درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:16   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

نقش روابط عمومی در ایجاد سرمایه اجتماعی نقش روابط عمومی در ایجاد سرمایه اجتماعی
یکی از مطالباتی که همواره از سوی مردم، خصوصا در دو دهه اخیر در ایران، مطرح شده و می‌شود، موضوع شفافیت روسای جمهور، وزرا، نمایندگان و در مجموع حاکمان سیاسی کشور است که مع‌الاسف طی چند سال اخیر، این مطالبه به‌صورت جدی پیگیری نشده است.
سه شنبه، 15 آبان 1397 - 02:25

رویکرد فراموش شده بودجه 98 رویکرد فراموش شده بودجه 98
این گفت و گوها و این قانع کردن ها هزینه دارد و دولت لازم است هزینه آن را بپردازد. متاسفانه طی سال های گذشته این مقوله در بودجه نهاد های دولتی مغفول مانده است و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان حلقه اتصال با مردم در سازمان ها و دستگاه های دولتی از همین طریق تضعیف شده است.
پنجشنبه، 10 آبان 1397 - 22:52

هیچ کس نمی‌تواند با آویزان کردن یک تابلو، متخصص قانونی روابط‌ عمومی شود هیچ کس نمی‌تواند با آویزان کردن یک تابلو، متخصص قانونی روابط‌ عمومی شود
ما دیده ایم که روابط عمومی چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و من با چشم انتظاری منتظر چیزی هستم که در آینده انجام خواهد داد. من معتقدم که ابتدا ما باید در صورت تمایل شما پایه‌ای بنا کنیم که یک سکوی پرش از جایی ایجاد کنیم که متخصص روابط عمومی می‌تواند از آن جا حرکت کند. با این پایة محکم، مسیر جدید می ‌تواند به آسانی ساخته شود و قرن بیست و یکم پاداش‌ های بسیار بزرگتری را برای روابط عمومی و جامعه ای که به آن خدمت می‌کند دریافت خواهد کرد.
سه شنبه، 8 آبان 1397 - 13:06

ارتباطات شبکه‌ای دو فضایی ارتباطات شبکه‌ای دو فضایی
در چنین بستری توسعه محتوا نیز یک امر گریز ناپذیر است. محتوای رسانه‌ای که در گذشته یک امر رسمی، شناسنامه دار، حرفه‌ای با استانداردهای ژورنالیسم رسانه‌ای بود، تبدیل به ظرفیت امکان "تولید همه کاربران" شده است. منبع شدن انبوه کاربران برای تولید محتوا و خبر، خطر توسعه اخبار جعلی، ضعیف و دستکاری شده را افزایش داده است.
جمعه، 19 بهمن 1397 - 15:56

چکیده برخی سخنرانی های پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران چکیده برخی سخنرانی های پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
سناریو نویسی در روابط عمومی نیز بر همین اساس شکل می گیرد و بایستی خود را برای هر وضعیتی آماده کرد. این آمادگی مستلزم اساسی ترین مهارت هایی است که بشر یا سازمان باید برای خود فراهم کند: هوش فردی و سازمانی، آمادگی روانی، تنقیح ارزش ها و مهارت های فلسفی-شناختی فناوری های جدید
دوشنبه، 30 مهر 1397 - 09:17

موانع و عوامل آسیب‌رسان به خلاقیت موانع و عوامل آسیب‌رسان به خلاقیت
خلاقیت عموما برای نظام‌های آموزش ناخوشایند است؛ بنابراین مانند دوران تحصیل، مایلیم که جواب صحیح را بدست آوریم و به فرایندی که از طریق آن به جواب صحیح دست می‌یابیم توجهی نمی‌کنیم.
یکشنبه، 29 مهر 1397 - 10:32

 لندن قطب روابط عمومی عربستان سعودی و کمپین‌های تأثیر رسانه‌ای ریاض لندن قطب روابط عمومی عربستان سعودی و کمپین‌های تأثیر رسانه‌ای ریاض
تحقیقات روزنامه گاردین نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر لندن به قطب روابط عمومی عربستان سعودی و کمپین‌های تأثیر رسانه‌ای ریاض تبدیل شده و شرکت‌های انگلیس در ازای تلاش برای بهبود وجهه پادشاهی آل سعود میلیون‌ها پوند از این کشور دریافت کرده‌اند.
شنبه، 28 مهر 1397 - 23:04

پاره‌ای قواعد برای توسعه راه حل‌های ممکن پاره‌ای قواعد برای توسعه راه حل‌های ممکن
اگر به خوبی ایده‌های دیگران توجه نکنید، قادر نخواهید بود، بخوبی آن ایده‌ها را ارزیابی کنید. همچنین ممکن است ایده‌های خود را که شاید دیگران الهام بخش آن باشند نیز از دست بدهید.
یکشنبه، 22 مهر 1397 - 08:15

راه حل‌های توسعه و تمایز روابط‌عمومی‌ها راه حل‌های توسعه و تمایز روابط‌عمومی‌ها
حذف نگاه سنتی (روابط‌عمومی در نقش سفارش و نصب بنر و پوستر) و استفاده از خلاقیت، نوآوری و تمایز با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین و هوشمند، استفاده از هنر ارتباط تصویری و تبلیغات و حضور در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما؛ ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی.
چهارشنبه، 18 مهر 1397 - 08:06

یافتن روابط عمومی فرامرزی یافتن روابط عمومی فرامرزی
تجارت روابط عمومی و مشاوره های فرامرزی در سطح جهان رشد قابل ذکری داشته است. چند کشور معدود هستند که در ارائه مشاوره های فرامرزی روابط عمومی توانائی دارند. حتی شرکت های مشاوره ای چندملیتی هم در روش کار با هم تفاوت دارند.
دوشنبه، 16 مهر 1397 - 09:00

روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
روابط می‌تواند فاکتور عمده‌ای در نگهداشتن و حفظ کارکنان باشد. دو راه بیشتر وجود ندارد. کارمند مترصّد فرصت برقراری ارتباط برای رساندن نظراتش به بالایی‌هاست تا به آنها گوش فرا دهند و هر چه بیشتر و بیشتر اطلاعات در سرتاسر سازمان بپیچد همه سطوح از آنها آگاه شوند.
یکشنبه، 15 مهر 1397 - 09:33

تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی
در تبلیغات سازمانی در کشورهای خارجی، شرکت مرکزی باید مراقب نظریاتی که در هر یک از این کشورها در مورد آن سازمان مطرح می‌شود باشد.
دوشنبه، 9 مهر 1397 - 08:07

مدیریت یک برنامة روابط عمومی بین‌المللی مدیریت یک برنامة روابط عمومی بین‌المللی
در مدیریت یک برنامة روابط عمومی بین‌المللی، مفاهیم خاصی همواره معتبرند. این برنامه‌ها معمولاً افزون بر فعالیتهای محلی است که در یک بازار انجام می‌شود و اصول آن منحصر به آن بازار خاص است.
یکشنبه، 8 مهر 1397 - 08:07

روابط عمومی بین‌المللی روابط عمومی بین‌المللی
با شروع دهة 1980، روابط عمومی پیشرفت زیادی در سراسر جهان کرده بود. برای این رشته که زمانی فقط در امریکا و برخی کشورهای اروپایی و استرالیا دارای اهمیت‌ بود، حال در بیشتر کشورها مراکز مشاورة قابل رقابتی تأسیس شده بود.
شنبه، 7 مهر 1397 - 07:41

شگرد بسیار ساده برای شنونده خوب بودن شگرد بسیار ساده برای شنونده خوب بودن
به عنوان یک روانشناس، به نظر می رسد باید شنونده خوبی باشم. بعضی وقت ها بله ولی در اغلب موارد به خودم فرصت سکوت نمی‌دهم. به بیمارانم اجازه کافی نمی دهم که افکارشان را قبل از جمع و جور کردن، بیان کنند.
چهارشنبه، 4 مهر 1397 - 22:48

روابط‌عمومی چرا مهم است؟ روابط‌عمومی چرا مهم است؟
روابط‌عمومی یعنی هنر ارسال پیام‌های مناسب به افراد در مکان‌های مناسب برای ساختن شهرت تجاری و بیان روایت‌های متناسب با اهداف، که نه تنها بزرگ‌ترین بحران‌ها و چالش‌ها را حل می‌کند، بلکه بیشترین شانس موفقیت را می‌تواند هدیه دهد.
سه شنبه، 3 مهر 1397 - 08:01

پویش رسانه ای پویش رسانه ای
پویش رسانه ای روشی ساده و رایج است که چه برای پایش مداوم، چه برای مرور موقعیت و چه به عنوان منبع الهام به عنوان جزئی از فرایند طراحی سناریو به کار می رود. پویش رسانه ای معمولاً می تواند مکمل خوبی برای طوفان فکری پیرامون عوامل کلیدی ای که بر بخش های کانونی موضوع مورد مطالعه تأثیر می گذارند، باشد.
دوشنبه، 2 مهر 1397 - 08:01

مشروعیت و کارآیی مشروعیت و کارآیی
رابطۀ بین مشروعیت و کارآیی در یک نظام سیاسی از اهمیت حیاتی برخوردار است؛ چرا که وجود یا فقدان یکی، در درازمدت می‌تواند به رشد یا از دست رفتن دیگری منجر شود.
یکشنبه، 1 مهر 1397 - 09:25

برقراری ارتباط به شیوه آسان برقراری ارتباط به شیوه آسان
اغلب ما تجربه حضور در کنفرانس ها یا سخنرانی های شرکت ها را داریم. صرف نظر از سخنران ها که با شور و اشتیاق خاصی مشغول صحبت هستند، سایر افراد توجه خاصی به محتوای سخنرانی ندارند. براساس پژوهشی که اخیرا روی شنوندگان سخنرانی ها در 12 کشور مختلف صورت گرفته است، بیش از 65 درصد افراد پس از مراسم هیچ اطلاع خاصی در مورد محتوای سخنرانی های انجام شده، ندارند.
جمعه، 23 شهریور 1397 - 13:21

مقاله/ بهبود تصمیم سازی و برنامه ریزی بر پایه سناریو مقاله/ بهبود تصمیم سازی و برنامه ریزی بر پایه سناریو
بازنگری در این چهار دلیل عمده شکست غیرمنتظره تصمیم، یعنی خردورزی محدود، تاکید بر متغیرهای برونزا، چسبندگی و سایش اطلاعات و دانش و الگوهای ذهنی و نقشه های شناختی به همراه پیشفرض ها یا قواعد تصمیم سازی این نکته را روشن می سازد که شاید اینک توجه ما به دلایل شکست در تصمیم سازی خود را در قالب توجه به این عوامل یا هر تعداد از دیگر ترکیب ها نشان دهد، عرصه های ویژه نگرانی از شکست در تصمیم که اغلب حاوی چهار دلیل عمده پیش گفته است، در حوزه نابخردی قابل مشاهده است.
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 - 09:03

مسئول روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع مسئول روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع
روابط عمومی آئینه تمام نمای یک سیستم می‌باشد، از تعاریف روابط عمومی می‌توان تلاش و کوشش طراحی شده برای نفوذ در افکار عمومی از طریق عمل قابل قبول در ارتباط دو جانبه می‌باشد.
سه شنبه، 20 شهریور 1397 - 23:38

شرح وظایف و شناسنامه شغل مدیر روابط عمومی
مسئول روابط عمومی مستقیما زیر نظر مدیر بازرگانی انجام وظیفه می کند و مسئولیت دریافت نظرات و شکایات مشتریان وتامین کنندگان و ثبت و پی گیر آنها برای جلب رضایت مشتری را بر عهده دارد.
سه شنبه، 20 شهریور 1397 - 23:36

نقش حیاتی مگا پروژه های علمی در نگارش سناریو و شبیه سازی صحنه "بازی شطرنج سرنوشت ملل" با تاکید بر جایگاه و نقش روابط عمومی نقش حیاتی مگا پروژه های علمی در نگارش سناریو و شبیه سازی صحنه "بازی شطرنج سرنوشت ملل" با تاکید بر جایگاه و نقش روابط عمومی
وزیر بازی شطرنج در صحنه شطرنج سناریوی/ شبیه سازی آینده و سرنوشت یک ملت/ جهان "مگا پروژه علمی و فنی" می باشد. بنابراین، "مگا پروژه علمی و فنی" معنای روابط عمومی و آینده آن را تعریف می کند و تعیین کننده اصلی نقشه راه روابط عمومی در ایران و جهان به حساب می آید؟! دیگر چیزی مانند "روابط عمومی و رسانه های سنتی" وجود ندارد. روابط عمومی باید نقش مهمی در شکل دادن "آینده یک ملت، تمدن دیجیتال و عصر تکینگی داشته باشند.
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 01:01

صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2 صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2
یکی از اقدامات جدی در حوزه روابط عمومی، تغییر نگرش ها نسبت به این حوزه است و این کار تنها با بازگشت روابط عمومی به جایگاه اصلی خود میسر می شود. آشنا نبودن مدیران با اهمیت و ضرورت وجود مجموعه ای تحت عنوان روابط عمومی و به دنبال آن ضعف در اطلاع رسانی موجب شده که جایگاه روابط عمومی در سازمان ملموس نباشد.
دوشنبه، 19 شهریور 1397 - 08:00

صفر تا صد روابط عمومی در ایران صفر تا صد روابط عمومی در ایران
روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد و در روند پیدایش و رشد سازمان های نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمان با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه های تأثیرگذار و تأثیرپذیر از سازمان، افکار عمومی، رسانه ها و سازمان های دیگر ایجاد شده است.
یکشنبه، 18 شهریور 1397 - 09:06

سواد سلامتی لازمه زندگی سالم سواد سلامتی لازمه زندگی سالم
اگر امروز با سواد نیستید اگر تنها به خواندن و نوشتن و توان استفاده از گجت ها دل خوش کرده اید، باید برای سلامتی جسمی و روحی تان نیز به اندازه کافی با سواد شوید تا اسیر انواع اتفاق های ناگوار برای خود و نزدیکانتان نشوید. سواد سلامتی از آن آگاهی های مهم و حیاتی است که باید برای آن تلاش کرد. حالا باید چه کار کرد؟
یکشنبه، 11 شهریور 1397 - 21:43

ابزارهای رسانه های جمعی ابزارهای رسانه های جمعی
ما هیچگاه از طریق پیام با خانواده و دوستانمان حرف نمی زنیم؛ پس چرا باید با مردمی که می خواهیم با آنها دوست و آشنا شویم آمرانه سخن بگوییم؟ باید چشم و گوشمان را باز کنیم و به خود یادآوری کنیم که دیگر نمی توانیم نظرات خود را به مردم تحمیل کنیم و از آنها انتظار پاسخ داشته باشیم. باید گوش دهیم، حرف بزنیم، دوباره گوش دهیم، ارزیابی کنیم، تبادل ارزش کنیم – انگار که ما شهروندان جامعه ای هستیم که می خواهیم به آن بپیوندیم.
یکشنبه، 11 شهریور 1397 - 08:00

نقش و کاربرد روابط عمومی نقش و کاربرد روابط عمومی
اگر بخواهیم در جامعه امروز کاربردی‌تر به نقش‌ها و کارکردهای روابط عمومی‌ها توجه کنیم، به 10 نقش می‌توان اشاره کرد که این ده نقش را می‌توان برآمده از همین مبانی نظری و ویژگی‌های جامعه در وضعیت فعلی دانست.
شنبه، 10 شهریور 1397 - 10:38

چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است
رویکرد جدید آمازون برای مبارزه با داستان هایی که در مورد شرایط بسیار سخت کار در انبارهای این شرکت منتشرشده، استفاده از یک ارتش توییتری است.
جمعه، 9 شهریور 1397 - 14:44

پنج روند ارتباطات پنج روند ارتباطات
پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن همراه در سال ۲۰۲۰، به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت. تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴، به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 13:39

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز