درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:34   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آشنایی با سازمان ها و شرکت ها  

حباب فناوری: هوش مصنوعی یا چیز دیگری؟ حباب فناوری: هوش مصنوعی یا چیز دیگری؟
واضح است که هوش مصنوعی روند مهمی است که بر بسیاری از بخش‌ها تأثیر می‌گذارد. سرمایه‌گذاران باید از فرصت‌های بالقوه هوش مصنوعی برای ایجاد بازده بلندمدت آگاه باشند.
شنبه، 16 تیر 1403 - 09:09

رسانه‌های اجتماعی و زبان عامیانه: دگرگونی زبانی در عصر دیجیتال رسانه‌های اجتماعی و زبان عامیانه: دگرگونی زبانی در عصر دیجیتال
مقاله "رسانه‌های اجتماعی زبان عامیانه را شکستند. اکنون همه ما با تلفن صحبت می‌کنیم" نوشته دن بروکس در 24 ژوئن 2024 در آتلانتیک به بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر زبان، به‌ویژه در مورد استفاده از اصطلاحات عامیانه می‌پردازد.
یکشنبه، 10 تیر 1403 - 11:00

اضطراب اطلاعاتی اضطراب اطلاعاتی
حس سرخوردگی حاصل از احساس گناه به واسطه با خبر نبودن یا دیر با خبر شدن از اخبار شبکه‌های اجتماعی نوعی اضطراب اطلاعاتی است. بسیاری از کاربران اذعان دارند زمانی که در شبکه حضور ندارند نیز به اتفاقات شبکه و آنچه در آن در حال به وقوع پیوستن است فکر می‌کنند و همواره در اضطراب ناشی از با خبر نبودن از وقایع قرار دارند.
یکشنبه، 23 مهر 1402 - 09:53

نقش بی‌بدیل روابط‌عمومی‌ها در توسعه اقتصادی شرکت‌ها نقش بی‌بدیل روابط‌عمومی‌ها در توسعه اقتصادی شرکت‌ها
رسیدن به توسعه اقتصادی مستلزم به کارگیری تمامی نیروهای جامعه است و یکی از این نیروها، توانایی بهره مندی از ارتباطات است که به عنوان یکی از مهمترین مقوله‌های توسعه مطرح است و در واقع روابط‌عمومی سومین ابزار ارتباطات یکپارچه بازاریابی است که توسط آن تصویر ذهنی بلند مدتی برای شرکت خلق می‌گردد.
جمعه، 6 مرداد 1402 - 12:53

همایش روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ در سازمان انتقال خون برگزار شد همایش روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ در سازمان انتقال خون برگزار شد
دکتر جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، سلامت نفس و پاکدستی و اخلاق مداری را از دیگر خصوصیات یک روابط‌عمومی‌ دانست و گفت: روابط‌عمومی‌ نماینده و منعکس کننده اخلاق سازمانی خود است. وی اذعان داشت که کارکنان روابط‌عمومی‌ در این سازمان پر تلاش و فعال هستند اما چنانکه انتظار می رفته است فعالیت هایشان دیده نشده است و ابراز امیدواری کرد از 24 خرداد روز جهانی انتقال خون تا 9 مرداد روز ملی سازمان، زحمات این بخش بیش از پیش عرضه شود.
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1402 - 09:37

ارتباطات یکپارچه نقطه تمایز بیمه کوثر ارتباطات یکپارچه نقطه تمایز بیمه کوثر
وظیفه یک روابط عمومی هوشمند در این شرایط تلاش مضاعف برای ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطب و افزایش ضریب اطمینان در فکر او نسبت به خدمات بیمه‌ای است. اگر تا دیروز مشتری یا نماینده هر از گاهی برای جلب و نوسازی اعتماد به سراغ هم می‌رفتند در شرایط همه‌گیری کرونا، برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی یک شرکت باید فضایی از آرامش، دسترس‌پذیری و پاسخ‌گویی را برای مشتری ایجاد کند که بدون ارتباط دیداری یا حتی شنیداری با ارایه‌دهنده خدمت بیمه‌ای هم از اعتماد به او اشباع شده باشد.
دوشنبه، 3 خرداد 1400 - 19:46

 11 پیام کنفرانس روابط عمومی 1398 11 پیام کنفرانس روابط عمومی 1398
شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، با شعار «مدیریت و برنامه ریزی» با تاکید بر «ایده پردازی و تجربه محوری» و با مشارکت و همکاری دانشگاه های مختلف، سازمان ها و نهادهای مرتبط، استادان، پژوهشگران، مدیران، کارگزاران و علاقه مندان به این حوزه مهم ارتباطی، در شرایطی در 23 دی ماه سال جاری برگزار شد که حوزه مدیریت و برنامه ریزی یکی از مهمترین حوزه های چالشی روابط عمومی هاست که می تواند با بهره برداری از ایده های نو و تجربه های زیسته کمبودها و کاستی ها را مرتفع سازد.
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 23:10

جوایز هفتدمین دوره "هنرهشتم" اهدا شد جوایز هفتدمین دوره "هنرهشتم" اهدا شد
همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، آئین اهدای جوایز جشنواره برترین های روابط‌عمومی موسوم به "هنرهشتم" نیز برگزار شد.
دوشنبه، 23 دی 1398 - 09:29

واکنش شریعتمداری به انتقادات درباره انتصاب خبرنگاران در مسئولیت روابط عمومی زیرمجموعه وزارت کار واکنش شریعتمداری به انتقادات درباره انتصاب خبرنگاران در مسئولیت روابط عمومی زیرمجموعه وزارت کار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به برخی انتقادات درباره انتصاب تعدادی از خبرنگاران در برخی مناصب سازمانی این وزارتخانه اظهار کرد: وزارت کار و رفاه اجتماعی دارای شرکت‌های متعددی است که به طور طبیعی در طول کار برای مسئولیت روابط عمومی و ارتباطات از افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند، بهره می‌گیرند، این یک کار معمولی بوده که در دوره های مختلف اتفاق افتاده است.
چهارشنبه، 8 آبان 1398 - 15:14

دکتر ضیایی پرور استاد دانشگاه: روابط عمومی ها در آینده با تک تک مخاطبان ارتباط خواهند داشت دکتر ضیایی پرور استاد دانشگاه: روابط عمومی ها در آینده با تک تک مخاطبان ارتباط خواهند داشت
الان مثل گذشته نیست که اخبار به فاصله چند ساعت یا حتی یک روز منتشر شوند بلکه افکار عمومی در لحظه شکل می گیرد و قبل از آنکه سازمان ها بخواهند واکنش نشان دهند افکارعمومی به جهت دیگری سوق داده می شود.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 12:07

همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
فریدون بابایی روز پنج شنبه در همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومیهای برتر این شهرستان افزود: در شرایطی فعلی که دشمن در تلاش برای جنگ روانی در جامعه است مقابله با این ترفند از طریق ارایه عملکرد مطلوب خدمات نظام از سوی روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی ضروری است.
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:16

انتشار نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی بین المللی انتشار نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی بین المللی
کتاب‌های «روابط عمومی بین المللی»، «روابط عمومی تخصصی» و «آینده روابط عمومی» منتشر شدند.
سه شنبه، 22 آبان 1397 - 21:29

جایزه پدر روابط عمومی ایران به حسن بشیر اهدا شد جایزه پدر روابط عمومی ایران به حسن بشیر اهدا شد
جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی به دکتر حسن بشیر استاد دانشگاه امام صادق (ع) اعطا شد.
دوشنبه، 30 مهر 1397 - 09:14

انتصاب در مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش انتصاب در مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش
معصومه بیات به عنوان معاون برنامه ریزی و مخاطب پژوهی مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 - 15:30

سرفصل های کارگاه روابط عمومی خلاق و انتقال از روابط عمومی قدیم به جدید: ضرورت اصلاحات بنیادین سرفصل های کارگاه روابط عمومی خلاق و انتقال از روابط عمومی قدیم به جدید: ضرورت اصلاحات بنیادین
این کارگاه با هدف تبیین گام های اساسی در آشنایی با روابط عمومی خلاق، کارآمد و موثر و ورود عملی به عرصه بازسازی روابط عمومی و انتقال از روابط عمومی قدیم به روابط عمومی جدید طراحی شده است.
شنبه، 29 مهر 1396 - 12:46

شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد
تحقیقی جدید از «اوراکل» راه‌های دادن انگیزه به کارکنان را تشریح می‌کند. براساس این تحقیق که «نگاهی عملی به راه‌های ارتقاء مشارکت کارکنان» نام دارد، 6 راه برای افزایش اشتیاق کارکنان برای مشارکت را بیان می‌کند.
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 22:35

شرکت روابط عمومی وبر شاندویک
شرکت روابط عمومی وبر شاندویک (Weber Shandwick) یکی از شرکت‌های جهانی پیشرو در روابط عمومی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده و دارای 300 کارمند است و علاوه بر آمریکا، در اروپا و آسیا نیز فعالیت می کند.
شنبه، 12 فروردین 1396 - 18:14

آژانس تبلیغاتی گروه اینتر پابلیک (IPG‌) آژانس تبلیغاتی گروه اینتر پابلیک (IPG‌)
آژانس تبلیغاتی گروه اینتر پابلیک (IPG‌) یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی حال حاضر جهان است، به طوری که در بیش از ۱۰۰کشور جهان مشغول به فعالیت بوده و چیزی بیش از ۴۹هزار کارمند دارد.
شنبه، 12 فروردین 1396 - 17:14

المانیتور المانیتور
المانیتور (به انگلیسی: Al-Monitor) تارنمایی رسانه‌ای است که از فوریه ۲۰۱۲ توسط یکی از عرب‌های آمریکا در واشینگتن، دی.سی. آغاز به کار کرد.
شنبه، 12 فروردین 1396 - 17:12

قمار بزرگ توییتر
توییتر زمانی فرشته صنعت تکنولوژی به شمار می‌رفت و سه سال قبل با حضورش در بورس چشم‌ها را خیره کرد حالا وضعیت متفاوت شده و این شرکت در آستانه فروش قرار گرفته است.
سه شنبه، 6 مهر 1395 - 10:57

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد