درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعی  

سیژن‌وان، پلتفرم هوش مصنوعی روابط‌عمومی، در ایالات متحده راه‌اندازی شد سیژن‌وان، پلتفرم هوش مصنوعی روابط‌عمومی، در ایالات متحده راه‌اندازی شد
سیژن، یک رهبر جهانی در فناوری روابط‌عمومی و ارتباطات، اعلام کرد که پلتفرم سیژن‌وان مجهز به هوش مصنوعی خود را در ایالات متحده راه‌اندازی کرده است. سیژن‌وان یک پلتفرم یکپارچه است که به تیم‌های روابط‌عمومی و ارتباطات کمک می‌کند تا کارآمدتر و موثرتر کار کنند.
چهارشنبه، 3 آبان 1402 - 13:29

ایلان ماسک در نظر دارد توییتر را از اروپا خارج کند ایلان ماسک در نظر دارد توییتر را از اروپا خارج کند
قانون خدمات دیجیتال (DSA) یک قانون جدید اتحادیه اروپاست که به شرکت‌های فناوری می‌گوید چگونه محتوای مضر را از پلتفرم‌های خود حذف کنند. این قانون همچنین به کاربران این حق را می‌دهد که از تصمیمات شرکت‌های فناوری در مورد محتوای آنها شکایت کنند.
شنبه، 29 مهر 1402 - 08:53

اولین قوانین واقعی هوش مصنوعی جهان به زودی ارایه می‌شود اولین قوانین واقعی هوش مصنوعی جهان به زودی ارایه می‌شود
مقررات هوش مصنوعی می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر توسعه و استفاده از این فناوری داشته باشد. آنها می‌توانند به کاهش خطرات هوش مصنوعی و اطمینان از استفاده مسئولانه از این فناوری کمک کنند. با این حال، آنها همچنین می‌توانند مانع از نوآوری و پیشرفت باشند.
چهارشنبه، 19 مهر 1402 - 08:45

تقویت روابط‌عمومی با هوش مصنوعی تقویت روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
مارسینوک برخی از کاربردهای عملی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی را برجسته می‌کند، از جمله تولید محتوا، تجزیه و تحلیل و مدیریت بحران. او همچنین بر اهمیت ایجاد گردش کار و راهنماهای استراتژیک واضح برای استفاده از هوش مصنوعی تأکید می‌کند.
سه شنبه، 18 مهر 1402 - 16:02

سه استراتژی لینک‌سازی کلاه سفید که در سال 2023 کار می‌کنند سه استراتژی لینک‌سازی کلاه سفید که در سال 2023 کار می‌کنند
لینک بیلدینگ یک عنصر حیاتی از استراتژی سئو است. با استفاده از استراتژی های کلاه سفید، می توانید بک لینک های با کیفیت بالا ایجاد کنید که به بهبود رتبه بندی شما در نتایج جستجو کمک می کند.
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 09:29

ظهور روابط‌عمومی (PR2.0) ظهور روابط‌عمومی (PR2.0)
روابط‌عمومی (PR) تحول عمیقی را در عصر دیجیتال تجربه کرده است و PR 2.0 را به وجود آورده است. این تکامل نشان‌دهنده تغییر از شیوه‌های سنتی روابط‌عمومی به رویکردی پویاتر و دیجیتالی است. PR 2.0 از قدرت اینترنت، رسانه‌های اجتماعی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و محتوای تعاملی برای شکل دادن به درک عمومی و افزایش شهرت برند استفاده می‌کند.
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 08:04

 از هوش مصنوعی چه می‌دانید؟ از هوش مصنوعی چه می‌دانید؟
هوش مصنوعی یک فناوری قدرتمند است چون می‌تواند به ما کمک کند تا درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشیم و برنامه‌های بهتری را طراحی کنیم در انجام کارهایی مانند:
جمعه، 17 شهریور 1402 - 20:28

گوگل، دوست همیشگی روابط‌عمومی: ابزارها و خدمات این شرکت برای موفقیت حرفه ای گوگل، دوست همیشگی روابط‌عمومی: ابزارها و خدمات این شرکت برای موفقیت حرفه ای
گوگل طی 25 سال گذشته، طیف وسیعی از خدمات را به روابط‌عمومی‌ها ارا‌یه کرده است. برخی از این خدمات عبارتند از:
جمعه، 17 شهریور 1402 - 11:02

هوش مصنوعی مولد بخشی از یک مشکل گسترده‌تر روابط‌عمومی است هوش مصنوعی مولد بخشی از یک مشکل گسترده‌تر روابط‌عمومی است
متخصصان روابط‌عمومی باید بر ایجاد روایت های متمایز و ارتباط با مخاطبان هدف خود تمرکز کنند. با تمرکز بر این سوالات و فرآیندها، متخصصان روابط‌عمومی می توانند تأثیر بیشتری بر شرکت های خود و تأثیر بیشتری در سطح اجرایی داشته باشند.
دوشنبه، 13 شهریور 1402 - 07:28

مقررات سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی مقررات سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی
مقررات جدید اتحادیه اروپا از روز جمعه ۲۵ اوت شبکه‌های اجتماعی را ملزم می‌کند تا "محتوای غیرقانونی" را از پلتفرم‌های خود حذف کنند. در غیر این صورت شرکت‌هایی مانند فیس بوک، ایکس (جانشین توییتر) یا گوگل با جریمه‌های سنگین روبرو خواهند شد. به عبارتی این شرکت‌ها باید در آینده دقیقا بررسی کنند که چه اتفاقی در پلتفرم‌های آنها می‌افتد و نظارت جدی‌تری برآنها داشته باشند.
جمعه، 3 شهریور 1402 - 19:57

نبوغ انسانی توانمند شده با هوش مصنوعی و آینده روابط‌عمومی‌‌ نبوغ انسانی توانمند شده با هوش مصنوعی و آینده روابط‌عمومی‌‌
بینش مبتنی بر داده چشم اندازهای جدیدی را برای روابط‌عمومی‌ها‌‌ به ارمغان آورده و مدیران روابط‌عمومی‌ها‌‌ می‌توانند با استفاده از تخصص و هنر نسبت به خلق ارتباطات معنادار و پرورش روابط معتبر با هدف درک ارزش‌ها، منافع و انگیزه‌های تأثیرگذاران و کنش‌گران اجتماعی از هوش مصنوعی برای ایجاد مشارکت و ارتباطات دوسویه و مؤثر استفاده نمایند.
جمعه، 3 شهریور 1402 - 19:35

بیانیه عملیاتی نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» بیانیه عملیاتی نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» در تاریخ 25 مرداد 1402 به همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی در سالن همایش‌های سازمان تحقیقات‌آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد. سخنران این سمینار پروفسور علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران و مدرس فناوری‌های نوظهور بود.
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 - 10:28

گزارش سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی گزارش سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» در تاریخ 25 مرداد 1402 به همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی در سالن همایش‌های سازمان تحقیقات‌آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد. سخنران این سمینار پروفسور علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران و مدرس فناوری‌های نوظهور بود.
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 - 11:24

استراتژی های روابط‌عمومی موفق در عصر چت‌جی‌پی‌تی استراتژی های روابط‌عمومی موفق در عصر چت‌جی‌پی‌تی
در عصر «چت‌جی‌پی‌تی» (ChatGPT)، استراتژی‌های روابط‌عمومی موفق باید در درجه اول بر ایجاد محتوای جذاب و مرتبط تمرکز کنند. این محتوا باید بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و آنها را وادار به اشتراک‌گذاری آن با دیگران کند. علاوه بر این، استراتژی‌های روابط‌عمومی باید در استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان هدف و ایجاد گفتگو در مورد برند تجدید نظر کنند.
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 - 13:08

اهمیت آشنایی هوش مصنوعی مولد برای همه و پاسخ کوتاه به چند پرسش در حوزه روابط‌عمومی اهمیت آشنایی هوش مصنوعی مولد برای همه و پاسخ کوتاه به چند پرسش در حوزه روابط‌عمومی
در این مصاحبه با پروفسور علی‌اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران و متخصص فناوری‌های نوظهور صحبت می‌کنیم. ما در این گفتگو در مورد مزایای احتمالی هوش مصنوعی، چالش‌های اخلاقی، فرصت‌های جدید روابط‌عمومی، بهبود عملکرد روابط‌عمومی، توسعه استراتژی‌های روابط‌عمومی بهتر، ایجاد کمپین‌های روابط‌عمومی موثرتر، اندازه‌گیری و ارزیابی اثربخشی روابط‌عمومی، مدیریت بهتر بحران‌ها، ایجاد محتوای جذاب‌تر، آموزنده‌تر و تأثیرگذارتر، شخصی‌سازی ارتباط با مخاطبان، مدیریت ریسک‌های روابط‌عمومی و آینده این فناوری در روابط‌عمومی بحث خواهیم کرد.
دوشنبه، 16 مرداد 1402 - 17:18

هوش مصنوعی؛ عصای دست یا بلای جان روابط‌عمومی؟ هوش مصنوعی؛ عصای دست یا بلای جان روابط‌عمومی؟
با ظهور چت‌جی‌پی‌تی در نوامبر سال ۲۰۲۲، حوزه هوش مصنوعی دستخوش تحول عظیمی شد. حال سوال اینجاست که انسان‌ها باید از این تحول خوشحال، مشکوک یا هراسان باشند؟ متخصصان چطور هوش مصنوعی و روابط‌عمومی را با یکدیگر مرتبط خواهند کرد؟
سه شنبه، 10 مرداد 1402 - 14:28

 مردم کدام کشورهای اروپایی به رسانه‌‌های دیجیتال بیشتر اعتماد می‌کنند؟ مردم کدام کشورهای اروپایی به رسانه‌‌های دیجیتال بیشتر اعتماد می‌کنند؟
براساس یافته‌های این گزارش، «تیک‌تاک سریعترین پلتفرم اجتماعی در حال رشد در سال گذشته میلادی بوده است». به صورت کلی، درصد افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله که از تیک‌تاک استفاده می‌کنند از پنج درصد در سال ۲۰۱۹ به ۳۸ درصد در سال جاری افزایش یافته است که بالاتر از اسنپ‌چت (با ۳۵ درصد) و توییتر (با ۳۳ درصد) است. از هر پنج نفر نیز یک نفر از افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله (معادل ۲۰ درصد) از تیک‌تاک به عنوان منبع خبری استفاده می‌کنند.
شنبه، 27 خرداد 1402 - 14:38

اروپا در مسیر تصویب قوانین مربوط به هوش مصنوعی اروپا در مسیر تصویب قوانین مربوط به هوش مصنوعی
هوش‌ مصنوعی پرسش‌های زیادی را از نظر اجتماعی و اخلاقی و اقتصادی پیش روی جوامع گذاشته است. اما، به گفته تیری برتون، کمیسر اروپا در حوزه بازار داخلی، اکنون زمان فشار دادن «دکمه توقف» نیست و برعکس، زمان سرعت عمل و مسئولیت‌پذیری است.
شنبه، 27 خرداد 1402 - 14:25

تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی
خبرخوب در مورد روابط‌عمومی دیجیتال این است که تغییر از روابط‌عمومی سنتی به روابط‌عمومی دیجیتال به شیوه‌ای کم‌هزینه امکان‌پذیر است چراکه ثابت‌شده سرمایه‌گذاری در زمینه روابط‌عمومی دیجیتال یک سرمایه‌گذاری نتیجه‌محور است آن هم به این دلیل ساده که تمام تاکتیک‌های روابط‌عمومی دیجیتال به‌طور کامل قابل سنجش، ردیابی و بهینه‌سازی هستند و از سویی دیگر آن کمپین‌ها و اقدام‌های رایج در روابط‌عمومی که در روابط‌عمومی سنتی ماه‌ها به‌طور می‌انجامید از طریق روابط‌عمومی دیجیتال ظرف چند ساعت انجام می‌شود.
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 - 09:37

نگاهی به نقش فناوری در روابط عمومی‌های حوزه پرداخت بانکی نگاهی به نقش فناوری در روابط عمومی‌های حوزه پرداخت بانکی
استفاده هوشمندانه از فناوری در حوزه پرداخت بانکی هم می‌تواند به بهبود عملکرد روابط عمومی، افزایش رضایت مشتریان، افزایش اعتماد و وفاداری و ایجاد مزیت رقابتی برای بانک‌ها کمک کند. به همین دلیل، بانک‌ها باید با استفاده از نوآوری‌های تکنولوژیک، بهبود مستمر در روابط عمومی خود را تداوم بخشند و با تغییرات بازار و نیازهای مشتریان همگام شوند.
یکشنبه، 21 خرداد 1402 - 16:09

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد