درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 فروردین 1398 - 13:53   

همکاری گوگل با چین برتری نظامی آمریکا را به چالش می کشد

  همکاری گوگل با چین برتری نظامی آمریکا را به چالش می کشد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی

  دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سلطان پست
  همکاری گوگل با چین برتری نظامی آمریکا را به چالش می کشد
  تورم سال ۹۷ و جای خالی فرهنگ
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  کریمخان زند و راه شاد کردن مردم ـ شادبودن حق مردم است
  نوروز پاسداشت طبیعت است
  کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی
  شماره جدید ماهنامه"عصر دانایی" منتشر شد
  بررسی روان‌شناختی تاثیرات بازی‌های ویدئویی
  بازی‌های ویدئویی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

شش گام برای توسعه روابط عمومی شش گام برای توسعه روابط عمومی
متخصصان بازاریابی به شما خواهندگفت که یک مجموعه روابط عمومی که به درستی برنامه ریزی شده است، اغلب از تبلیغات موثرتر می باشد. این آموخته شما را در تشکیل و توسعه هسته مجموعه فعالیت های روابط عمومی‌تان در شش مرحله آسان کمک خواهدکرد:
یکشنبه، 16 دی 1397 - 09:42

شنونده صبور حرف های دیگران باشید شنونده صبور حرف های دیگران باشید
خوب شنیدن، یک مهارت و یک استعداد خاص است که باید آن را بیاموزید وتمرین کنید. یک شبه درست نمی شود،خودبخود هم اتفاق نمی افتد،نیاز به تمرین دارد. امروزه شنونده دلسوز و صبور کیمیاست. با صبر و حوصله به حرف های دیگران گوش دهید و در تجربیاتشان سهیم شوید.
یکشنبه، 16 دی 1397 - 08:00

شروع سال نو را با پنج مرحله در روابط عمومی آغاز کنید شروع سال نو را با پنج مرحله در روابط عمومی آغاز کنید
حتی بعد از داشتن دهه‌ها تجربه کاری، ما می‌توانیم از گام‌های ساده روزانه، موارد زیادی یاد بگیریم. در انتظار یک تصمیم بزرگ در سال جدید نمانید با تصمیمات کوچک شروع کنید.
شنبه، 15 دی 1397 - 08:22

سه مهارتی که نسل بعدی روابط عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند سه مهارتی که نسل بعدی روابط عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند
همان‌طور که روابط عمومی و بازاریابی باهم تراز می‌شوند (و بسیاری از رسانه‌ها نیازمند پرداخت برای مکان‌های تبلیغ هستند)، به متخصصان روابط عمومی نیاز دارد تا چشم‌انداز رسانه‌ها که فراتر از بخش کسب درآمد سنتی است را درک کنند. این امر ‌بویژه همانند خطوط بین پرداختی، درآمد به‌دست‌آمده و تحت مالکیت آن‌ها، صادق است.
چهارشنبه، 12 دی 1397 - 08:16

چه کسی باید با بلاگرها صحبت کند؟ چه کسی باید با بلاگرها صحبت کند؟
شاید این نقطه نظر برای شرکت هایی که می خواهند در اردوهای روابط عمومی 2 موفقیت کسب کنند مفید باشد. اما بسیاری هنوز در تلاشند از روش های سنتی برای برخورد با رسانه ها استفاده کنند و دیگر ببینید آنها چقدر در اشتباهند.
دوشنبه، 22 بهمن 1397 - 23:53

پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز
معمول‌ترین ویژگی لازم برای هر متخصص روابط عمومی عشق، انگیزه و چارچوب‌های قوی کاری است. اگر انگیزه و چارچوب‌های قوی کاری نباشد هیچ میزان از آموزش یا حقوق بالا نمی تواند موجب موفقیت فرد در حوزه روابط عمومی شود.
یکشنبه، 9 دی 1397 - 08:01

پنج راه بدست آوردن اعتبار پنج راه بدست آوردن اعتبار
مهارت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در به دست آوردن اعتبار ایفا می‌کنند. به عنوان مثال، افرادی که با دقت به دیگران گوش می‌دهند و نظرات‌شان علمی و خرمندانه است، نسبت به کسانی که خوب به صحبت‌های دیگران گوش نمی‌دهند و بدون فکر کردن صحبت می‌کنند، از اعتبار بیشتری برخوردار هستند.
شنبه، 8 دی 1397 - 21:26

چگونگی استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت برای موفقیت در روابط عمومی چگونگی استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت برای موفقیت در روابط عمومی
با مشارکت بیشتر در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)، فرصت‌هایی در خصوص جایگاه اجتماعی مطلوب به وجود می‌آید. این در حالی است که گروه‌های روابط عمومی می‌خواهند این جایگاه را بیان کنند، اما مراقب باشید این جایگاه بایستی به شکلی درست بیان شود.
چهارشنبه، 5 دی 1397 - 01:00

سه نکته درخصوص تولید محتوا توسط افراد متخصص سه نکته درخصوص تولید محتوا توسط افراد متخصص
محتوا زمانی که انسانی می‌شود و یک فرد و چهره مرجع آن را بیان می کند، بسیار قدرتمند می‌شود. تولیدکنندگان محتوای شما می‌توانند تحقیق کنند و یک مقاله مفید، آموزنده یا یک گزارش کامل بنویسند و اسم خودشان را ضمیمه آن کنند. بااین‌حال آنچه خوانندگان به دنبال آن هستند، داستان‌هایی از افراد واقعی هستند که می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 10:38

علمی به نام «کار تیمی» علمی به نام «کار تیمی»
«کار تیمی» را می توان به عنوان علمی نوین به شمار آورد که در بسیاری از صنایع و نوآوریها فاکتوری تعیین کننده است. هر تیم یا گروه ترکیبی از شخصیتهای مختلف است و در این گزارش به راهکارهایی درباره به دست آوردن بهترین نتیجه از چنین ترکیبی پرداخته شده است.
دوشنبه، 3 دی 1397 - 21:53

آنچه باید بدانیم!/  نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌ آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
فراموش‌ نکنید که‌ سخنرانی‌ باید به‌ راحتی‌ قابل‌ خواندن‌ باشد. متن‌ آن‌ را باید یک‌ خط‌ در میان‌، یا دو خط‌ در میان‌ بنویسید و جای‌ خالی‌ کافی‌ در حاشیه‌ آن‌ باقی‌ بگذارید. برای‌ واژگانی‌ که‌ ممکن‌ است‌ غلط‌ تلفظ‌ شوند از املای‌ آوانگار استفاده‌ کنید.
دوشنبه، 3 دی 1397 - 08:51

آیا حرفه ای های روابط عمومی فقط واسطه اند؟ آیا حرفه ای های روابط عمومی فقط واسطه اند؟
من به جرات می گویم که متخصصان روابط عمومی، آگاه تر از همکاران رسانه ای هستند. بچه های روابط عمومی به این در و آن در می زنند تا مطلبی بیابند، گزارشی تهیه کنند و آن را بررسی کرده اطلاعات دقیق و عمیقی درباره مشتریان خود به دست آورند ... و سپس مورد بی اعتنایی واقع شده و ببینند که نقشی بیش از یک ویراستار نداشته اند.
شنبه، 22 دی 1397 - 23:50

پنج راه ایجاد یک روابط عمومی خوب پنج راه ایجاد یک روابط عمومی خوب
شفافیت می‌تواند شامل هر شخصی شود از یک شهروند عادی گرفته تا رئیس‌جمهور. شفافیت به معنی واضح بودن است. به این معنی که حرفی را بزنیم که واقعاً اتفاق افتاده است حتی اگر آن حرف را دوست نداشتیم. این موضوع اعتماد را برای مؤسسات ما به وجود می‌آورد و از فرسایش مؤسسات مان جلوگیری می‌کند. به‌عبارتی‌، همان «روابط عمومی خوب.»
سه شنبه، 27 آذر 1397 - 09:00

نقدی بر انتخاب برترین های روابط عمومی بیمه/ انتخاب عادلانه برترین ها ...؟! نقدی بر انتخاب برترین های روابط عمومی بیمه/ انتخاب عادلانه برترین ها ...؟!
ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور در حالی برگزیدگان خود را در هفت محور تخصصی معرفی کرد که این اقدام ذاتاً مثبت، در نحوه اجرا با سئوالاتی مواجه است.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 22:43

زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام
چند سالی است که روابط عمومی این سازمان -سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- ضمن اطلاع رسانی صحیح با هماهنگی مرکز پلیس راه های کشور، نسبت به تسهیل در امور ارتقاء سطح ایمنی، خدمات و کاهش ضایعات زیست محیطی در حمل و نقل جاده‌ای کشور، با برنامه‌ریزی و آموزش عمومی و تخصصی جهت کارکنان سازمان نسبت به فراهم ساختن زمینه‌های لازم به منظور ایجاد گسترش تخصص های مورد نیاز ناوگان ترابری جاده‌ای کشور، با انجام مطالعات کاربردی و اجرای پروژه‌های پژوهشی، گام های مهمی را برداشته است.
پنجشنبه، 22 آذر 1397 - 00:58

آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌ آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌
کارشناس‌ روابط عمومی‌، کارشناسی‌ است‌ که‌ مهارت های‌ لازم‌ را در زمینه‌ روابط عمومی‌ آموخته‌ باشد. این‌ مهارت‌ها در اصل‌ همان‌ مهارت‌ها و آموزش‌هایی‌ است‌ که‌ فرد برای‌ فعالیت‌ در روابط عمومی‌ دردانشگاه‌ آموخته‌ است‌.
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 09:25

راهکارهای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف راهکارهای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف
آیا مخاطبین هدف خود را می شناسید؟ پاسخ اکثر صاحبان کسب و کارها به این پرسش مثبت است. شناخت مشتریان هدفی که محصولات را خریداری می کنند یا از خدمات استفاده می کنند، بخش مهمی از راه اندازی و اداره یک کسب و کار موفق و پرسود است.
یکشنبه، 18 آذر 1397 - 22:46

آنچه باید بدانیم؟/ اهمیت روابط عمومی آنچه باید بدانیم؟/ اهمیت روابط عمومی
یکی‌ از عواملی‌ که‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آنها را در نیل‌به‌ هدف‌ها یاری‌ می‌دهد، کیفیت‌ رابطه‌ آنها با افراد و مؤسساتی‌ است‌ که‌ با آنها سروکار دارند و همچنین‌ با افکار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ که‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشعولند.
پنجشنبه، 15 آذر 1397 - 09:12

7 اشتباه نویسندگان تازه کار در زمینه تولید محتوا 7 اشتباه نویسندگان تازه کار در زمینه تولید محتوا
آن هندلی سرپرست ارشد تولید محتوا در مؤسسه مارکتینگ پروفز، در کتاب «هر کس یک نویسنده است: راهنمای تولید محتوای بسیار خوب» می نویسد: «در دنیای آنلاین، واژه ها، قاصدانی هستند که ما را به جهان معرفی می کنند.»
دوشنبه، 12 آذر 1397 - 11:49

5 نمونه از جذاب ترین محتوا در شبکه های اجتماعی 5 نمونه از جذاب ترین محتوا در شبکه های اجتماعی
اگر به دنبال جلب نظر کاربران در مقیاس وسیع هستیم، محتوای ما باید علاقه به گفت وگو را در مخاطب تقویت کند. امیدوارم پنج توصیه من در اینجا به شما در زمینه دستیابی به این هدف کمک کند. البته همیشه روش های بسیار بیشتری نسبت به پنج مورد من وجود دارد. نکات حاضر فقط نقطه شروعی برای شما قلمداد می شود.
شنبه، 10 آذر 1397 - 16:03

نگاهی به نکات مهم روابط عمومی در سال 2019 نگاهی به نکات مهم روابط عمومی در سال 2019
در دوازده ماه آینده مهمترین نقطه نوآوری در روابط عمومی صدا خواهد بود. این کلاس جدید تکنولوژی به دستیارهای صوتی مانند Amazon Echo یا Google Home متصل شده است. این فرصتی برای ایجاد محتوا و پاسخ دادن به پرس و جو های صوتی، ارائه اخبار، ساخت اپلیکیشن ها و مهارت هاست.
شنبه، 10 آذر 1397 - 08:05

ارزش شهرت و اعتبار ارزش شهرت و اعتبار
برای کسب اعتبار، 20 سال زمان لازم است، اما برای از بین بردن آن، پنج دقیقه کفایت می کند.» حرف او صحیح است. اعتبار شکننده است و در صورت چشم پوشی از آن به سادگی از بین خواهد رفت.
چهارشنبه، 7 آذر 1397 - 14:52

اولویت های پیش روی مدیر جدید روابط عمومی بانک صنعت و معدن اولویت های پیش روی مدیر جدید روابط عمومی بانک صنعت و معدن
جناب آقای محمد حسن ترابی که به تازگی به سمت مدیر امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن منصوب شده اند، با داشتن سابقه در این زمینه، قطعا بسیار بهتر به این موضوع واقف هستند که روابط عمومی مجموعه ای از فعالیت هایی است که آگاهانه می کوشند که با دیگران تفاهم ایجاد کرده و حمایت افراد مختلف را در سطوح گوناگون جامعه برای سازمان خود کسب کنند.
چهارشنبه، 7 آذر 1397 - 13:18

 نکاتی در مورد راه اندازی اولین کمپین روابط عمومی نکاتی در مورد راه اندازی اولین کمپین روابط عمومی
هدف از روابط عمومی افزایش فروش محصولات به شکل مستقیم نیست، بلکه آگاهی‌رسانی عمومی است که به طور غیر مستقیم منجر به افزایش فروش محصولات می‌شود. در عمومی‌سازی همه‌ توجه‌ها به سمت برند جذب می‌شود و باید بابت این موضوع آمادگی کامل داشت.
سه شنبه، 6 آذر 1397 - 14:28

10 نکته کاربردی درباره اندازه گیری و ارزیابی روابط عمومی 10 نکته کاربردی درباره اندازه گیری و ارزیابی روابط عمومی
برنامه ریزی یکی از ضروریات است. پیش از شروع: اهداف روابط عمومی خود را به وضوح مشخص کنید. در همان مرحله اولیه روشهای استراتژیک خود را برای ارزیابی فعالیتهای روابط عمومی مشخص نمایید.
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 07:29

مقاله/ برنامه ریزی بر پایه سناریو ، چراغ راه یک روابط عمومی موفق مقاله/ برنامه ریزی بر پایه سناریو ، چراغ راه یک روابط عمومی موفق
از آنجا که فعالیت روابط عمومی ها عمدتا خط کش بردار نبوده و هر آن ممکن است وضعیت جدیدی پیش روی روابط عمومی سازمان حادث شود فلذا برنامه ریزی بر پایه سناریو این امکان را به روابط عمومی ها می دهد که به عنوان چراغ راه برای موفقیت های خود در برابر حوادث و رویدادهای آتی از آن استفاده کنند.
یکشنبه، 27 آبان 1397 - 16:12

نقش روابط عمومی در ایجاد سرمایه اجتماعی نقش روابط عمومی در ایجاد سرمایه اجتماعی
یکی از مطالباتی که همواره از سوی مردم، خصوصا در دو دهه اخیر در ایران، مطرح شده و می‌شود، موضوع شفافیت روسای جمهور، وزرا، نمایندگان و در مجموع حاکمان سیاسی کشور است که مع‌الاسف طی چند سال اخیر، این مطالبه به‌صورت جدی پیگیری نشده است.
سه شنبه، 15 آبان 1397 - 02:25

رویکرد فراموش شده بودجه 98 رویکرد فراموش شده بودجه 98
این گفت و گوها و این قانع کردن ها هزینه دارد و دولت لازم است هزینه آن را بپردازد. متاسفانه طی سال های گذشته این مقوله در بودجه نهاد های دولتی مغفول مانده است و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان حلقه اتصال با مردم در سازمان ها و دستگاه های دولتی از همین طریق تضعیف شده است.
پنجشنبه، 10 آبان 1397 - 22:52

هیچ کس نمی‌تواند با آویزان کردن یک تابلو، متخصص قانونی روابط‌ عمومی شود هیچ کس نمی‌تواند با آویزان کردن یک تابلو، متخصص قانونی روابط‌ عمومی شود
ما دیده ایم که روابط عمومی چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و من با چشم انتظاری منتظر چیزی هستم که در آینده انجام خواهد داد. من معتقدم که ابتدا ما باید در صورت تمایل شما پایه‌ای بنا کنیم که یک سکوی پرش از جایی ایجاد کنیم که متخصص روابط عمومی می‌تواند از آن جا حرکت کند. با این پایة محکم، مسیر جدید می ‌تواند به آسانی ساخته شود و قرن بیست و یکم پاداش‌ های بسیار بزرگتری را برای روابط عمومی و جامعه ای که به آن خدمت می‌کند دریافت خواهد کرد.
سه شنبه، 8 آبان 1397 - 13:06

ارتباطات شبکه‌ای دو فضایی ارتباطات شبکه‌ای دو فضایی
در چنین بستری توسعه محتوا نیز یک امر گریز ناپذیر است. محتوای رسانه‌ای که در گذشته یک امر رسمی، شناسنامه دار، حرفه‌ای با استانداردهای ژورنالیسم رسانه‌ای بود، تبدیل به ظرفیت امکان "تولید همه کاربران" شده است. منبع شدن انبوه کاربران برای تولید محتوا و خبر، خطر توسعه اخبار جعلی، ضعیف و دستکاری شده را افزایش داده است.
جمعه، 19 بهمن 1397 - 15:56

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز


  اسماعیل عباسی پابلیک ادیتور «همشهری» و کاریکاتوریست نشریات ایران


  کریمخان زند و راه شاد کردن مردم ـ شادبودن حق مردم است


   شورای روابط عمومی موجب تولید محتوای فاخر می شود


  وبسایت گب


  بازی‌های ویدئویی


  کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی


  اطلاع رسانی حلقه گمشده


  تصمیم‌های عملی برای سال نو


  کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی