درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 08:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  دولت، مجلس و انتخابات  

مدیر کل روابط عمومی: نقش آفرینی رسانه ها در انتخابات با ترویج قانونمداری و اخلاق گرائی مدیر کل روابط عمومی: نقش آفرینی رسانه ها در انتخابات با ترویج قانونمداری و اخلاق گرائی
مصطفی عرب مدیر کل روابط عمومی و مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان مرکزی،گفت:رسالت مهم رسانه ها در انتخابات، ترویج گفتمان قانون مداری و اخلاق گرائی و ترغیب مردم برای حضوری پرشور در انتخابات با حفظ اخلاق رسانه ای و همچنین آبرو و حریم اشخاص است.
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 21:41

دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد
دکتر حسینعلی افخمی در رابطه با رسالت رسانه ها و مطبوعات در زمان انتخابات گفت: در انتخابات فضایی در کشور به وجود می آید تحت عنوان فضای انتخاباتی که در این زمان مطبوعات از حالت اطلاع رسانی خارج شده و به سمت تبلیغات می روند.
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 20:01

اینستالایو، رسانه تازه انتخابات ریاست جمهوری اینستالایو، رسانه تازه انتخابات ریاست جمهوری
کار پخش زنده اینستاگرام و شبکه‌های ویدئویی مستقل از صدا و سیما به این دلیل در ایران رونق گرفته که پس از روی کار آمدن حسن روحانی به مرور محدودیت‌های قانونی مربوط به سرعت اینترنت که در سال ۱۳۸۵ تصویب شده بود، کم‌رنگ شده و کاربران اینترنت توانستند سرعت اینترنت بالاتری را تجربه کنند.
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 13:55

آداب تبلیغات انتخابات در فضای مجازی آداب تبلیغات انتخابات در فضای مجازی
استفاده از فضای مجازی آدابی دارد و این آداب شامل تبلیغات انتخابات نیز می‌شود. جدای از قانون و مقررات تبلیغات، آداب برخورد انسانی و اجتماعی حکم می‌کند که:
جمعه، 25 فروردین 1396 - 10:32

مهارت‌های یک مجری مناظره انتخاباتی مهارت‌های یک مجری مناظره انتخاباتی
گفتگوی رودرو، منتقدانه و افشاگرانه نامزدهای ریاست جمهوری با هم روی آنتن، اتفاقی بود که با مناظره‌های انتخاباتی سال 88 رخ داد؛ مناظره‌هایی که نامزدهای ریاست جمهوری را دو به دو روبروی هم نشاند و حرف‌هایی را از رسانه ملی به گوش مردم رساند که تا آن زمان کم‌سابقه بود.
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 - 14:13

درخواست یک کارشناس روابط عمومی از رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها درخواست یک کارشناس روابط عمومی از رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها
بررسی ها نشان داده اداراتی که مدیران آن با علم روابط عمومی آشنایی داشته و انتخاب خوبی هم برای مدیریت بخش روابط عمومی انجام داده اند دارای مقبولیت بسیاری هم در بین مردم می باشند و برعکس دستگاهها و سازمان های که مدیران آن نسبتی با روابط عمومی ندارند در زمینه ارتباط جمعی و انعکاس عملکرد و فعالیت های آن دستگاه نیز نباید انتظاری داشت.
پنجشنبه، 16 دی 1395 - 00:50

یک پیشنهاد برای تقویت ارتباطات و اطلاع رسانی،تبلیغات و امور رسانه ای دولت یک پیشنهاد برای تقویت ارتباطات و اطلاع رسانی،تبلیغات و امور رسانه ای دولت
اول باید با اهل فن، بصورت شورایی مذاکره و در قالب یک کمیسیون تخصصی یک اساسنامه و منشور و شرح وظایف و مقررات برای مسولین تهیه و تدوین تا جهت صدور قانونی مثل مصوبه و یا آیین نامه ای بصورت مقررات جدید وضع و آن را عملیاتی نمود.
چهارشنبه، 26 آبان 1395 - 11:11

هاشمی رفسنجانی: دولت حسن روحانی تیم رسانه‌ای ضعیفی دارد هاشمی رفسنجانی: دولت حسن روحانی تیم رسانه‌ای ضعیفی دارد
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران ضمن انتقاد از عدم ارتباط دولت حسن روحانی با هوادارانش گفت که دولت یازدهم تیم رسانه‌ای «ضعیفی» دارد و کارهای دولت «نمود لازم را پیدا نمی‌کند». (روز دوشنبه ۲۴ آبان روزنامه «آرمان»)
سه شنبه، 25 آبان 1395 - 12:28

آیا این ابلاغیه، سرنوشت روابط عمومی ها را تغییر خواهد داد؟ آیا این ابلاغیه، سرنوشت روابط عمومی ها را تغییر خواهد داد؟
آیا این ابلاغیه، سرنوشت روابط عمومی ها را تغییر خواهد داد؟ دانلود فایل کامل ابلاغیه لطفا نظرتان را در باره این ابلاغیه بفرمایید تا مورد استفاده قرار گیرد و در شارا منتشر شود.
یکشنبه، 10 مرداد 1395 - 17:57

روابط عمومی ریاست جمهوری خواب است، لطفا بیدارش کنید روابط عمومی ریاست جمهوری خواب است، لطفا بیدارش کنید
این طرز برخورد و اینگونه مدیریت کردن بر روابط عمومی ریاست جمهوری، اساسا نه برازنده ریاست محترم جمهوری است و نه در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اینقدر ضعیف و بی خاصیت باشد. حداقل انتظار اهالی روابط عمومی از روابط عمومی ریاست جمهوری این است که وارد میدان شده و کاری کند کارستان تا مردم اعتمادشان را و امیدشان را نسبت به دولت به اصطلاح امید از دست ندهند.
دوشنبه، 14 تیر 1395 - 09:37

پساروحانی در تیم رسانه‌ای دولت؟! پساروحانی در تیم رسانه‌ای دولت؟!
نکته غمبار ماجرا اینجاست، همین تیم ناهمگون، در یک ادعا مشترکند؛ آنها در پس ذهن خود و در جلسات خصوصی، به یکدوره‌ای بودن «روحانی» معتقدند، از همین رو، از هم اینک، بار و بندیل وسعت یافته خود را جمع کرده و آماده «کسب و کار» در فضای «پسا روحانی» هستند! خدا را چه دیدید، شاید در دولت بعدی (در صورت نبودن روحانی) این تیم ناهمگون، همگون‌تر از پیش به دولتی بعدی، خدمات ارائه دهد!
یکشنبه، 13 تیر 1395 - 10:34

ضعف و ناتوانی دستگاه روابط عمومی دولت در خبررسانی ضعف و ناتوانی دستگاه روابط عمومی دولت در خبررسانی
این روزها هر جا می‌رویم صحبت از ضعف بخش رسانه‌ای و ناتوانی دستگاه روابط عمومی دولت و وزارتخانه‌ها در خبررسانی درست و پاسخگویی به حملات رسانه‌ای مخالفان و منتقدان است.
شنبه، 12 تیر 1395 - 01:25

رییس جمهور: رسانه منتقد منصف برای دولت مفید است رییس جمهور: رسانه منتقد منصف برای دولت مفید است
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شنبه شب و در ضیافت افطاری با اصحاب رسانه، تقویت امید و اعتماد در جامعه و تلاش برای جلوگیری از لطمه دیدن امید مردم را ضروری دانست و گفت: آرامش و ثبات امروز جامعه و پیشرفت‌های حاصله مرهون همین روحیه امید و آرامش مردم است.
یکشنبه، 30 خرداد 1395 - 00:29

نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر رئیس جمهوری به سمنان تشکیل شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به سمنان روز دوشنبه با حضور مسئولان روابط عمومی ادارات در استانداری این استان تشکیل شد.
دوشنبه، 16 فروردین 1395 - 13:25

روابط عمومی ها باید مردم را نسبت به برگزاری انتخابات سالم آگاه کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این جلسه با حضور شفعتی فرماندار، صانعی معاون فرماندار، مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد
جمعه، 6 آذر 1394 - 20:37

روابط عمومی های شهرستان شهریار مسئولیت سنگینی در انتخابات دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شهریار با حضور صارمی معاون سیاسی و انتظامی ، فرنیاپور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، صادق زاده مشاور فرماندار و سرپرست روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار و مسئولان روابط عمومی های ادارات، دستگاه ها و نهادهای شهرستان شهریار ،در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شهریار تشکیل شد.
جمعه، 6 آذر 1394 - 20:35

دولتی هزینه کنید، مردمی تبلیغ کنید!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید به همدان، روابط عمومی استانداری همدان در ابلاغیه‌ای قابل تأمل به مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان از آنها خواسته است بنرهای تبلیغاتی خود را با عنوان «ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید» نصب نمایند!
دوشنبه، 2 شهریور 1394 - 21:52

ظرفیت شبکه داخلی اینترانت در دولت یازدهم 20 برابر می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه ظرفیت شبکه IP داخلی (اینترانت) کشور 2.4 ترابیت بر ثانیه است، گفت: این ظرفیت در چهار سال دولت یازدهم به 20 ترابیت بر ثانیه افزایش خواهد یافت.
دوشنبه، 22 تیر 1394 - 14:04

دستورالعمل رعایت صرفه جویی در مصارف بودجه سال 94 ابلاغ شد دستورالعمل رعایت صرفه جویی در مصارف بودجه سال 94 ابلاغ شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، این بخشنامه براساس تأکید دولت تدبیر و امید مبنی بر رعایت صرفه جویی و کاهش هزینه ها در انجام امور اعم از مأموریت های داخلی و خارجی، برگزاری سمینارها، همایش ها، نمایشگاه ها، اهداء هدایا، پذیرایی ها و ... و به منظور رعایت نظم و انضباط مالی و همچنین صرفه و صلاح سازمان، کلیه معاونت ها، ادارات کل ستادی و استانی تهیه و ابلاغ شده است.
پنجشنبه، 18 تیر 1394 - 11:23

ضرورت روابط عمومی فعال از منظر نهاوندیان ضرورت روابط عمومی فعال از منظر نهاوندیان
نهاوندیان ضرورت اطلاع رسانی درست و به موقع را به عنوان یکی از وظایف خدمتی مسئولین مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در اطلاع رسانی درست پیشگام باشیم و اگر اطلاع رسانی نادرستی هم صورت گرفت، سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان داد لذا ضرورت دارد دستگاه ها روابط عمومی فعال داشته باشند.
جمعه، 12 تیر 1394 - 16:43

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد