درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 10:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
چاپلوسی و رفتارهای منافقانه می‌توانند عواقب منفی زیادی داشته باشند. چاپلوسی می‌تواند باعث اعتماد به نفس کاذب در فرد مورد چاپلوسی شود و او را از واقعیت دور کند. همچنین، چاپلوسی می‌تواند باعث ایجاد روابطی مبتنی بر فریب و نیرنگ شود.
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 - 07:57

قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
هرچه بکاریم همان را درو می‌کنیم. اگر اعمالی انجام دهیم که برای دیگران مفید و سازنده باشد، نتیجه آن نیز شادمانی و موفقیت برای خود ما خواهد بود. اما اگر اعمالی انجام دهیم که برای دیگران مضر و مخرب باشد، نتیجه آن نیز رنج و ناراحتی برای خود ما خواهد بود.
شنبه، 1 مهر 1402 - 09:07

هفت اشتباه زبان بدن هفت اشتباه زبان بدن
در اینجا خلاصه‌ای از هفت اشتباه زبان بدن که می‌تواند شما را فورا دوست داشتنی‌تر کند:
جمعه، 21 مهر 1402 - 22:19

گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
بله، گاهی اوقات مهم است که به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کنیم. نیازهای جسمانی مانند غذا، آب، خواب، و فعالیت بدنی برای بقای ما ضروری هستند، اما نیازهای روحی و روانی نیز برای داشتن زندگی سالم و رضایت بخش ضروری هستند.
یکشنبه، 2 مهر 1402 - 08:32

پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب
پرورش، یک روند وسیع و پیوسته است که در مدت زمان زیادی رخ می‌دهد. ولی آموزش، صرفا به کارهای مشخص انجام شده توسط یک آموزگار گفته می‌شود. در اصل، هدف اصلی مدرسه باید پرورش باشد. چرا که آموزش، ابزار است و بدون آموزش درست و مناسب، پرورش صحیح اتفاق نمی‌افتد.
شنبه، 1 مهر 1402 - 11:39

ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
طبق مقاله اخیر وال استریت ژورنال، هوش مصنوعی مولد به طور قابل توجهی بر صنعت عکاسی، به‌ویژه عکاسی استوک تأثیر می‌گذارد. این امر باعث نگرانی بسیاری از عکاسان شده است که نگران جایگزینی شدن توسط هوش مصنوعی هستند.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 12:55

۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
ر دنیای امروز که رقابت شدید است، برجسته شدن و جلب توجه مخاطبان کار آسانی نیست. برای همین، روابط‌عمومی نقشی حیاتی در کمک به سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف‌شان ایفا می‌کند.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 12:51

 ۱۰ اصل خوب گوش دادن ۱۰ اصل خوب گوش دادن
مهارت گوش دادن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در موفقیت شغلی و کیفیت روابط‌مان با دیگران تأثیر بسزایی دارد. خیلی از ما چون به اشتباه فکر می‌کنیم که یک شنونده‌ سراپا گوش هستیم، هیچ وقت به صرافت یادگیری این مهارت نیفتاده‌ایم. خوب گوش دادن مثل فن بیان، یک مهارت آموختنی است که در ادامه‌ با اصول اولیه‌ آن آشنا می‌شویم.
شنبه، 14 مرداد 1402 - 11:54

چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم
جیسون آر. والر، در مقاله "چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم (و چرا مهم است)" پنج مؤلفه کلیدی برای ایجاد یک سؤال واقعاً قدرتمند را شناسایی می‌کند:
شنبه، 6 آبان 1402 - 08:24

ارتباطات شرکتی ارتباطات شرکتی
ارتباطات شرکتی فرآیند انتقال اطلاعات و ایده ها در سراسر یک سازمان است. شامل ارتباطات داخلی و خارجی است. ارتباطات داخلی شامل ارتباطات بین کارکنان، مدیران و سایر افرادی است که در یک سازمان کار می کنند. ارتباطات خارجی شامل ارتباطات بین یک سازمان و مخاطبان آن مانند مشتریان، شرکا، رسانه ها و جامعه است.
دوشنبه، 16 مرداد 1402 - 08:06

 گناه جهـــل من گناه جهـــل من
در این غزل، غمام همدانی از وضعیت خود شکایت می کند. او می گوید که همه مشکلاتش از خودش ناشی می شود. او از جهل و اشتباه خود می نالد و می گوید که نه از قضا و نه از تقدیر گله ای ندارد. او معتقد است که دشمن اصلی او، اندیشه های تباه اوست.
دوشنبه، 3 مهر 1402 - 20:12

 راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف یکی از مهم‌ترین اصول روابط‌عمومی است. متخصصان روابط‌عمومی باید ابتدا نیازها و دغدغه‌های مخاطبان هدف خود را درک کنند تا بتوانند پیام‌های خود را طوری سفارشی کنند که برای مخاطبان هدف جذاب و مرتبط باشد.
یکشنبه، 23 مهر 1402 - 07:25

چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟ چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
این جمله توماس پین، فیلسوف و انقلابی آمریکایی، بیانگر این واقعیت است که بحث کردن با کسی که به دلایل و استدلال اعتقادی ندارد، معمولاً بی‌نتیجه است.
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 09:22

۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
این یک مقاله عالی است که نکات مفیدی در مورد چگونگی ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه ارائه می دهد. من به ویژه نکات زیر را دوست داشتم:
چهارشنبه، 5 مهر 1402 - 09:10

ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی
این داستان مبتنی بر این اصلِ اصلی است که چگونه روابط‌عمومی می‌تواند حقیقت را بچرخاند و قدرت صنعت را نشان دهد – چه خوب و چه بد.
یکشنبه، 7 آبان 1402 - 22:06

اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟ اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟
اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند، می‌توانیم انتخاب کنیم که عصبانی شویم یا ناراحت شویم. اما می‌توانیم انتخاب کنیم که به حرف‌های او اهمیت ندهیم و به زندگی خود ادامه دهیم.
جمعه، 7 مهر 1402 - 08:26

کاربرد در عمل: چرا رهبری در به کار انداختن دانش نهفته است کاربرد در عمل: چرا رهبری در به کار انداختن دانش نهفته است
رهبران به منظور خدمت بهتر به خود، مردم و کسب‌وکارشان، موظفند اقدامات گسترده و مستمری را در توسعه مهارت‌های خود انجام دهند. تمایز بین خوب و عالی به کسب و به کارگیری دانش بستگی دارد.
یکشنبه، 29 مرداد 1402 - 08:46

عشق یعنی کاهش رنج بشر عشق یعنی کاهش رنج بشر
عشق، می‌تواند به ما کمک کند تا از خودخواهی و حرص و طمع دور شویم و به دیگران اهمیت دهیم. عشق، می‌تواند به ما کمک کند تا دنیا را با چشمانی مهربان‌تر ببینیم و رنج دیگران را احساس کنیم.
سه شنبه، 11 مهر 1402 - 09:14

مشارکت کارکنان چگونه بر محل کار تأثیر می گذارد؟ مشارکت کارکنان چگونه بر محل کار تأثیر می گذارد؟
گالوپ احساس کارکنان را در مورد زندگی کاری خود تحلیل کرد و تغییراتی را پیشنهاد کرد که می‌تواند به رشد تولید ناخالص داخلی جهانی (GDP) کمک کند.
دوشنبه، 30 مرداد 1402 - 08:39

گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید. گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.
مکسول معتقد است که شکست، یک فرصت برای رشد و پیشرفت است. وقتی شکست می‌خوریم، می‌توانیم نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و برای بهبود آنها تلاش کنیم. شکست، می‌تواند ما را قوی‌تر و باانگیزه‌تر کند.
چهارشنبه، 12 مهر 1402 - 09:17

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد