درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:03   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

تحول بازاریابی با هوش مصنوعی در سال 2024: 5 روند برتر تحول بازاریابی با هوش مصنوعی در سال 2024: 5 روند برتر
بازار فناوری بازاریابی (MarTech) که شامل طیف وسیعی از ابزارهای نرم‌افزاری مورد استفاده در کمپین‌های بازاریابی است، در سال 2024 همچنان بر هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد (GenAI) برای دستیابی به سطوح بی‌سابقه‌ای از شخصی‌سازی و تعامل با مشتری تمرکز خواهد کرد.
سه شنبه، 2 مرداد 1403 - 10:01

 آنچه برندها می‌توانند از طراحی قوطی در آغوش گرفتن المپیک کوکاکولا بیاموزند آنچه برندها می‌توانند از طراحی قوطی در آغوش گرفتن المپیک کوکاکولا بیاموزند
طراحی جدید قوطی کوکاکولا برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، نمونه‌ای درخشان از نحوه استفاده برندها از بسته‌بندی برای ترویج پیامی فراگیر و مرتبط با ارزش‌های برند است.
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 13:51

بیلبورد گردبادها در پاریس همه را شگفت زده کرد! بیلبورد گردبادها در پاریس همه را شگفت زده کرد!
این بیلبورد که مثل هیچ بیلبورد دیگری نیست، به گونه‌ای طراحی شده که انگار توسط یکی از گردبادهای فیلم تخریب شده است. پوستر فیلم به صورت وارونه نصب شده، قاب آن شکسته و سیم‌ها از آن بیرون زده‌اند. در اطراف بیلبورد هم توده‌هایی از ماسه انباشته شده است.
شنبه، 30 تیر 1403 - 21:55

قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
این قطعی بر صنعت تبلیغات تأثیر گذاشت، زیرا بسیاری از پلتفرم‌های تبلیغاتی به دلیل قطعی اینترنت از دسترس خارج شدند. این امر به معنای از دست دادن درآمد قابل توجه برای تبلیغ کنندگان و ناشران بود.
جمعه، 29 تیر 1403 - 18:44

 لینکدین رسما ابزار کمپین هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی می‌کند لینکدین رسما ابزار کمپین هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی می‌کند
آسلریت با استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل وب سایت، صفحه لینکداین و داده‌های تبلیغات قبلی شما، یک کمپین تبلیغاتی سفارشی را برای شما ایجاد می‌کند. این ابزار همچنین شامل خلاقیت‌های تبلیغاتی و پیشنهادات مخاطبان است.
جمعه، 22 تیر 1403 - 12:01

بازار تبلیغات پس از خروج اوراکل: رقابت برای جایگزینی یک غول بازار تبلیغات پس از خروج اوراکل: رقابت برای جایگزینی یک غول
بازار تبلیغات با خروج ناگهانی اوراکل از این حوزه، شاهد تحولات قابل توجهی است. این امر، چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را برای شرکت‌های فناوری تبلیغات به وجود آورده است، زیرا آنها برای جذب مشتریان و سهم بازار اوراکل با یکدیگر رقابت می‌کنند.
سه شنبه، 19 تیر 1403 - 08:55

۶۱ درصد از بازاریابان هنوز به داده‌های شخص ثالث متکی هستند ۶۱ درصد از بازاریابان هنوز به داده‌های شخص ثالث متکی هستند
گزارش وضعیت بازاریابی Salesforce نشان می‌دهد که بازاریابان در تلاش برای فعال‌سازی داده‌ها، به‌دست‌ آوردن دید کامل از مشتری و استفاده از هوش مصنوعی هستند.
شنبه، 16 تیر 1403 - 12:15

چگونه تاثیر بازاریابی برند را اندازه‌گیری کنیم چگونه تاثیر بازاریابی برند را اندازه‌گیری کنیم
در دنیای امروز، برندها برای رقابت نیاز به سرمایه‌گذاری در بازاریابی برند دارند. با این حال، این سرمایه‌گذاری‌ها باید هوشمندانه انجام شوند و بازاریابان باید بتوانند تاثیر آنها را اندازه‌گیری کنند.
شنبه، 16 تیر 1403 - 11:22

 بازاریابی اخلاقی در عصر دیجیتال: خلاصه و نکات کلیدی: خلاصه و نکات کلیدی بازاریابی اخلاقی در عصر دیجیتال: خلاصه و نکات کلیدی: خلاصه و نکات کلیدی
بازاریابی اخلاقی در عصر دیجیتال به یک ضرورت تبدیل شده است. با افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان و قوانین سختگیرانه تر حفظ حریم خصوصی داده‌ها، برندها ملزم به رعایت اصول اخلاقی در تمام فعالیت‌های بازاریابی خود هستند.
شنبه، 16 تیر 1403 - 08:02

5 نکته برای استفاده از بازاریابی مبتنی بر قصد برای دسترسی هدفمند 5 نکته برای استفاده از بازاریابی مبتنی بر قصد برای دسترسی هدفمند
بازاریابی مبتنی بر قصد رویکردی قدرتمند برای بازاریابی است که می‌تواند به شما در افزایش نرخ تبدیل، وفاداری به مشتری و فروش کمک کند. با استفاده از نکات ارائه شده در این مقاله، می‌توانید شروع به استفاده از بازاریابی مبتنی بر قصد برای دستیابی به اهدافتان کنید.
جمعه، 15 تیر 1403 - 09:03

چگونه در اینفلوئنسر مارکتینگ بیشترین بازده تماس را داشته باشیم؟ چگونه در اینفلوئنسر مارکتینگ بیشترین بازده تماس را داشته باشیم؟
متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند با بیان شفاف ارزشی که مخاطب دریافت می‌کند، چه پیشنهادات انحصاری، تخفیف‌ها یا دسترسی به محتوای ممتاز، انگیزه اقدام را افزایش دهند و ارتباط قوی‌تری با جمعیت هدف خود ایجاد کنند.
جمعه، 15 تیر 1403 - 08:18

شما اشتباه انجام می دهید شما اشتباه انجام می دهید
نویسنده مقاله، فرانک استرانگ، بر این باور است که بخش قابل توجهی از مشکلات“تجارت بین دو یا چند کسب و کار”، ناشی از رویکردهای غلط و متناقضی است که در این حوزه وجود دارد.
دوشنبه، 11 تیر 1403 - 12:54

بازاریابی اخلاقی در عصر دیجیتال: خلاصه و نکات کلیدی بازاریابی اخلاقی در عصر دیجیتال: خلاصه و نکات کلیدی
روندهای آینده بازاریابی اخلاقی شامل تکامل نظارتی، شیوه‌های هوش مصنوعی اخلاقی، ظهور بازاریابی هدفمند، اخلاق در فناوری‌های نوظهور و کنشگری مصرف‌کننده و تقاضا برای شفافیت است.
دوشنبه، 11 تیر 1403 - 10:10

بدترین شکل برای بسته‌بندی چیست؟ بدترین شکل برای بسته‌بندی چیست؟
شاید تعجب کنید که بدانید بدترین شکل برای بسته‌بندی، دایره نیست! در واقع، هشت ضلعی با لبه‌های گرد است که تا حد امکان فضا را هدر می‌دهد، حدود 90.24٪ از فضای موجود را اشغال می‌کند. این در مقایسه با 90.69٪ برای یک دایره است.
شنبه، 9 تیر 1403 - 16:34

گشودن قفل قدرت هوش مصنوعی برای متحول کردن استراتژی بازاریابی شما گشودن قفل قدرت هوش مصنوعی برای متحول کردن استراتژی بازاریابی شما
هوش مصنوعی ابزاری ارزشمند است که می تواند به بازاریابان کمک کند تا نتایج خود را بهبود بخشند. با استفاده صحیح، هوش مصنوعی می تواند به بازاریابان کمک کند تا کارآمدتر کار کنند، محتوای شخصی تر ایجاد کنند و تجربیات مشتری بهتری ارائه دهند.
چهارشنبه، 6 تیر 1403 - 08:02

بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند
تجزیه و تحلیل رقبا بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی تأثیرگذار موفق است. با تجزیه و تحلیل فعالیت‌های رقبای خود، می‌توانید درک کنید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند، از اشباع شدن در بازار جلوگیری کنید و از خطرات احتمالی اجتناب کنید.
جمعه، 1 تیر 1403 - 12:13

چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید
در بازاری شلوغ، پیش‌بینی روندها و تغییرات در اولویت‌ها و نیازهای مصرف‌کننده برای کسب برتری حیاتی است. با رصد مداوم تغییرات صنعت و تطبیق مداوم استراتژی‌ها برای برآورده کردن نیازهای مشتریان در حال تحول، شرکت‌ها می‌توانند خود را به عنوان رهبران در صنعت خود تثبیت کنند.
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 10:02

چالش بازاریابی: غلبه بر چالش‌های بودجه بازاریابی چالش بازاریابی: غلبه بر چالش‌های بودجه بازاریابی
به یاد داشته باشید که غلبه بر چالش‌های بودجه بازاریابی به زمان، تلاش و تعهد نیاز دارد. با دنبال کردن این نکات و استفاده از ابزارها و منابع مناسب، می‌توانید بر این چالش‌ها غلبه کنید و به اهداف بازاریابی خود برسید.
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 08:01

ایده‌های بازاریابی برای شرکت‌های B2B SaaS ایده‌های بازاریابی برای شرکت‌های B2B SaaS
بازاریابی B2B در SaaS برای سال‌ها بیش از حد وعده داده است که منجر به نارضایتی مشتریان شده است. نیاز به استراتژی‌های ثابت، عمل‌گرا و آموزشی وجود دارد.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 22:29

بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024 بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
استراتژی بازاریابی FML (بازاریابی به رهبری بنیانگذار) یک استراتژی بازاریابی است که از برندسازی شخصی برای ایجاد هویت برند قوی و ایجاد روابط مستقیم با مشتریان استفاده می‌کند. این رویکرد بر اصالت، ارتباط و ایجاد اعتماد تأکید دارد.
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 09:02

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد