درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
کتاب جدیدی با عنوان "طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی" توسط بریتنی "بری" هوپت و لورن آزودو ترجمه دکتر سیروان عبدی و مقدمه دکتر هادی خانیکی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد.
جمعه، 1 بهمن 1412 - 07:42

معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی
اصطلاحات این کتاب شامل مواردی است که غالباً توسّط افراد شاغل در روابط‌عمومی در ارتباط با کارهای‏‌شان در حوزه ارتباطات به کار می‌رود. به این ترتیب، کار عملی روابط‌عمومی اکثر اصطلاحات کاری خود را از زمینه‌های ارتباطی اخذ می‌کند در حالی که فنون اطّلاعاتی و بازاریابی به نحوی فزاینده از اهمّیت حیاتی برخوردار می‌شوند. بدین لحاظ، تعجّبی ندارد که مطالعات روابط‌عمومی به نحوی چشمگیر، به جای سایر رشته‌ها مانند بازرگانی یا امور عمومی یا سیاست، در دانشکدۀ ارتباطات قرار گرفته است.
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402 - 07:32

مدیریت روابط سرمایه‌گذار مدیریت روابط سرمایه‌گذار
روابط سرمایه‌گذار با ارزش بازار یک شرکت ارتباط مستقیمی دارد. هر چه حرفه روابط سرمایه‌گذار در یک شرکت/ سازمان جدی‌تر گرفته شود به همان اندازه ارزش بازار آن شرکت افزایش پیدا کرده و نسبت به سایر شرکت‌ها که در گروه همتا قرار دارد در یک جایگاه و موقعیت بهتری قرار می‌گیرد.
جمعه، 22 اردیبهشت 1402 - 07:46

27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی؛ روز هدیه کتاب به روابط‌عمومی‌ها 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی؛ روز هدیه کتاب به روابط‌عمومی‌ها
کتاب، بهترین هدیه برای کارشناسان روابط‌عمومی است. زیرا به آنها کمک می‌کند تا دانش و مهارت خود را در زمینه‌های مختلف روابط‌عمومی ارتقا دهند.
شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 05:35

کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» به صورت جامع و کاربردی نوشته شده است و می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی دولتی کمک کند تا دانش و مهارت‌های خود را در این زمینه بهبود بخشند. همچنین، این کتاب می‌تواند به مدیران دولتی کمک کند تا نقش روابط‌عمومی دولتی را در سازمان خود بهتر درک کنند و از روابط‌عمومی دولتی برای پیشبرد اهداف سازمان خود استفاده کنند.
دوشنبه، 6 شهریور 1402 - 16:38

معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» نوشته اندی گرین، با ترجمه حسن نصیری قیداری – فاطمه ریحانی (نویسندگان همکار و مترجمان) از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد.
دوشنبه، 10 مهر 1402 - 17:31

چهارمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد چهارمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه محتوای کاربردی و علمی در زمینه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می‌شود.
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 - 14:49

تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
تحول دیجیتال یکی از مهم‌ترین تحولات در عصر حاضر است که تأثیرات عمیقی بر کسب‌وکارها و سازمان‌ها داشته است. این تحول، صنعت روابط‌عمومی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است و تغییرات زیادی را در این صنعت ایجاد کرده است. من با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتم کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بنویسم تا به متخصصان روابط‌عمومی کمک کنم تا با این تغییرات آشنا شوند و از آنها بهره‌مند شوند.
چهارشنبه، 8 آذر 1402 - 08:34

احیای چاپ به عنوان ابزار بازاریابی: بازگشت مجلات احیای چاپ به عنوان ابزار بازاریابی: بازگشت مجلات
نایلون (Nylon)، مجله مد مشهور، پس از 5 سال وقفه، اولین نسخه چاپی خود را منتشر می‌کند. به گزارش شارا به نقل از آکسیوس، این حرکت بخشی از احیای بزرگتر چاپ به عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات در میان خستگی از تبلیغات دیجیتال است.
شنبه، 25 فروردین 1403 - 07:35

بحران و ارتباطات بحران با تحول مفهومی و چرخش پارادایمی بحران و ارتباطات بحران با تحول مفهومی و چرخش پارادایمی
امید دارم انتشار کتاب پیش‌رو که از تازگی و مسئله‌شناسی به‌نگامی برخودار است، گامی موثر در جهت تامین نیازهای علمی و تقویت ادبیات ارتباطی به‌ویژه در زمینه‌های جدید ارتباطی از جمله ارتباطات مخاطره و ارتباطات بحران باشد.
جمعه، 24 فروردین 1403 - 07:46

 بررسی کتاب "نسل مضطرب" بررسی کتاب "نسل مضطرب"
کتاب "نسل مضطرب" به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه شیوه‌های جدید تربیت فرزند و وابستگی به تلفن‌های هوشمند، سلامت روان نسل جدید را تحت تاثیر قرار داده است.
دوشنبه، 20 فروردین 1403 - 13:16

معرفی کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی" معرفی کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی"
کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی" در سه گفتار تدوین شده است. گفتار اول به بررسی مفاهیم و چالش‌های تحول دیجیتال می‌پردازد. گفتار دوم به استراتژی‌های تحول دیجیتال می‌پردازد. گفتار سوم به تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌ می‌پردازد.
شنبه، 4 آذر 1402 - 09:21

کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد
کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. این کتاب به‌صورت کاربردی و عملی به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی می‌پردازد و به خوانندگان خود کمک می‌کند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود بهره‌وری، کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی خود را بیاموزند.
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 - 13:25

 معرفی کتاب "اسناد مرجع روابط‌عمومی" معرفی کتاب "اسناد مرجع روابط‌عمومی"
کتاب "اسناد مرجع روابط‌عمومی" نوشته دکتر عادل میرشاهی، با هدف کمک به سازمان‌ها و روابط‌عمومی‌ها در تدوین اسناد مرجع روابط‌عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد.
یکشنبه، 5 آذر 1402 - 08:32

کتاب «برنامه‌ریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی» منتشر شد کتاب «برنامه‌ریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی» منتشر شد
کتاب برنامه‌ریزی ارتباطات بحران به بررسی موقعیت منحصر به فردی می‌پردازد که سازمان‌های غیرانتفاعی در ارائه خدمات عمومی و مدیریت موقیعت‌های اضطراری و بحرانی دارا هستند.
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 - 18:03

 ارتباطات جهانی: دیدگاهی چندفرهنگی، ویرایش چهارم ارتباطات جهانی: دیدگاهی چندفرهنگی، ویرایش چهارم
چاپ چهارم کتاب «ارتباطات جهانی» جامع‌ترین، میان‌رشته‌ای‌ترین، چندفرهنگی‌ترین، معتبرترین و به‌روزترین کتاب منتشر شده در حوزه‌های رسانه، فرهنگ، روزنامه‌نگاری و ارتباطات است. بیست و چهار پژوهشگر برجسته و نام‌آشنا در حوزه رسانه، که از ده کشور مختلف هستند، در این کتاب به بررسی ارتباطات بین‌المللی، روابط عمومی و تبلیغات، پیامدهای جهانی شدن، قوانین و مقررات بین‌المللی، فرهنگ جهانی، پروپاگاندا، رسانه‌های فرامرزی، تحولات سیاسی رسانه، روندهای ارتباطات و فناوری اطلاعات و بسیاری موارد دیگر می‌پردازند.
شنبه، 26 اسفند 1402 - 21:58

هوش مصنوعی مولد قانون 234 ساله را به چالش می‌کشد هوش مصنوعی مولد قانون 234 ساله را به چالش می‌کشد
نوشتن یک اثر خلاقانه، چه کتاب و چه هر چیز دیگر، فرآیندی زمان‌بر و طاقت‌فرساست. رالف الیسون هفت سال طول کشید تا "مرد نامرئی" را بنویسد، جی.دی. سالینجر حدود 10 سال برای نوشتن "ناتور دشت" وقت صرف کرد و جی.کی. رولینگ حداقل پنج سال را صرف اولین کتاب "هری پاتر" کرد. نویسندگان با امید به انتشار اثر خود این ریسک را می‌پذیرند، اما هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. یکی از انگیزه‌های اصلی نویسندگان برای خلق اثر، حق چاپ است.
یکشنبه، 13 اسفند 1402 - 18:10

5 کتاب جدید در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران رونمایی شد 5 کتاب جدید در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران رونمایی شد
در روز نهم اسفند 1402، در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران از 5 کتاب جدید رونمایی شد.
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 09:35

فصلنامه جدید “کارگزار روابط‌عمومی”: پرونده ویژه هوش مصنوعی در روابط‌عمومی فصلنامه جدید “کارگزار روابط‌عمومی”: پرونده ویژه هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
شماره 66 فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" با موضوع «هوش مصنوعی روابط‌عمومی» به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد. به گزارش شارا، موضوع محوری این شماره، فرصت‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی است و عناوین مهم آن به شرح زیر است:
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 08:39

دومین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد دومین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه ی محتوای کاربردی و علمی در زمینه ی روابط عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاران فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی از اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می شود.
سه شنبه، 1 اسفند 1402 - 14:22

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد