال روابط‌عمومی ایران، حاوی وقایع و رویدادهای علمی و اجرایی روابط‌عمومی‌ در ایران و جهان مربوط به سال 1401 ، توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ و با همکاری اساتید وصاحب نظران روابط‌عمومی‌ و ارتباطات و با حمایت روابط‌عمومی‌ سازمان ها، شرکت ها و دستگاههای اجرایی بزودی منتشر می شود.
سه شنبه، 20 تیر 1402 - 10:02

شماره 130 فصلنامه رسانه منتشر شد شماره 130 فصلنامه رسانه منتشر شد
در این شماره 10 مقاله کاربردی توسط پژوهشگران و نویسندگان عرصه ارتباطات و رسانه ارائه شده است. در زیر عناوین مقالات و موضوعات این شماره از فصلنامه رسانه به همراه شرح مختصری از آنها آورده شده است:
سه شنبه، 30 خرداد 1402 - 06:44

انتشار شماره 64 فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" ویژه بهار 1402 انتشار شماره 64 فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" ویژه بهار 1402
شماره 64 فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" ویژه بهار 1402 به صورت تمام رنگی به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد. این شماره از نشریه به دو پرونده «مسئولیت اجتماعی شرکتی» و «ای‌اس‌جی» اختصاص دارد.
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 - 07:46

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد