درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 13:47   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند

  روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب سه

تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو

  تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی
  اخبار را دریابید
  رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  انتشار کتاب "مدیریت وب سازمانی"
  10 نقش و کارکرد روابط عمومی
  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
  نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
  تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

روش های تبلیغ دهان به دهان روش های تبلیغ دهان به دهان
بلیغ دهان به دهان اگر مالک یک کار و کسب کوچک باشید، از هر چیزی برای شما کارسازتر است – خصوصا در دنیای امروزی آنلاین محور ما. امروزه کامنت و نظرات آنلاین برای کار و کسبی از پزشکان گرفته تا خدمات نگهداری از حیوانات در فضای آنلاین وجود دارد و بر اساس تحقیقات مختلف تقریبا از هر 10 مصرف کننده، 9 نفر پیش از هرگونه خرید آنلاین نظرات دیگر مصرف کنندگان قبلی را مطالعه می کند تا از قابل اعتماد بودن آن کار و کسب تا حدودی مطلع شوند.
یکشنبه، 28 مرداد 1397 - 15:32

وجود ابهام بین روابط عمومی و بازاریابی وجود ابهام بین روابط عمومی و بازاریابی
به منظور کسب اهداف سازمانی، سازمانها می‌باید هم به روابط عمومی و هم به بازاریابی توجه داشته باشند. هرکدام از این کارکردها، مستقل، اما مکمل یکدیگر، جهت ایجاد و حفظ بسیاری از روابط ضروری، در راستای بقاء و رشد سازمان می‌باشد. به عبارت دیگر نادیده گرفتن یکی، خطر افزایش شکست در دیگری را به همراه خواهد داشت.
یکشنبه، 18 آذر 1397 - 23:14

چگونه با افزایش بودجه تبلیغاتی امکان جلوگیری از مرگ برندمان را داریم؟ چگونه با افزایش بودجه تبلیغاتی امکان جلوگیری از مرگ برندمان را داریم؟
همانطور که دشواری های مدیریت و توسعه یک کسب وکار بیشتر از هر زمانی شده، هزینه های امور تبلیغاتی نیز افزایش چشمگیری یافته است. متاسفانه براساس تحلیل وضع موجود روند افزایش هزینه های تبلیغات در سال های آینده ادامه خواهد یافت. افزایش هزینه تبلیغات شاید گامی به سوی بررسی استراتژی های طبیعی (ارگانیک) در حوزه تبلیغات به منظور استفاده بیشتر از بودجه مان باشد.
شنبه، 17 آذر 1397 - 18:14

چطور کمپین تبلیغاتی موفق طراحی کنیم؟ چطور کمپین تبلیغاتی موفق طراحی کنیم؟
همه ما با آگهی ها و تبلیغات رنگارنگی که برای تشویق مشتری به خرید، تولید و منتشر می شوند، آشنایی داریم. ولی اصطلاح کمپین تبلیغاتی برای بسیاری از ما ناآشناست.
جمعه، 4 آبان 1397 - 08:32

اصول بازاریابی محتوایی در توییتر
برای بازاریاب های محتوایی توییتر یک چالش منحصر به فرد است. به عنوان بازاریاب همه ما عاشق تولید محتوا هستیم. با این حال پلتفرم توییتر فقط امکان بارگذاری شمار محدودی از محتوا در بازه های زمانی مشخص را می دهد.
یکشنبه، 13 آبان 1397 - 13:41

نسل چهارم بازاریابی همه چیز را تغییر داده است نسل چهارم بازاریابی همه چیز را تغییر داده است
بازاریابی نسل چهارم، به طور مشخص بازاریابی است که می تواند در فضای تجاری مدرن به کمک بیاید. در این بازاریابی ترکیبی از تعامل آنلاین و آفلاین بین کسب وکار و مشتریان مد نظر است.
سه شنبه، 18 آبان 1400 - 11:54

5 مرحله برای ایجاد یک برنامه بازاریابی برجسته 5 مرحله برای ایجاد یک برنامه بازاریابی برجسته
یک برنامه بازاریابی سالانه به شما کمک می کند تا بازاریابی خود را در مسیر درستی قرار دهید و اهداف تجاری شرکت‌تان را به واقعیت تبدیل کنید. به آن به عنوان یک برنامه سطح بالا نگاه کنید که جهت کمپین‌ها، اهداف و رشد و پیشرفت تیم شما را هدایت می‌کند.
دوشنبه، 17 آبان 1400 - 17:34

استراتژی های بازاریابی برای مشاغل B2C استراتژی های بازاریابی برای مشاغل B2C
یکی از ابزارهایی که کسب و کارها می توانند برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده کنند، تبلیغات پولی است که یکی از محبوب ترین انواع تبلیغات پولی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) است.
جمعه، 14 آبان 1400 - 16:29

5 ترند برتر بازاریابی B2C در سال 2022 5 ترند برتر بازاریابی B2C در سال 2022
در سال 2022، 51 درصد از بازاریابان B2C قصد دارند بودجه بازاریابی خود را افزایش دهند. سوال اینجاست که این بودجه به کجا می رود؟ آیا بازاریابان روی همان استراتژی‌ها دوباره سرمایه‌گذاری خواهند کرد یا روندهای جدید را امتحان خواهند کرد؟
شنبه، 15 آبان 1400 - 10:07

فرهنگ شرکتی از نگاه جودی فاکنر، یکی از 50 زن تاثیرگذار حوزه تکنولوژی در آمریکا فرهنگ شرکتی از نگاه جودی فاکنر، یکی از 50 زن تاثیرگذار حوزه تکنولوژی در آمریکا
هر دو ماه یک بار جلسات مدیران تیم برگزار می‌شود تا بر سر اینکه هر کسی چطور دارد تیمش را اداره می‌کند صحبت کنیم و اینکه از چه طریقی این کار دارد به بهترین نحو انجام می‌شود.
پنجشنبه، 13 آبان 1400 - 14:31

 چگونه برخی ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی به سرعت منتشر و دیده می‌شوند؟ چگونه برخی ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی به سرعت منتشر و دیده می‌شوند؟
موفقیت این نوع محتواها به دلیل این است که از استراتژی خوبی برخوردار هستند که به سرعت در بین مخاطبان گسترش ‌می‌یابند. در این گزارش قصد داریم به مفهوم، نحوه عملکرد، مزایا و معایب «بازاریابی ویروسی» بپردازیم.
دوشنبه، 10 آبان 1400 - 14:49

۵ تکنیک بازاریابی ویروسی ۵ تکنیک بازاریابی ویروسی
در طول پویش بازاریابی ویروسی همواره به خاطر داشته باشید از هدف خود که جذب مخاطبان و تمرکز جهان بر نام تجاری شماست کار ‌می‌کنند. هدف بازاریابی شما باید قابل اندازه‌گیری باشد. به این ترتیب، این داده‌ها به شما ‌می‌گویند که آیا در مسیر درستی هستید یا خیر.
دوشنبه، 10 آبان 1400 - 10:19

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی 3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی روز به روز در حال توسعه و رشد است. به همین خاطر همه دست اندرکاران این حوزه باید آمادگی لازم برای هماهنگی با دستاوردهای نوین بازاریابی را داشته باشند. همچنین توسعه فناوری های نوین نیز باید مد نظر قرار گیرد. دستگاه های تازه ای مانند دوربین های VR نقش انکارناپذیری در توسعه فرآیند بازاریابی ایفا می کنند. بدون توجه به آنها امکان پیگیری روند موفق برندمان در بازاریابی محتوایی وجود نخواهد داشت.
یکشنبه، 11 آذر 1397 - 13:26

تبلیغات با محتوای تشویق به خروج ارز از کشور ممنوع شد تبلیغات با محتوای تشویق به خروج ارز از کشور ممنوع شد
ساترا با ارسال تذکر کتبی به رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر متخلف، ممنوعیت نمایش تبلیغاتی که مشوق خروج سرمایه انسانی، فکری و مالی از کشور باشد را ابلاغ کرد.
سه شنبه، 4 آبان 1400 - 13:53

پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
پس از آنکه به شیوه های عملکرد تحت تاثیر الگوی سنتی پرداختیم، باید به سراغ راهکار جایگزینی برای رفع کاستی های آن برویم. در هر صورت پس از انتقاد از الگوی سنتی بدون راهکار مناسب امکان ادامه فعالیت نخواهد بود.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 14:12

همگامی با انتظارات مشتری همگامی با انتظارات مشتری
با پذیرش استراتژی های دیجیتال که با نیازهای فعلی مشتریان مطابقت دارند –امکان یافتن شما، کسب اطلاعاتی که نیاز دارند و پشتیبانی فروش– ما اطمینان داریم شما شاهد رشد در کسب و کارتان خواهید بود و برای نسل بعدی نوآوری های دیجیتالی در موقعیت بهتری قرار خواهید گرفت.
چهارشنبه، 14 آذر 1397 - 12:41

آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
اصطلاح روابط عمومى، ترجمه واژه انگلیسى public Relations براى نخستین بار در آمریکا در اتحادیه راه آهن به کار برده شد و در ایران نخستین بار در شرکت نفت به کار رفته و دفترى در آن شرکت ایجاد شد.
یکشنبه، 28 مهر 1392 - 08:11

 ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱» ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»
هرچه «قدرت نرم» یک کشور بیشتر باشد، توانایی آن برای جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی بالاتر می‌رود. این شاخص، با ارزیابی و امتیازدهی به کشورها در این هفت حوزه محاسبه می‌شود: «تجارت و بازرگانی»، «ساختار حکومت»، «روابط بین‌المللی»، «فرهنگ و میراث فرهنگی»، «رسانه و ارتباطات»، «آموزش و علوم»، «مردم و ارزش‌ها».
پنجشنبه، 29 مهر 1400 - 22:31

9 نکته برای توسعه استراتژی فروش و بازاریابی 9 نکته برای توسعه استراتژی فروش و بازاریابی
برخی مدیران کسب و کارها معتقدند که دانستن اینکه از کجا باید برنامه فروش و بازاریابی را شروع کرد، واقعاً دشوار است. این موضوع شاید به دلیل وجود فن آوری‌های جدید، معیارهای عملکردی زیاد و البته عدم اعتماد به نفس باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از مدیران هستید، می‌توانید با پیروی از این 9 مرحله یک برنامه برای افزایش فروش و بازاریابی تدوین کرده و برای موفقیت کسب و کارتان برنامه‌ریزی کنید.
دوشنبه، 26 مهر 1400 - 11:42

حواشی استفاده از شفیعی کدکنی در یک تبلیغ عجیب حواشی استفاده از شفیعی کدکنی در یک تبلیغ عجیب
می‌دانیم که شما قصدتان این نبوده است. اگر قصدتان کار فرهنگی است ما می‌توانیم چندین اولویت فرهنگی در روستاها و مدرسه‌ها به شما معرفی کنیم که تأثیر مثبت آن‌ها صدها برابر این تبلیغات است. تازه اگر حوزه کاری و برندی شما ارتباطی با این امور داشته باشد. اگر قصدتان مباحث انگیزشی است این روش شما نه تنها مثبت نبوده است بلکه بسیاری از دانشجویان و علاقه‌مندان را ناراحت کرده و درخواست داشتند واکنشی نشان دهیم که صمیمانه و از سر دغدغه چند سطری برای شما بنویسیم.
جمعه، 23 مهر 1400 - 11:49

3 درس بازاریابی از سریال «بازی مرکب» 3 درس بازاریابی از سریال «بازی مرکب»
مشاغل نوآور همیشه باید ریسک های محاسبه را در استراتژی های بازاریابی در نظر بگیرند. سریال «بازی مرکب» مرزهای یک سریال تلویزیونی را بازتعریف کرد و انقلابی در تعامل ما با محتوا ایجاد کرده است. محتوایی که براساس هنجارهای مرسوم تولید کنید می تواند توجه ها را جلب کند اما یک مفهوم جذاب و تازه است که مثل ویروس همه جا پخش می شود و در معرفی آن، هزینه بازاریابی شما به شدت کاهش پیدا می کند.
پنجشنبه، 22 مهر 1400 - 11:26

هفت ترفند بازاریابی که تولیدکنندگان موبایل دیگر نباید از آن‌ها استفاده کنند هفت ترفند بازاریابی که تولیدکنندگان موبایل دیگر نباید از آن‌ها استفاده کنند
یکی از روش‌های بازاریابی و فروش، معاوضه دستگاه قدیمی با محصول جدید است که به موجب آن کاربران می‌توانند با تحویل گوشی هوشمند قدیمی خود به تولیدکننده و با پرداخت مبلغی اضافی، دستگاه جدید را از همان برند خریداری کنند.
سه شنبه، 20 مهر 1400 - 09:34

 ۱۰ روش برای تبلیغ محصولات تکراری و خسته‌کننده کسب‌و‌کار ۱۰ روش برای تبلیغ محصولات تکراری و خسته‌کننده کسب‌و‌کار
قبل از هرچیز بهتر است بدانید که این محصول یا خدمات شما نیست که گاهی «غیر‌جذاب» قلمداد می‌شود بلکه مدل برندینگ و بازاریابی کسب‌و‌کار شماست که محصول را غیرجذاب جلوه می‌دهد.
سه شنبه، 20 مهر 1400 - 08:26

تبلیغات میان‌برنامه‌ای پلتفرم‌های ویدئویی آنلاین ممنوع می‌شود تبلیغات میان‌برنامه‌ای پلتفرم‌های ویدئویی آنلاین ممنوع می‌شود
ارتباط قلمرو این دستورالعمل با «حوزه صوت و تصویر فراگیر» نیز هم از حیث «موضوع تبلیغ» و هم «بستر تبلیغ» است. در شرایطی ساترا اقدام به تدوین قوانین مربوط به تبلیغات در حوزه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر کرده است که وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی متولی اصلی تدوین مقررات در حوزه تبلیغات است و موضوع قانون‌گذاری در حوزه تبلیغات آنلاین و فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.
سه شنبه، 20 مهر 1400 - 00:13

آغاز محاکمه مهمترین عنصر تبلیغاتی «داعش» در آمریکا آغاز محاکمه مهمترین عنصر تبلیغاتی «داعش» در آمریکا
محمد خلیفه، 38 ساله و شهروند اتیوپی‌تبار کانادایی که از سال 2013 به گروه «داعش» پیوست، به اتهام تبلیغ و سربازگیری برای این گروه تروریستی در آمریکا محاکمه می‌‌شود.
یکشنبه، 11 مهر 1400 - 21:03

استاندار همدان: در عصر ارتباطات، نمی‌توان از ظرفیت و جایگاه مهم رسانه ها در مناسبات و جریان‌های مختلف غفلت کرد استاندار همدان: در عصر ارتباطات، نمی‌توان از ظرفیت و جایگاه مهم رسانه ها در مناسبات و جریان‌های مختلف غفلت کرد
“سیدسعید شاهرخی” روز چهارشنبه در بازدید از مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان با قدردانی از فعالیت این مجموعه فرهنگی اظهار داشت: در عصر ارتباطات، نمی‌توان از ظرفیت و جایگاه مهم رسانه‌ها در مناسبات و جریان‌های مختلف غفلت کرد.
پنجشنبه، 8 مهر 1400 - 12:57

نقش هدایای تبلیغاتی در برندینگ نقش هدایای تبلیغاتی در برندینگ
در این مقاله به 3 هدیه تبلیغاتی پرکاربرد و برخی هدایای خاص خواهیم پرداخت تا هم بیشتر با آنها آشنا شوید و هم تاثیر عجیب و باورنکردنی آنها را در برندسازی دریابید.
چهارشنبه، 19 دی 1397 - 22:59

نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر
با استفاده از چند تاکتیک کلیدی برای هدف گذاری یا استفاده مجدد از مطالبی که قبلاً منتشر کرده اید، شما را قادر خواهد ساخت بودجه بازاریابی و روابط عمومی خود را نیز مدیریت کنید.
سه شنبه، 3 دی 1398 - 13:45

11 نکته برای عکاسی بهتر در روابط عمومی 11 نکته برای عکاسی بهتر در روابط عمومی
مردم ترجیح می دهند که اطلاعات شان را در قالب تصویر دریافت کنند. ما باور داریم که دریافت های بصری اطلاعات بیشتری را نسبت به دریافت های سمعی منتقل می کند.
دوشنبه، 8 مهر 1398 - 16:45

 پنج قانون بازاریابی مستقیم پنج قانون بازاریابی مستقیم
قوانین بازاریابی مستقیم که باید از آن‌ها پیروی کنید، تنها معدودی از قوانین ساده و آشکارند و با پیروی از آن‌ها مزایای بلندمدتی را که خواهانش هستید، به‌ دست خواهید آورد و یک کسب‌وکار ماندگار را پایه‌گذاری می‌کنید.
سه شنبه، 7 دی 1400 - 23:22

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی


  10 نقش و کارکرد روابط عمومی


  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی


  تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی


  چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز


  اخبار را دریابید


  عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی


  رویکردهای متقاعدسازی


  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت


  اهمیت سواد رسانه‌ای در انتشارات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود