عناصر کلیدی روابطعمومی دیجیتال
روابطعمومی دیجیتال شامل ایجاد روابط با رسانههای آنلاین، وبلاگنویسان و تأثیرگذاران برای ایمنسازی پوشش رسانهای و تایید آن است. تعامل با روزنامهنگاران و تأثیرگذاران از طریق طرحهای شخصیسازی شده، بیانیههای مطبوعاتی و محتوای انحصاری میتواند به بیان و ویژگیهای رسانهای ارزشمند منجر شود.
|
سه شنبه، 3 بهمن 1402 - 07:36
|
هوش مصنوعی و چتباتها در روابطعمومی دیجیتال
هوش مصنوعی و چتباتها به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از روابطعمومی دیجیتال هستند. این فناوریها میتوانند به متخصصان روابطعمومی کمک کنند تا کار خود را کارآمدتر، موثرتر و شخصیتر انجام دهند.
|
سه شنبه، 3 بهمن 1402 - 07:24
|
هوش مصنوعی: کلید موفقیت در روابطعمومی مدرن
هوش مصنوعی چالشها و فرصتهای جدیدی را برای کارایی در ارتباط با ذینفعان در خط مقدم وظایف روابطعمومی ایجاد میکند. پذیرش و استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی توسط سازمانها میتواند به اندازهگیری بازده سرمایهگذاری تلاشهای روابطعمومی و تعیین انطباق بین اهداف و عملکرد سازمان کمک کند.
|
دوشنبه، 16 بهمن 1402 - 12:20
|
اهمیت روابطعمومی دیجیتال
اهمیت روابطعمومی دیجیتال (PR) در توانایی آن در استفاده از قدرت پلتفرمها و فناوریهای دیجیتال برای مدیریت موثر شهرت، افزایش ارتباطات و تعامل با مخاطبان هدف نهفته است.
|
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 - 09:00
|
روابطعمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفهای شدن
صنعت روابطعمومی در حال تحول است و تمرکز بر دادههای ارزشمند برای موفقیت در این دنیای جدید ضروری است. با استفاده از دادهها، متخصصان روابطعمومی میتوانند تصمیمات آگاهانهتر، کمپینهای اثربخشتر و روابط قویتر با مشتریان خود ایجاد کنند.
|
دوشنبه، 28 اسفند 1402 - 15:54
|
هوش مصنوعی و فرصت طلایی برای ارتقای حرفه روابطعمومی
روابطعمومی میتواند با کمکگرفتن از ظرفیتهای هوش مصنوعی آن را به خدمت شناسایی نیازها، خدمات، مشکلات و بهدستآوردن راهکار درست درآورد. این امر باعث خواهد شد تا محتوای تولید شده بر اساس نیاز و خواسته مخاطبهای هدف باشد.
|
یکشنبه، 13 اسفند 1402 - 10:01
|
ادغام هوش مصنوعی مولد در ارتباطات و روابطعمومی
تخصص و شهود انسانی همیشه درصنعت روابطعمومی ضروری خواهد بود، اما هوش مصنوعی متخصصان روابطعمومی را قادرمیسازد تا کارآمدتر و مؤثرتر کار کنند.
|
یکشنبه، 13 اسفند 1402 - 09:16
|
اعتماد به نفس متخصصان روابطعمومی ایرانی در استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی
نتایج این نظرسنجی همچنین نشان میدهد که متخصصان روابطعمومی در ایران دیدگاه مثبتی به فناوری روابطعمومی مبتنی بر هوش مصنوعی دارند و در حال تبدیل شدن به ابزاری رایج در صنعت روابطعمومی است.
|
یکشنبه، 13 اسفند 1402 - 07:25
|
هوش مصنوعی کاربردی بومی در روابطعمومی
عرصه روابطعمومی کشور با ورود هوش مصنوعی اگر دچار یک انفجار نشود، قطعا باید انتظار یک تحول جدی را داشته باشد. انفجاری که این بار خاموش نیست و در دل خود بنایی از عملکرد، کیفیت و پاسخگویی را خواهد ساخت. در این یادداشت قصد دارم تا مهمترین ابزارهای هوش مصنوعی فارسی را که توسط متخصصان این حوزه در کشور بومی سازی شده، معرفی کنم. امید که این اوراق راهگشایی برای صاحبان ملک طلق خدمت در روابطعمومی باشد.
|
شنبه، 12 اسفند 1402 - 15:48
|
خودکارسازی در روابطعمومی: فرصتی برای دگرگونی/2
خودکارسازی فعالیتهای روابطعمومی یکی از مهمترین تحولات پیش روی این حوزه است. نتایج نظرسنجی نشان میدهد که حدود 80 درصد از متخصصان روابط عمومی ایرانی معتقدند که حداقل 11 درصد از فعالیتها و وظایف روابطعمومی در پنج سال آینده خودکار خواهد شد. این رقم نشاندهنده نفوذ سریع هوش مصنوعی در حوزه روابطعمومی و تأثیرات قابلتوجه آن در آینده است.
|
شنبه، 12 اسفند 1402 - 07:24
|
بیانیه بیستمین کنفرانس روابطعمومی ایران: هوش مصنوعی مولد و روابطعمومی: آینده ارتباطات
در راستای ترویج و آموزش استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابطعمومی، بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران با موضوع "هوش مصنوعی مولد و روابطعمومی: آینده ارتباطات" در تاریخ 8 و 9 اسفند 1402 در تهران برگزار شد. این کنفرانس فرصتی مغتنم برای متخصصان، صاحبنظران و فعالان عرصه روابطعمومی فراهم کرد تا ضمن تبادل نظر و هماندیشی در خصوص آخرین دستاوردها و چالشهای مرتبط با هوش مصنوعی مولد، به بررسی راهکارهای استفاده اخلاقی از این فناوری نوین در روابطعمومی بپردازند.
|
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 14:42
|
5 روشی که متخصصان روابطعمومی میتوانند از دنیای مبتنی بر تلفن هوشمند بهره ببرند
در اینجا خلاصهای از 5 روشی که متخصصان روابطعمومی میتوانند از دنیای مبتنی بر گوشی هوشمند بهره ببرند آورده شده است:
|
یکشنبه، 15 بهمن 1402 - 09:27
|
مجریان خبری تیکتاک: فرصت جدیدی برای حرفهایهای روابطعمومی؟
با کوچک شدن اتاقهای خبر سنتی و تغییر عادات مصرف اخبار، متخصصان روابطعمومی به دنبال راههای جدیدی برای ارتباط با مخاطبان خود هستند. تیکتاک، پلتفرم محبوب رسانههای اجتماعی، به سرعت به منبعی برای اخبار، بهویژه برای نسل Z تبدیل شده است.
|
شنبه، 14 بهمن 1402 - 13:01
|
هوش مصنوعی در روابطعمومی: فرصتها و چالشها
هوش مصنوعی پتانسیل زیادی برای خودکارسازی وظایف، تجزیه و تحلیل دادهها و تولید پیامهای شخصیتر دارد. با این حال، چالشهایی نیز در رابطه با استفاده از هوش مصنوعی در روابطعمومی وجود دارد، مانند سوگیری، اعتماد و فناوری.
|
شنبه، 14 بهمن 1402 - 12:10
|
آموزش کاربردی ابزارهای هوش مصنوعی در کنفرانس روابطعمومی
هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزاری ضروری برای متخصصان روابطعمومی است. این فناوری میتواند به شما در انجام وظایف مختلفی مانند تولید محتوا، مدیریت رسانههای اجتماعی، و تجزیه و تحلیل دادهها کمک کند.
|
شنبه، 14 بهمن 1402 - 07:54
|
هوش مصنوعی، آینده روابطعمومی را رقم میزند/1
دنیای روابطعمومی در حال گذار به عصر جدیدی است، عصری که هوش مصنوعی در آن نقشی کلیدی ایفا میکند. هوش مصنوعی با قدرت خود در تحلیل دادهها، تولید محتوای خلاقانه و اتوماسیون وظایف، به روابطعمومیها کمک میکند تا کارآمدتر، اثربخشتر و خلاقتر عمل کنند.
|
جمعه، 13 بهمن 1402 - 11:51
|
پیامرسانهای جدید ارتباطی؛ تحولی نوین در روابطعمومیها
یکی از زمینههای لازم برای تغییر و نوآوری در یک سازمان یا شرکت وجود آمادگی برای پذیرش شبکه ها یا پیامرسانهای جدید است. بنابراین، اگر متخصصان روابطعمومی این آمادگی را نداشته باشند و طوری به گذشته وابسته باشند که حاضر نشوند از پیامرسانهای جدید استفاده کنند ، در نتیجه با مشکل اساسی تغییر در رفتار مواجهه خواهیم شد.
|
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 - 11:50
|
چگونه چتباتها تعامل مشتری را در روابطعمومی دیجیتال افزایش میدهند؟
چتباتها با ارائه تجربیات تعاملی و شخصی سازی شده، تعامل مشتری را افزایش میدهند. آنها میتوانند کاربران را از طریق توصیه های محصول راهنمایی کنند، به سؤالات متداول پاسخ دهند و در تصمیم گیری های خرید کمک کنند.
|
یکشنبه، 24 دی 1402 - 07:24
|
روابطعمومی الکترونیک: ابزاری قدرتمند برای ارتباطات سازمانی
روابطعمومی الکترونیک یک ابزار قدرتمند است که میتواند به سازمانها در بهبود ارتباطات خود با مخاطبان کمک کند. سازمانها باید باتوجهبه نیازها و اهداف خود، از این ابزار به طور مؤثر استفاده کنند.
|
جمعه، 10 آذر 1402 - 14:26
|
کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران: هوش مصنوعی مولد، آینده ارتباطات
کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران، هفته اول اسفند 1402 در تهران برگزار میشود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیکها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابطعمومی خواهد پرداخت.
|
یکشنبه، 5 آذر 1402 - 09:02
|