درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 13:12   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  خبر یک  

استاندار زنجان: روابط‌عمومی از مهمترین بخش‌های هر دستگاه است استاندار زنجان: روابط‌عمومی از مهمترین بخش‌های هر دستگاه است
استاندار زنجان گفت: روابط‌عمومی، یکی از مهمترین بخش‌های هر دستگاهی است که وظیفه مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از عملکرد سازمان و دستگاه متبوع خود را برعهده دارد.
چهارشنبه، 20 تیر 1403 - 13:59

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود
انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در تاریخ سوم مرداد 1403، چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی را با موضوع "آینده روابط‌عمومی در جهان در حال تغییر" برگزار می‌کنند.
دوشنبه، 18 تیر 1403 - 22:42

 کتاب سال روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲: گامی در راستای ارتقای دانش و تجارب روابط‌عمومی کتاب سال روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲: گامی در راستای ارتقای دانش و تجارب روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط‌عمومی با همکاری جمعی از اساتید، صاحب‌نظران و فعالان این حوزه، در اقدام ارزشمندی، کتاب سال روابط‌عمومی ۱۴۰۲ را منتشر می‌کند. این کتاب که به عنوان مرجعی جامع در زمینه روابط‌عمومی در ایران شناخته می‌شود، حاوی آخرین دستاوردها، پژوهش‌ها، رویدادها و تجارب این حوزه در سال ۱۴۰۲است.
دوشنبه، 18 تیر 1403 - 22:28

 تجلیل از سه استاد برجسته ارتباطات تجلیل از سه استاد برجسته ارتباطات
در یازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه تهران، که صبح روز یکشنبه دهم تیرماه 1403 برگزار شد، از سه استاد برجسته رشته ارتباطات به پاس خدمات ارزنده‌شان تجلیل به عمل آمد.
سه شنبه، 12 تیر 1403 - 20:58

پژوهش، زیربنای فعالیت‌های ترویجی و روابط‌عمومی است پژوهش، زیربنای فعالیت‌های ترویجی و روابط‌عمومی است
سیدشهاب سیدمحسنی صبح امروز در چهارمین گردهمایی آموزشی سراسری کارشناسان ورابطان ترویج وروابط‌عمومی مدیریت های اموراراضی استان‌ها ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: تمامی اقدامات و فعالیت‌های ترویجی وروابط‌عمومی باید با مطالعه و تحقیق آغاز وبا ارزیابی اثربخشی آن برروی مخاطبان به پایان رسد.
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 00:06

راهبرد کشور در هوش مصنوعی تا افق ۱۴۱۲ راهبرد کشور در هوش مصنوعی تا افق ۱۴۱۲
در جلسه شب گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری با بررسی و تصویب سند ملی هوش مصنوعی، با موافقت اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر کلیات سند ملی هوش مصنوعی، تأسیس سازمان ملی هوش مصنوعی جمهوری اسلامی ایران و همچنین تشکیل شورای راهبری هوش مصنوعی تصویب شد.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 22:37

 انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
محمدطیب صحرایی شامگاه شنبه در انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد گفت: اگر روابط عمومی پیشرفت می‌خواهد باید برخی دیدگاه‌های غلط مانند اینکه روابط عمومی سازمان‌ها استراحت‌گاه همکاران است را کنار بگذاریم.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 11:40

روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
عبدالله رشیدی پور امروز شنبه (۲۹ اردیبهشت‌ماه) در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی‌ها که با حضور جمعی از روابط‌عمومی‌های استان برگزار شد، روابط‌عمومی‌ها را پل ارتباطی بین مردم، مسئولان و دستگاههای اجرایی ذکر و اظهار کرد: هر چه قدر این ارتباط محکم باشد و تقویت شود بخش عظیمی از مشکلات موجود حل می شود.
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 12:21

پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
27 اردیبهشت‌ماه، مهدی مشفق؛ رئیس حوزه ریاست، روابط‌عمومی و بین‌الملل این سازمان با اعلام خبر طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: روابط‌عمومی در حوزه مدیریتی، فاقد شغل بود و در طراحی مشاغل، برای آن کمترین بعد تخصصی دیده شده بود.
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 10:58

برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی به همراه اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، بوت‌کمپ “تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی” را همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ روز ارتباطات و روابط عمومی، در شهر تبریز برگزار کرد. این رویداد باهدف معرفی و بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در بهبود عملکرد روابط‌عمومی، توجه فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:31

وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها گفت: قبل از اینکه اعتراض دانشجویی در خوابگاه و سلف به بحران تبدیل شود، روابط‌عمومی‌ها این خبر را اطلاع‌رسانی کنند.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:33

روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
“روز روابط‌عمومی”، روزی است که باید دید هنر هشتم در چه وضعیتی قرار دارد و چه آینده‌ای می‌توان برای آن ترسیم کرد. در این گزارش، نقطه نظرات تعدادی از اعضای هیئت رئیسه “خانه روابط‌عمومی ایران” را در این باره مرور می‌کنیم.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:03

روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
امیر طرفیانی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان که به مناسبت روز روابط‌عمومی برگزار شد، اظهار داشت: به‌عنوان مدیران و مسئولان روابط‌عمومی موظفیم عملکرد دستگاه‌ها را نه از باب تبلیغ که از منظر ارایه گزارش به مردم به شکل صحیح و شفاف اطلاع‌رسانی کنیم.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 11:37

نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
مشاور وزیر و رئیس هیأت عامل ایمیدرو تاکید کرد: با توجه به انزوای بخش معدن در جامعه، روابط عمومی‌ها از طریق رسانه‌ها می‌توانند در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه نقش آفرینی کنند.
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 09:03

سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز و انجمن روابط عمومی آذربایجان‌شرقی، با حضور مدیران بخش خصوصی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بخش خصوصی و دولتی و اصحاب رسانه‌های استان در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:39

نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های استان مرکزی برگزار می‌شود نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های استان مرکزی برگزار می‌شود
محمد طالبی، روز سه‌شنبه در جمع مدیران روابط‌عمومی استان اظهار کرد: هر ساله در روز روابط عمومی‌، روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی ارزیابی و برترین‌ها معرفی می‌شدند اما این نوع ارزیابی مورد پسند و رضایت نبود لذا به این جمع‌بندی رسیدیم که برای اولین بار این ارزیابی را به صورت جشنواره برگزار کنیم.
شنبه، 25 فروردین 1403 - 13:33

۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ هفته گرامی‌داشت روابط‌عمومی ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ هفته گرامی‌داشت روابط‌عمومی
رییس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران اعلام کرد هفته بزرگداشت روابط‌عمومی در سال ۱۴۰۳ از ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
یکشنبه، 19 فروردین 1403 - 11:10

روابط عمومی‌ها باید مسائل اجتماعی را موشکافانه تحلیل کنند روابط عمومی‌ها باید مسائل اجتماعی را موشکافانه تحلیل کنند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اطلاع رسانی، بر تقویت روابط‌عمومی دستگاه‌ها متناسب با نیاز جامعه تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان رسانه‌های دستگاه‌های اجرایی باید توان تحلیل موشکافانه مسائل جامعه را داشته باشند.
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 - 14:02

نهادینه شدن فرایندهای استاندارد در سازمان منجر به بهبود عملکرد روابط‌عمومی می‌شود نهادینه شدن فرایندهای استاندارد در سازمان منجر به بهبود عملکرد روابط‌عمومی می‌شود
بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، لازمه تحلیل صحیح از عملکرد روابط‌عمومی سازمان را شناخت دقیق سازمان ذکر کرد و افزود: اهمیت این امر در سازمانی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در قامت یک وزارتخانه با ساختار پیچیده، با گستره کاری بالا و تنوع فعالیت‌هادر حال خدمات‌رسانی است، بیش از پیش مشهود است.
دوشنبه، 30 بهمن 1402 - 14:17

دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا برگزار شد دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا برگزار شد
این نشست با محوریت موضوعات مرتبط با طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با تمرکز بر افزایش اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها و انجام اقدامات بر مبنای نظام بازاریابی به صورت کارگاهی برگزار شده است.
دوشنبه، 30 بهمن 1402 - 13:27

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد