درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:18   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  ارتباطات و روزنامه نگاری  

پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
بخش عمده رک‌گویی‌ها علیه سیاست‌مداران، دولتمردان، صاحبان نفوذ، گروه‌های فشار و افراد مشهور بر روی اینترنت رخ می‌دهد. مسئولین در فضای رسانه‌های اجتماعی در امان نیستند و باید پاسخگوی نقش خود در مسائل مهم روز باشند. در رسانه‌های اجتماعی لاک دفاعی بسیاری از روزنامه‌نگاران شکسته شده و آنها برای نشان‌دادن واقعیت‌های پنهان حمله می‌کنند و در لاک دفاعی فرو می‌روند. چرا که روزنامه‌نگاران باید عامه را هم ترغیب و هم آگاه کنند تا عامه بتواند از میان‌دامنه وسیع نظرات دست به انتخاب بزند.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 13:38

واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی
یکی از اصول اساسی موفقیت داده‌نگاران، داشتن کسانی است که همراه آنها هستند و یک شبکه‌ پشتیبان برای آنها ایجاد می‌کنند. در حال حاضر شبکه جهانی گسترده‌ای از خبرنگاران باتجربه حوزه داده وجود دارد که حاضرند پیشنهادها و تخصص خود را در اختیار تازه‌کارها بگذارند.
شنبه، 22 مهر 1402 - 09:24

🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید 🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
جایزه پولیتزر عکاسی 2024 برای عکاسی بلند به گرگوری بول، اریک گی، فرناندو لانو، مارکو اوگارته، ادواردو وردوگو، کریستین چاوز، فلیکس مارکز و ایوان والنسیا، عکاسان آسوشیتدپرس، به خاطر تصاویرشان از بحران مهاجران در مرز ایالات متحده و مکزیک اعطا شد.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 17:08

دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
هیچ گاه روزنامه نگاری را به عنوان ابزار پرش و واسطه ای برای رسیدن به هدفی دیگر نگاه نکرده ام. روزنامه نگاری را به دلیل نقشی که می توانست برای بلند کردن صدای حاشیه نشینان، محرومان و بی صداها داشته باشد، دوست داشتم و بر آن تمرکز نمودم و تلاش کردم در طول سال هایی که کار کردم، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بتوانم نقشی هرچند کوچک در برآوردن صدای بی صداها داشته باشم و ...
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 13:17

نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030 نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) 2024 فرصتی را برای بررسی چگونگی استفاده از نوآوری دیجیتال برای ارتباط همه افراد و گشودن درهای شکوفایی پایدار برای همه فراهم می‌کند. فناوری‌های نوآورانه می‌توانند راه‌حلی برای برخی از مهم‌ترین چالش‌های جهان، از مبارزه با تغییرات آب و هوایی گرفته تا ریشه کن کردن فقر و گرسنگی باشند.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 13:07

آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات
انسان ها در روابط اجتماعی خود چهار شیوه ارتباطی در پیش می گیرند که با توضیح هر یک از آنها می توان انواع رفتارهای اجتماعی حین رانندگی را مورد بررسی قرار داد.
جمعه، 18 فروردین 1402 - 12:03

برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران
اثرگذاری و ارزش کارهای باکیفیتی که خود خبرنگاران تهیه می‌کنند، بسیار بیش از محتوایی است که از منابع دیگر استخراج می‌شود. این فرایند نباید تنها یک گام باشد، و تیم‌ها باید کاستی‌های مدل‌های کنونی را تشخیص دهند و مثال‌های بیشتری بسازند که به نشان دادن رفتار درست کمک کند.
دوشنبه، 24 مهر 1402 - 08:24

صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
داستان‌سرایی یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی در حوزه مراقبت‌های بهداشتی کمک کند تا پیام‌های خود را به طور موثرتری به مخاطبان هدف خود منتقل کنند. با تمرکز بر داستان‌ها، می‌توانید عمق عاطفی بیشتری به پیام‌های خود اضافه کنید، بر نحوه خدمت‌رسانی فناوری‌ها و خدمات جدید به مردم تمرکز کنید و اعتماد و اعتبار ایجاد کنید.
دوشنبه، 21 اسفند 1402 - 23:52

گزارش‌گری بومی گزارش‌گری بومی
یکی از راه‌های این کار، «گزارش‌گری بومی» است که به کاربران اجازه می‌دهد از قابلیت‌های داخلی تیک‌تاک که مختص این اپلیکیشن طراحی شده‌اند، برای تهیه محتوا استفاده کنند. رسیدن به کاربران در جایی که قرار دارند به خبرنگاران کمک می‌کند جوانان را که معمولاً از تیک‌تاک استفاده می‌کنند، به اخبار علاقمند بسازند.
شنبه، 2 اردیبهشت 1402 - 11:51

مرگ عکاسی استوک؟ مرگ عکاسی استوک؟
عکاسی استوک به عکس‌ها یا ویدیوهایی گفته می‌شود که با هدف فروش به مصرف‌کنندگان یا کسب‌وکارها به صورت مجوزدار یا بدون حق امتیاز تولید می‌شوند. این عکس‌ها طیف گسترده‌ای از موضوعات را شامل می‌شوند، از تصاویر تجاری و انتزاعی گرفته تا عکس‌های طبیعت و افراد.
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 15:38

اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
لایحه جدیدی در ایالات متحده به دولت قدرت می‌دهد تا رسانه‌های غیرانتفاعی را که به عنوان ضد اسرائیلی یا یهودی‌ستیز تلقی می‌شوند، ساکت کند. این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد آزادی مطبوعات ایجاد کرده است.
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 14:58

یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ منبع ارزشمندی برای متخصصان روابط‌عمومی است که به دنبال ارتقای مهارت‌ها و ایجاد روابط قوی‌تر با روزنامه‌نگاران هستند. با درک یافته‌های این گزارش و استفاده از فرصت‌های ارائه شده، متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند به طور موثرتری با رسانه‌ها ارتباط برقرار کنند و به اهداف ارتباطی خود دست پیدا کنند.
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 14:46

اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟ اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
به نظر می‌رسد ترور رسانه‌ای یک مفهوم بدون چارچوب و ساختار است که در بسیاری از موارد به عنوان یک ابزار سیاسی برای طبیعی جلوه‌دادن شرایط اجتماعی که ناشی از اقدامات اشتباه یک سیستم مدیریتی بوده، استفاده می‌شود و در حقیقت بیش از آنکه عمق علمی و روان‌شناختی داشته باشد بر مسائل سیاسی و لاپوشانی‌های حزبی، استوار است.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1402 - 05:47

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست
اطلاعات غلط اطلاعاتی نادرست یا غیر دقیق است. اطلاعات نادرست اطلاعاتی نادرست است که به طور عمدی برای گمراه کردن در نظر گرفته شده است.
جمعه، 28 مهر 1402 - 23:36

علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟ علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
پژوهشگران ارتباطات محاسباتی از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، تحلیل شبکه، پردازش زبان طبیعی و ابزارهای محاسباتی مختلف برای استخراج اطلاعات معنی‌دار از این مجموعه داده‌های عظیم استفاده می‌کنند.
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1402 - 12:01

چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
یافته‌های دکتر ندون نشان می‌دهد که روابط منفی کارمند-سازمان می‌تواند تأثیر منفی قابل توجهی بر واکنش کارکنان به بحران داشته باشد. کارکنانی که روابط منفی با سازمان خود دارند، بیشتر احتمال دارد که رفتارهای غیرحمایت‌کننده را در طول بحران انجام دهند.
شنبه، 29 مهر 1402 - 07:54

گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، بر افزایش خشونت علیه خبرنگاران محیط زیست که باعث شده این حرفه به طور فزاینده‌ای خطرناک شود، تاکید کرد. رئیس سازمان ملل متحد گفت: خبرنگاران و متخصصان رسانه «نقش کلیدی در اطلاع‌رسانی و آموزش» مردم در مورد بحران کنونی محیط زیست و آب و هوای جهان دارند که نسل‌های آینده را تهدید می‌کند.
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 08:03

روزنامه‌نگاری برند روزنامه‌نگاری برند
روزنامه‌نگاری برند زمانی موفق می‌شود که به یک اصل داستانی قوی تکیه کند. این اصل داستانی باید چیزی باشد که مخاطبان شما را درگیر کند و به آنها دلیلی برای توجه دهد.
پنجشنبه، 11 آبان 1402 - 22:33

رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند
نگاه سیاه‌پوستان آمریکایی به اخبار منفی است. 63 درصد از پاسخ‌دهندگان سیاه‌پوستان گفتند که اخبار مربوط به سیاه‌پوستان اغلب منفی‌تر از اخبار مربوط به سایر گروه‌های نژادی و قومی است.
یکشنبه، 30 مهر 1402 - 10:24

اصول ۷ گانه مسئولیت اجتماعی: رفتار اخلاقی اصول ۷ گانه مسئولیت اجتماعی: رفتار اخلاقی
توصیه می­‌شود سازمان­‌ها رفتار خود را بر پایه استانداردها، راهنما و قوانین رفتاری که مطابق با اصول پذیرفته­ شده‏ رفتار درست و مناسب در شرایط مشخص، به خصوص با ذینفعان سامان دهند، حتی اگر این شرایط دشوار و چالش‌برانگیز باشد.
شنبه، 29 مهر 1402 - 00:57

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد