درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 مرداد 1396 - 07:18   

شرکت اپل چه قولی به دونالد ترامپ داده است؟

  شرکت اپل چه قولی به دونالد ترامپ داده است؟


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید

  گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید


ادامه ادامه مطلب دو

سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»

  سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌هایی برای جلب اعتماد مشتریان به وبسایت

  راه‌هایی برای جلب اعتماد مشتریان به وبسایت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید
  شرکت اپل چه قولی به دونالد ترامپ داده است؟
  زندگی جان اف کندی در قاب تصویر
  تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی
  فایل سخنرانی کوتاه استاد اسمعیل دمیرچی نویسنده و پیشکسوت عرصه چاپ در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  گزارش 5WPR حاکی از افزایش دو رقمی درآمد در نیمه اول سال 2017 دارد
  ضرورت اطلاع رسانی شفاف مدیران از عملکرد دولت
  عباسیان: روابط عمومی مسئول معرفی دستاوردها و اثربخشی مجموعه است
  کار روابط عمومی عکس گرفتن در جلسات نیست
  اپلیکیشن‌های کاربردی برای روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

فایل سخنرانی کوتاه استاد اسمعیل دمیرچی  نویسنده و پیشکسوت عرصه چاپ در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فایل سخنرانی کوتاه استاد اسمعیل دمیرچی نویسنده و پیشکسوت عرصه چاپ در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
فایل سخنرانی کوتاه استاد اسمعیل دمیرچی نویسنده و پیشکسوت عرصه چاپ در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 - 10:51

شماره 43 فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد شماره 43 فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد
شماره 43 فصلنامه کارگزار روابط عمومی با موضوع ویژه نامه دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به سردبیری مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 - 12:06

مزیت های انتشارات چاپی و آنلاین در روابط عمومی ها مزیت های انتشارات چاپی و آنلاین در روابط عمومی ها
برای توسعه کاربردی نشر الکترونیک با توجه به مزیت هایی که دارد هنوز محدودیت هایی وجود دارد که فراگیری آن را با مشکل مواجه می کند و جهت بروز شدن روابط عمومی ها باید این فراگیری ایجاد شود.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 02:15

 کارکردهای انتشارات چاپی و آنلاین در روابط عمومی ها کارکردهای انتشارات چاپی و آنلاین در روابط عمومی ها
انتشارات الکترونیک به لحاظ کارکردهایی که دارد برای ارتباطات بین مدیران روابط عمومی و سایر افرادی که به هر شکلی با روابط عمومی در ارتباطند فضای تعاملی ایجاد می کند که این مزیت بسیار بزرگی است که سازمان می تواند از طریق ارتباطات با ذینفعان خود به یک کیفیت عالی ارتقا پیدا کند که البته در نشر مکتوب این امکان فراهم نیست.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 02:01

دکتر فرقانی: نسل جوان در روابط عمومی ها استفاده از نشر الکترونیک را ترجیح می دهد دکتر فرقانی: نسل جوان در روابط عمومی ها استفاده از نشر الکترونیک را ترجیح می دهد
نسل جوان در روابط عمومی ها به سمت استفاده از نشر الکترونیک تمایل بیشتری دارد و آن را ترجیح می دهد. این به معنی نفی و نادیده گرفتن امتیازهای نشر مکتوب نیست.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:54

 جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در گام دوازدهم جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در گام دوازدهم
تولید محتوا در فعالیت های انتشاراتی نیز از دیگر موضوعات مهمی بوده است که در برگزاری جشنواره های اخیر مورد توجه واقع شده است که در قالب برگزاری همایش و کارگاههای آموزشی و تخصصی در حاشیه جشنواره بدان پرداخته شده است.
شنبه، 31 تیر 1396 - 09:42

12 سال در حسرت "صفحه خوانندگان" 12 سال در حسرت "صفحه خوانندگان"
صفحه خوانندگان نمایانگر بخش مهمی از افکارعمومى سازمان است و محکم‏ترین نتیجه‏ اى که مى ‏توان گرفت این است: گشایش صفحه خوانندگان در نشریات داخلی، روشى بدیل براى ارتباط با کارکنان سازمان است.
شنبه، 31 تیر 1396 - 08:28

آموزش مهارت «نشریه» آموزش مهارت «نشریه»
در بین رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، ماندگاری نوشتار در ذهن مخاطب بیش از دو مورد دیگر است و هم چنین رسانه های دیداری بیشترین تاثیرگذاری را دارند و از آن جا که نشریه یک رسانه نوشتاری و دیداری است، از دو ویژگی (ماندگاری و تاثیرگذاری) که در بالا ذکر شد، برخوردار است و به همین دلیل است که جزء موفق ترین رسانه ها محسوب می شود.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:12

 کارکردهای انتشارات چاپی و آنلاین در روابط عمومی ها کارکردهای انتشارات چاپی و آنلاین در روابط عمومی ها
در حالی که کارکرد دیده شدن نشریات در نمایشگاه ها و دفاتر روابط عمومی ها همچنان باقی است این دو کارکرد کاملا متفاوت است اما حوزه دیجیتال با همه مزیت هایی که در سرعت بخشیدن به فعالیت ها و ایجاد ارتباطات موثرتر دارد ولی در مقایسه با نشریات مکتوب، نقص هایی دارد که این دو را از هم متمایز کرده است.
جمعه، 30 تیر 1396 - 09:18

وضعیت نشر الکترونیکی جهان در سال 2017 وضعیت نشر الکترونیکی جهان در سال 2017
سال 2017 در ادامه روند رو به رشد سال های گذشته، شاهد اقبال نشر الکترونیکی در جهان هستیم و مهمترین عامل آن افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان است.
جمعه، 9 تیر 1396 - 18:25

تازه های نشر/ 50 نکته روابط عمومی برای استارت‌آپ ها: تاکتیک هایی برای استارت‌آپ ها در یافتن، پیچ (چرخش)، و ماندن در رسانه ها تازه های نشر/ 50 نکته روابط عمومی برای استارت‌آپ ها: تاکتیک هایی برای استارت‌آپ ها در یافتن، پیچ (چرخش)، و ماندن در رسانه ها
آیا برای استارت‌آپ خود توجه رسانه ای بیشتری می خواهید، اما نمی توانید یک تیم کامل روابط عمومی استخدام کنید؟ پس این کتاب برای شما مناسب است.
شنبه، 3 تیر 1396 - 00:23

انتشار کتاب "ارتباطات موثر جهانی" (رهنمودهایی برای حضور موثر در بازارهای جهانی در شرایط پساتوافق) انتشار کتاب "ارتباطات موثر جهانی" (رهنمودهایی برای حضور موثر در بازارهای جهانی در شرایط پساتوافق)
کتاب " ارتباطات موثر جهانی " توسط اسماعیل کریمیان کاکلکی گردآوری و ترجمه شده در 56 صفحه قطع پالتویی می باشد که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.
یکشنبه، 11 تیر 1396 - 10:23

دایره المعارف روابط عمومی؛ کتاب همراه ارتباط‌گران دایره المعارف روابط عمومی؛ کتاب همراه ارتباط‌گران
اگر به روابط عمومی به عنوان یک حرفه علمی و تخصصی نظر داشته اید، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که این عمل شما به لحاظ حرفه‌ای چه نام دارد؟ آیا این کار به لحاظ حرفه‌ای مرسوم و درست است؟ آیا برای آن سابقه یا توجیهی وجود دارد؟ نظر متخصصان و کارشناسان ارتباطات در این مورد چیست؟
جمعه، 13 شهریور 1394 - 21:56

آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.
سه شنبه، 6 تیر 1396 - 12:26

دایرکتوری کارگزار روابط عمومی؛ راهنمای روابط عمومی های کشور دایرکتوری کارگزار روابط عمومی؛ راهنمای روابط عمومی های کشور
کتاب "دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" (راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور) در 460 صفحه در اندازه رحلی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
سه شنبه، 6 تیر 1396 - 12:21

انتشار کتاب "مقررات روابط عمومی" بزودی انتشار کتاب "مقررات روابط عمومی" بزودی
کتاب "مقررات روابط عمومی" که به همت مهدی باقریان در 192 صفحه قطع وزیری تالیف و تدوین شده است بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 12:02

فراخوان مقاله دوفصلنامه مدیریت روابط عمومی منتشر شد فراخوان مقاله دوفصلنامه مدیریت روابط عمومی منتشر شد
موسسه کارگزار روابط عمومی پس از اخذ مجوز دوفصلنامه"مدیریت روابط عمومی" از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نظر دارد اولین شماره این نشریه را نیز به زودی منتشر کند.
شنبه، 27 خرداد 1396 - 09:27

معرفی کتاب/ "جلب توجه کردن"/1 معرفی کتاب/ "جلب توجه کردن"/1
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کتاب با تکنیک برتر برای موفقیت روابط عمومی درروی شبکه: شیوه های برتر برای اطلاع رسانی و تحت تاثیر قرار دادن رسانه ها و جامعه سرمایه گذار ، جامعه، دولت و غیره. نوشته شل هولتر
پنجشنبه، 25 خرداد 1396 - 09:25

ارتباطات توسعه منتشر می شود ارتباطات توسعه منتشر می شود
این مجموعه ترجمه دانشنامه بین المللی ارتباطات دونزباخ است که در 12 جلد به زبان انگلیسی می باشد که تا کنون 6 جلد آن به شکل موضوعی در 11 جلد به فارسی ترجمه شده است.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 16:46

انتشار کتاب «پنج گفتار مدیریت محتـوا» انتشار کتاب «پنج گفتار مدیریت محتـوا»
کتاب «پنج گفتار مدیریت محتـوا» در قطع وزیری، تهیه و تنظیم اسماعیل کریمیان کاکلکی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 12:05

تازه های نشر/ کتاب دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری منتشر شد تازه های نشر/ کتاب دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری منتشر شد
این کتاب به تجزیه و تحلیل فرایندهای مختلف دگرگونی های دیجیتال در روزنامه نگاری و رسانه های خبری می پردازد. نویسندگان این کتاب با بررسی این که چگونه این فرایندها سبب تحریک نوآوری می شوند، به شناسایی مدل های جدید کسب و کار و ارتباطات، و همچنین استراتژی های دیجیتال برای یک محیط جدید از جریان جهانی اطلاعات می پردازند.
شنبه، 13 خرداد 1396 - 09:02

انتشار دو کتاب جدید روابط عمومی بزودی انتشار دو کتاب جدید روابط عمومی بزودی
کتاب های "ارتباطات موثر جهانی" (رهنمودهایی برای حضور موثر در بازارهای جهانی در شرایط پساتحریم) و "پنج گفتار مدیریت محتوا" که به همت اسماعیل کریمیان تهیه شده است روانه بازار خواهد شد.
شنبه، 6 خرداد 1396 - 12:56

معرفی کتاب روابط عمومی، هنر مردم مداری
کتاب روابط عمومی ، هنر مردم مداری نوشته محمدتقی رشیدی توسط انتشارات برگ آذین چاپ شده است.
سه شنبه، 2 خرداد 1396 - 12:06

انتشار کتاب یک سبد ارتباطات انتشار کتاب یک سبد ارتباطات
همزمان با سالروز 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات و برگزاری هفته روابط عمومی، کتاب یک سبد ارتباطات تالیف و گردآوری حسن خسروی و سارا خسروی توسط انتشارات مشق شب چاپ و منتشر شد.
شنبه، 30 اردیبهشت 1396 - 14:18

شماره جدید نشریه کارگزار روابط عمومی منتشر شد شماره جدید نشریه کارگزار روابط عمومی منتشر شد
در آستانه روز ملی روابط عمومی، شماره 42 نشریه کارگزار روابط عمومی با سه پرونده و موضوع؛ مثبت اندیشی، اخبار جعلی و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شد.
شنبه، 30 اردیبهشت 1396 - 08:52

همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی کتاب سال 95 روابط عمومی ایران منتشر شد همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی کتاب سال 95 روابط عمومی ایران منتشر شد
کتاب سال روابط عمومی ایران (95) توسط انجمن متخصصان روابط عمومی در 118 صفحه رنگی و در قطع رحلی منتشر شد. به گزارش شارا، این کتاب با هدف معرفی فعالیت های شاخص روابط عمومی ایران در سال قبل در قالب کتاب سال 95 به زیور چاپ آراسته شد.
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 15:58

 رونمایی از کتاب: دیپلماسی گفتمانی: تعامل سیاسیت، فرهنگ و ارتباطات رونمایی از کتاب: دیپلماسی گفتمانی: تعامل سیاسیت، فرهنگ و ارتباطات
در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) با ارائه دکتر حسن بشیر و با حضور دکتر ابراهیم متقی [استاد دانشگاه تهران) و دکتر دهشیری (عضو هیئت علمی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه) همراه با رونمایی از کتاب:
یکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 - 20:32

شماره 42 نشریه کارگزار روابط عمومی بزودی منتشر می شود شماره 42 نشریه کارگزار روابط عمومی بزودی منتشر می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آستانه روز ملی روابط عمومی، شماره 42 نشریه کارگزار روابط عمومی با سه پرونده و موضوع؛ مثبت اندیشی، اخبار جعلی و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر می شود.
یکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 - 14:57

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
کتاب سال روابط عمومی ایران مربوط به وقایع و رویدادهای علمی روابط عمومی در ایران و جهان درسال 95 توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری سایر حوزه­ های فعال علمی و دانشگاهی و با حمایت روابط عمومی سازمان های اجرایی بزودی منتشر می شود.
شنبه، 2 بهمن 1395 - 14:08

کتاب «20سخنرانی برگزیده عصر ما» منتشر شد کتاب «20سخنرانی برگزیده عصر ما» منتشر شد
کتاب «20سخنرانی برگزیده عصر ما» نوشته های ول ویلیامز توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در دو رنگ منتشر شد. به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، سخنرانی‌هایی که در این کتاب آمده و محلّ بحث واقع شده جریان اندیشه‌ها و هماهنگی قدرت‌هایی را منعکس می‌سازد که جهان امروز ما را پدید آورده است.
چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 16:39

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کانال تلویزیونی جنوب (تله سورTeleSUR) و گسترش جنگ امواج در قاره آمریکا


  شماره 43 فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  چگونه کارشکنی ها و بهانه ها می تواند سبب از دست رفتن قدرت کاخ سفید شود


  بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی


  تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی


  گزارش 5WPR حاکی از افزایش دو رقمی درآمد در نیمه اول سال 2017 دارد


  سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»


  ارائه آنتی ویروس رایگان برای کاربران جهان توسط "شرکت کاسپرسکی"


  تقدیر از میرزا بابا مطهری نژاد پیشکسوت عرصه ارتباطات


  گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بیانیه هیئت داوران دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی