درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 دی 1399 - 15:25   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نگاهی به نظارت "سالاری " بر 3070
  نتایج انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى سازمان نظام مهندسى
  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی
  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید
  احساسات تبلیغاتی
  چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان
  فیس‌بوک به قانون جنجالی ترکیه برای شبکه‌های مجازی تن داد
  قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال
  استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی: آمریکا با تحریم فولاد مبارکه به دنبال ضربه زدن به کل صنایع کشور است
  یادداشت؛ علت تحریم مهندس عظیمیان توسط دولت آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

راه‌های انتخاب کانال مناسب برای انتقال پیام به مخاطب راه‌های انتخاب کانال مناسب برای انتقال پیام به مخاطب
این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا٬ بیشتر افراد در خارج از محل کار مشغول فعالیت هستند جهت تولید و انتشار آنلاین محتوا٬ راه‌های متنوعی را امتحان می‌کنند. از سوی دیگر٬ کاربران با حجم زیادی از محتوا مواجه می‌شوند و در عین حال سازمان‌ها برای جلب نظر مخاطب و تغییر عادات آن‌ها به سوی آنلاین به رقابت می‌پردازند.
شنبه، 29 آذر 1399 - 23:47

 تحول روابط مشتریان در سال‌های آینده تحول روابط مشتریان در سال‌های آینده
تامین‌کنندگان کودکان امروز که مشتریان آینده هستند، باید بحران تغییرات اقلیمی، تبعیض نژادی و جنسیتی و فقر را در اولویت قرار دهند. شاید این فاکتورها معیارهای آزمایشی شما باشند تا بدانید آیا شرکت‌تان برای سال آینده آماده است یا نه. آیا با خواسته‌های مشتریان نسل آینده سازگار هستید؟ رویدادها وجود دارند و فقط باید دنبالشان کنید.
شنبه، 29 آذر 1399 - 02:55

پنج روش برای افزایش اعتماد به نفس در ارائه مطالب و سخنرانی پنج روش برای افزایش اعتماد به نفس در ارائه مطالب و سخنرانی
در این مقاله 5 راهکار کلیدی و مهم برای افزایش اعتماد به نفس ارائه شده است تا بتوانید به راحتی در جلوی جمع و در جلسات کاری حضور پیدا کنید و ایده‌های خود را با اقتدار به بقیه منتقل کنید.
جمعه، 28 آذر 1399 - 12:11

10 قانون روابط‌عمومی که همیشه باید آنها را رعایت کنید 10 قانون روابط‌عمومی که همیشه باید آنها را رعایت کنید
مردم طرفدار چیزی هستند که نسبت به آن احساس خوبی داشته باشند، و بهترین راه برای اینکه این حس را در آنها ایجاد کنید این است که داستان جالبی در رابطه با برندتان برای آنها تعریف کنید. اگر می خواهید افراد زیادی را جذب داستان خود کنید، از استراتژی روابط‌عمومی غافل نشوید.
چهارشنبه، 26 آذر 1399 - 08:12

مدیریت ارتباطات بحران درفضای مجازی و رسانه های اجتماعی نوین مدیریت ارتباطات بحران درفضای مجازی و رسانه های اجتماعی نوین
استراتژی انسانی کردن سازمان ها که توسط گرنت و نوتر از صاحبنظران حوزه ارتباطات مطرح شده است می گوید: سازمان های انسانی شده سازمان هایی اجتماعی هستند که مهارت های لازم برای کار در عصر رسانه های اجتماعی را دارند؛ مهارت هایی که به آنها کمک می کند بحران ها را با موفقیت مدیریت کنند.
دوشنبه، 24 آذر 1399 - 14:08

چند نکته در مورد چگونگی مدیریت موفق در حرفه روابط عمومی چند نکته در مورد چگونگی مدیریت موفق در حرفه روابط عمومی
سر و کار داشتن با اداری ها و سیاستمداران باعث خضوع و خشوع شما می شود. باعث می شود خود واقعی تان را ببینید. روش اداره این کشور مثال زدنی است. مسئولان بسیار خوب، سیاستمداران فوق العاده، و فعالان عالی که در تلاشند به روش خود تغییری در جامعه ایجاد کنند. به آنها و قدرتی که دارا هستند احترام بگذارید. درست است که قدرت گاهی سبب فساد می شود ولی هنوز هم امیدی هست.
یکشنبه، 23 آذر 1399 - 08:02

نقش روابط‌عمومی در مبارزه با بیماری و ارتقاء تندرستی نقش روابط‌عمومی در مبارزه با بیماری و ارتقاء تندرستی
روابط‌عمومی می تواند به عنوان عاملی برای ارتقاء صنعت بهداشت عمومی مورد استفاده قرار گیرد. می تواند تعهد و اعتماد افراد را افزایش دهد و به تصمیم گیری درست برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی کمک کند.
یکشنبه، 23 آذر 1399 - 00:05

ویدیو گرافی چیست ؟ ویدیو گرافی چیست ؟
ویدیو گرافیک ترکیبی از تصاویر، نوشته ها و صداهاست که جهت جذاب تر شدن کار استفاده می‌شوند؛ که این موضوع کمک زیادی به اثرگذاری محتوای تبلیغاتی خواهد کرد.
جمعه، 21 آذر 1399 - 16:57

باشگاه مشتریان، بستری برای رفع نیازهای مشتریان باشگاه مشتریان، بستری برای رفع نیازهای مشتریان
ریشه‌های شکل‌گیری باشگاه‌های مشتریان به اواخر دهه 1970 برمی‌گردد؛ زمانی که دولت آمریکا با تصویب قانون مقررات‌زدایی خطوط هوایی موانع این بخش را که بر اساس قوانین فدرال به وجود آمده بود کاهش داد.
جمعه، 21 آذر 1399 - 13:45

 پیشگویی‌هایی برای روابط‌عمومی و ارتباطات بازاریابی پیشگویی‌هایی برای روابط‌عمومی و ارتباطات بازاریابی
روابط‌عمومی ارزش‌ها را مخابره خواهد کرد. این نکته تازه‌ای نیست اما فشارها برای همسو کردن روابط‌عمومی با بازاریابی باعث شده تا مخابره ارزش‌های یک کسب‌و‌کار فراموش شود. ضرورت برخورداری از یک استراتژی روابط‌عمومی برای انتقال پیام مناسب به مخاطب هدف، امروز نیاز همه کسب‌و‌کارهاست.
پنجشنبه، 20 آذر 1399 - 11:10

نکاتی برای ایجاد شهرت قبل از شروع کسب و کار نکاتی برای ایجاد شهرت قبل از شروع کسب و کار
صاحبان مشاغلی که قبلاً کسب و کار موفقی داشته اند، در صنعت خود نیز شهرت و اعتبار خاص خود را دارند. با این وجود، ایجاد شهرت بهتر در صنعت قبل از شروع کسب و کار، مزایای زیادی دارد.
چهارشنبه، 19 آذر 1399 - 08:02

تاکتیک‌های رهبرانی که اعتماد می‌سازند تاکتیک‌های رهبرانی که اعتماد می‌سازند
بی‌توجهی به بازخوردها و غرق شدن در تفکرات خود، یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای یک رهبر رخ دهد. با گوش دادن به نظرات اطرافیان نه تنها چیزی را از دست نمی‌دهید، بلکه چیزهای جدیدی یاد می‌گیرید.
سه شنبه، 18 آذر 1399 - 11:24

 پنج درس از تونی شی، پیشگام همیشگی خدمات مشتری پنج درس از تونی شی، پیشگام همیشگی خدمات مشتری
چه به خاطر اختیارات زیادی که او به کارکنان زاپوس داده بود تا تصمیم‌های بزرگ از طرف مشتریان بگیرند و چه به خاطر این عقیده که خدمات به مشتری عالی، نوعی بازاریابی است که از تبلیغ کردن بهتر است؛ درک شی از ساختن یک کسب‌وکار مدرن حول مشتریان آن، درس‌های زیادی را از او برای یاد گرفتن باقی گذاشته است که تعدادی از آنها را مرور می‌کنیم:
دوشنبه، 17 آذر 1399 - 01:36

حاکمیت چابک و انطباق‌پذیر در واکنش به بحران: 5درس‎ از همه‌گیری کووید-19 حاکمیت چابک و انطباق‌پذیر در واکنش به بحران: 5درس‎ از همه‌گیری کووید-19
راه‌های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان چابکی و انطباق‌پذیری را برای مدیریت بحران‌ها به کار بست و همه‌گیری کووید-19 بحرانی منحصر به فرد و بی سابقه بود که بسیاری از روش‌ها و استراتژی‌های پیشین را بی اثر کرد و فرایند تصمیم‌گیری و توزیع مسئولیت‌پذیری بین بخش‌های مختلف را دچار پیچیدگی‌های فراوانی کرد.
یکشنبه، 16 آذر 1399 - 10:19

۳ روش برتر موسسات برای تعامل با مشتریان ۳ روش برتر موسسات برای تعامل با مشتریان
با اجرای ۳ روش برتر موسسات می‌توانند از معامله به سمت تعامل حرکت کنند. موتورهای شخصی‌سازی غول‌های خرده‌فروشی، از جمله آمازون، استاندارد جدیدی را برای تجربه مشتری ایجاد کرده‌اند در نتیجه، اکنون مصرف‌کنندگان خارج از محیط خرده‌فروشی، انتظارات یکسانی دارند. آنها می‌خواهند که ارائه‌دهنده خدمات بانکی نیز آنها را درک کند، توصیه‌هایی ارائه دهد و نیازهای آنها را پیش‌بینی کند.
شنبه، 15 آذر 1399 - 14:48

چرا افراد موفق دنیا دنبال محبوبیت و لایک بیشتر نیستند؟ چرا افراد موفق دنیا دنبال محبوبیت و لایک بیشتر نیستند؟
داشتن افراد بیشتر در اطراف خودتان به معنای داشتن سرمایه اجتماعی بیشتر و دریافت راهنماها، مشاوره‌ها، بازخوردها و ایده‌های بهتر است. همه این‌ها به شما کمک می‌کنند تا زودتر و ساده‌تر به خواسته‌های خود برسید و پله‌های ترقی را پشت سر بگذارید.
شنبه، 15 آذر 1399 - 09:37

چطور حسادت را مهار کنیم؟ چطور حسادت را مهار کنیم؟
هر چند حسادت احساس هولناکی است اما با توصیه‌های هانی می‌توانید چنان آن را مهار کنید که باعث پایان رابطه شما نشود. چهار مرحله‌ای که گفتیم را به خاطر داشته باشید و بدانید که شما هم انسان هستید و این حس در همه انسان‌ها وجود دارد.
جمعه، 14 آذر 1399 - 21:07

چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد
با توجه به مزایایی که ویدیوها برای مخاطبان دارند درحال حاضر یکی از روش‌های جذب بازدیدکننده در وب‌سایت، انتشار ویدیو است. ویدیو‌مارکتینگ می‌تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند؛ به طوری که تاثیر آن چندین برابر محتواهای متنی و نوشتاری گزارش شده است.
جمعه، 14 آذر 1399 - 11:55

نحوه ارتباط با نویسندگان حوزه بهداشت و سلامت در دوره همه‌گیری نحوه ارتباط با نویسندگان حوزه بهداشت و سلامت در دوره همه‌گیری
کووید-19 ذاتاً نحوه تعامل ما با خبرنگاران بهداشت و پزشکی را تغییر داده است. اما با رعایت این نکات می توانید روابط خود را با خبرنگاران حوزه بهداشت و سلامت تقویت کنید، کاری کنید پیام های‌تان مهم و چشمگیر جلوه کند و در نهایت، نام تجاری خود را در قالب مناسبی مطرح کنید.
چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 20:37

10 نکته ای که برای برندسازی فردی در سال 2021 باید بدانید 10 نکته ای که برای برندسازی فردی در سال 2021 باید بدانید
"خودتان باشید" شاید جمله ای باشد که در مربیگری بیشتر رایج باشد. بیان این جمله بی دلیل نیست به خصوص در ایجاد برند فردی. مخاطبان می خواهند افراد واقعی را دنبال کنند، در واقع می خواهند حرف هایی را بشنوند که حقیقت داشته باشد.
سه شنبه، 11 آذر 1399 - 08:04

روایت داستان؛ حلقه مفقوده سخنرانی‌ها روایت داستان؛ حلقه مفقوده سخنرانی‌ها
روایت داستان، همه‌اش تبادل ایده‌هاست و این یعنی یادگیری. به همین علت است که اکیدا توصیه می‌کنیم روایت داستان در فرهنگ سازمان و برنامه‌های آموزشی نهادینه شود. اگر قصد دارید با مخاطب ارتباط دوطرفه برقرار کنید، به او نفوذ کنید و الهام‌بخش او باشید، باید یا داستانی برای او تعریف کنید یا شنونده داستان او باشید.
دوشنبه، 10 آذر 1399 - 14:21

دفتر مدیریت پروژه و رویکرد چابک دفتر مدیریت پروژه و رویکرد چابک
دفتر مدیریت پروژه (PMO) را می توان به عنوان سوخت جدید برای تغییر سازمانی در نظر گرفت. همه چیز با استخدام و توانمندسازی افراد کلیدی که تیم های موفقی می سازند آغاز می شود، پس از آن مهم است که فرهنگ صحیح ایجاد شود و در آخر نیز مفهوم رهبری خدمتگزار اتخاذ شود.
دوشنبه، 10 آذر 1399 - 14:10

دورکاری با چند روش به افزایش خلاقیت کمک می‌کند دورکاری با چند روش به افزایش خلاقیت کمک می‌کند
در حالی که بهره‌وری موضوع مهمی است اما نباید خلاقیت و نوآوری در کار را نادیده بگیریم. معمولا پیش‫فرض اکثر مدیران این است که خلاقیت نتیجه جلسات طوفان ذهنی حضوری است و در حالت دورکاری خلاقیت و نوآوری نادیده گرفته می‌شود.
شنبه، 8 آذر 1399 - 13:19

6 روش برای تقویت واکنش به بحران در سال 2021 6 روش برای تقویت واکنش به بحران در سال 2021
لسلی سیلامان، معاون اجرایی رئیس روابط‌عمومی هاواس و معاون دبیر مطبوعاتی سابق کمیته ملی دموکرات می گوید: "ما می توانیم با نگاه به عقب پیش برویم." در این راستا سیلامان شش روش را مطرح کرد که می توانید در سال 2021 به کار گیرید:
جمعه، 7 آذر 1399 - 10:42

سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشریه چاپی که در آمریکای شمالی انتشار یافت 25 نوامبر سال 1690 طبق دستور عمومی (بخشنامه) فرماندار انگلیسی مهاجر نشین ماساچوست برای همیشه تعطیل شد.
دوشنبه، 4 آذر 1392 - 22:27

 6 نکته برای نوشتن یک رزومه تأثیرگذار 6 نکته برای نوشتن یک رزومه تأثیرگذار
اگر به دنبال کار دلخواه‌تان هستید پس باید هر چه زودتر یک رزومه کاری مناسب تهیه کنید. بنا به اطلاعات وبسایت شرکت کانادایی«We Love Resumes» برای شروع یک رزومه کافی است به این نکات توجه کنید:
دوشنبه، 3 آذر 1399 - 17:43

فریاد پیشرفت ما: تفکر جدید و سازمان های جدید فریاد پیشرفت ما: تفکر جدید و سازمان های جدید
فریاد پیشرفت ما، متکی به این است که بتوانیم نوآوران جدید را به میان خود جذب کنیم و راهی پیدا کنیم که بتوانیم به آنها آزادی و حمایتی بدهیم تا آزمایش های خود را انجام دهند و به ما کمک کنند تا وارد قلمرو جدیدی شویم تا بتوانیم آن را به یک تجارت کاری قدرتمند تبدیل کنیم.
یکشنبه، 2 آذر 1399 - 21:52

مدیریت بحران مسائل و ضرورت‌های تازه مدیریت بحران مسائل و ضرورت‌های تازه
مهم‌ترین نیاز در این ایام پیش رو فراهم آوردن زمینه‌هایی برای افزایش توانمندی در گفتن، شنیدن و به کار بستن در دو سوی نظام سیاسی و جامعه است. الزامات «حکمروایی خوب» و «سرمایه اجتماعی» در چنین شرایط دشواری بیش از همیشه به چشم می‌خورد.
یکشنبه، 2 آذر 1399 - 10:24

برای جلسه مذاکره دستور جلسه تهیه کنید برای جلسه مذاکره دستور جلسه تهیه کنید
با توجه به اینکه دستورجلسه تعیین کننده حضور افراد تیم های مذاکره کننده است و با در نظر داشتن اینکه در مذاکرات بین المللی لازم است حداقل اعضای تیم یک طرف مسافرت بین المللی داشته باشند باید دستورجلسه با فاصله زمانی کافی تهیه و ارسال شود تا زمان لازم برای انجام تمهیدات لازم -تهیه ویزا بلیط هواپیما رزو هتل و…) وجود داشته باشد.
شنبه، 1 آذر 1399 - 10:20

اتاق مذاکرات اتاق مذاکرات
اتاق مذاکرات محلی است که تقریبا تمام اتفاقات مهم مذاکرات در آن رخ می دهد. بنابراین در انتخاب آن توجه ویژه ای مبذول داشته و قبل از برگزاری مذاکرات شخصا مطمئن شوید که به طور مناسب آماده شده است.
جمعه، 30 آبان 1399 - 08:18

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید


  طراحی آگهی مطبوعاتی؛ ۸ قانون طلایی


  بهترین جایگزین‌ها برای واتس‌اپ در سال ۲۰۲۱


  درگذشت شیده لالمی، دبیر اجتماعی روزنامه همشهری


  مدیریت ضعیف تنوع قومی در محتواسازی تلویزیون


  ماجرای جنجالی آینده واتس‌آپ با گوگل بعد از فیس‌بوک


  نگرانی شدید کارمندان توئیتر از واکنش هواداران ترامپ


  مجمع عمومی انجمن روابط عمومی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد