درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 20:13   

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند

  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند


ادامه ادامه مطلب یک

تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه

  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند

  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل بانک رفاه کارگران: عید فطر پاداش بندگان صالح خداوند است
  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
  اینستاگرام چگونه معروف شد؟
  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند
  تاثیر نوآوری در برنامه‌های وفاداری
  رابطه فرهنگ سازمانی و رهبری عالی در روابط عمومی
  تاکید فرماندار شهرستان اشکذر بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در دنیای امروز ارتباطات
  نشست همفکری روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس
  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند
  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

 روندهای بازاریابی محتوا در صنعت خرده‌فروشی سال ۲۰۲۱ روندهای بازاریابی محتوا در صنعت خرده‌فروشی سال ۲۰۲۱
محتوای تولیدشده در کانال‌های مختلف بازاریابی توزیع شده و نقش مهمی در جذب مخاطب ایفا می‌کند. این محتوا در چرخش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله به نقل از مجله کوروش، به بررسی ترندهای بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۱ پرداخته‌ایم.
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 - 10:17

بازاریاب‌های زیرک در عصر کرونا بازاریاب‌های زیرک در عصر کرونا
سازمان‌هایی که تلاش‌های بازاریابی دقیق را اولویت قرار می‌دهند، می‌توانند بحران کووید-19 را به یک دوران تحول تبدیل کنند. بازاریاب‌ها با به‌دست آوردن داده‌های جدید، جست‌وجو برای روابط رفتاری جدید و فراهم کردن امکان آزمایش‌های سریع، می‌توانند فرصت‌ رشد به‌دست آورند و با انعطاف و بازگشت سرمایه بیشتر، وارد دوران رونق شوند.
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 - 08:54

استراتژی بخت‌آزمایی استراتژی بخت‌آزمایی
روش قرعه‌کشی به دلیل طراحی ساده و انطباق با ابزارهای تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی و محبوبیت آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ابزاری کاربردی تبدیل شده که اشتراک‌گذاری را نیز تسهیل می‌کند.
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 21:15

فروش با شایعه‌سازی فروش با شایعه‌سازی
قدم نخست، تبدیل شدن به بحث داغ روز است. این اصطلاح به خوبی خودش را توضیح می‌دهد. باید بتوان افراد بی‌شماری از مردم را به صحبت کردن درباره شما واداشت. بحث ایجاد یک آگاهی عمومی درباره وجود شرکت شما و انجام کاری عالی، جذاب یا جدید (یا هر سه مورد) توسط شما است.
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 - 22:50

قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری
با توجه به نمونه‌های بیان‌شده می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت‌ها و برندها می‌توانند با کمک برنامه‌های وفاداری خود شانس حفظ مشتریان فعلی خود را بالا ببرند و از هزینه‌های بازاریابی بکاهند.
سه شنبه، 24 فروردین 1400 - 18:23

 نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
هر کسب‌وکاری باید مخاطبان هدفش را به خوبی بشناسد تا بتواند کمپین‌های موفقی داشته باشد و تنها خود را به ترندهای موجود وابسته نکند. فراموش نکنید سلفی‌ها می‌توانند اعتماد‌به‌نفس مردم را افزایش دهند. سعی کنید در کمپین‌های خود باعث شوید مخاطبان نسبت به خودشان حس خوبی داشته باشند و از این طریق، پیام برند خود را به مردم و مخاطبان هدف‌تان منتقل کنید.
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 10:35

 رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا
کل رقم صرف‌شده برای تبلیغات آنلاین در آمریکا در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۸/ ۱۳۹ میلیارد دلار بوده است. در عین حال رشد صرف بودجه در این بازار در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸ برابر با ۹/ ۱۵ درصد بوده است.
شنبه، 21 فروردین 1400 - 09:59

کلاب‌هاوس، فرصتی برای بازاریابان شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس، فرصتی برای بازاریابان شبکه اجتماعی
هر وقت یک شبکه اجتماعی جدید شروع به‌کار می‌کند، کلی فرصت بازاریابی با خودش می‌آورد و از آنجا که کلاب‌هاوس هنوز خلوت است، فرصت خوبی برای شروع است. اما مردم چگونه از این شبکه برای رساندن پیام برند خود، بازاریابی و جذب فالوور استفاده می‌کنند؟ چند روش از این قرارند: همه چیز در کلاب‌هاوس، حول محور تعامل و شبکه‌سازی است
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 - 11:29

بهترین نتیجه‌گیری از تلاش‌های بازاریابی محتوا بهترین نتیجه‌گیری از تلاش‌های بازاریابی محتوا
اگر می‌خواهید به‌عنوان فردی که محصولات باکیفیت تولید می‌کند شناخته شوید، فیلم‌های خوبی بسازید که در آنها نشان می‌دهید به افزایش کیفیت زندگی کاری افراد کمک می‌کنید. محتوای شما باید منعکس‌کننده معنای برند شما باشد.
سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 09:53

سه کلک منطقی ارسطو سه کلک منطقی ارسطو
اگر به فیلمهایی که می بینید یا نوشته ها و حتی تبلیغات دقت کنید متوجه می شوید هر کدام شان چطور این سه شیوه ارسطویی را برای خوشایند شما چیده شده اند.
جمعه، 29 اسفند 1399 - 19:45

اولین قدم‌ها در بازاریابی محتوا اولین قدم‌ها در بازاریابی محتوا
تقویم‌های محتوا سبک‌‌های مختلفی دارند. برخی از آنها تقویم‌های ماهانه‌ای هستند که نشان می‌دهند در هر روز ماه چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. برخی دیگر از آنها، ساختار ساده‌تری دارند و مثلا فقط یک ستون در هفته یا یک ستون در ماه را به خود اختصاص می‌دهند و آیتم‌هایی که در این ستون‌ها قرار می‌گیرند، کارت‌هایی را در مورد تکه‌های مختلف محتوا نشان می‌دهند.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 16:22

ایده‌های جذاب و پیشرفته برای نوشتن یک تبلیغ ایده‌های جذاب و پیشرفته برای نوشتن یک تبلیغ
اگر در تبلیغات خود مطالبی را بنویسید که شخص احساس کند با بازگو کردن مطالب تبلیغ شما ارزش اجتماعی‌اش بالاتر می‌رود یا حتی با خرید محصول شما ارزش اجتماعی بالاتری پیدا می‌کند، باعث می‌شود این محصول بیشتر تبلیغ شود. همچنین افراد باهم در مورد محصول شما صحبت خواهند کرد و همین باعث می‌شود فروش محصول بیشتر شود.
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 - 01:38

مدیر عامل بیمه آسیا: تبلیغات در صنعت بیمه نباید گمراه‌کننده باشد مدیر عامل بیمه آسیا: تبلیغات در صنعت بیمه نباید گمراه‌کننده باشد
هدف از تبلیغات بیمه‌ای، معرفی صحیح خدمات بیمه‌ای با هدف ایجاد تقاضا در جامعه و تاثیر مثبت بر فروش بیمه‌نامه است.
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 14:33

بررسی گرایش‌های حوزه بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۱ بررسی گرایش‌های حوزه بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۱
سال ۲۰۲۰، حقیقتا غیرقابل پیش‌بینی بود. کسی فکر نمی‌کرد یک بیماری همه‌گیر بیاید و تمام معادلات را بر هم بزند. بعضی از گرایش‌هایی که قبل از کرونا پیش‌بینی شده بودند، به وقوع پیوستند و بعضی دیگر، هرگز اتفاق نیفتادند. شرکت‌ها ناچار شدند با بعضی از تحولات سازگار شوند و تغییراتی ایجاد کنند که همین، چشم‌انداز عرصه بازاریابی را تا حدی تغییر داد.
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 23:14

تقویت تیم‌های بازاریابی دیجیتال با هدف مقابله با چالش‌های 2021 تقویت تیم‌های بازاریابی دیجیتال با هدف مقابله با چالش‌های 2021
به‌طور خاص باید به این نکته نیز توجه داشت در عصری که تکنولوژی‌ها با سرعت سرسام‌آوری در حال تغییرند، رهبران و تصمیم‌سازان حوزه بازاریابی مجبورند این واقعیت را بپذیرند که نمی‌توان از اعضای تیم‌های بازاریابی توقع داشت در تمام حوزه‌ها مهارت داشته باشند و مهارت‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف بازاریابی را به‌طور تمام و کمال کسب کنند.
شنبه، 18 بهمن 1399 - 14:26

روش‌ها و شیوه‌های کلی تبلیغات روش‌ها و شیوه‌های کلی تبلیغات
هدف از این روش، تعویض و انتقال اقتدار و اعتبار چیزی محترم بر چیز دیگری می‎ باشد که مورد احترام همگان است. برای مثال گاهی مبلغ برای متقاعد کردن مردم در امر سیاسی از زبان نویسنده مشهور یا سیاستمداری معروف یا فردی که مورد اعتماد جامعه است مردم را مورد خطاب قرار می‌دهد.
شنبه، 18 بهمن 1399 - 08:09

 تبلیغات مقایسه‌ای چیست؟ تبلیغات مقایسه‌ای چیست؟
تبلیغات مقایسه‌ای نوعی استراتژی تبلیغاتی است که در آن یک پیام بازرگانی، دو یا چند برند تجاری را به لحاظ یک یا چندین ویژگی خاص مورد مقایسه قرار می‌دهد.
دوشنبه، 13 بهمن 1399 - 11:04

آیا سیگار را باید از عکس سانسور کرد؟ آیا سیگار را باید از عکس سانسور کرد؟
یکی از بزرگترین بحث‌ها و چالش‌هایی که پس از تصویب این قانون به وجود آمد، برخورد با تصاویر سیگار به دست نویسندگان بود که بعضی از آنها به شهرت هم رسیده بودند و سیگار درون عکس عاملی برای شهرت آن عکس بود.
یکشنبه، 12 بهمن 1399 - 13:12

لزوم به‌کارگیری اخلاق در تبلیغات لزوم به‌کارگیری اخلاق در تبلیغات
برخی پیام‌های تبلیغاتی در عین واقعیت، ظاهری فریبنده داشته و به نوعی، تصور مشتری را به بازی می‌گیرند.
یکشنبه، 12 بهمن 1399 - 13:07

پروپاگاندا و دیگر بستگان: کنکاشی بر تعامل ما با شرکای ناخوانده‌ی فکر و رفتارمان پروپاگاندا و دیگر بستگان: کنکاشی بر تعامل ما با شرکای ناخوانده‌ی فکر و رفتارمان
پروپاگاندا یا تبلیغات سیاسی، گونه‌ای ارتباط است که در آن اطلاعات هماهنگ و جهت‌دار برای هدایت افکار مخاطبان پخش می‌شود. هدف پروپاگاندا نفوذ در گرایش یک جمعیت است. پروپاگاندا ممکن است ظاهر اطلاع‌رسانی بی‌طرف را به خود بگیرد یا حتی به شکلی ابزاری بر نیازهای مخاطب تمرکز کند اما اساس هدف پروپاگاندا جهت‌دهی یا همراه کردن مخاطب با مقاصد و برنامه‌هایی است که برای وی تعیین شده است.
جمعه، 26 دی 1399 - 20:23

تمرکز مسوولیت اجتماعی  بنگاه‌های معدنی بر مطالبات جامعه محلی و حاکمیتی تمرکز مسوولیت اجتماعی بنگاه‌های معدنی بر مطالبات جامعه محلی و حاکمیتی
حسین توحیدی، مدیر مدرسه بنگاه‌های مسوولیت‌پذیر در ارائه خود در این نشست به واکاوی مفهوم مسوولیت اجتماعی شرکتی و گونه‌شناسی مفهوم مسوولیت اجتماعی پرداخت و گفت: می‌توان مسوولیت اجتماعی را به ۶ مرحله اصلی تقسیم کرد که عبارتند از: کار خیر و عام‌المنفعه، مدیریت مطالبات جامعه محلی یا حاکمیتی، بازاریابی اجتماعی یا بازاریابی علت‌محور، هدف کسب و کار، تمرکز بر کارکردها و فرآیندهای شرکت، حل مساله و خلق ارزش مشترک.
چهارشنبه، 24 دی 1399 - 18:55

 تبلیغات خاص Macy تبلیغات خاص Macy
سازندگان آگهی تبلیغاتی دلگرم‌کننده فروشگاه زنجیره‌ای «Macy's» از این مدل تبلیغ نتیجه گرفته‌اند که دادن هدیه اندیشمندانه به یک عزیز به معنای شناخت واقعی و ایجاد محبتی عمیق است.
پنجشنبه، 4 دی 1399 - 12:40

 معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/  بازاریابی برای بخش عمومی معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ بازاریابی برای بخش عمومی
نگارش کتاب توسط یک متخصص بازاریابی دیجیتال انجام شده است، بخش بازاریابی عمومی بخش راهنمای نهایی برای آژانس های دولتی، سیاستمداران، احزاب سیاسی و سازمان های غیردولتی در مورد چگونگی دستیابی و مشارکت با مردم در عصر دیجیتال است.
دوشنبه، 24 آذر 1399 - 01:42

قوانین ممنوعیت تبلیغات و استعمال دخانیات اعلام شد قوانین ممنوعیت تبلیغات و استعمال دخانیات اعلام شد
روابط عمومی وزارت بهداشت، قوانین ممنوعیت تبلیغات و استعمال دخانیات را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کرد.
چهارشنبه، 19 آذر 1399 - 15:35

چگونه تبلیغات در دولت آمریکا متولد شد چگونه تبلیغات در دولت آمریکا متولد شد
گزارش دولت آمریکا از سال 2016 نشان داد که دولت فدرال به طور متوسط 430 میلیون دلار در سال برای پرداخت حقوق بیش از 5000 نفر از کارکنان روابط عمومی جهت "توضیح" امور به مردم هزینه می کند. دلیلی ندارد که فکر کنیم این تعداد کاهش یافته است.
سه شنبه، 18 آذر 1399 - 13:02

کرونا، فرصتی برای ظهور روش‌های نوین تبلیغاتی کرونا، فرصتی برای ظهور روش‌های نوین تبلیغاتی
چگونه می‌توانید با تبلیغات مبتنی‌بر وفاداری به برند جریان ثابتی از مشتریان را خلق کنید؟ با تبلیغات و اقداماتی که انجام می‌دهید به مردم نشان دهید برند شما تاثیرات مثبتی را در این شرایط بر جامعه می‌گذارد و می‌توانید شیوه‌های جدید استفاده از محصول را به مصرف‌کننده نشان دهید؛ مثلا دستورالعمل‌‌های جدید برای نحوه‌ صرف یا پخت مواد غذایی، ساخت مواد ضدعفونی خانگی و قابل اطمینان یا کارهایی که کودکان را در قرنطینه‌ خانگی سرگرم کند.
جمعه، 14 آذر 1399 - 16:07

 چهار اصل فراموش نشدنی برای ماندگاری یک تبلیغ چهار اصل فراموش نشدنی برای ماندگاری یک تبلیغ
با رعایت این چهار بخش در یک تبلیغ متنی، صوتی یا ویدیویی می‌توانید فروش‌تان را افزایش دهید. در تبلیغ‌نویسی و طراحی تبلیغ بعدی این موارد را رعایت کنید و نتیجه آن را ببینید.
سه شنبه، 11 آذر 1399 - 23:22

بازنگری اصل 4P بازاریابی در دوران همه گیری کووید-19 بازنگری اصل 4P بازاریابی در دوران همه گیری کووید-19
اصل 4P استراتژی و فرمول شرکت های موفق و پرسود است. در دوران همه گیری کووید-19، بسیاری از شرکت ها مجبور شده اند اصل 4P را در شرکت خود دوباره مرور کنند تا مطمئن شوند محصول یا راه حل آنها به جایی که لازم است می رسد یا می تواند برای کادر درمان، کاری را که می خواهد انجام دهد.
سه شنبه، 27 آبان 1399 - 05:18

۵۰ میلیارد تبلیغات تلویزیونی کجاست؟ ۵۰ میلیارد تبلیغات تلویزیونی کجاست؟
درحال‌حاضر با وجود گذشت هشت ماه از سال جاری، سرنوشت درآمد ۵۰ میلیارد تومانی تبلیغات ناشی از مسابقات ورزشی که براساس لایحه بودجه سال ۹۹ باید به نسبت مساوی بین وزارت ورزش و صداوسیما تقسیم شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
یکشنبه، 25 آبان 1399 - 01:37

  4 رکن اصلی آمیخته بازاریابی 4 رکن اصلی آمیخته بازاریابی
جوهره برند پس از تدوین باید در 4 رکن اصلی آمیخته بازاریابی (4P) در شرکت‌های تولیدی و در حداقل (7P) در سازمان‌های خدماتی به شرح زیر تزریق شود و نشانی از جوهره برند در آنها دیده شود:
یکشنبه، 14 دی 1399 - 04:06

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه


  8 برنامه روابط عمومی در استفاده از رسانه های اجتماعی


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی


  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی


  کمپین ابزارهای ایرانی روابط عمومی


  تنبیه به شیوه راکفلر


  شعار روز جهانی ارتباطات اعلام شد


  اجرای برنامه گفتگوی مجازی و برخط با موضوع "ارتباطات و روابط‌عمومی" در خوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400