درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 آذر 1399 - 18:58   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب رئیس جدید روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی

  انتصاب رئیس جدید روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید
  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی
  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»
  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند
  بازی خبری: چشم­‌انداز آینده
  ورود 30هزار «روبات سرباز» به ارتش بریتانیا
  آغاز جنگی دوباره میان اپل و فیس بوک
  گوگل به دنبال شفاف سازی جمع آوری اطلاعات کاربران
  بانک هند محبوبترین بانک مرکزی جهان در توئیتر
  بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

نشر دیجیتال نشر دیجیتال
شخص حقیقی یا حقوقی وفق قوانین مربوط با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اجازه اشتغال به نشر دیجیتال را دارد.
دوشنبه، 3 آذر 1399 - 15:57

صعود ۳۷ پله ای ایران در نمایه جهانی نوآوری 2020 صعود ۳۷ پله ای ایران در نمایه جهانی نوآوری 2020
کشورهای مورد مطالعه، بیش از ۹۰درصد از جمعیت جهان را دربرمی گیرند که بیش از ۹۵ درصد از تولید ناخالص داخلی دنیا را به خود اختصاص داده‌اند (به نقل از پژوهشکده سیاستگذاری). کشورهای سوئیس، سوئد، امریکا، بریتانیا، هلند، دانمارک، فنلاند، سنگاپور، آلمان و کره جنوبی به ترتیب 10 کشور اول دنیا در حوزه اقتصاد نوآورانه هستند.
یکشنبه، 2 آذر 1399 - 15:08

کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی استراتژیک منتشر شد کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی استراتژیک منتشر شد
کتاب مقدمه ای بر روابط‌عمومی استراتژیک ترجمه «محمدرضا حقیقی» و «بابک شایسته» به چاپ رسید.
سه شنبه، 27 آبان 1399 - 11:42

کتاب مجموعه مقالات «مدیریت روابط‌عمومی در دوران کرونا» منتشر می شود کتاب مجموعه مقالات «مدیریت روابط‌عمومی در دوران کرونا» منتشر می شود
بیش از 30 نویسنده و محقق برجسته ارتباطات و روابط‌عمومی با ارزیابی روشمند و یا با نظرسنجی‌های جامع افکارعمومی، روی‌هم‌رفته یک رویکرد جهانی و علمی منحصر به فرد از نقش و کارکردهای روابط‌عمومی در دوران بیماری همه‌گیر کووید-19به استادان، دانشجویان و سایر علاقمندان این حوزه ارائه می‌کنند.
جمعه، 23 آبان 1399 - 09:30

 صنعت نشر و تحولات اجباری صنعت نشر و تحولات اجباری
در رویارویی با شیوع ویروس کووید19، صنعت نشر نیز به‌عنوان یک جبهه فرهنگی- اقتصادی ویژه در اتمسفر مسائل اجتماعی کشورهای مختلف، دستخوش شرایط ویژه‌ای شد. کاهش مراجعه به کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌ها، افت آمارهای فروش فیزیکی کتاب، لغو رویدادهای بین‌المللی همچون نمایشگاه‌های کتاب، به تعویق افتادن جلسات مشارکت و واگذاری نشر در سطوح بین‌المللی و چندین‌و‌چند تغییر اجباری دیگر، شرایط را برای این صنعت، سخت و سخت‌تر کرده‌است.
شنبه، 17 آبان 1399 - 12:50

بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود
بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود.
دوشنبه، 12 آبان 1399 - 15:18

کتاب جدید پروفسور کمالی‌پور/ برداشت جهانی رسانه از ایالات متحده کتاب جدید پروفسور کمالی‌پور/ برداشت جهانی رسانه از ایالات متحده
این مجموعه جامع همانند پرتره‌ای از برداشت های بین المللی و پوشش رسانهای ایالات متحده، تأثیرات جهانی محیط پر آشوب و دیدگاه های جنجالی تبلیغ شده در دوران ریاست جمهوری دونالد ج. ترامپ را نشان می دهد.
دوشنبه، 12 آبان 1399 - 13:03

انتشار نخستین شماره مجله چندرسانه ای «وقایع شمیران» انتشار نخستین شماره مجله چندرسانه ای «وقایع شمیران»
مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار نخستین شماره مجله چندرسانه ای «وقایع شمیران» از سوی اداره روابط عمومی این منطقه خبر داد.
یکشنبه، 11 آبان 1399 - 20:08

مهار‌ت‌افزایی در تولید محتوا هدف اصلی «شیوه‌نامه روزنامه‌نگاری» است مهار‌ت‌افزایی در تولید محتوا هدف اصلی «شیوه‌نامه روزنامه‌نگاری» است
مطالب به‌گونه‌ای تدوین شده که ساده باشد؛ به همین دلیل، این کتاب برای افرادی که می‌خواهند به حرفه روزنامه‌نگاری وارد شوند یا دانشجویانی که مشغول تحصیل این رشته هستند؛ کاربرد خواهد داشت. کتاب «شیوه‌نامه روزنامه‌نگاری» در ۱۹۲ صفحه توسط دفتر مطالعات و و برنامه‌ریزی رسانه‌‌ها منتشر شده است.
شنبه، 10 آبان 1399 - 11:03

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
این کتاب حاوی مقالات علمی داخلی و ترجمه ای بارویکردکاربردی، گفتگوهای اختصاصی وآشنایی با دیدگاههای اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات درخصوص مسایل روز روابط عمومی، گزارش های تحلیلی، بخش ویژه نقش روابط عمومی ها در دوران کرونا وپساکرونا، معرفی کتب منتشره درحوزه روابط عمومی در ایران وجهان و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط سال 98 را دارا می باشد.
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 10:30

معرفی کتاب اهداف بلندپروازانه معرفی کتاب اهداف بلندپروازانه
کتابی فوق‌العاده که زیبایی، خردمندی و پیچیدگی ایده‌ها را روایت می‌کند. کتاب اهداف بلندپروازانه هم شما را آموزش می‌دهد و هم سرگرم می‌کند. اگر شما به ایده‌ها به ویژه ایده‌های جدید و دیوانه‌وار علاقمند هستید، باید این کتاب را مطالعه کنید
یکشنبه، 13 مهر 1399 - 12:26

کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی منتشر می‌شود کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی منتشر می‌شود
کتاب "راهنمای ارتباطات دامپزشکی" تألیف سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) و با همکاری سازمان بهداشت جهانی (WHO) ترجمه محسن داوری به همت نشر کارگزار روابط عمومی منتشر می‌شود.
جمعه، 8 اسفند 1399 - 14:55

مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس: «مس‌آباد» را پس از این در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس: «مس‌آباد» را پس از این در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
«حیدر ضیغمی» با اشاره به این‌که مجله کودک‌ونوجوان «مس‌آباد» ضمیمه دوماهنامه «عصر مس»، رسانه مکتوب صنعت مس ایران است، گفت: پس از این، فرزندان کودک‌ونوجوان کارکنان و بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران و همه علاقه‌مندان حوزه کودک‌ونوجوان می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی نیز مس‌آباد را دنبال کنند.
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 14:10

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی منتشر خواهد شد کتاب روابط عمومی تشکیلاتی منتشر خواهد شد
کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در 8 فصل، شامل تعریف روابط عمومی، فضای مجازی، بُرد، نشریه، ارتباطات رسانه ای، تولیدات چند رسانه ای، تبلیغات و پوشش برنامه ها تدوین شده که در هر بخش به مباحث مورد نیاز فعالین دانشجویی جهت بهره مندی از روابط عمومی اشاره شده است.
چهارشنبه، 9 مهر 1399 - 10:30

روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت
دو مجلد حاضر که در آن تاریخ تحلیلی و روزشمار صنعت نفت ایران، ‌از ابتدا تا پایان سال ۱۳۵۷ روایت شده و طی ۳ سال و با کوشش جمعی از پژوهشگران جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است را می‌توان به عنوان گام نخست در این عرصه ثبت کرد که چون هر گام نخست دیگری، ‌به یقین خالی از ایراد و اشکال نخواهد بود.
دوشنبه، 7 مهر 1399 - 10:36

۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
واقعیت این است که روش‌هایی وجود دارد که به بهبود مشاغل کمک می‌کند. عده‌ای از این روش‌ها باخبر هستند و آن‌ها را به کار می‌گیرند و عده‌ای هم زیاد جدی‌شان نمی‌گیرند. دسته اول معمولا موفق‌تر از دسته دوم عمل می‌کنند.
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 11:56

معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟” معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”
به اطراف خود در محل کار نگاهی بیاندازید. تلویزیون را روشن کنید. رهبری نالایق همه‌جا وجود دارد و نمی‌توان انکار کرد که اکثر این رهبران مرد هستند.
جمعه، 28 شهریور 1399 - 12:48

کتاب الکترونیکی: بحران‌ها و جنبش‌های‎ روابط‌عمومی کتاب الکترونیکی: بحران‌ها و جنبش‌های‎ روابط‌عمومی
پنجمین کتاب الکترونیکی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با عنوان "بحران‌ها و جنبش‌های‎ روابط‌عمومی" در 81 صفحه منتشر شد.
شنبه، 22 شهریور 1399 - 21:59

ژرف نگری؛ اساس هنر صفحه آرایی ژرف نگری؛ اساس هنر صفحه آرایی
عکس های خبری، داستانی، مستند اجتماعی، اجتماعی و پرتره (صورت و چهره) از جمله زمینه های مطرح هنر عکاسی در نشریات هستند. هر چند که امروزه عکاسی سینمایی، ورزشی، تبلیغات و مد از جایگاه ویژه ای در مطبوعات جهان برخوردارند و در هر یک از آن ها دید عکاس، نقطه طلایی و شکار لحظه ها دارای اهمیت است.
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1391 - 23:49

پیام مدیرکل چاپ و نشر برای روز ملی صنعت چاپ پیام مدیرکل چاپ و نشر برای روز ملی صنعت چاپ
«یازدهم شهریور، روز ملی صنعت چاپ، یادمانی خجسته برای این دستاورد مهم بشری است. کالاهای چاپی، در لحظه‌لحظه و گوشه‌گوشه زندگی اقشار مختلف مردم در هر جای جهان، حضور و تأثیری مستمر دارند و به همین دلیل، حامل وجوه مختلف اجتماعی هستند و سویه‌های متنوع صنعتی، فرهنگی، هنری، علمی، رسانه‌ای، بازرگانی، امنیتی، و اقتصادی قابل توجهی به خود اختصاص داده‌اند. کمتر پدیده بشری است که همچون چاپ و محصولاتش، در عرصه های جزئی و کلان بروز داشته باشد.
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 - 11:17

 11 شهریور؛ روز ملی صنعت چاپ 11 شهریور؛ روز ملی صنعت چاپ
با گذشت زمان اهمیت صنعت چاپ بر همه روشن شد، نامگذاری روز 11 شهریورماه به‌عنوان روز ملی صنعت چاپ در تقویم ایرانیان در سال 1382 و با تلاش‌ اسدالله جامی (مدیر کل وقت دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) انجام شد. در آن زمان اهالی صنعت چاپ به شورای فرهنگ عمومی درخواست‌ دادند و توضیحات بسیاری برای لزوم ورود این روز در تقویم مطرح کردند تا در نهایت این شورا به این جمع‌بندی رسید که روز ملی صنعت چاپ به رسمیت شناخته شود و این‌گونه 11 شهریورماه به‌عنوان روز ملی صنعت چاپ در تقویم نامگذاری شد.
سه شنبه، 11 شهریور 1399 - 08:30

فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
سه شنبه، 4 شهریور 1399 - 21:44

 بایگانی دیجیتالی نشریات ایران از قاجار تا امروز در دسترس همگان قرار گرفت بایگانی دیجیتالی نشریات ایران از قاجار تا امروز در دسترس همگان قرار گرفت
سامانه نشریات ایران که بایگانی دیجیتالی و جامع نشریات ایران از دوره قاجار تا به امروز است، با امکان دسترسی رایگان برای عموم مردم، روز دوشنبه سوم شهریور، رونمایی و افتتاح شد.
سه شنبه، 4 شهریور 1399 - 20:29

کتاب الکترونیکی:  راهنمای موفقیت در مشاغل روابط‌عمومی کتاب الکترونیکی: راهنمای موفقیت در مشاغل روابط‌عمومی
متخصصان موفق تبلیغات، بازاریابی و روابط‌عمومی از قدرت پردازش حرفه‏‌شان لذت می‏‌برند، درجه بالایی از استقلال و توانایی بالایی برای ارتقا به رده‌‏های بالاتر دارند. بدون شک، مشاغل ارتباطاتی، محبوب‏ترین مشاغل مورد نظر جویندگان کار هستند. البته آسان نیستند! و اگر این را از هر متخصص ارتباطی جویا شوید، خواهد گفت که به فداکاری و پشتکار زیادی برای مطرح شدن در این حوزه نیاز دارید.
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 00:00

شیوه نامه تهیه مصاحبه شیوه نامه تهیه مصاحبه
گفت و گو یا مصاحبه در مطبوعات به طور هدفمند اطلاعات یا معلوماتی را که در خور توجه گروهی از مردم است بازتاب می دهد.
چهارشنبه، 30 فروردین 1391 - 14:01

 شماره ۵۰ فصلنامه مطالعات فرهنگ-ارتباطات منتشر شد شماره ۵۰ فصلنامه مطالعات فرهنگ-ارتباطات منتشر شد
شماره ۵۰ فصلنامه علمی «مطالعات فرهنگ-ارتباطات » ویژه تابستان ۱۳۹۹ ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
شنبه، 1 شهریور 1399 - 23:57

معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/  کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن» معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/ کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن»
اینترنت به گسترش تجارت، مبادلات و خدمات کمک کرد و ارتباطات انسان‌ها و تبادل ایده‌هاشان را وسیع ساخت، اما «این دنیای جدید سویه‌های تاریک خود را نیز دارد. بسیاری از مردم ساعت‌ها وقت خود را با شمار معدودی از کاربران سپری می‌کنند که در اثر آن، جامعه چندپاره شده است.»
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 - 00:15

دومین نشست «اقتصاد نشر و مساله کرونا» برگزار می‌شود دومین نشست «اقتصاد نشر و مساله کرونا» برگزار می‌شود
دومین نشست «اقتصاد نشر و مساله کرونا» از سلسله پیش‌نشست‌های همایش ملی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا با حضور مجتبی تبریزنیا، فرشته سنگری، هادی میرزا نژاد موحد و با دبیری هامون شریفی دوشنبه۶ مرداد ۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.
یکشنبه، 5 مرداد 1399 - 10:50

مجله «کیو» پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود مجله «کیو» پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود
خبر بدی در مورد مجله کیو دارم. شماره‌ای که روز ۲۸ ژوئیه منتشر می‌شود، آخرین شماره این نشریه خواهد بود. اپیدمی کرونا دلیل این تعطیلی است و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 - 10:18

 کتاب "استانداردهای تشریفات" منتشر می شود کتاب "استانداردهای تشریفات" منتشر می شود
کتاب "استانداردهای تشریفات" تالیف دکتر احمد یحیایی ایله ای به‌زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
دوشنبه، 30 تیر 1399 - 14:13

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  راستگوی مردم‌دار


  فریاد پیشرفت ما: تفکر جدید و سازمان های جدید


  6 نکته برای نوشتن یک رزومه تأثیرگذار


  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


  به فعالان عرصه روابط عمومی در لایه های مدیریتی اعتماد کنید


  وداع با جامعه شناس خودمانی


  کرونا متشکریم! روابط‌عمومی، هوشمند می‌شود


  اتحاد غول‌های تکنولوژی و دولت‌ها علیه اطلاعات نادرست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی