درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 13:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

گلوله نقره‌ای روابط‌عمومی: افسانه یا واقعیت؟ گلوله نقره‌ای روابط‌عمومی: افسانه یا واقعیت؟
در دنیای پویای امروز، روابط‌عمومی نقشی حیاتی در موفقیت هر کسب‌وکاری ایفا می‌کند. با این حال، برخی تصور می‌کنند که روابط‌عمومی یک "گلوله نقره‌ای" است که می‌تواند به تنهایی مشکلات را حل کند و به طور خودکار نتایج شگفت‌انگیزی به ارمغان بیاورد.
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 21:11

شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌ شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌
هوشمندی روابط‌عمومی‌‌ یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها‌‌ در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک، ارزیابی عملکرد، و بهبود نتایج کمک کند. روابط‌عمومی‌ها‌‌ می‌توانند با استفاده از هوشمندی روابط‌عمومی‌‌، اطلاعات و داده‌های مربوط به مخاطبان، رقبا، و محیط پیرامون خود را جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل، و تفسیر کنند.
شنبه، 4 شهریور 1402 - 09:55

روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟ روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟
تعامل موثر بین روابط‌عمومی و رسانه برای موفقیت هر دو بخش ضروری است. روابط‌عمومی و رسانه می‌توانند با همکاری یکدیگر، آگاهی از برند و محصول را افزایش دهند، تصویر برند را بهبود بخشند، اعتبار و اعتماد را تقویت کنند و فروش و درآمد را افزایش دهند.
یکشنبه، 30 مهر 1402 - 07:33

روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری
استارت‌آپ‌های فناوری برای موفقیت در بازار رقابتی امروز باید از طریق روابط‌عمومی‌ به طور موثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.
یکشنبه، 30 مهر 1402 - 11:03

نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
انسانیت در قرن بیست و یکم با چالش‌های بسیاری روبروست. تغییرات سریع تکنولوژیکی، بحران‌های زیست محیطی، نابرابری‌های اجتماعی و سیاسی، همه عواملی هستند که بر ماهیت انسان و روابط او با دیگران تأثیر می‌گذارند.
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 - 22:36

هفت درس رهبری از"بکهام" برای متخصصان جوان روابط‌عمومی هفت درس رهبری از"بکهام" برای متخصصان جوان روابط‌عمومی
درس‌های رهبری که اتل راموس از فیلم نت‌فلیکس "بکهام" برای متخصصان جوان روابط‌عمومی گرفته، بسیار ارزشمند است. این درس‌ها می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی کمک کند تا در حرفه خود موفق شوند و رهبران موثرتری شوند.
دوشنبه، 1 آبان 1402 - 07:46

 ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
این کتاب در حقیقت جلد دوم مجموعه مقالات نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران است که شامل مقالات مختلفی است که با عنوان «دیجیتال سازی روابط‌عمومی‌» منتشر می شوند.
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 - 10:21

 5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید 5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
اولین و مهم‌ترین اشتباه در روابط‌عمومی، عدم برنامه‌ریزی است. قبل از هر اقدامی، باید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. این برنامه باید شامل اهداف، پیام‌ها، مخاطبان و کانال‌های توزیع باشد.
دوشنبه، 17 مهر 1402 - 07:24

تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
تفکر خارج از چارچوب یک مهارت ضروری برای متخصصان روابط‌عمومی است. با تفکر خارج از چارچوب، می‌توانید ارزش بیشتری را برای مخاطبان خود ارایه دهید، نوآورانه‌تر باشید و به منابع جدید دسترسی پیدا کنید.
دوشنبه، 1 آبان 1402 - 09:24

نسل چهارم روابط‌عمومی‌ نسل چهارم روابط‌عمومی‌
نسل چهارم روابط‌عمومی‌ (PR 4.0) به رویکردی نوین در روابط‌عمومی‌ اشاره دارد که بر اساس داده‌ها، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی است. این رویکرد با رویکردهای سنتی روابط‌عمومی‌ که بر ارتباطات متمرکز بود، متفاوت است.
شنبه، 13 آبان 1402 - 13:24

دیپلماسی روابط‌عمومی دیپلماسی روابط‌عمومی
دیپلماسی روابط‌عمومی نقش مهمی در روابط بین‌الملل ایفا می‌کند. در دنیای امروز که ارتباطات نقشی اساسی در شکل‌دهی افکار عمومی دارد، دیپلماسی روابط‌عمومی ابزاری ارزشمند برای کشورها برای پیشبرد اهداف خود است.
یکشنبه، 14 آبان 1402 - 07:24

پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
دنیای روابط‌عمومی در حال تحول دائمی است و برای متخصصان این حوزه ضروری است که از جدیدترین روندها آگاه باشند. در این مقاله، به هفت روندی که انتظار می‌رود در سال 2024 اهمیت داشته باشند، می‌پردازیم.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:13

نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
در زمان حاضر، برند سازی دیجیتال به عنوان یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت کسب و کارها شناخته می‌شود و روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. در زیر به برخی از روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی اشاره می‌کنم:
شنبه، 24 تیر 1402 - 11:02

چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟ چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
رسانه‌ها و روابط‌عمومی در شرایط جنگی نقشی اساسی در مدیریت افکار عمومی و بسیج مردم برای مقابله با دشمن دارند. این دو نهاد باید با تلاش و تعهد، از عهده وظایف خود در این شرایط برآیند و به حفظ امنیت و ثبات کشور کمک کنند.
پنجشنبه، 20 مهر 1402 - 19:48

چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
در دنیای امروز، رسانه‌های اجتماعی ابزاری ضروری برای کارآفرینانی است که به دنبال تبدیل شدن به رهبران فکری و افزایش آگاهی از برند خود هستند. با استفاده از استراتژی‌های درست، می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود، ایجاد اعتبار و در نهایت، رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 - 13:31

چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟ چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟
کاربردهای روانشناسی در روابط‌عمومی در شرایط خاص نیز اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. به عنوان نمونه، در شرایط بحرانی، روانشناسی می‌تواند به روابط‌عمومی کمک کند تا پیام‌های خود را به گونه‌ای طراحی کند که بتواند آرامش و اطمینان خاطر را به مخاطبان منتقل کند.
پنجشنبه، 20 مهر 1402 - 17:22

 مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی
استراتژی‌های اقیانوس آبی می‌توانند ابزاری قدرتمند برای سازمان‌هایی باشند که می‌خواهند رشد و موفقیت خود را در بازار تضمین کنند. با درک نیازها و خواسته‌های مخاطبان و تولید ایده‌های جدید و نوآورانه، سازمان‌ها می‌توانند بازارهای جدیدی را ایجاد کنند و از رقابت دوری کنند.
پنجشنبه، 4 آبان 1402 - 11:24

اسناد مرجع روابط‌عمومی، نقشه راه موفقیت سازمان‌ها اسناد مرجع روابط‌عمومی، نقشه راه موفقیت سازمان‌ها
اسناد مرجع روابط‌عمومی، نقشه راهی هستند که به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا اهداف و استراتژی‌های روابط‌عمومی خود را به‌طور موثر اجرا کنند. این اسناد، چارچوبی را برای فعالیت‌های روابط‌عمومی فراهم می‌کنند و به کارکنان روابط‌عمومی کمک می‌کنند تا در جهت اهداف مشترک کار کنند.
چهارشنبه، 4 آبان 1407 - 16:38

۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
«دن شوبل»، متخصص برندینگ شخصی، می‌گوید: «وقتی افراد مهارت‌های مشابه دارند و برای به‌دست آوردن موقعیت‌های مشابه رقابت می‌کنند، آنچه آنها را متمایز می‌کند مهارت‌های گفتگو است. طوری‌ که خود را نشان می‌دهید، ارتباط‌تان با دیگران هنگام مصاحبه یا حین کار، می‌تواند برند شخصی شما را بسازد یا تخریب کند.». در ادامه با ۱۰ مورد بسیار مهم برای تقویت مهارت‌های گفتگو آشنا می‌شویم.
دوشنبه، 2 مرداد 1402 - 10:19

کالیبراسیون روابط‌عمومی کالیبراسیون روابط‌عمومی
هدف از کالیبراسیون روابط‌عمومی، شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد روابط‌عمومی یک سازمان، و تعیین اقدامات لازم برای بهبود عملکرد است. این فرآیند می‌تواند به سازمان کمک کند تا اهداف روابط‌عمومی خود را بهتر محقق کند و تأثیر روابط‌عمومی خود را بر مخاطبان هدف اندازه‌گیری کند.
سه شنبه، 16 آبان 1402 - 07:24

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد