درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 22:26   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار روابط‌عمومی  

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
واتکینز چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک را شناسایی می‌کند:
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 10:19

هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟ هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی در حوزه روابط‌عمومی می‌پردازد. نویسنده به مزایای استفاده از هوش مصنوعی در این زمینه اشاره می‌کند، از جمله بهبود کمپین‌های تبلیغاتی، تولید محتوای حرفه‌ای، سنجش عملکرد و نقش خبرنگاران و اینفلوئنسرها. در این مقاله به این سؤال که آیا ورود هوش مصنوعی منجر به تغییرات جدی در کارکردهای حرفه‌ای و علمی روابط‌عمومی خواهد شد، پاسخ داده شده است.
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 09:27

مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
در این مقاله، نویسنده به این نکته اشاره می‌کند که چگونه متخصصان روابط‌عمومی با تجربه بالای 50 سال علیرغم داشتن مهارت و دانش فراوان، با مشکل یافتن شغل مناسب روبرو هستند.
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 08:07

مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
بر اساس نظرسنجی‌های اخیر، ارتباطات داخلی همچنان برای بسیاری از سازمان‌ها چالش‌برانگیز است. دو چالش اصلی که هم رهبران و هم کارمندان با آن مواجه هستند عبارتند از:
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 09:30

چگونه در همه چیز موفق باشیم چگونه در همه چیز موفق باشیم
همه ما پتانسیل موفقیت در خود داریم. با به چالش کشیدن مرزها، جستجوی احتمالات، و غلبه بر ترس از شکست، می‌توانیم به نبوغ خفته خود دست پیدا کنیم و در همه چیز موفق باشیم.
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 08:01

ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی که با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات و چالش‌های پیش روی این حوزه در 23 خرداد 1403 برگزار شد، فرصتی مغتنم برای گرامی‌داشت یاد و خاطره دکتر سید وحید عقیلی، استاد برجسته علم ارتباطات، بود.
شنبه، 26 خرداد 1403 - 15:23

سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی یک سرمایه‌گذاری ضروری برای سازمان‌هایی است که به دنبال موفقیت در دنیای امروز هستند. این سرمایه‌گذاری می‌تواند به سازمان‌ها در افزایش بهره‌وری، نوآوری و رقابت‌پذیری کمک کند.
شنبه، 26 خرداد 1403 - 15:16

۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
صنعت روابط‌عمومی به سرعت در حال تکامل است و برای اینکه در این زمینه رقابتی باقی بمانید، باید با آخرین روندها و بهترین شیوه‌ها همگام باشید.
شنبه، 26 خرداد 1403 - 10:31

تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی
نباید از آینده ترسید، بلکه باید به بهترین شکل ممکن برای پیش‌بینی، تطبیق و سازگاری با تغییرات آماده شد و شاید گزینه جایگزین این است که کسانی که نمی‌توانند خود را با تغییر وفق دهند، مانند دایناسورها منقرض خواهند شد.
شنبه، 26 خرداد 1403 - 08:15

رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد
هادی کمریی، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی بر نقش محوری روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها تأکید کرد.
جمعه، 25 خرداد 1403 - 14:30

گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند
گوگل در حال آزمایش ویژگی جدیدی در پیام‌های اندروید است که به کاربران امکان می‌دهد به طور مستقیم با جمینی، دستیار هوش مصنوعی گوگل، چت کنند.
جمعه، 25 خرداد 1403 - 13:51

شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع "رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات" منتشر ‌کرد. این شماره از فصلنامه به بررسی نقش روابط‌عمومی در عصر دیجیتال، هوش مصنوعی، و سایر تحولات مهمی می‌پردازد که در حال شکل‌دهی به دنیای امروز هستند.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 14:29

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
در این اجلاس، که با حضور خانواده شادروان دکتر سید وحید عقیلی، استاد برجسته علم ارتباطات، همراه بود، از ایشان به پاس سال‌ها خدمات ارزشمند در زمینه تدریس، پژوهش و تالیف کتب و مقالات علمی، تجلیل به عمل آمد.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 11:16

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی از خدمات ارزنده دکتر برات‌الله صمدی‌راد، پیشکسوت گرامی و فرهیخته روابط‌عمومی، با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 10:26

کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" که مجموعه مقالات بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با عنوان "هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات" است، در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی رونمایی ‌شد.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 10:00

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با حضور جمعی از اساتید برجسته، مدیران و کارشناسان این حوزه و با تمرکز بر مدیریت در روابط‌عمومی، هوش مصنوعی و تحولات نوین این عرصه، در تاریخ 23 خرداد 1403 توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در حال برگزاری است.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 09:14

قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
هنگامی که با افراد جدید کار می‌کنید، صرف زمان برای گفتگوی صریح و شفاف در مورد نحوه کار یکدیگر می‌تواند به ایجاد پایه‌ای قوی برای یک رابطه کاری ثمربخش کمک کند. این امر به‌ویژه زمانی که با مدیر جدید یا هم تیمی شروع به کار می‌کنید صادق است.
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 10:27

مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
این مطالعه نشان می‌دهد که در زمان بحران‌های مخرب، نقش استراتژیک مدیرعامل در ارتباطات داخلی سازمانی بیش از هر زمان دیگری حیاتی شده است. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه ارتباطات مدیر عامل عمیقاً بر احساس عدم اطمینان، رفاه روانی و اعتماد کارکنان تأثیر می‌گذارد.
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 08:20

یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات و چالش‌های پیش روی این حوزه، 23 خرداد 1403 در تهران برگزار می‌شود. این رویداد مهم فرصتی مغتنم برای مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی خواهد بود تا ضمن آشنایی با جدیدترین رویکردها و ابزارها، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و برای ارتقای جایگاه و عملکرد این حرفه در ایران، راهکارهای عملی ارائه دهند.
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 08:00

شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع "رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات" منتشر می‌کند.
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 18:22

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد