درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 01:45   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
  مدیرعامل در مراسم افتتاح طرح ملی موتورهای کم مصرف یورو6: پشتیبانی از واحد های تولیدی از برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است
  نگاهی ارتباطی به ماسک
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
بررسی روابط قدرتمند هر اینفلوئنسر با سایر شخصیت‎ های ذی‌نفوذ و تعداد مخاطبان مشترک آن‎ها نیز ایده‎ خوبی خواهد بود. هم‌پوشانی میان مخاطبان آن‎ها و شما، یک شاخص کلیدی برای بازده بالای یک همکاری بلندمدت یا کمپین خواهد بود.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 10:19

چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
اینفلوئنسرها می‌توانند کمک‌حال برندها باشند تا با کنار زدن پارازیت‎ های دیجیتال، کماکان اعتبار خود را حفظ کنند. ترکیب گستره‌ی ارتباطی رسانه ‎های اجتماعی و اعتماد مردم به شخصیت ‎های خاص می‌تواند موجب ترویج دوچندان یک کمپین شود. ادامه‎ مطلب را بخوانید تا بهترین رویکردها برای شکل‌گیری این همکاری‌ها را متوجه شوید.
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 13:57

«کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد
سرفصل آموزشی و برنامۀ درسی کارشناسی ارشد روابط عمومی در ۵ گرایش «روابط عمومی و امور اجتماعی»، «روابط عمومی و امور بین‌الملل»، «روابط عمومی و امور فرهنگی»، «روابط عمومی و صنعت و بازرگانی» و «روابط عمومی و رسانه‌های اجتماعی» با رعایت معیارهای اسلامی‌سازی، بومی‌سازی، روزآمدی و کارآمدی تدوین شد.
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 - 14:32

چرا رساندن اطلاعات دقیق به مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود؟ چرا رساندن اطلاعات دقیق به مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود؟
یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است بیافتد ایجاد "حباب معرفتی" است. در چنین آینده‌ای، توانایی عموم مردم برای تشخیص حقیقت از دروغ کاملا از بین می‌رود. اطلاعات به راحتی در دسترس است، اما مردم نمی‌توانند بفهمند چیزی که می‌بینند، می‌خوانند یا می‌شنوند قابل اتکا است یا نه. در چنین شرایطی، همکاری اجتماعی برای حل بحران‌هایی ماننده همه‌گیری غیرممکن خواهد بود. کووید-۱۹ نشان داده است که ما فاصله زیادی با این آینده ترسناک نداریم.
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 - 08:03

روابط عمومی نوشتاری روابط عمومی نوشتاری
تمامی نوشته‌های روابط عمومی با این پرسش آغاز می‌شود، چگونه می‌توان به سازمان در رسیدن به اهدافش کمک کرد؟ به طور مثال، آیا آگهی تبلیغ یک محصول تمامی فوائد محصول جدید را نشان می‌هد و اگر نشان می‌دهد چه سودی برای مشتریان احتمالی دارد؟
دوشنبه، 4 اسفند 1399 - 17:33

استفاده از محتوای چندرسانه‌ای استفاده از محتوای چندرسانه‌ای
گاهی اوقات برندها برای تاثیرگذاری هرچه بهتر بر روی مخاطب هدف اقدام به انتشار محتوای بازاریابی در قالب فرمت های مختلف می کنند. این امر به معنای انتشار یک محتوای خاص برای مخاطب هدف در قالب فرمت های صوتی، ویدئویی، متنی و تصویری است.
جمعه، 1 اسفند 1399 - 12:02

6 استراتژی موثر روابط‌عمومی 6 استراتژی موثر روابط‌عمومی
با افزایش آگاهی خود نسبت به مشتریان و جلب رضایت آنها، می توانید برندی را خلق کنید که مردم به آن اعتماد دارند و برای آن ارزش و احترام قائل هستند. این کار برای خلق و حفظ شبکه مخاطبین بسیار اهمیت دارد.
یکشنبه، 26 بهمن 1399 - 08:08

۵ مرحله اساسی فرایند اشاعه نوآوری‌ها در روابط‌عمومی ۵ مرحله اساسی فرایند اشاعه نوآوری‌ها در روابط‌عمومی
نظریه اشاعه نوآوری‌ها که متعلق به اورت ام راجرز است، شاید یکی از مهمترین نظریاتی است که ناظر به چگونگی آشنا شدن با دیدگاه‌ها و ایده‌های جدید و به اجرا درآوردن آنها باشد. در حقیقت، راجرز فرایند، شناخت تا اجرای یک ایده را سازماندهی کرده است که می‌تواند در رابطه با روابط‌عمومیها نیز بکار گرفته شود.
جمعه، 24 بهمن 1399 - 12:19

بررسی همکاری بین دانشگاه و فعالان روابط عمومی بررسی همکاری بین دانشگاه و فعالان روابط عمومی
اخیراً پیرامون شکاف و فاصله بین آموزش، تفکر و فعالیت‌های روابط عمومی فکر کرده‌ام. شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی از یکدیگر فاصله دارند. مسئله‌ای که نباید به این صورت باشد.
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 - 12:29

ادغام یادگیری مبتنی بر فعالیت انفرادی در تدریس و تعلیم روابط عمومی ادغام یادگیری مبتنی بر فعالیت انفرادی در تدریس و تعلیم روابط عمومی
ما به هنگام طراحی دوباره دوره روابط عمومی و تنظیم نهایی برنامه آن در دانشگاه ایالتی کلرادو، یک هدف بنیادی را در نظر داشتیم که عبارت بود از آماده سازی دانشجویان برای کار و فعالیت موفقیت آمیز به عنوان افراد حرفه ای و کارگزار روابط عمومی، تا جایی که در یک دوره امکان پذیر است.
سه شنبه، 21 بهمن 1399 - 17:34

 اهمیت ارتباط بصری در کسب‌وکار اهمیت ارتباط بصری در کسب‌وکار
امروزه بیشتر افراد دوست دارند از سایت‌های ارتباط جمعی استفاده کنند و با توجه به‌شمار گسترده مخاطبان این شبکه‌های اجتماعی و با توجه به آنکه بسیاری از آنها شبکه‌ها را برای دستیابی به محتوایی جذاب جست‌وجو می‌کنند، محتوای بصری برای کسب‌وکار ضرورت می‌یابد.
یکشنبه، 19 بهمن 1399 - 10:27

مدیریت مسائل سازمانی مدیریت مسائل سازمانی
مدیریت مسائل سازمانی فرآیندی است که طی آن سازمان مسائل موضوعات در حال بروز را پیش‌‏بینی می ‌کند و پیش از آن که این مسائل از کنترل خارج شوند، نسبت به آن واکنش نشان می‏‌دهد، این یک فرآیند مستمر نظارت و ارزیابی اطلاعات است.
شنبه، 18 بهمن 1399 - 10:22

پیوند زدن تبلیغات با داستان‌گویی پیوند زدن تبلیغات با داستان‌گویی
ایجاد ارتباط شرکت‌ها با مصرف‌کنندگان به میزان توانایی آنها در پیوند‌زدن پیام ارسالی‌شان با دانش قبلی مخاطب بستگی دارد. در این میان شرکت می‌تواند از طریق جلب‌توجه مردم به یک داستان آشنا، محصول یا پیامش را با کمترین توضیح و تفسیری به همگان بشناساند.
شنبه، 18 بهمن 1399 - 01:17

رویکرد راهبردی به مدیریت بحران رویکرد راهبردی به مدیریت بحران
یک قاعد‏ه‏ کلی در بحران‏‌ها که باعث جلب توجه سریع رسانه‏‌های خبری می‏‌شود، قانون «یک ساعت» است. در ظرف یک ساعت اول، پس از آگاهی از بحران به‌وجود آمده، سازمان می‌بایست نخستین بیانیه ‏ خود را در اختیار افکار عمومی و به‌خصوص رسانه‏‌های گروهی بگذارد.
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 - 08:26

راهکارهای مدیریتی برای مدیران عامل در بحران کووید-۱۹ راهکارهای مدیریتی برای مدیران عامل در بحران کووید-۱۹
بیماری همه‌گیر جابه‌جایی ناگهانی در نحوه کار کارکنان، نحوه رفتارمشتریان، نحوه عملکرد زنجیره‌های تامین و حتی آنچه در نهایت عملکرد کسب‌وکار را بر عهده دارد، ایجاد کرده است.در مواجهه با این لحظه منحصر‌به‌فرد و این بیماری همه‌گیر، مدیران عامل روش رهبری خود را به روش‌های مبتکرانه تغییر داده‌اند.
دوشنبه، 13 بهمن 1399 - 02:35

سه واژه جادویی در ارتباطات سازمانی سه واژه جادویی در ارتباطات سازمانی
افرادی که سه عنصر جادویی اطلاعات، اعتماد و نیت مثبت را در خود دارند، افرادی تاثیرگذار در سازمان‌ها و تیم‌های کاری خواهند بود و همین افراد هم هستند که معمولا به خود جرات می‌دهند درباره ناگفتنی‌ها سخن بگویند و مطمئن هستند بیان موضوعات سخت و ناخوشایند توسط آنها پیامدهای مثبتی برای سازمان و تیم‌های کاری‌شان خواهد داشت، چرا که آنها به ترکیبی از اطلاعات و اعتماد سازمانی و نیت پاک مجهز هستند و نظرات آنها به‌طور حتم از سوی سازمان جدی گرفته خواهد شد.
یکشنبه، 12 بهمن 1399 - 15:28

چه کنیم وقتی همکارمان تمام جلسه را به خودش اختصاص می‌دهد؟ چه کنیم وقتی همکارمان تمام جلسه را به خودش اختصاص می‌دهد؟
بعد از آخرین جلسه‌ای که داشتیم، سم به من پیام داد و پرسید: «آیا من روی اعصاب هستم؟» من گفتم: «به نظرم تو می‌خواهی روش دقیق انجام هر کاری را بدانی؛ درحالی‌که هیچ جواب مشخصی وجود ندارد و بستگی به شرایط دارد.»
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 11:35

اصول و اجرای گوش دادن عمیق اصول و اجرای گوش دادن عمیق
گوش دادن عمیق به شما کمک می‌کند تحلیل‌های جامع با نگاهی رو به جلو داشته باشید. بدون سوگیری و پیش‌قضاوت و با کمک تحقیقات و دیدگاه‌های مبتنی بر همدلی، صداقت و محوریت قرار دادن مشتری، صدای بازار را بشنوید.
دوشنبه، 6 بهمن 1399 - 12:00

بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران
تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح می‌کند و خواهان بهره‌‎برداری بیشتر سازمان‎‌ها از اینترنت و علی‌‎الخصوص وب‎‌سایت‌های مختص بحران است.
دوشنبه، 6 بهمن 1399 - 01:07

فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری
به طور کلی به دلیل تأثیر کووید 19 بر همه ابعاد ارتباطی، پیش‌بینی می‌شود که ارتباطات تصویری شامل طراحی گرافیک و اینفوگرافیک، طراحی وب سایت، طراحی‌های بازی‌ها، دست کم در آینده نزدیک یک تا دو ساله، بر این محورها استوار باشد: انتقال احساس خوش‌بیبی و امیدواری. پتانسیل بزرگی در اختیار برندها و شرکت ها قرار دارد که بر اساس آن، در تولید محتوا و طراحی گرافیک و اینفوگرافیک‌ها این پیام ها را به عموم (ارتباطات برون سازمانی) و به پرسنل خود (ارتباطات درون سازمانی) منتقل کنند که وضعیت جدید، بیش از آنکه چالش برانگیز باشد، هیجان‌انگیز است.
یکشنبه، 5 بهمن 1399 - 08:29

 مدل پنج شاخه‌ای مسوولیت‌پذیری مدل پنج شاخه‌ای مسوولیت‌پذیری
شرکت‌ها بیش از همیشه به پایداری و مسوولیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی خود توجه دارند. اما برای کسب محبوبیت و مقبولیت اجتماعی، انتشار گزارش‌های پایداری کافی نیست. جورج سرافیم، استاد مدرسه کسب‌وکار هاروارد معتقد است اقدامات شرکت‌ها باید در استراتژی‌ها و عملیات آنها نهادینه شود. او پنج پیشنهاد دارد:
یکشنبه، 5 بهمن 1399 - 01:51

درس‌های روابط‌عمومی از ایلان ماسک درس‌های روابط‌عمومی از ایلان ماسک
شهرت اصلی ایلان ماسک محدود به این عرصه نیست. ایلان ماسک در حوزه های مختلف فناوری نیز نقش مهمی ایفا کرده است. یکی از نکات جالب در مورد ایلان ماسک نگاه متفاوتش به حوزه روابط‌عمومی است. بدون تردید مقالات و تحلیل های بسیار زیادی در مورد نحوه فعالیت ایلان ماسک در دسترس قرار دارد.
شنبه، 4 بهمن 1399 - 21:14

روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی
منظور از بروشور همان کاغذ مستطیلی شکل «تا» شده آکاردئونی و معمولاً مقوایی ضخیم و براق است که در هر جیبی و در هر کیفی جا می‌گیرد و شگفتا که این ابزار نحیف و لاغر و کم حجم در رده برنده‌ترین سلاح ارتباطی و اقناعی قرار دارد و باز شگفتا که هنوز آن طور که باید در نظر ما قدر و قیمت والایش شناخته شده نیست و بسیاری از ما ارتباط گرانِ ارتباط شناس! به کنه و عمق و گستره کارآیی‌های بی‌چون و چرایش واقف نیستیم.
شنبه، 4 بهمن 1399 - 10:01

5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان 5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان
تیم‌های نوآوری باید در پیدا کردن قهرمان‌های ارشد خود هم نوآور باشند. یک ایده که اشباخ توصیه می‌کند، این است که «روزهای خاص» را به جلسات فصلی منظم تبدیل کنید. این رویدادها به طبیعی شدن فعالیت‌های کارآفرینی درون سازمانی کمک می‌کنند و به توافق‌های گسترده در مورد پروژه‌ها می‌انجامند.
شنبه، 4 بهمن 1399 - 02:47

مهمترین ویژگی‌های عکس خوب مهمترین ویژگی‌های عکس خوب
فرض کنید که یک مجله برداشته و یا در یک وبسایت مشغول تماشای عکس ها هستید. این کار تنها چند ثانیه طول می کشد، اما عکسهایی که توجه شما را به خود جلب می کنند به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت. برخی از مسائل اولیه و اصلی که اغلب عکاسان حرفه ای بر این نظر هستند در تشخیص یک عکس خوب و یک عکس کم اهمیت تر باید به آنها توجه کرد:
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 08:14

حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید
کودکی که فن بیان نیاموخته باشد هر چند کارها و وظایف و ماموریت های خود را هم درست انجام داده باشد ولی نمی تواند حق مطلب را ادا کرده و توان نفوذ و تاثیر گذاری در افراد را نخواهد داشت. فرزندان خود را به کلاس های فن بیان و سخنوری بفرستید تا نزد اساتید حوزه روابط عمومی و ارتباطات چگونه حرف زدن و تعاملات و مناسبات انسانی و ارتباطی را فرابگیرند.
سه شنبه، 30 دی 1399 - 10:40

آثار برگزیده پوستر پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی آثار برگزیده پوستر پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
در آثار ارسالی متأسفانه برخی از روابط عمومی ها بازه زمانی تولید پوستر و یا برخی از نکات مهم در طراحی پوستر که به طور خلاصه در بالا به آنها اشاره شده است (خیلی شلوغ مانند آگهی نشریات ـ سایز نامناسب ـ رنگ نامناسب ـ فرم نامناسب) را رعایت نکرده بودند.
شنبه، 27 دی 1399 - 10:04

سه دلیل عمده برای استفاده از اطلاعیه مطبوعاتی سه دلیل عمده برای استفاده از اطلاعیه مطبوعاتی
اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است.
سه شنبه، 19 اسفند 1399 - 18:54

مصاحبه‌های فردی مصاحبه‌های فردی
راه بهتر برای انجام یک مصاحبه‌ اساسی آن است که برنامه‌ مصاحبه‌ خود را آماده کنید. اگر هدف خود را از کار بدانید، بهتر می‌توانید خودتان و یا افراد متخصص دیگر را برای شرکت در این مصاحبه آماده کنید.
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 - 20:35

توصیه های رسانه ای برای انتشار اخبار واکسن کرونا توصیه های رسانه ای برای انتشار اخبار واکسن کرونا
اطلاع رسانی درباره فواید بالقوه واکسن کرونا برای آگاه‌سازی افرادی که از قبل قصد واکسیناسیون را دارند بسیار حیاتی است. با وجود اطلاعات غلط منتشر شده در دوران همه گیری، خوانندگان را از اهمیت واکسن ها آگاه کنید.
پنجشنبه، 25 دی 1399 - 11:45

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی