درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

 میزگرد| چالش‌های روابط عمومی‌ها در عصر فضای مجازی میزگرد| چالش‌های روابط عمومی‌ها در عصر فضای مجازی
نقش روابط‌عمومی‌ها در عصری که به نام عصر سایبر و فضای مجازی نام گرفته است، کمی سنگین‌تر از قبل شده است و نقش موثری در همه ابعاد یک سازمان، ارگان یا نهاد دارند و به اصطلاح قلب تپنده هر سازمانی هستند.
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 - 10:30

 استاد محسن امینی درگفتگوی اختصاصی: برگزاری روز ملی روابط‌عمومی، نیازمند رویکردی نوآورانه استاد محسن امینی درگفتگوی اختصاصی: برگزاری روز ملی روابط‌عمومی، نیازمند رویکردی نوآورانه
نامگذاری روزی به عنوان "روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی" شاید فرصتی مناسب برای طرح مسائل و مشکلات این حرفه و ارائه راهکارهایی عملی برای رفع موانع بر سر فعالیت‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها باشد؛ در همین رابطه گفتگویی را با استاد محسن امینی از مدرسین و پیشکسوتان این حرفه داشتیم، آنچه در پی می آید، حاصل این گفتگوست.
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 - 07:31

روز ملی روابط‌عمومی، نیازمند یک هدف‌گذاری مشخص در گفتگوی اختصاصی با دکتر افخمی روز ملی روابط‌عمومی، نیازمند یک هدف‌گذاری مشخص در گفتگوی اختصاصی با دکتر افخمی
در کنار نامگذاری روز روابط‌عمومی باید فلسفه واقعی این روز مشخص شود و بدانیم چه می‌خواهیم انجام دهیم. در واقع اگر روزی برای سلامت نامگذاری شده شاخص هایی در حوزه سلامت مشخص شده یا روزهای ملی و مذهبی و ... ماهیت آن برای افکارعمومی مشخص است اما در مورد نامگذاری روز روابط‌عمومی نیازمند معنی دار شدن هریک از واژه‌ها هستیم.
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 - 09:30

رونمایی مدیر روابط عمومی شستا از سند تحول این بخش رونمایی مدیر روابط عمومی شستا از سند تحول این بخش
این سند با عنوان "سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)" اقدامی است در جهت بازآفرینی روابط عمومی در یکی از بزرگترین هلدینگ‌های اقتصادی کشور.
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 - 15:20

 گفت و گو با چهره ماندگار مدیریت روابط عمومی: جـهان در حصـر خـانگـی اسـت گفت و گو با چهره ماندگار مدیریت روابط عمومی: جـهان در حصـر خـانگـی اسـت
او نخستین مدیر روابط عمومی بعد از انقلاب و چهره ماندگار مدیریت روابط‌عمومی است. او با ۵۰ سال حضور مداوم در مطبوعات از قدیمی‌ترین روزنامه‌نگاران به‌شمار می‌رود. ناصر بزرگمهر در کنار حرفه روزنامه‌نگاری مسئولیت‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون و متفاوت داشته است.
شنبه، 28 فروردین 1400 - 11:34

یک پژوهشگر ارتباطی: از ماسک به مثابه یک وسیله ارتباطی می توان بهره برد یک پژوهشگر ارتباطی: از ماسک به مثابه یک وسیله ارتباطی می توان بهره برد
در حال حاضر از ماسک در جهان با اهداف تبلیغاتی، سیاسی، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، اعتراضی و انتقادی، ابراز علایق و سلایق و حتی در راستای صنعت مد و لباس و... استفاده می شود.
شنبه، 7 فروردین 1400 - 15:12

آموزش، زیربنای توسعه و تحول‌گرایی در روابط‌عمومی‌ها آموزش، زیربنای توسعه و تحول‌گرایی در روابط‌عمومی‌ها
لزوم بهره‌گیری از دانش روز و انطباق سرفصل‌های درسی رشته دانشگاهی روابط‌عمومی‌ با تحولات پدید آمده در عصر ارتباطات و همچنین استانداردسازی و تالیف محتوای متناسب با شرایط به شدت در حال تغییر، از جمله موضوعاتی است که در کنار سایر چالش‌های پیش روی فعالیت روابط‌عمومی‌ها مطرح است.
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 - 09:17

در گفتگو با مدیر گروه روابط‌عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه: روابط‌عمومی نیازمند آموزش مهارت‌های کاربردی نیروی انسانی است در گفتگو با مدیر گروه روابط‌عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه: روابط‌عمومی نیازمند آموزش مهارت‌های کاربردی نیروی انسانی است
در دنیا به حرفه‌های ارتباطی واژه "هنرهای آزاد " اطلاق می‌شود. در این رشته باید نوعی رقابت حرفه‌ای حاکم شود و ملاک سنجش افراد فقط مدارک دانشگاهی نبوده و استانداردهای حرفه‌ای و اخلاق و دانش و مهارت درکنار هم می‌تواند پروسه آموزش حرفه‌ای این رشته را تکمیل نماید.
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 - 09:46

بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا
علت اصلی عدم تحقق برخی کارکردهای روابط‌عمومی در دوران کرونا، این بوده که در ساختارهای اجرایی سازمان اعتقاد و اعتمادی به نقش روابط‌عمومی وجود ندارد، در چنین شرایطی روابط‌عمومی در دروان بحران کرونا اگر بخواهد به وظایف حساس خود بپردازد، به علت موانع ذکر شده با نقش تاخیری و تسلیمی وارد می‌شود.
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 - 13:32

بدون روابط عمومی، تجارت سقوط خواهد کرد بدون روابط عمومی، تجارت سقوط خواهد کرد
نقش روابط عمومی و تشریفات علاوه بر شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در نهادهای دولتی دیگر بر کسی پوشیده نیست و در صورت نادیده گرفتن مهارت‌های مرتبط با این تخصص در سازمان، نهاد یاد شده با تبعات ناگواری مواجه خواهد شد.
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 11:23

استراتژی مدیریتی روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا استراتژی مدیریتی روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا
بروز بحران کرونا برای روابط‌عمومی‌ها فرصت بی نظیری است، همانند رنسانس باعث بروز تحولات گسترده ای در نوع فعالیت های این بخش شده است. طی حدود یکسال گذشته سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی مجبور به استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و خدمات الکترونیک شده اند، چنانچه در شرایط عادی شاید اگر این بستر ایجاد نشده بود، تا پنج سال آینده نیز مسیری که در راستای توسعه ارتباطات دیجیتال پیموده شده، هرگز به این مرحله از رشد و توسعه دست نمی یافتند.
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 - 13:35

در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است
محتوا امروز از چند نظر با گذشته متفاوت است. اول بحث سرعت است که خبر نمی تواند منتظر طی مسیر بروکراسی تحریریه بماند. خبر یک جریان همزمان است که فرصت تحلیل نمی یابد و باید ضمن تولید، تحلیل و در صورت نیاز تعدیل و همزمان منتشر شود.
سه شنبه، 7 بهمن 1399 - 22:28

 مدیر روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر: کلید موفقیت ما در ایجاد روابط عمومی پویا و خلاق بود مدیر روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر: کلید موفقیت ما در ایجاد روابط عمومی پویا و خلاق بود
به نظر من جشنواره‌ها یکی از عرصه‌های سالم رقابت هستند که این فرصت را فراهم می‌کنند تا بتوانیم جایگاه خود را شناسایی کنیم و ضعف و قوت‌های خود را بهتر بشناسیم. خیلی وقت‌ها ما به‌عنوان روابط عمومی آنقدر غرق در فعالیت‌های روزمره هستیم که فرصت نمی‌کنیم خود را به درستی و کامل محک بزنیم. از طرفی موانع طبیعی ذهنی همه ما باعث می‌شود تا اگر هم فرصت خودارزیابی داشته باشیم، در اکثر موارد موفق به نقد عادلانه خودمان نباشیم.
شنبه، 20 دی 1399 - 12:52

داشتن سواد رسانه‌ای لازمه موفقیت روابط عمومی است داشتن سواد رسانه‌ای لازمه موفقیت روابط عمومی است
یکی از مشکلات سازمان‌ها، اطلاع ناکافی و نادرست مدیران ارشد از جایگاه و اهمیت روابط‌عمومی است، مشکل دیگر انتخاب افرادی که از نظر پست سازمانی جایگاهی ندارند به سمت روابط‌عمومی است که در نهایت آسیب جدی به کل مجموعه و سازمان وارد خواهد کرد.
شنبه، 13 دی 1399 - 14:13

نقش راهبردی روابط عمومی بانکها در اطلاع رسانی و تعاملات سازنده درون و برون سازمانی بررسی شد نقش راهبردی روابط عمومی بانکها در اطلاع رسانی و تعاملات سازنده درون و برون سازمانی بررسی شد
شناخت نیازهای مشتریان و تامین نظرات و خواسته های آنان منبع ارزشمندی از ذخایر علم و اگاهی کاربران بانکی و بمنظور ایجاد اعتمادافزایی سازمانی نیز محسوب می شوند؛ به موازات آن رفتارسنجی و کنش و واکنش مشتریان در هنگام دریافت خدمات بانکی نیز منابع ارزشمندی در بهبود عملکرد و آنالیز شیوه های نوین در ارایه خدمات بانکی قلمداد می شود.
دوشنبه، 17 آذر 1399 - 11:37

در گفت‌وگو با رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی مطرح شد: مفاهیم نوین در انتشارات؛ نشر اجتماعی و نشر موبایلی در گفت‌وگو با رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی مطرح شد: مفاهیم نوین در انتشارات؛ نشر اجتماعی و نشر موبایلی
در عصر شبکه‌های اجتماعی که بشر به سمت تعاملات آنلاین از طریق رسانه‌های نوین تمایل پیدا کرده است، برخی از صنایع نیز ناگزیر مجبور شدند خود را با آن تطابق بدهند، از جمله حوزه انتشارات. «رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی» معتقد است دیگر محتوای امروزی فقط متن نیست. آن‌چه در این دوران اهمیت پیدا کرده است محتوای مولتی مدیاست.
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 07:33

صنعت نمایشگاهی نیازمند نگرش اکوسیستمی‌ صنعت نمایشگاهی نیازمند نگرش اکوسیستمی‌
صنعت نمایشگاهی باید به گونه‌ای مدیریت شود که ضمن حضور موثر، معنادار و موجه از نظر بخش‌های حاکمیتی و ذی‌نفعان، حل دغدغه‌های حاکم بر همه ارکان فعال خصوصا سایت‌داران، مجریان، غرفه‌سازان، مشارکت‌کنندگان و مردم را مدنظر داشته باشد و برنامه‌ها نیز در مسیر استراتژی‌های تعریف‌شده این صنعت به انجام برسد.
یکشنبه، 23 شهریور 1399 - 23:40

صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی قرار دارد صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی قرار دارد
خلاقیت و تاکتیک همان چیزی است که همواره موجب موفقیت روابط‌عمومی می شود. به همین دلیل، صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی و تجربه کار با ابزار ها و تکنیک های جدید برای تولید نتایج بهتر و توسعه یافته بوده است.
شنبه، 12 اسفند 1391 - 16:48

در گفت و گو با مجید رضائیان: آینده روزنامه نگاری را خوب نمی‌بینم در گفت و گو با مجید رضائیان: آینده روزنامه نگاری را خوب نمی‌بینم
مطبوعات و دولت مدرن پدیده‌هایی وارداتی محسوب می‌شوند که دست کم عمر دولت مدرن در ایران به ۱۰۰سال نمی‌رسد. شاید به همین دلیل است که این دو پدیده هنوز نتوانسته‌اند آن‌طور که باید و شاید با بافت تاریخی و اجتماعی ما پیوند بخورند. فراز و فرود دولت‌ها و رابطه ملت با آن را از همین زاویه می‌توان فهم کرد.
یکشنبه، 16 شهریور 1399 - 13:26

کیانوش جهانپور: دلم برای روابط‌عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن تنگ شده بود کیانوش جهانپور: دلم برای روابط‌عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن تنگ شده بود
سخنگوی پیشین وزارت بهداشت می‌گوید: نه تنها دلم برای سخنگویی تنگ نشده است که حس می‌کنم، دلم برای روابط‌عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن تنگ شده بود. هرچه جلوتر می‌رود حس می‌کنم که مدیر روابط عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن چقدر بهتر است.
دوشنبه، 6 مرداد 1399 - 13:54

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد