درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 13:30   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای

  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است

  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اطلاعیه روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان
  شوخی روابط عمومی با دیپلماسی عمومی
  گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان خودرو
  همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /7/ نقش آفرینی بانک ملّی ایران در بازار مسکن با طرح ویژه مسکن
  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک
  سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون
  ضعف روابط عمومی ادارات رانت اطلاعاتی ایجاد می کند
  گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی
  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد
  چه بخواهید چه نخواهید گوگل همه جا دنبال شماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک
موفق‌ترین متخصصان ارتباطات دیگر تنها کارشناسان ارتباطات نیستند، آن‌ها استادان کسب‌وکار هستند. خدمت کردن به‌عنوان مشاوران قابل‌اعتماد به مجریان والامقام شرکت و همکاری در شرکت به معنای این است که داشتن یک زمینه قوی در تیزهوشی کسب‌وکار ضروری است.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 00:15

کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی
با یک صدای تیزپر از طنز کثیف، روابط عمومی یک نگاه مختصر پر از تفریح پشت پرده دستگاه‌های روابط عمومی است که افراد معروف مورد علاقه ما را ایجاد می‌کند.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 00:28

کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی فوق‌العاده، بودجه معمولی کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی فوق‌العاده، بودجه معمولی
روابط عمومی یک عامل بساز یا خراب کن برای تمام سازمان‌هاست، مخصوصاً سازمان‌هایی که کوچک هستند یا مأموریت محور.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 00:54

کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ افسانه‌های روابط عمومی کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ افسانه‌های روابط عمومی
افسانه‌های روابط عمومی از افسانه‌های محبوب نظریه و عمل روابط عمومی به‌عنوان وسیله‌ای برای کمک به مالکان استارت آپ ها، بازاریابان برند، متخصصان ارتباطات و دانشجویان استفاده می‌کند تا بین مدها و اقدامات روابط عمومی امتحان شده تمایز دهد.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 01:01

کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/  Ofield کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ Ofield
Ofield Dukes یکی از موفق‌ترین متخصصان روابط عمومی آفریقایی- آمریکایی کشور و یکی از مؤثرترین افراد در دوره حقوق شهروندی در نظر گرفته می‌شود.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 00:25

سود سه‌ماهه آمازون از ۲ میلیارد دلار هم فراتر رفت؛ افزایش فعالیت مزرعه‌های کلیک سود سه‌ماهه آمازون از ۲ میلیارد دلار هم فراتر رفت؛ افزایش فعالیت مزرعه‌های کلیک
سود سه ماهه‌ دوم سال ۲۰۱۸ آمازون برای اولین بار از ۲ میلیارد دلار تجاوز کرد و نسبت به سال گذشته، یک هزار و ۲۰۰ درصد افزایش یافت.
دوشنبه، 8 مرداد 1397 - 12:13

کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی خانم Pargeter کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی خانم Pargeter
خانم Pargeter مهارت‌هایی را کشف می‌کند که با آن روابط عمومی می‌تواند در جدیدترین معمای تفریحی شرور، بد را خوب جلوه دهد.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 01:03

کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ خستگی کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ خستگی
این یک یادواره توسط Joe Finnigan، شریک ارشد و EVP سابق در Fleishman-Hillard، یکی از مراکز مشاوره روابط عمومی برجسته جهان است. این‌یکی از کتاب‌های پر بینش، موثق، طنز و فعالی است که تاکنون درباره کارکرد درونی روابط عمومی و تا حدی آمریکای شرکتی نوشته‌شده است.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 01:05

عکس خبر/ روی جلد مجله تایم بعد از دیدار پوتین و ترامپ عکس خبر/ روی جلد مجله تایم بعد از دیدار پوتین و ترامپ
عکس خبر/ روی جلد مجله تایم بعد از دیدار پوتین و ترامپ
پنجشنبه، 28 تیر 1397 - 23:13

کتاب روزنامه نگاری پهباد منتسر می شود کتاب روزنامه نگاری پهباد منتسر می شود
کتاب "روزنامه نگاری پهباد" بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتسر می شود. به گزارش شارا، این کتاب که همت "مهدی باقریان" تهیه و تدوین شده در پنج گفتار و در قطع رقعی منتشر خواهد شد.
یکشنبه، 17 تیر 1397 - 11:49

مدیرعامل خانه کتاب عنوان کرد؛ کتابفروش‌ها در حوزه بازاریابی نیاز به آموزش دارند مدیرعامل خانه کتاب عنوان کرد؛ کتابفروش‌ها در حوزه بازاریابی نیاز به آموزش دارند
مدیرعامل خانه کتاب با بیان اینکه باید در حوزه بازاریابی و اقتصاد، به کتابفروش‌ها آموزش داد، آمادگی موسسه متبوعش خود را برای اعزام استاد به استان‌های مختلف در این راستا، اعلام کرد.
یکشنبه، 17 تیر 1397 - 10:40

کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی» رونمایی شد
دو کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی» و «مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق» نوشته سید مهدی شریفی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در فرهنگ‌سرای معرفت رونمایی‌ شد.
شنبه، 16 تیر 1397 - 12:09

 انتشارات مطلوب در روابط عمومی انتشارات مطلوب در روابط عمومی
کارگزار روابط عمومی علاوه بر متن باید بتواند به خوبی محتوای گرافیکی، صوتی و تصویری تولید کند. هر کدام از این موارد حداقل هایی را می طلبند و با رعایت حداقل ها می توان از اثربخشی فعالیت های روابط عمومی کسب اطمینان کرد.
دوشنبه، 19 خرداد 1393 - 20:24

 کارکردهای انتشارات چاپی و آنلاین در روابط عمومی ها کارکردهای انتشارات چاپی و آنلاین در روابط عمومی ها
انتشارات الکترونیک به لحاظ کارکردهایی که دارد برای ارتباطات بین مدیران روابط عمومی و سایر افرادی که به هر شکلی با روابط عمومی در ارتباطند فضای تعاملی ایجاد می کند که این مزیت بسیار بزرگی است که سازمان می تواند از طریق ارتباطات با ذینفعان خود به یک کیفیت عالی ارتقا پیدا کند که البته در نشر مکتوب این امکان فراهم نیست.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 02:01

 در باره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در باره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
تولید محتوا در فعالیت های انتشاراتی نیز از دیگر موضوعات مهمی بوده است که در برگزاری جشنواره های اخیر مورد توجه واقع شده است که در قالب برگزاری همایش و کارگاههای آموزشی و تخصصی در حاشیه جشنواره بدان پرداخته شده است.
شنبه، 31 تیر 1396 - 09:42

 48 امین شماره دوماهنامه  "کارگزار روابط عمومی"منتشر شد 48 امین شماره دوماهنامه "کارگزار روابط عمومی"منتشر شد
48 امین شماره دوماهنامه "کارگزار روابط عمومی" زیر نظر موسسه کارگزار روابط عمومی ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۹۷ منتشر شد.
پنجشنبه، 7 تیر 1397 - 17:11

چرا شنیدن کتاب خوب است؟ چرا شنیدن کتاب خوب است؟
واقعاٌ بین شنیدن و خواندن یک کتاب تفاوتی وجود ندارد، هدف این است که داستان را بشنویم و از آن لذت ببریم این که از چه راهی این کار را بکنیم اهمیتی ندارد. در اینجا سیزده دلیل برای آنکه شنیدن کتاب برای شما خوب است آورده‌ایم.
یکشنبه، 13 خرداد 1397 - 00:07

انتشار لوح فشرده دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران انتشار لوح فشرده دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران
سخنرانی های کامل دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران در قالب دو لوح فشرده توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
پنجشنبه، 7 تیر 1397 - 21:44

انتشار لوح فشرده مدیریت تشریفات کاربردی انتشار لوح فشرده مدیریت تشریفات کاربردی
تشریفات نه به معنای تجمل گرایی و تجمل‌پرستی، بلکه به معنای نظم‌دهی و نظم‌بخشی در یک سازمان که روند فعالیت های منسجمی را در پیش دارد، از اصول اولیه ارتباطات اجتماعی به شمار می‌رود.
پنجشنبه، 7 تیر 1397 - 21:35

"دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" فعالان روابط عمومی را به مشارکت دعوت می نماید "دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" فعالان روابط عمومی را به مشارکت دعوت می نماید
"دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" به عنوان اولین و تنها مرجع مکتوب راهنمای ارتباطی روابط عمومی های ایران، فعالان عرصه هنرهشتم را به حضور در دومین دوره خود دعوت می‌نماید.
یکشنبه، 3 دی 1396 - 22:56

انتشار لوح فشرده چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران انتشار لوح فشرده چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
سخنرانی های کامل چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در قالب سه لوح فشرده توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
دوشنبه، 7 خرداد 1397 - 21:26

انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی
انتشارات کارگزار روابط عمومی
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 13:39

گذری و نظری بر سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران گذری و نظری بر سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران
هدف اصلی از تهیه این اثر، ارائه اطلاعات تاریخی و مدیریتی، رویدادها و اطلاعات و مطالب کاربردی‌ مورد نیاز متخصصان حوزه روابط عمومی در یک مجموعه بوده است.
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 23:10

معرفی سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1397) معرفی سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1397)
در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 - 15:18

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
این کتاب حاوی مقالات علمی، ترجمه، گزارش های تحلیلی، یادداشت، دیدگاه ،سخنرانی منتخب، مصاحبه، معرفی کتب منتشره درحوزه روابط عمومی درایران وجهان و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط سال ۹۶ را دارا می باشد.
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 17:10

تقویم روز روابط عمومی/ شارا مجوز گرفت تقویم روز روابط عمومی/ شارا مجوز گرفت
در جلسه مورخ بیست و نهم اردیبهشت ۹۳ هیأت نظارت برمطبوعات، با تقاضای صدور مجوز شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی (شارا) مورد بررسی قرار گرفت که طی آن، پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی شارا مجوز انتشار دریافت کرد.
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 09:30

انتشار کتاب "شناخت روابط عمومی" انتشار کتاب "شناخت روابط عمومی"
کتاب "شناخت روابط عمومی" تالیف دکتر داود نعمتی انارکی توسط انتشارات دانشگاه صداوسیما منتشر شده است. این کتاب در 242 صفحه و 9 فصل تالیف شده و برای کسانی که تازه وارد حرفه روابط عمومی می شوند، حاوی اطلاعاتی است که آن ها را تا حدودی با روابط عمومی آشنا می سازد.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 23:41

مدل دسترسی آزاد، بازگشت به اصل انتشار مجلات مدل دسترسی آزاد، بازگشت به اصل انتشار مجلات
در عصر دیجیتال، دسترسی آزاد (open access) به مجلات دانشگاهی و نتایج تحقیقات، بخشی مهمی از وظایف جوامع علمی و دانشگاهی برای کمک به پیشرفت دانش در جامعه محسوب می شود.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 - 23:44

معرفت شناسی ژورنالیسم تلویزیونی، گامی عملی برای افزایش سواد خبری معرفت شناسی ژورنالیسم تلویزیونی، گامی عملی برای افزایش سواد خبری
عضو هیات علمی بخش مدیریت رسانه دانشگاه تهران و نویسنده کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی، معرفت شناسی، فلسفه و روشها»، معرفت شناسی ژورنالیسم تلویزیونی را گامی عملی برای افزایش سواد خبری دانست.
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 - 11:32

کتاب علوم اطلاعات و ارتباطات منتشر شد کتاب علوم اطلاعات و ارتباطات منتشر شد
کتاب علوم اطلاعات و ارتباطات منتشر شد
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1397 - 13:31

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله/ دریافت کامل پیام: رویکرد اصلاح شده برای ارزیابی روابط عمومی


  تبلیغات سیاسی در آمریکا


  معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: روابط‌عمومی باید زبان گویای کاربران حرفه‌ای باشد


  گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد


  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


  سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان منصوب شد


  افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر


  سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران