درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 14:08   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند

  روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب سه

تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو

  تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی
  اخبار را دریابید
  رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  انتشار کتاب "مدیریت وب سازمانی"
  10 نقش و کارکرد روابط عمومی
  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
  نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
  تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
روابط‌عمومی‌ها در دوران مختلف فرازو فرودهای زیادی را درکشور تجربه کرده‌اند و افراط و تفریط‌هایی را طی سال‌های مختلف در این عرصه شاهد بودیم و موضوع ماهیت نشر تحت الشعاع ابزارهای ارتباطی قرار گرفته است.
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 08:03

انتشارات، نمایانگر فرهنگ مکتوب انتشارات، نمایانگر فرهنگ مکتوب
ارائه الگوهای جدید با رویکردهای آموزشی در هر دوره از جشنواره به خوبی دیده می‌شود خصوصاً در حوزه مجازی، تولید گونه‌های مختلف نشر شدت گرفت و همین امر به علاوه‌ی سرعت انتشار و کاهش هزینه‌ها، به تسهیل روابط کمک بسیاری کرد. همچنین بر سرعت ارائه خدمات افزود و موجب تنوع و کیفیت حوزه نشر شد.
دوشنبه، 8 آذر 1400 - 01:07

اهمیت سواد رسانه‌ای در انتشارات اهمیت سواد رسانه‌ای در انتشارات
امروز سواد رسانه‌ای و تولید محتوای خلاقانه و مورد نیاز مخاطبان توسط روابط‌عمومی‌ نقش مهمی در برندینگ سازمان و ایجاد شناخت برای مدیران ارشد و ایجاد تعامل میان سازمان و مخاطب از طریق رسانه برعهده دارد.
دوشنبه، 8 آذر 1400 - 01:08

فراگشت فلسفه ارتباطات فراگشت فلسفه ارتباطات
بیش از 23 نویسنده و محقق برجسته ارتباطات و روابط‌عمومی با ارزیابی روشمند یا با نظرسنجی‌های جامع، روی‌هم‌رفته یک رویکرد جهانی و علمی منحصربه‌فرد از نقش و کارکرد ارتباطات و روابط‌عمومی در دوران بیماری همه‌گیر کووید-19به استادان، دانشجویان و سایر علاقمندان این حوزه ارائه می‌کنند.
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 - 23:23

کتاب: راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب کتاب: راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب
خواندن از روی صفحه نمایش کامپیوتر حدود 25درصد آهسته‌تر از خواندن از روی متون چاپی صورت می‌گیرد و معمولا می‌توان گفت که خوانندگان، این نوع متن‌های آنلاین را ناخوشایند می‌دانند. مطالعات نشان داده‌اند که مردم کمتر به خواندن یک قطعه طولانی از متن در یک صفحه وب نسبت به آن‌چه در فرمت چاپ شده می‌خوانند، علاقه نشان می‌دهند. خب، پس مردم چگونه وب‌سایت‌ها را می‌خوانند؟
شنبه، 6 آذر 1400 - 11:11

کتاب: خبرنگاری دو کتاب: خبرنگاری دو
بیش‌تر آن‌چه می‌بایست برای اشتغال در حرفه خبرنگاری در قرن بیستم می‌دانستم را در دبیرستان آموختم. مطالبی که امروز نیز مفید هستند: تایپ ده‌انگشتی، نوشتن یک جمله ساده خبری، احترام گذاشتن به روش‌های علمی و اصلاحات قانون اساسی آمریکا.
جمعه، 5 آذر 1400 - 11:08

 کتاب: مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط‌‎عمومی کتاب: مسئولیت اجتماعی از زاویه روابط‌‎عمومی
این کتاب به بررسی روندها و الگوهایی در روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی شرکتی (CRS) می‌پردازد وضعیت فعلی نشان می‌دهد که استادان و صاحب‌نظران روابط‌عمومی رویکرد خود را نسبت به مسئولیت اجتماعی از یک فعالیت صرفا مربوط به مدیریت ارتباطات گسترش داده‌اند. همچنان که کلارک (2000) می‌گوید؛ مسئولیت اجتماعی به شکل یک عملکرد مدیریت مشارکتی و مجموعه‌ای از مدیریت روابط در اندیشه روابط‌عمومی درآمده است.
پنجشنبه، 4 آذر 1400 - 11:04

کتاب: روابط‌عمومی و فنون جدید تبلیغات کتاب: روابط‌عمومی و فنون جدید تبلیغات
فصل اول شامل مفاهیم و کلیات درباره تبلیغات، انواع مخاطبان، اهمیت، ویژگی‌ها، هدف‌گذاری، مخاطب‌شناسی و اثربخشی تبلیغات است.
چهارشنبه، 3 آذر 1400 - 11:00

کتاب: روابط‌عمومی اینترنتی کتاب: روابط‌عمومی اینترنتی
«سئو پی آر» عرصه جدید حضور قدرتمند سایت‌ها در فضای وب است و این کتاب تلاش می‌کند زمینه‌های این دانش را با بیانی داستانی برای متخصصان سئو، روابط‌عمومی و همه کسانی‌که می‌خواهند حضوری قدرتمند در فضای وب داشته باشند، معرفی کند. بدیهی است که به دنبال تازگی موضوع و تغییرات سریع تکنولوژی، احتمال وجود نقایصی در این کتاب وجود دارد و امیدوارم که متخصصان و صاحب‌نظران مرا از نظرات خودشان محروم نکنند.
چهارشنبه، 3 آذر 1400 - 00:48

کتابخانه اا "اصول و فنون گویندگی، مجری‌‏گری، سخنوری و فن‏ بیان" منتشر شد کتابخانه اا "اصول و فنون گویندگی، مجری‌‏گری، سخنوری و فن‏ بیان" منتشر شد
برخی دغدغه‌ها باعث شد تا نویسندگان با توجه به تجربیات و یافته‌های خود، دست به تالیف و گردآوری این کتاب بزنند. در حقیقت ما یک خانواده‌ای هستیم که تمرکز زیادی بر موضوع فن‌بیان و سخنوری و مجری‌گری و گویندگی داشته و داریم.
سه شنبه، 2 آذر 1400 - 08:29

کتاب: مدیریت شهرت و اعتبار کتاب: مدیریت شهرت و اعتبار
کتاب "مدیریت شهرت و اعتبار" بر آن است ضمن آشنایی خوانندگان محترم با تعاریف شهرت و اعتبار و عوامل موثر در ایجاد و شکل‌گیری شهرت و تبیین سطوح اعتبار و اعتماد در سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات، تکنیک‌های لازم را برای کسب خوش‌نامی و اعتبار تشریح نماید.
دوشنبه، 1 آذر 1400 - 13:13

کتاب: روابط‌عمومی یکپارچه کتاب: روابط‌عمومی یکپارچه
کتاب «روابط‌عمومی یکپارچه» بر هماهنگ‌سازی فعالیت‌های ارتباطی سازمان متمرکز است. شیوه‌های کارآمدتر ساختن پیام‌رسانی و ایجاد هماهنگی میان پیام‌ها و اقدامات سازمان‌ها که قاعدتا سبب تقویت حرفه روابط‌عمومی نیز می‌شود، در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.
شنبه، 29 آبان 1400 - 22:21

کتاب: مدیریت تشریفات کتاب: مدیریت تشریفات
این کتاب به مدیریت انواع مراسم همچون نشست‌ها، گردهمایی‌ها، نمایشگاه‌ها و بازدیدها اشاره می‌کند و ما مدیریت اینگونه مراسم را در روابط‌عمومی «مدیریت تشریفات» می‌گوییم.
سه شنبه، 25 آبان 1400 - 02:28

کتاب: مدیریت نمایشگاه کتاب: مدیریت نمایشگاه
در این کتاب، خطوط کلی پیشینه توسعه و پیشرفت نمایشگاه بازرگانی از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و به اهمیت، ماهیت، اثرات و مولفه‌های موثر بر رشد صنعت نمایشگاهی اشاره شده است.
سه شنبه، 25 آبان 1400 - 02:21

4 کتابی که هر متخصص روابط‌عمومی‌ باید بخواند 4 کتابی که هر متخصص روابط‌عمومی‌ باید بخواند
دیوید میرمن اسکات در این کتاب خود نحوه‌ بهره‌گیری از پتانسیل ارتباطات آنلاین را نشان می‎ دهد، ازجمله اینکه چطور گفتگوی مستقیمی با مشتریان یا سرویس‌گیرندگان داشته باشید و روابط بلندمدتی با آن‎ها برقرار کنید تا کمپانی‌تان به موفقیت برسد.
یکشنبه، 23 آبان 1400 - 14:17

روابط‌عمومی الکترونیک- ویژه روابط‌عمومی اسلامی روابط‌عمومی الکترونیک- ویژه روابط‌عمومی اسلامی
روابط‌عمومی الکترونیک- ویژه روابط‌عمومی اسلامی
سه شنبه، 18 آبان 1400 - 18:41

روابط‌عمومی الکترونیک- ویژه روابط ‌رسانه‌‌ای روابط‌عمومی الکترونیک- ویژه روابط ‌رسانه‌‌ای
روابط‌عمومی الکترونیک- ویژه روابط ‌رسانه‌‌ای
سه شنبه، 18 آبان 1400 - 18:32

صدوسی‌و‌هفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد صدوسی‌و‌هفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
شماره صدوسی‌و‌هفتم این ماهنامه ویژه مهرماه منتشر شد و به‌صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان است. در شماره جدید، مطالبی درباره روابط‌عمومی ورسانه‌های جدید تعاملی، تاثیر اخبار بر روان کودکان، برند شخصی احصایی و... آورده شده است.
سه شنبه، 27 مهر 1400 - 14:19

طرز رفتار و سلو/  اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش
علم بدون تربیت و بدون اخلاق برای استقلال و ترقی یک ملتی کافی نیست، بلکه خطرناک است. خلاصه، موضوع تربیت در حفظ قومیت، استقلال و اخلاق افراد مدخلیت زیاد دارد. پیشرفت و عظمت روح و جسم منوط به تربیت است و تاثیر زیادی از خانه های کوچک به خانه بزرگ کشور عاید می شود.
پنجشنبه، 18 مهر 1398 - 20:51

  کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs به چاپ دوم رسید کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs به چاپ دوم رسید
این کتاب اصول مقدماتی در مورد چگونگی کمک OKRها به سازمان‌ها برای بهبود عملکرد، به دست آوردن سطح بالاتری از بهره‌وری و وضوح سازمانی، و در نهایت کسب موفقیت با نتایج بهتر را توضیح می دهد. هدف ما در این کتاب این است که شما را به درک درستی از OKRها قبل از شروع کار با آنها برسانیم..
یکشنبه، 29 تیر 1399 - 15:17

کتاب: روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی کتاب: روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
کتاب روابط عمومی در عصر وابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر ‌شد. این کتاب که مجموعه هفت مقاله علمی می باشد بکوشش مهدی و حنانه باقریان راهی بازار نشر ‌شد.
چهارشنبه، 24 مهر 1398 - 00:43

کتاب برگزیده روابط‌‏عمومی 2019 کتاب برگزیده روابط‌‏عمومی 2019
کتاب "روابط‌‏عمومی 8 ثانیه‌‍‌ای" (برای موفقیت بی نهایت در رسانه ها به داستان تان انرژی بدهید!) اثر برگزیدۀ فستیوال کتاب ۲۰۱۹ آمریکا در زمینۀ ارتباطات، روابط‌عمومی و تبلیغات تالیف لیز اچ. کلی است و ترجمه این کتاب ارزشمند را محسن داوری انجام داده است.
یکشنبه، 13 تیر 1400 - 13:07

معرفی کتاب/ اصول اجرایی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی معرفی کتاب/ اصول اجرایی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی
روابط عمومی ساختاری مهم در هر سازمان به شمار می آید که می تواند نقش اساسی در آینده نگری و آینده سازی سازمان داشته باشد. ساخت آینده یک علم و یک هنر اساسی به شمار می آید که متکی به درک و شناخت صحیح از تجربه تاریخی و تحولات جاری است.
دوشنبه، 22 مهر 1398 - 13:26

کتاب: رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی کتاب: رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی
کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان در 234 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
سه شنبه، 18 دی 1397 - 08:05

کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر شد کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر شد
کتاب روابط عمومی سازمانی تالیف پاول وینر به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب در شش فصل، نقش روابط عمومی، ساختار سازمانی، مسایل مربوط به نقش، فرهنگ سازمانی و فرد در روابط عمومی، عملکرد و کامیابی و ناکامی در روابط عمومی منتشر شده است.
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 18:54

کتاب: مهارتهای ارتباطی موثر کتاب: مهارتهای ارتباطی موثر
کتاب "مهارتهای ارتباطی موثر" تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب در 100 صفحه تالیف شده و در خصوص توسعه مهارتهای حرفه ای، توصیه ها و مطالب کاربردی ارزشمندی ارایه می کند.
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 - 08:49

کتاب "رسانه اجتماعی" منتشر شد کتاب "رسانه اجتماعی" منتشر شد
این کتاب در دو فصل و هشت گفتار منتشر شده و نمای کاملی از نحوه مشرکت در رسانه های اجتماعی، چالش های رسانه های اجتماعی و فنون رسانه های اجتماعی ارایه می دهد.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 15:06

شماره صدوسی‌ وششم «مدیریت ارتباطات» منتشر شد شماره صدوسی‌ وششم «مدیریت ارتباطات» منتشر شد
شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات، با بررسی پرونده ویژه «ِاسلَکتیویسم» که مبارزه زیر پتو ترجمه شده به روزگاری پرداخته که کاربران فضای مجازی را ابزاری برای رساندن صدای اعتراض خود ‌می‌دانند.
دوشنبه، 29 شهریور 1400 - 12:46

کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" منتشر شد کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" منتشر شد
کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" به‌اهتمام مهدی باقریان و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 138 صفحه منتشر شد.
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 - 11:56

کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
کتاب «پنج گفتار مدیریت محتـوا» در قطع وزیری، تهیه و تنظیم اسماعیل کریمیان کاکلکی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 12:05

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی


  10 نقش و کارکرد روابط عمومی


  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی


  تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی


  چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز


  اخبار را دریابید


  عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی


  رویکردهای متقاعدسازی


  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت


  اهمیت سواد رسانه‌ای در انتشارات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود