درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 - 07:06   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست شورای معاونان تأکید کرد: آمادگی این بانک برای تحقق شعار سال
  بانک رفاه کارگران گزارش تسهیلات پرداختی در سال گذشته را تشریح کرد: سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج 47 هزار فقره
  مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست مجازی با کارکنان مدیریت شعب خوزستان: در شرایط کنونی، برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی این بانک است
  رسانه های برتر دنیا در سال 2021
  توسط شورای هماهنگی روابط عمومی کرمان؛ جشنواره "چراغ روشن رابطه" برگزار می شود
  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

 صنعت نشر و تحولات اجباری صنعت نشر و تحولات اجباری
در رویارویی با شیوع ویروس کووید19، صنعت نشر نیز به‌عنوان یک جبهه فرهنگی- اقتصادی ویژه در اتمسفر مسائل اجتماعی کشورهای مختلف، دستخوش شرایط ویژه‌ای شد. کاهش مراجعه به کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌ها، افت آمارهای فروش فیزیکی کتاب، لغو رویدادهای بین‌المللی همچون نمایشگاه‌های کتاب، به تعویق افتادن جلسات مشارکت و واگذاری نشر در سطوح بین‌المللی و چندین‌و‌چند تغییر اجباری دیگر، شرایط را برای این صنعت، سخت و سخت‌تر کرده‌است.
شنبه، 17 آبان 1399 - 12:50

کتاب جدید پروفسور کمالی‌پور/ برداشت جهانی رسانه از ایالات متحده کتاب جدید پروفسور کمالی‌پور/ برداشت جهانی رسانه از ایالات متحده
این مجموعه جامع همانند پرتره‌ای از برداشت های بین المللی و پوشش رسانهای ایالات متحده، تأثیرات جهانی محیط پر آشوب و دیدگاه های جنجالی تبلیغ شده در دوران ریاست جمهوری دونالد ج. ترامپ را نشان می دهد.
دوشنبه، 12 آبان 1399 - 13:03

مهار‌ت‌افزایی در تولید محتوا هدف اصلی «شیوه‌نامه روزنامه‌نگاری» است مهار‌ت‌افزایی در تولید محتوا هدف اصلی «شیوه‌نامه روزنامه‌نگاری» است
مطالب به‌گونه‌ای تدوین شده که ساده باشد؛ به همین دلیل، این کتاب برای افرادی که می‌خواهند به حرفه روزنامه‌نگاری وارد شوند یا دانشجویانی که مشغول تحصیل این رشته هستند؛ کاربرد خواهد داشت. کتاب «شیوه‌نامه روزنامه‌نگاری» در ۱۹۲ صفحه توسط دفتر مطالعات و و برنامه‌ریزی رسانه‌‌ها منتشر شده است.
شنبه، 10 آبان 1399 - 11:03

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
این کتاب حاوی مقالات علمی داخلی و ترجمه ای بارویکردکاربردی، گفتگوهای اختصاصی وآشنایی با دیدگاههای اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات درخصوص مسایل روز روابط عمومی، گزارش های تحلیلی، بخش ویژه نقش روابط عمومی ها در دوران کرونا وپساکرونا، معرفی کتب منتشره درحوزه روابط عمومی در ایران وجهان و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط سال 98 را دارا می باشد.
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 10:30

معرفی کتاب اهداف بلندپروازانه معرفی کتاب اهداف بلندپروازانه
کتابی فوق‌العاده که زیبایی، خردمندی و پیچیدگی ایده‌ها را روایت می‌کند. کتاب اهداف بلندپروازانه هم شما را آموزش می‌دهد و هم سرگرم می‌کند. اگر شما به ایده‌ها به ویژه ایده‌های جدید و دیوانه‌وار علاقمند هستید، باید این کتاب را مطالعه کنید
یکشنبه، 13 مهر 1399 - 12:26

معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟” معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”
به اطراف خود در محل کار نگاهی بیاندازید. تلویزیون را روشن کنید. رهبری نالایق همه‌جا وجود دارد و نمی‌توان انکار کرد که اکثر این رهبران مرد هستند.
جمعه، 28 شهریور 1399 - 12:48

کتاب الکترونیکی: بحران‌ها و جنبش‌های‎ روابط‌عمومی کتاب الکترونیکی: بحران‌ها و جنبش‌های‎ روابط‌عمومی
پنجمین کتاب الکترونیکی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با عنوان "بحران‌ها و جنبش‌های‎ روابط‌عمومی" در 81 صفحه منتشر شد.
شنبه، 22 شهریور 1399 - 21:59

ژرف نگری؛ اساس هنر صفحه آرایی ژرف نگری؛ اساس هنر صفحه آرایی
عکس های خبری، داستانی، مستند اجتماعی، اجتماعی و پرتره (صورت و چهره) از جمله زمینه های مطرح هنر عکاسی در نشریات هستند. هر چند که امروزه عکاسی سینمایی، ورزشی، تبلیغات و مد از جایگاه ویژه ای در مطبوعات جهان برخوردارند و در هر یک از آن ها دید عکاس، نقطه طلایی و شکار لحظه ها دارای اهمیت است.
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1391 - 23:49

 11 شهریور؛ روز ملی صنعت چاپ 11 شهریور؛ روز ملی صنعت چاپ
با گذشت زمان اهمیت صنعت چاپ بر همه روشن شد، نامگذاری روز 11 شهریورماه به‌عنوان روز ملی صنعت چاپ در تقویم ایرانیان در سال 1382 و با تلاش‌ اسدالله جامی (مدیر کل وقت دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) انجام شد. در آن زمان اهالی صنعت چاپ به شورای فرهنگ عمومی درخواست‌ دادند و توضیحات بسیاری برای لزوم ورود این روز در تقویم مطرح کردند تا در نهایت این شورا به این جمع‌بندی رسید که روز ملی صنعت چاپ به رسمیت شناخته شود و این‌گونه 11 شهریورماه به‌عنوان روز ملی صنعت چاپ در تقویم نامگذاری شد.
سه شنبه، 11 شهریور 1399 - 08:30

فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
سه شنبه، 4 شهریور 1399 - 21:44

کتاب الکترونیکی:  راهنمای موفقیت در مشاغل روابط‌عمومی کتاب الکترونیکی: راهنمای موفقیت در مشاغل روابط‌عمومی
متخصصان موفق تبلیغات، بازاریابی و روابط‌عمومی از قدرت پردازش حرفه‏‌شان لذت می‏‌برند، درجه بالایی از استقلال و توانایی بالایی برای ارتقا به رده‌‏های بالاتر دارند. بدون شک، مشاغل ارتباطاتی، محبوب‏ترین مشاغل مورد نظر جویندگان کار هستند. البته آسان نیستند! و اگر این را از هر متخصص ارتباطی جویا شوید، خواهد گفت که به فداکاری و پشتکار زیادی برای مطرح شدن در این حوزه نیاز دارید.
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 00:00

شیوه نامه تهیه مصاحبه شیوه نامه تهیه مصاحبه
گفت و گو یا مصاحبه در مطبوعات به طور هدفمند اطلاعات یا معلوماتی را که در خور توجه گروهی از مردم است بازتاب می دهد.
چهارشنبه، 30 فروردین 1391 - 14:01

مجله «کیو» پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود مجله «کیو» پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود
خبر بدی در مورد مجله کیو دارم. شماره‌ای که روز ۲۸ ژوئیه منتشر می‌شود، آخرین شماره این نشریه خواهد بود. اپیدمی کرونا دلیل این تعطیلی است و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 - 10:18

کتاب الکترونیکی: 25 گام تا وب‌سایت حرفه‌ای کتاب الکترونیکی: 25 گام تا وب‌سایت حرفه‌ای
داشتن یک وب‌سایت به تنهایی کلید بزرگ بودن نیست؛ در عوض توانایی‌هایی وجود دارد که وب‌سایت شما را به یک ماشین بازاریابی درون‌گرا تبدیل می‌کند. وب‌سایت شما اهداف بزرگی دارد و نیاز دارد تا کارهای بسیاری را انجام دهد. وجود یک سایت به تنهایی لازم نیست، باید کاربردی نیز باشد. یک سایت باید بازدیدکننده‌ها را جذب کند، آموزش دهد و آنها را برای خرید کردن متقاعد کند. می‌دانم که با خود فکر می‌کنید گفتن آن راحت است.
دوشنبه، 30 تیر 1399 - 10:44

  کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs به چاپ دوم رسید کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs به چاپ دوم رسید
این کتاب اصول مقدماتی در مورد چگونگی کمک OKRها به سازمان‌ها برای بهبود عملکرد، به دست آوردن سطح بالاتری از بهره‌وری و وضوح سازمانی، و در نهایت کسب موفقیت با نتایج بهتر را توضیح می دهد. هدف ما در این کتاب این است که شما را به درک درستی از OKRها قبل از شروع کار با آنها برسانیم..
یکشنبه، 29 تیر 1399 - 15:17

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی
فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی- تیرماه 1399.pdf
یکشنبه، 22 تیر 1399 - 16:26

 کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" رونمایی شد کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" رونمایی شد
جلد اول کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" در آیین افتتاحیه چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با حضور پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهندس علیرضا زاهدیان مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز و مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی رونمایی شد.
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 11:00

 54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد 54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد
54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی در 64 صفحه رنگی منتشر شد.
شنبه، 14 تیر 1399 - 15:24

چگونه بتوانیم نشریات موثر کسب و کارمان را پیدا کنیم؟ چگونه بتوانیم نشریات موثر کسب و کارمان را پیدا کنیم؟
نشریات تخصصی یکی از ابزارها و کانال های ارتباطی موثر هر کسب و کار که عموما واحد روابط عمومی و ارتباط با رسانه ضمن داشتن مسئولیت انتخاب نشریه موثر، متولی تولید محتوا برای درج در این نشریات در قالب تبلیغات، رپرتاژ خبری و یا گزارشات عملکرد مدیران خواهند بود، در همین راستا گزینش نشریات برای همکاری بعنوان یکی از نکات کلیدی موفقیت مدیران روابط‌عمومی در نظر گرفته می شود.
چهارشنبه، 4 تیر 1399 - 12:56

چهار  کتاب از حوزه روابط عمومی منتشر شد چهار کتاب از حوزه روابط عمومی منتشر شد
چهار کتاب جدید به نام های "اندیشه زایی روابط عمومی" (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال)، "خلاقیت در روابط عمومی"، "روابط عمومی و فنون جدید تبلیغات" و "مثبت اندیشی در روابط عمومی" بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی روانه بازار کتاب شد.
شنبه، 19 بهمن 1398 - 14:45

کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد
کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال) تالیف پروفسور جیمز ای. گرونیگ به همت انتشار کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
جمعه، 16 خرداد 1399 - 13:07

کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی
کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" تالیف اندی گرین در میان کتاب‌های پرفروش انتشارات کارگزار روابط عمومی در عرض کمتر از یک سال به چاپ دوم رسید. این کتاب که مورد تایید مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) است در 96 صفحه و چهار بخش تالیف شده و به همه شاغلان روابط عمومی کمک می کند تا پتانسیل خلاقیت را در خود کشف کنند.
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 - 09:40

کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد
کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" ترجمه و تدوین حنانه باقریان در 104 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب در چهار گفتار، مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف، هنر مثبت ‎اندیشی، ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها و چگونه مثبت بیاندیشیم منتشر شده است.
سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 11:55

 کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1 کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1
نخستین کتاب الکترونیکی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با عنوان "نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)" در 48 صفحه قطع رقعی منتشر شد.
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 - 12:55

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، سالنامه تخصصی سال 1399 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.
دوشنبه، 30 دی 1398 - 18:20

کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2 کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2
در این کتاب به چیستی کنفرانس، چرایی و زمانی که ممکن است بخواهید یک کنفرانس را سازماندهی کنید، چه کسی ممکن است این کار را انجام دهد و اینکه چگونه آن را موفقیت‌آمیز اجرا کنیم، اشاره دارد.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 23:41

روابط عمومی زنده است روابط عمومی زنده است
اعتمادی که بر زبان جاری است به ندرت اعتمادی است که کسب می شود. در حدود ده سال گذشته صنعت روابط عمومی به نحوی واژه اعتماد را ربوده است. بسیاری از فرصت طلبان در صنعت روابط عمومی اعتماد را ریسمان نجات برای این حرفه در حال احتضار می دانند. متاسفم که روابط عمومی مرده است حتی اگر جسدش هنوز مدتی پرش داشته باشد و حرکتی جزئی ...
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:33

شیوه تعاملی نویسندگان و ناشرین با رسانه ها در ایران قواعد و اصول تعریف شده ای ندارد شیوه تعاملی نویسندگان و ناشرین با رسانه ها در ایران قواعد و اصول تعریف شده ای ندارد
مهدی جمشیدی پژوهشگر و فعال رسانه ای ضمن انتقاد از رسانه های برخط و جراید مکتوب کشور گفت؛ شیوه تعاملی نویسندگان و ناشرین با رسانه ها در ایران قواعد و اصول تعریف شده ای ندارد و حوزه نشر و کتاب برخلاف دیگر حوزه های خبری به نوعی محجور مانده است.
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 - 10:36

چگونه گفت‌وگوهای دشوار را انجام داد/ بررسی کتاب چگونه گفت‌وگوهای دشوار را انجام داد/ بررسی کتاب
در یک گفت‌وگو کسی به سخنرانی و حرف‌های از بالا به پایین شما علاقه‌ای ندارد. زیرا، حرف‌های یک‌جانبه و خطابه­ای، هر چقدر بلیغ و مبتنی بر شواهد و قوی هم باشد، موثر نیست؛ چرا که مخالف گفت‌وگوی همدلانه است. گفت‌وگو به عنوان امری دوجانبه، باید استوار بر این دیدگاه باشد که «جانب مقابل شریک شماست، نه دشمن‌تان.» برای همین، برای تاثیرگذاری و تغییر ذهنیت‌ها، نیاز به «ایجاد روابط و حفظ دوستی از طریق مهربانی و همدلی، و برخوردی توام با کرامت و احترام با افراد است.»
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 06:02

آرشیو دائمی/ بررسی کتاب خاطرات ادوارد اسنودن آرشیو دائمی/ بررسی کتاب خاطرات ادوارد اسنودن
یکی از موارد برجسته افشا شده شامل جمع‌آوری اطلاعات عمده از میلیون‌ها تماس تلفنی شهروندان آمریکا توسط دولت این کشور است. اسنودن که اکنون در آمریکا با اتهامات کیفری که او را به زندان خواهد افکند، مواجه است، در تبعید در مسکو زندگی می‌کند. او از طرفی، به شدت از سوی مقامات امنیتی محکوم شده که ادعا دارند اسنودن ضربه‌ای‌ جبران‌ناپذیر به امنیت ملی کشور زده است و در طرف دیگر مورد دفاع فعالان آزادی‌های مدنی و طرفداران حریم شخصی قرار گرفته که قدردان کار او در افشای جمع‌آوری گسترده اطلاعات خصوصی شهروندان توسط دولت هستند.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 04:11

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود


  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری سمنان: عقب‌ماندگی‌های حوزه روابط عمومی در سمنان جبران شود


  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی


  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


  رسانه های برتر دنیا در سال 2021


  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400