درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 بهمن 1401 - 20:01   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص

  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درپی هجوم کاربران، چت جی‌پی‌تی نسخه پولی راه‌اندازی می‌کند
  رنکینگ کشورهای جهان بر اساس فیلترینگ
  محدودیت برای «لایک و دیس‌لایک»
  سه آموزه از مطالعه ۸۰ ساله هاروارد درباره خوشبختی
  برخی آثار تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌
  حکایت روابط‌عمومی‌ها، سنگ زیرین آسیا/ مگر اسباب بزرگی همه آماده شود
  نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که مردم خبر زده شده‌اند!
  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص
  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند
  معتبرترین برندهای سال 2022
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

10 گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی 10 گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی
مصرف کنندگان دیگر به سبک و شیوه 20 یا 30 سال گذشته به بیلبوردهای تبلغاتی نگاه نمی‌کنند. در حالیکه این فضاهای تبلیغاتی همچنان فضاهای ویژه ای به حساب می آیند که شاید هر کار و کسبی توان استفاده از آنها را نداشته باشد، اما مصرف کنندگان هم این روزها مشغول گوشی های هوشمند، تبلت ها و سیستم های بازی خودشان هستند. به عبارتی بخش عمده ای از زمان ما چنان می گذرد که چشم های ما به در عوض بالا، به سمت پایین پایین خیره شده است.
جمعه، 19 مرداد 1397 - 00:18

بیلبورد متفاوت و خبرساز از دولت رئیسی در تهران بیلبورد متفاوت و خبرساز از دولت رئیسی در تهران
بیلبوردهایی در سطح شهر با عنوان «وعده؛ وفا» با محوریت وعده‌ها و شعارهای محقق شده دولت خبرساز شده است.
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 - 12:18

دروغ‌های الهام‌بخش: پشت پردۀ اقتصاد جدید اینفلوئنسری دروغ‌های الهام‌بخش: پشت پردۀ اقتصاد جدید اینفلوئنسری
در قرن اخیر، احزاب سیاسی و برندها هزینۀ بسیار زیادی کرده‌اند تا توجه ما را به خود جلب کنند و بر تصمیم‌هایمان اثر بگذارند. اما این روزها، دستۀ جدیدی از شیادان اختیار توجه ما را در دست گرفته‌اند. اینفلوئنسرهایی که هزاران یا حتی میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند شبکه‌های اجتماعی خود را به بیلبوردهای تبلیغاتی زنده یا شهر فرنگی تبدیل می‌کنند که افراد باید برای دیدنشان اشتراک بخرند، و به این طریق از دنبال‌کنندگان خود کسب درآمد می‌کنند. سیمیان براون در این یادداشت از پشت پردۀ اقتصادی این اینفلوئنسرها می‌گوید.
شنبه، 24 دی 1401 - 16:14

 رئیس انجمن پزشکی ترکیه به اتهام انتشار تبلیغات تروریستی به ۳ سال محکوم شد  رئیس انجمن پزشکی ترکیه به اتهام انتشار تبلیغات تروریستی به ۳ سال محکوم شد
دادگاهی در استانبول روز چهارشنبه ۱۱ ژانویه رئیس انجمن پزشکی ترکیه را به اتهام انتشار «تبلیغات تروریستی» محاکمه و به سه سال زندان محکوم کرد.  این پزشک در طول محاکمه خود، اتهامات مبنی بر اینکه در طول مصاحبه به تبلیغات پرداخته را رد کرد و استدلال کرد که صرفا نظرات حرفه‌ای خود را بیان کرده است.
پنجشنبه، 22 دی 1401 - 19:30

پنج شغلی که پنج سال پیش وجود نداشتند پنج شغلی که پنج سال پیش وجود نداشتند
بازاریابی توسط اینفلوئنسر‌های رسانه‌های اجتماعی یک تجارت بزرگ است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به ارزش ۱۶.۴ میلیارد دلار برسد که افزایشی دو برابری از سال ۲۰۱۹ میلادی به این سو محسوب می‌شود.
یکشنبه، 18 دی 1401 - 13:02

تبلیغات نادرست تکنولوژی خودران ممنوع شد تبلیغات نادرست تکنولوژی خودران ممنوع شد
خودروهای تسلا از نظر فنی تکنولوژی خودران کامل را ارائه نمی‌کنند و یکی از ایالت‌های آمریکا با تصویب قانونی می‌خواهد مطمئن شود این دسته از تکنولوژی‌ها نمی‌توانند با ادعاهای نادرست خود تبلیغ شوند.
دوشنبه، 12 دی 1401 - 13:49

اثرگذاری تبلیغات با بکارگیری سیستم ردیابی چشم اثرگذاری تبلیغات با بکارگیری سیستم ردیابی چشم
مغز انسان به صورت خودکار، چشم ها را به سمتی می دوزد که توجه را جلب کرده و حاوی اطلاعات ارزشمندی است بنابراین با ردیابی مسیر چشم فرد می توان اطلاعاتی را دریافت کرد که مغز در آن لحظه پردازش می کند. این سیستم کاربردهای مختلف دارد؛ به عنوان مثال از این سیستم می توان برای تبلیغات استفاده کرد. سازمان ها، موسسه ها و فروشگاه ها با کمک این سیستم متوجه می شوند که تبلیغات آنها چقدر اثرگذار بوده و مورد توجه کاربران واقع شده است.
دوشنبه، 5 دی 1401 - 17:08

 نصف شدن درآمد صنعت تبلیغات ایران تا پایان سال  نصف شدن درآمد صنعت تبلیغات ایران تا پایان سال
تحقیقات میدانی «مارتک ۳۶۰» از شرکت‌های تبلیغاتی نشان می‌دهد که حجم تبلیغات محیطی کاهش ۵۳ درصدی داشته است و تداوم این شرایط هم در خوش‌بینانه‌ترین حالت می‌تواند پیش‌بینی درآمد ۲۵۲۵ میلیارد ریالی بخش تبلیغات دیجیتال در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ را به نصف کاهش دهد.
دوشنبه، 21 آذر 1401 - 14:47

اعتراض‌ روی دیوارهای شهر اعتراض‌ روی دیوارهای شهر
همان‌طور‌که می‌دانید دیوارنویسی اعتراضی، به شکلی پنهانی انجام می‌شود چرا که مسلما با کسانی‌که این کار را می‌کنند برخورد می‌شود. بنابراین طبیعی است در شرایط کنونی شهروندان به خاطر اینکه نکند خودشان متهم به این شعارنویسی‌ها شوند، ترجیح می‌دهند با شهرداری تماس بگیرند تا آنها بیایند و این دیوارنویسی‌ها را پاک کنند. هر چند خودشان قلبا هم ممکن است جزو معترضان باشند.
یکشنبه، 13 آذر 1401 - 00:03

تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم
یکی از مهم‌ترین تاثیرات وجود تصاویر زنان در پوستر‌ها این بود که توجه مخاطب را به پوستر جلب می‌کرد و باعث دیده شدن بیشتر آن می‌شد. در این مطلب از فرادید تصاویری از این پوستر‌های تبلیغاتی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که در فاصلۀ سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۵ منتشر شده‌اند.
چهارشنبه، 9 آذر 1401 - 15:49

تبلیغات سیاسی یا پروپاگاند تبلیغات سیاسی یا پروپاگاند
پروپاگاندا برخلاف تهیه اطلاعات غیر جانبدارانه، در اصلی‌ترین معنای خود، دادن اطلاعات با هدف نفوذ بر مخاطب است. در این راستا، اغلب اوقات، واقعیت‌ها به‌طور گزینشی بیان و بازنمایی می‌شوند (درحالی که نادرستی آن برگوینده روشن و آشکار است) تا از سوی مخاطب، واکنش و رفتاری احساسی و نه آگاهانه و خردمندانه سربزند. نتیجه این امر، تغییر گرایش دلخواه به سوی هدفی است که برای مخاطب هدف‌گیری شده و به منظور پیشبرد یک برنامه سیاسی، درنظرگرفته شده‌است.
یکشنبه، 6 آذر 1401 - 18:47

نقش کلیدی مشاوره در بازاریابی و فروش نقش کلیدی مشاوره در بازاریابی و فروش
تصمیم‌سازی درست و به‌‌موقع، بهره‌مندی از دانش روز، تخصص، تجربه و ارتباطات مثبت مشاور در ترغیب سازمان‌ها به استخدام مشاور در حوزه‌های مختلف موثر بوده و آنچه در نهایت برای مشاوران ارزش افزوده و مزیت رقابتی ایجاد خواهد کرد، بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت برای توسعه نشان تجاری (برند)، کاهش زمان، کاهش هزینه و توسعه فرهنگ صنعتی در سازمان در راستای ارائه راه‌حل برای رفع مشکلات حوزه‌های تولید و تجارت و توسعه فروش است.
دوشنبه، 29 اسفند 1401 - 23:32

 گزارش برگزاری نشست تخصصی ایران در محاصره تبلیغاتی  گزارش برگزاری نشست تخصصی ایران در محاصره تبلیغاتی
سومین نشست از سری نشست‌های «به وقت رسانه» با عنوان «ایران در محاصره تبلیغاتی: بررسی عملکرد رسانه‌های بیگانه در ناآرامی‌های اخیر» از سوی این دفتر، یکشنبه29 آبان‌ماه با حضور علیرضا چابک‌رو، مدرس و پژوهشگر حوزه ارتباطات و سید محسن فرجادی، پژوهشگر و فعال رسانه‌ای به‌صورت مجازی برگزار شد.
پنجشنبه، 3 آذر 1401 - 23:22

تحریم برندهای مطرح توسط مردم جدی شد تحریم برندهای مطرح توسط مردم جدی شد
روزنامه فرهیختگان در شماره دیروزش در مطلبی به قلم علی صولتی به حال و هوای شبکه‌های اجتماعی و تصمیم بخشی از مردم برای تحریم چند برند مشهور واکنش نشان داده: «دیکتاتور است، تحریمش می‌کنیم»، «پول به بی‌شرف‌ها ندهید»، «کاری می‌کنیم به شکر خوردن بیفتید»، «متصله، دیگه ازش هیچ خریدی نکنید»؛ کافی است مروری بر فضای این روزهای شبکه‌های اجتماعی بیندازید تا با این دست جملات و عبارات و نظایر آنها مواجه شوید.
سه شنبه، 1 آذر 1401 - 12:22

آشنایی با تبلیغات مقایسه‌ای آشنایی با تبلیغات مقایسه‌ای
تبلیغات مقایسه‌ای از آن دست استراتژی هایی است که هرچند وقت یکبار حسابی به دردتان می خورد. فرقی ندارد شما یک برند تازه کار در بازار باشید یا سال ها از یکه تازی ‎تان در میان مشتریان بگذرد، در هر صورت این استراتژی همه توجهات را به سمت تان جلب خواهد کرد.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 15:47

هجوم تبلیغات سفر به قطر برای مردمی که به نان شب محتاج‌اند هجوم تبلیغات سفر به قطر برای مردمی که به نان شب محتاج‌اند
‬از‭ ‬زمانی‭ ‬که‭ ‬مشخص‭ ‬شد‭ ‬تیم‭ ‬ملی‭ ‬ایران‭ ‬مسافر‭ ‬قطر‭ ‬برای‭ ‬رقابت‌های‭ ‬جام‭ ‬جهانی‭ ‬است،‭ ‬تبلیغات‭ ‬برای‭ ‬سفر‭ ‬به‭ ‬این‭ ‬کشور‭ ‬برای‭ ‬تماشای‭ ‬دیدارهای‭ ‬تیم‭ ‬ایران‭ ‬هم‭ ‬شروع‭ ‬شد‭. ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬علاقه‭ ‬بسیاری‭ ‬به‭ ‬فوتبال،‭ ‬عده‌ای‭ ‬سودجو‭ ‬این‭ ‬فرصت‭ ‬را‭ ‬غنیمت‭ ‬شمرده‭ ‬و‭ ‬رقم‌های‭ ‬عجیب‭ ‬و‭ ‬غریبی‭ ‬چون‭ ‬100‭ ‬تا‭ ‬150‭ ‬میلیون‭ ‬تومان‭ ‬برای‭ ‬تورهای‭ ‬جام‭ ‬جهانی‭ ‬در‭ ‬نظر‭ ‬گرفتند‭ ‬و‭ ‬با‭ ‬تبلیغات‭ ‬فریبنده‭ ‬مردم‭ ‬را‭ ‬ترغیب‭ ‬به‭ ‬این‭ ‬سفر‭ ‬می‌کرده‭ ‬و‭ ‬می‌کنند‭.
پنجشنبه، 12 آبان 1401 - 17:32

سیر عکاسی و تبلیغات در ایران سیر عکاسی و تبلیغات در ایران
مهردستی عکاسخانه روسی خان یکی از نمونه‌های معدود حروف‌چینی است که بسیار استادانه طراحی شده و آن را به یک نشانه گرافیکی (لوگو) شبیه کرده و به‌واقع در طراحی نام او و کاربرد آن در مهر دستی توجه خاصی شده است. در پشت برخی از عکس‌‌های او این مهر دیده می‌‌شود.
شنبه، 7 آبان 1401 - 11:15

 مواجهه توییتر با بحران کاربر و کمبود تبلیغات مواجهه توییتر با بحران کاربر و کمبود تبلیغات
توییتر تلاش دارد کاربران فعال خود را که برای کسب‌وکارش اهمیت دارند‌، حفظ کند. حساب‌های کاربری که توییت‌های زیادی منتشر می‌کنند کمتر از ۱۰ درصد کاربران فعال ماهانه توییتر را تشکیل می‌دهند؛ اما ۹۰ درصد توییت‌ها و نیمی از درآمد جهانی را به خود اختصاص داده‌اند.
جمعه، 6 آبان 1401 - 17:18

دیوارنگاره‌ پرحاشیه؛ ۷۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان هزینه هر بار تعویض دیوارنگاره‌ پرحاشیه؛ ۷۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان هزینه هر بار تعویض
«بسته به جنس و نوع جوهر به کار رفته، برای هر متر از این نوع تبلیغات حدود ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود که برای این سازه با حدود هزار متر مربع حدود ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان هزینه بنر و چاپ خواهد بود.» او ادامه می‌دهد: «حدود ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان هم هزینه نصب این سازه را باید محاسبه کنید که در کل بین ۷۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان هر بار تعویض تبلیغات این دیواره آب می‌خورد.»
چهارشنبه، 27 مهر 1401 - 00:37

راهبرد فروش و بازاریابی نوآورانه راهبرد فروش و بازاریابی نوآورانه
نتایج حاصل از بررسی‌های انجام‌شده حاکی از این است که طرح نکردن شکایت از سوی مشتریان ناراضی، هزینه‌ها و پیامدهایی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها در پی خواهد داشت؛ هزینه‌هایی مانند فرصت از دست رفته برای بهبود و اصلاح خدمات ارائه‌شده به مشتری و از دست دادن یک ارتباط سازنده و یادگیرنده با مشتری. رویارویی با سکوت مشتری ناراضی نیازمند هوشمندی، تدبیر و مدیریت است.
یکشنبه، 17 مهر 1401 - 10:01

 کمپین «اعتقاد و جادو» کوکاکولا در آستانه جام جهانی کمپین «اعتقاد و جادو» کوکاکولا در آستانه جام جهانی
در این کمپین ٣ تیزر دیجیتال ساخته شده که نشان می دهد مردم برای اثبات حقانیت باورهایشان چه وعده هایی می دهند. مثلا در یکی از تیزرها نشان می دهد که یک طرفدار فوتبال قول می دهد که اگر تیمش قهرمان جام جهانی شود، موهای خودش را می تراشد یا در تیزر دیگری یک فرد قول می دهد که اگر تیمش قهرمان شود، هر روز مسیرش تا محل کار را پیاده می رود.
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 12:32

 انحصار دوگانه در صنعت تبلیغات دیجیتال انحصار دوگانه در صنعت تبلیغات دیجیتال
در میان این سه شرکت، آمازون بیشترین سهم درآمد تبلیغات دیجیتال را دارد و پیش‌بینی می‌شود که حدود 7 درصد از درآمد جهانی صنعت تبلیغات دیجیتال در سال جاری میلادی را در اختیار خود‌ بگیرد؛ در حالی که این رقم تا شش سال پیش، کمتر از یک درصد بود. این شرکت از ماه فوریه گذشته شروع به انتشار گزارش‌هایی از جزئیات تجارت تبلیغاتش کرده است.
دوشنبه، 4 مهر 1401 - 15:11

تحقیق اتحادیه اروپا درباره کسب و کار واحد تبلیغات دیجیتال گوگل تحقیق اتحادیه اروپا درباره کسب و کار واحد تبلیغات دیجیتال گوگل
نشانه هایی حاکی از آن وجود دارد که گوگل از اطلاعاتی استفاده کرده که رقبایش در حراجی های آنلاین آگهی ها به آنها دسترسی نداشته اند و به ترتیب نتیجه فرایند را به نفع خود تغییر داده است. همچنین احتمال دارد این شرکت علاوه بر رفتارهای محدود کننده هنگام مذاکره با ناشران، توسعه فناوری های حراج رقابتی آگهی را نیز محدود کرده است.
دوشنبه، 21 شهریور 1401 - 11:08

تکنیک های روان شناسی در بازاریابی و فروش تکنیک های روان شناسی در بازاریابی و فروش
نکته مهم در حوزه روانشناسی فروش و بازاریابی، ایجاد و حفظ ارتباطی اعتماد برانگیز میان فروشنده و مشتری است. در زمانی که مردم از تمامی جهات و به روش های مختلف بمباران تبلیغاتی می شوند و مصرف کنندگان و مشتریان نیز برای انتخاب و خرید محصول کاملا"حرفه ای برخورد می نمایند، فقط سازمان ها و شرکت های بزرگ و خوشنامی که با ارتقاء تصویر برندشان در جامعه در دراز مدت حسن نیت خود را به مشتریان ثابت نموده اند، در جهت جلب اعتماد مخاطبین توفیق می یابند.
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 - 08:28

3 عامل که به ساخت یک نشان تجاری خوب کمک می کند 3 عامل که به ساخت یک نشان تجاری خوب کمک می کند
یکی از مهم ترین کارها در راه اندازی استارت آپ، ساختن برند یا نشان است. لوگو، وب سایت و نام دامنه ای که برای سایت خود انتخاب می کنید، سه نکته کلیدی در ساخت نشان استارت آپ شماست. خلاصه ای از مقاله فوربز را در این باره بخوانید.
دوشنبه، 14 شهریور 1401 - 15:10

پیشنهادهای مرکز پژوهش‌های مجلس به دانش‌بنیان‌ها: دانش‌بنیان‌ها و ضعف شدید برندینگ پیشنهادهای مرکز پژوهش‌های مجلس به دانش‌بنیان‌ها: دانش‌بنیان‌ها و ضعف شدید برندینگ
در ایران سیاست‌ها و قوانین متعددی در حمایت از برند و برندسازی وجود دارد؛ از جمله قانون تجارت الکترونیکی، قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری، طرح حمایت از مالکیت صنعتی، قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌‌‌‌‌‌‌ها و اختراعات و قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور.
دوشنبه، 14 شهریور 1401 - 10:08

روش‌ها و شیوه‌های کلی تبلیغات روش‌ها و شیوه‌های کلی تبلیغات
هدف از این روش، تعویض و انتقال اقتدار و اعتبار چیزی محترم بر چیز دیگری می‎ باشد که مورد احترام همگان است. برای مثال گاهی مبلغ برای متقاعد کردن مردم در امر سیاسی از زبان نویسنده مشهور یا سیاستمداری معروف یا فردی که مورد اعتماد جامعه است مردم را مورد خطاب قرار می‌دهد.
شنبه، 18 بهمن 1399 - 08:09

روش‌های نوین مشتری‌مداری ابزاری راهبردی برای توسعه فروش روش‌های نوین مشتری‌مداری ابزاری راهبردی برای توسعه فروش
امروزه بسیاری از مشاغل کشورمان بر مبنای تجربه پیشینیان و با استفاده از روش های تکراری و سنتی است. اکثر صاحبان مشاغل سنتی، شناختی در مورد روش های مدرن حرفه ی خود نداشته و با اطلاعات تجربی بسیار محدود و گاهی غیرعلمی، تلاش می کنند که مشتریان خود را افزایش دهند. البته ظاهرا" در برخی مواقع به موفقیت هایی دست یافته اند ولی اگر افرادی که در صدد توسعه کسب و کار و ارتقاء رضایت مشتریان هستند، علاقمندند که در حرفه ی خود پیشرو باشند، باید از روش های جدید و مدرن بهره بگیرند.
شنبه، 12 شهریور 1401 - 11:19

 4 راز موفقیت کمپین روابط عمومی 4 راز موفقیت کمپین روابط عمومی
شاید این سوال را از خودتان پرسیده باشید، چه عواملی باعث می شوند که در کمپین روابط عمومی موفق شوید؟ موفقیت هر کمپین روابط عمومی وابسته به برنامه ریزی دقیق و اجرای آن می باشد.
شنبه، 6 مهر 1398 - 13:34

چطور موثر تبلیغ کنیم؟ چطور موثر تبلیغ کنیم؟
نکات ظریفی درباره تبلیغات متنی، صوتی و ویدئویی در این فضا وجود دارد که بی توجهی به آن خسارت های سنگینی برای صاحبان کسب وکار به همراه دارد. اما کدام کسب وکارها می توانند جلوی بروز این خسارت ها را بگیرند؟ در جهانی که مردم کمتر مخاطب عادی رسانه هایی مثل رادیو و تلویزیونند، چه نکاتی می تواند به کسب وکارها در معرفی بهتر خدمات و برند کمک کند؟
شنبه، 12 شهریور 1401 - 09:04

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند


  معتبرترین برندهای سال 2022


  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!


  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ


  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


  نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که مردم خبر زده شده‌اند!


  حکایت روابط‌عمومی‌ها، سنگ زیرین آسیا/ مگر اسباب بزرگی همه آماده شود


  برخی آثار تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌


  محدودیت برای «لایک و دیس‌لایک»


  سه آموزه از مطالعه ۸۰ ساله هاروارد درباره خوشبختی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد