درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

پیش‌بینی رشد تقریباً دو برابری هزینه‌های تبلیغات جهانی در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی رشد تقریباً دو برابری هزینه‌های تبلیغات جهانی در سال ۲۰۲۴
هزینه‌های تبلیغات جهانی پس از سال ۲۰۲۳، در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. بر اساس پیش‌بینی جدید شرکت تحقیقات بازار PQ Media، انتظار می‌رود که این افزایش 7.7 درصدی باشد. این تقریباً دو برابر رشد 4 درصدی سال گذشته از سال 2022 به 1.631 تریلیون دلار خواهد بود.
یکشنبه، 20 اسفند 1402 - 07:51

زنان هنوز سه سال پس از همه‌گیری به صنعت بازاریابی بازنگشته‌اند زنان هنوز سه سال پس از همه‌گیری به صنعت بازاریابی بازنگشته‌اند
طبق گزارش سازمان غیرانتفاعی She Runs، زنان در حال حاضر 37 درصد از کارکنان این صنعت را تشکیل می‌دهند که 13 درصد کمتر از 50 درصدی است که قبل از همه‌گیری در این صنعت حضور داشتند. این گزارش نشان می‌دهد که زنان در سطوح مدیریتی و رهبری به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.
دوشنبه، 23 بهمن 1402 - 09:03

چگونه از رنگ‌ها در بازاریابی برای تأثیرگذاری بر رفتار مصرف‌کننده استفاده کنیم چگونه از رنگ‌ها در بازاریابی برای تأثیرگذاری بر رفتار مصرف‌کننده استفاده کنیم
استفاده استراتژیک از رنگ و درک روانشناسی آن می‌تواند تأثیر عمیقی بر رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی داشته باشد. با این حال، تأثیر رنگ بر روی مخاطبان شما بستگی به نحوه درک آنها از آن دارد. چه در طراحی شخصیت برند خود یا ساختن یک صفحه فرود، مطمئن شوید که مخاطبان شما در اولویت هستند.
سه شنبه، 7 آذر 1408 - 02:08

5 نکته بازاریابی موثر برای حرفه‌ای‌هایی که به تازگی اخراج شده‌اند 5 نکته بازاریابی موثر برای حرفه‌ای‌هایی که به تازگی اخراج شده‌اند
سال 2023 برای بسیاری از حرفه‌ای‌ها در جبهه شغلی دشوار بود. تعداد بی سابقه‌ای از اخراج‌ها، افراد را در جستجوی فرصت‌های جدید شغلی رها کرده است. اگر اخیراً شغل خود را از دست داده‌اید، بدانید که تنها نیستید. این راهنما 5 نکته عملی برای کمک به شما در پیمایش در این دوران سخت و بازگشت به مسیر شغلی ارائه می‌دهد:
سه شنبه، 17 بهمن 1402 - 17:46

گزارش Warc: هزینه تبلیغات در سال 2024 دو برابر می‌شود گزارش Warc: هزینه تبلیغات در سال 2024 دو برابر می‌شود
پس از سال سخت 2023، Warc Media پیش‌بینی کرد که هزینه تبلیغات جهانی در سال 2024 رشد خود را دو برابر خواهد کرد و انتظار می‌رود برای اولین بار به بالای 1 تریلیون دلار برسد.
دوشنبه، 9 بهمن 1402 - 12:20

پارلمان اروپا قانون جدیدی را برای حمایت از مصرف‌کنندگان و محیط‌زیست تصویب کرد پارلمان اروپا قانون جدیدی را برای حمایت از مصرف‌کنندگان و محیط‌زیست تصویب کرد
پارلمان اروپا قانونی را با هدف محافظت از مصرف‌کنندگان در برابر بازاریابی گمراه‌کننده محصولات تصویب کرد. این قانون ادعاهای زیست محیطی گمراه‌کننده را ممنوع می‌کند و برچسب‌گذاری محصولات را برای کمک به مصرف‌کنندگان در تصمیم‌گیری آگاهانه بهبود می‌بخشد.
پنجشنبه، 28 دی 1402 - 18:36

مایکروسافت ابزار هوش مصنوعی جدیدی را ارائه می کند که تبلیغات بنری فوری تولید می کند مایکروسافت ابزار هوش مصنوعی جدیدی را ارائه می کند که تبلیغات بنری فوری تولید می کند
مایکروسافت در حال راه‌اندازی یک راه‌حل جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که به صورت خودکار تبلیغات بنری را در چند ثانیه تولید می‌کند. این راه حل، Retail Media Creative Studio نام دارد و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن URL محصول، تبلیغات بنری را تولید کنند. ابزارهای مولد هوش مصنوعی تضمین می‌کنند که این خلاقیت‌ها با راهنمای سبک هر خرده‌فروش مطابقت دارند.
شنبه، 23 دی 1402 - 13:32

چگونه صنعت تبلیغات دیجیتال برای تغییر عمیق در سال 2024 آماده می‌شود چگونه صنعت تبلیغات دیجیتال برای تغییر عمیق در سال 2024 آماده می‌شود
صنعت تبلیغات دیجیتال در سال 2024 با یک تغییر عمیق روبرو خواهد شد: گوگل قصد دارد کوکی‌های شخص ثالث را در کروم منسوخ کند. این یک تغییر بزرگ است، زیرا کوکی‌های
دوشنبه، 4 دی 1402 - 13:06

هوش مصنوعی در تبلیغات در سال ۲۰۲۳ هوش مصنوعی در تبلیغات در سال ۲۰۲۳
در سال 2023، شاهد استفاده گسترده‌تری از هوش مصنوعی در تبلیغات بودیم. به عنوان نمونه، بسیاری از برندها از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌های رفتاری مشتریان خود و ایجاد محتوای سفارشی‌شده‌ای استفاده کردند که با نیازها و علایق آنها مطابقت داشته باشد.
چهارشنبه، 29 آذر 1402 - 17:15

طرح بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما طرح بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما
اولین قدم در ایجاد یک استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی موثر این است که اهداف خود را تعیین کنید. آیا می‌خواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید یا فروش خود را افزایش دهید؟
چهارشنبه، 29 آذر 1402 - 11:24

گارتنر: 50 درصد از مصرف‌کنندگان تا سال 2025 تعامل خود را با رسانه‌های اجتماعی کاهش می دهند گارتنر: 50 درصد از مصرف‌کنندگان تا سال 2025 تعامل خود را با رسانه‌های اجتماعی کاهش می دهند
در این بیانیه مطبوعاتی، گارتنر پیش‌بینی‌هایی را در مورد تأثیر هوش مصنوعی (AI) بر بازاریابی در سال 2024 و پس از آن ارائه می‌دهد.
سه شنبه، 28 آذر 1402 - 08:24

آیا روابط‌عمومی واقعاً به افزایش فروش کمک می‌کند؟ آیا روابط‌عمومی واقعاً به افزایش فروش کمک می‌کند؟
روابط‌عمومی می‌تواند به افزایش فروش کمک کند، اما این یک فرآیند طولانی مدت است که نیاز به همکاری بین تیم‌های روابط‌عمومی، فروش و بازاریابی دارد.
سه شنبه، 28 آذر 1402 - 07:24

ایجاد تصویر برند قوی ایجاد تصویر برند قوی
شروع به سفر برای ایجاد شهرت قوی بسیار شبیه به حرکت در وسعت وسیع اقیانوس است. یک تصویر برند خوش ساخت می تواند ستاره شمالی شما باشد، شما را در آب های پرتلاطم تجاری راهنمایی کند و شما را به سمت موفقیت هدایت کند.
جمعه، 11 اسفند 1402 - 13:52

اهمیت راهبردی سکوت مشتری در بازاریابی و فروش اهمیت راهبردی سکوت مشتری در بازاریابی و فروش
نتایج حاصل از بررسی‌های انجام‌شده حاکی از آن است که طرح نکردن شکایت از سوی مشتریان ناراضی، هزینه‌ها و پیامدهایی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد داشت؛ هزینه‌هایی مانند فرصت از دست رفته برای بهبود و اصلاح خدمات ارائه‌شده به مشتری و از دست دادن یک ارتباط سازنده و یادگیرنده با مشتری. رویارویی با سکوت مشتری ناراضی نیازمند هوشمندی، تدبیر و مدیریت است.
یکشنبه، 21 آبان 1402 - 09:53

متا و مایکروسافت برای مقابله با تبلیغات سیاسی جعلی دست به کار شدند متا و مایکروسافت برای مقابله با تبلیغات سیاسی جعلی دست به کار شدند
طبق سیاست جدید متا، برچسب‌هایی که استفاده از هوش مصنوعی را تایید می‌کنند، هنگام کلیک بر روی تبلیغات روی صفحه نمایش کاربران ظاهر می‌شوند. این قانون از 1 ژانویه در سراسر جهان اعمال خواهد شد.
شنبه، 20 آبان 1402 - 14:21

قوانین سخت‌گیرانه‌تر اتحادیه اروپا برای تبلیغات سیاسی آنلاین
تبلیغات سیاسی در پلتفرم‌های آنلاین در آینده از سوی اتحادیه اروپا سخت‌گیرانه‌تر تنظیم خواهد شد. شورای اروپا و پارلمان اتحادیه اروپا اعلام کردند که از داده‌های شخصی تنها در صورتی می‌توان برای این منظور استفاده کرد که شهروندان رضایت صریح خود را اعلام کرده باشند.
چهارشنبه، 17 آبان 1402 - 11:51

استراتژی بازاریابی ایمیلی استراتژی بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی یک رویکرد بازاریابی است که از ایمیل‌های شخصی و تعاملی برای ایجاد ارتباط با مشتریان استفاده می‌کند. این استراتژی شامل سه عنصر اصلی است:
شنبه، 13 آبان 1402 - 09:24

از تولید مشتری مدارانه تا توسعه صنعتی از تولید مشتری مدارانه تا توسعه صنعتی
رمز ماندگاری بنگاه‌های اقتصادی در بازار رقابتی به انتخاب مصرف‌کننده بستگی دارد زیرا او به مطالعه و ارزش‌گذاری مواردی همچون قیمت، مرغوبیت و کیفیت می‌پردازد و در نهایت کالا یا خدمات را انتخاب می‌کند.
یکشنبه، 30 مهر 1402 - 10:11

3 نکته برای بازاریابان جستجو 3 نکته برای بازاریابان جستجو
مدیریت افراد یک مهارت مهم برای بازاربان جستجو است. با این حال، انتقال از یک مشارکت کننده فردی به نقش مدیریت افراد می‌تواند چالش برانگیز باشد.
پنجشنبه، 27 مهر 1402 - 18:14

توجه به سکوت مشتری در استراتژی فروش توجه به سکوت مشتری در استراتژی فروش
به‌عنوان گام نخست باید به شناسایی این نوع مشتریان پرداخت و سپس علل سکوت آنها و طرح نکردن شکایت را جست‌‌وجو کرد و در نهایت به دلجویی و بازگردانی مشتریان ناراضی همت گمارد تا بتوان شاهد انتخاب تولیدات داخلی ازسوی مصرف‌کنندگان و توسعه و تقویت برند کالاهای تولید داخل بود. در مجموع می‌توان گفت تغییر در شیوه‌های تبلیغات، گام بلندی برای جلب ‌توجه بیشتر و متمایزسازی تبلیغات نمایندگی‌های محلی محسوب می‌شود و میزان فروش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
دوشنبه، 24 مهر 1402 - 08:37

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد