درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 آذر 1401 - 00:18   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت

  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت

  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط‌عمومی‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان دیدار کرد
  حکایت همچنان باقی است
  گزینه‌هایی برای خبرنگارانی که با توییتر خداحافظی می کنند 
  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت
  روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان
  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت
  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد
  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد
آمار و ارقام نشان می‌دهد در ۵ سال گذشته شاهد رشد ۳۰ درصدی در ظهور و پیدایش آژانس‌های روابط‌عمومی‌ دنیا بوده ایم. این ارقام نشان از اهمیت و نیاز روز افزون سازمان‌ها به مقوله‌ی روابط‌عمومی‌ و ارتباطات است.
سه شنبه، 8 آذر 1401 - 14:44

جایگاه اصول و ارزش های اخلاقی در رسانه های اجتماعی جایگاه اصول و ارزش های اخلاقی در رسانه های اجتماعی
با نگاهی اجمالی درمی یابیم که رسانه‌های ایران از لحاظ ارزشی، انسانی و عقیدتی نسبت به رسانه‌های سایر کشورها برتری دارند، ولی با این وجود جای این سؤال باقی است که از رسانه‌های ایران چه توقعی می‌توان داشت؟ سؤال اینجاست که چرا با این همه تلاش و تکاپو و خطابه، هنوز اخلاق جای خود را به معنای واقعی کلمه در رسانه‌های ما نیافته است و گاهی مصلحت‌های حرفه‌ای بر اخلاقی پیشی می‌گیرد!
جمعه، 19 اسفند 1401 - 23:46

کار تیمی در عرصه کسب و کار: آشنایی با رمز موفقیت برندهای بزرگ کار تیمی در عرصه کسب و کار: آشنایی با رمز موفقیت برندهای بزرگ
شما الان تمام اطلاعات مورد نیاز برای اجرای درست استراتژی کار تیمی در شرکت تان را دارید. یادتان باشد رمز موفقیت در کار تیمی پایداری است. پس اگر پیش خودتان فکر کرده اید یکبار برای همیشه کار تیمی را در شرکت تان توسعه می دهید، سخت دراشتباهید. در عوض شما باید خودتان را برای پیگیری مداوم کارها آماده کنید. اینطوری کم کم مسیر پرپیچ و خم کار تیمی برای تان هموار خواهد شد.
دوشنبه، 29 اسفند 1401 - 12:51

کسب‌و‌کار انسان‌محور/ دخالت مدرن در امور کارکنان کسب‌و‌کار انسان‌محور/ دخالت مدرن در امور کارکنان
شرکت‌‌هایی که به فروش و مدیریت طرح‌های سلامت می‌‌پردازند، تمام ابزارها و انگیزه‌های لازم برای دستکاری ارقام را دارند. آنها مجموعه بی‌‌پایانی از فرم‌‌های آنلاین دارند که بر شالوده فرمول‌‌ها و فرضیات آزمون‌‌نشده قرار گرفته‌‌اند. نیویورک تایمز در تحلیلی عنوان کرد: «تلاش روزافزون شرکت‌‌ها برای کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان، خود آنها را به سمت نفوذ به اطلاعات پزشکی محرمانه کارکنان برده است.»
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 - 18:52

مسئولیت اجتماعی و پایداری مسئولیت اجتماعی و پایداری
مسئولیت اجتماعی راهنمایی برای دستیابی به پایداری است. اتخاذ اصول کلیدی مسئولیت اجتماعی، مانند پاسخگویی و شفافیت، می‌تواند به تضمین دوام و موفقیت بلندمدت هر سازمان یا سیستم کمک کند.
دوشنبه، 29 اسفند 1401 - 23:44

حرکت موتور نوآوری با سوخت مدیران میانی حرکت موتور نوآوری با سوخت مدیران میانی
در محیط متلاطم و رقابتی کسب‌‌وکار امروز، بیشتر شرکت‌‌ها به اهمیت و ضرورت نوآوری پی برده‌‌اند. ما در جهانی با روندهای غیرقابل پیش‌‌بینی زندگی می‌کنیم؛ از پاندمی‌‌های جهانی تا تغییر اقلیم، به‌طور دائم مشکلات جدیدی پیش‌‌روی شرکت‌‌ها قرار می‌دهند.
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 - 10:41

اهمیت نوآوری در خدمات مشتری محور اهمیت نوآوری در خدمات مشتری محور
توجه به ارزش مشتری یا ارزش طول عمر مشتری و ارائه خدمات متمایز با نوآوری درخدمات به نحوی که برای آنها یک تجربه خوشایند خلق نماید درجلب رضایت مشتریان و توسعه فروش موثر است. همچنین توجه به توسعه خدمات نوآورانه به‌ عنوان یکی از راهکارهای افزایش مزیت رقابتی در محیط کسب ‌و کار و توسعه سهم بازار بسیار حیاتی است.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 19:53

برندینگ و روابط‌عمومی برندینگ و روابط‌عمومی
ما از طریق منابع قابل اعتماد با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم. ما از روش های بدون پرداخت یا به دست آمده استفاده می کنیم. ما اذعان داریم که بین روابط‌عمومی و تبلیغات تفاوت وجود دارد. تبلیغات رسانه های پولی است، روابط‌عمومی رسانه های کسب شده است و ما فقط امور روابط‌عمومی را انجام می دهیم.
دوشنبه، 9 آبان 1401 - 14:15

چگونه یک گفت‌وگوی سازنده داشته باشیم؟
اغلب این کلمات هستند که باعث می‌شوند ما وارد مشکلات و دردسرهای زیادی شویم. او می‌گوید: «علتش هم این است که متاسفانه در نهایت می‌خواهیم موضوع را در این قالب بیاوریم که حق با چه کسی هست و با چه کسی نیست. به جای آنکه سعی کنیم بفهمیم موضوع اختلاف چیست و چه اتفاقاتی در حال وقوع است، سعی می‌کنیم فقط از خودمان دفاع کنیم.
یکشنبه، 29 فروردین 1395 - 10:57

گفت‌وگوهایی که جهان را تغییر می‏دهند گفت‌وگوهایی که جهان را تغییر می‏دهند
ایجاد «زمینه مشترک» تنها قدم اول است. شما قطعا نیاز به حفظ آن و ادامه گسترش زمینه گفت‌وگو دارید. وقتی مکالمات آشکار می ‏شوند، مجموعه ‏ای از مراحل قابل ‏پیش ‏بینی را طی خواهند کرد. در اولین مرحله، حتی وقتی شما در مورد مسائل دشوار صحبت می ‏کنید، این «زمینه مشترک» هنوز نسبتا ضعیف است. افراد مودبانه و سطحی با یکدیگر گفت‌وگو می‏ کنند. در واقع آنها با یکدیگر مواجه نمی ‏شوند. این مرحله را «مرحله ادب» می ‏نامیم. زمانی که شرکت‏ کنندگان از این ادب و احترام خسته شدند، مرحله دوم ایجاد می‌شود: فروپاشی.
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 - 11:48

چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟ چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟
ما شرایطی را ایجاد می‌کنیم که در آن افراد احساس کنند نظرشان شنیده می‌شود و مورد اعتنا قرار می‌گیرند و کیفیت ارتباطات و حل مسئله‌ى آنها را افزایش می‌دهیم. وقتی با گفتگویی سخت مواجه‌اید، در واقع به میانجی نیاز ندارید ــ به شرایطی احتیاج دارید که ما میانجی‌ها در ایجاد و حفظ آن مهارت داریم.
سه شنبه، 5 بهمن 1400 - 18:33

 بشنوید که افراد دقیقا چه می‌گویند؟! بشنوید که افراد دقیقا چه می‌گویند؟!
شنیدن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که می‌توان به دست آورد. نحوه شنیدن شما، تاثیر عمده ای بر اثربخشی کار و کیفیت رابطه‌تان با دیگران دارد. ما برای دستیابی به اطلاعات، فهمیدن، لذت بردن و آموختن گوش می‌کنیم.
شنبه، 28 اردیبهشت 1392 - 10:46

مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی
کارشناسان روابط عمومی بازیگران سیاسی هستند که باید در انتخاب این بازیگران دقت کرد. زیرا یکی از نقش های استراتژیک روابط عمومی، تاثیرگذاری بر تصمیمات سازمان پیش از اتخاذ آن است.
پنجشنبه، 28 تیر 1397 - 08:02

شنونده صبور حرف های دیگران باشید شنونده صبور حرف های دیگران باشید
خوب شنیدن، یک مهارت و یک استعداد خاص است که باید آن را بیاموزید وتمرین کنید. یک شبه درست نمی شود،خودبخود هم اتفاق نمی افتد،نیاز به تمرین دارد. امروزه شنونده دلسوز و صبور کیمیاست. با صبر و حوصله به حرف های دیگران گوش دهید و در تجربیاتشان سهیم شوید.
یکشنبه، 16 دی 1397 - 08:00

روابط‌عمومی در سیستم‌های باز روابط‌عمومی در سیستم‌های باز
عملیات اصلاحی عمل‌مدار ممکن است اصلی‌ترین و مفیدترین جنبه الگوی روابط‌عمومی در سیستم‌های باز باشند. گام‌های برداشته شده به جلو هم میزان تلاش لازم و هم «ترومای» همسو با بحران‌های جهت‌دار روابط‌عمومی را تقلیل می‌دهد.
چهارشنبه، 27 مهر 1401 - 09:30

 ابعاد شوخ‏‌طبعی در محیط کار ابعاد شوخ‏‌طبعی در محیط کار
همه ما می‌‌دانیم که شوخ‌‌طبعی گاهی به شکل یک مکانیزم دفاعی در مقابل مشکلات، مصیبت‌‌ها، شرایط ناگزیر یا حتی معلولیت و مرگ ظهور می‌کند. این روحیه به ما کمک می‌کند که جنبه‌های منفی واقعیت را کنار گذاشته و امیدواری را ترویج کنیم. البته در هر فرهنگ و کشوری روش و نمونه‌های خاصی از طنز و شوخی رایج‌‌تر است. به عنوان مثال، در بریتانیا شوخی روش مقابله با مشکلات است و به همین دلیل رویکردی در سلامت روان شناخته می‌شود.
یکشنبه، 17 مهر 1401 - 14:11

جایگاه نوآوری در مدیریت آینده جایگاه نوآوری در مدیریت آینده
نوآوری نتیجه تحقق و عینیت یافتن یک ایده خلاق است؛ یعنی اگر خلاقیت بیشتر جنبه روانشناختی دارد، ماهیت نوآوری، بیشتر عملیاتی و مدیریتی است. بحث خلاقیت یک بعد قضیه و مقوله نوآوری بعد دیگر قضیه است.
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 - 22:10

روابط‌عمومی در سال 2023: تأثیر همه‌گیری بر مصرف‌کنندگان روابط‌عمومی در سال 2023: تأثیر همه‌گیری بر مصرف‌کنندگان
به دلیل گروه‌های مصرف‌کننده جدیدی که در آینده نزدیک پدیدار خواهند شد، متخصصان روابط‌عمومی باید بر اساس تقسیم‌بندی WGSN’s Future Consumer 2023 عمل کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا انتظارها و نیازهای گروه‌های مصرف‌کننده مختلف، عاطفی و غیره، را درک کنند. در نتیجه، کمپین‌های بازاریابی و روابط‌عمومی آنها برای نتایج بهینه به درستی برنامه‌ریزی خواهد شد.
چهارشنبه، 6 مهر 1401 - 11:49

 ابزار مدیران در عبور از بحران ابزار مدیران در عبور از بحران
نحوه مدیریت بحران است که تاثیراتش بر سازمان را تعیین می‌کند. البته تاثیرات شخصی بحران بر افراد و رهبران سازمان نیز جای خود را دارند. پاندمی کرونا که بحرانی در مقیاس جهانی بود، یکسری بحران‌های کوچک‌تر در سازمان‌ها در اقصی نقاط دنیا ایجاد کرد. بعضی‌‌‌ها دستپاچه شدند و به تقلا افتادند. بعضی دیگر اما آن را با موفقیت پشت سر گذاشتند و «برگشت-پذیرتر»از قبل از توفان بیرون آمدند.
سه شنبه، 5 مهر 1401 - 08:00

جای خالی پژوهش در تصمیم‌گیری جای خالی پژوهش در تصمیم‌گیری
بدون تردید آنچه امیدواری سازمان‌های اجرایی را برای گرایش به تحقیق فزونی می‌بخشد گذر از دوره بحران شک‌گرایی در تصمیم‌گیری است و فعل و انفعالاتی که می‌تواند به این روحیه خاتمه بخشد، نتایج مستند و مستدل پژوهش‌های پرمایه است. شمار پژوهش‌های انجام گرفته در حوزه‌های فنی و صنعتی نشان می‌دهد که خوشبختانه متخصصان و محققان علوم پایه کشور در راستای این مسیر اطمینان‌بخش گام برداشته و دستاوردهای درخشانی به چنگ آورده‌اند.
دوشنبه، 4 مهر 1401 - 09:49

پنج مرحله‌‌ یک سفر مناسب برای محصول و مشتریان پنج مرحله‌‌ یک سفر مناسب برای محصول و مشتریان
وقتی شرکت‌‌ها مشتریانی در انواع سفرها دارند، احتمال اینکه دوباره آنها را جذب کنند بیشتر است. وقتی برخی سفرها جذابیت خود را از دست می‌دهند، الگوهای دیگر می‌توانند وارد عمل شوند. اثر خالص این اتفاق، این است که مشتری همواره با محصولات شرکت درگیر است.
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 15:40

راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
یک مقاله ‌ژرف وقتی قوی خواهد بود که دیدی ۳۶۰ درجه از یک موضوع ارائه کند، و حیاتی است که محتوایی که عرضه می‌شود، هم ارزشمند باشد و هم مخاطبان آنلاین و مطبوعات را جلب کند.
شنبه، 2 مهر 1401 - 10:29

آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟ آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
وقتی به خودِ جریان جنگ می‌پردازیم، همیشه تصاویر گویاتر از اطلاعات هستند، فارغ از اینکه اطلاعات با چه سرعت و حجم زیادی انتقال یابد. نتیجه‌ی یک جنگ ممکن است به دلایل مختلف مانند توانمندی فرماندهان یا سپاهیان، منابع مادی، امکانات نقل و انتقال، آب و هوا یا حتی تصادفات، تغییر کند. همان‌طور که نسل‌های متوالی از مروجان پروپاگاند‌ا به‌خوبی دریافته‌اند، واقعیت‌های عملی در میدان جنگ ممکن است در نهایت حتی سنجیده‌ترین روایت‌های ساخته‌‌شده را از هم بگسلد.
جمعه، 1 مهر 1401 - 15:04

زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است
در جنبش مشروطه‌خواهی، دانش‌آموزان دارالفنون از پیشگامان آزادی بودند و در کنار مشروطه‌خواهان قرار گرفتند. دانش‌آموخته‌های دارالفنون، چهره‌های سرشناسی چون میرزا جهانگیرخان صوراسرافیل، احمد آرام، فریدون آدمیت، مهدی بازرگان، محمدحسین شهریار، تقی ارانی، عباس اقبال آشتیانی، نصرالله فلسفی، علی اکبر داور، مجتبی مینوی، محمدعلی فروغی، محمد معین، محمد نوری و ذبیح‌الله صفا بودند که در دگرگون کردن چهره‌ بازمانده از تمدن ایران، گسترش دانش در ایران و همچنین در انقلاب مشروطه، نقش چشمگیری داشتند.
جمعه، 1 مهر 1401 - 13:56

چطور با زبان بدن سخن بگوییم؟ چطور با زبان بدن سخن بگوییم؟
زبان بدن ما بازتاب احساس ماست. اگر اعتماد به نفس پایینی داشته باشیم، شانه‌های ما می‌لرزد، از نگاه کردن به چشم‌های مخاطب خود طفره می‌رویم و بدنمان پیام می‌دهد که نمی‌خواهیم با دیگران رابطه برقرار کنیم. این پیام‌ها احساس ما را نسبت به طرف مقابل به وضوح نشان می‌دهد. اگر این پیام‌ها را طوری تغییر دهیم که اطمینان بیشتری را نشان دهند، اعتماد به نفس ما بیشتر می‌شود. بار دیگر که در برابر کسی احساس ضعف کردید، راست بنشینید، شانه‌های خود را عقب بکشید و به چشم‌های طرف مقابل نگاه کنید.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 23:43

مهارت‌های مدیریت موثر مهارت‌های مدیریت موثر
مهارت‌های مدیریتی، مجموعه‌ای از رفتارهایی است که منجر به عملکرد موثر در شغل می‌شود. مهارت‌های مدیریتی، اکتسابی و قابل یادگیری هستند. در استرالیا، کمیته‌ای با نام «کمیته پژوهش» در زمینه مدیر ایده‌آل بررسی‌هایی انجام داده و مهارت‌های ضروری مدیران برای انجام وظایف محوله را به این ترتیب اعلام کرده است: قدرت آینده‌نگری و رهبری، تفکر استراتژیک، انعطاف‌پذیری، مهارت‌های نیروی انسانی، مهارت‌های ارتباطی، خودمدیریتی، تیم‌سازی و کار گروهی و مهارت‌های حرفه‌ای.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 23:48

دلالت های راهبردی ارتباطات میان فرهنگی برای همگرایی اسلامی با تأکید بر راهپیمایی اربعین (مقاله پژوهشی حوزه) دلالت های راهبردی ارتباطات میان فرهنگی برای همگرایی اسلامی با تأکید بر راهپیمایی اربعین (مقاله پژوهشی حوزه)
با استفاده از نظریه تطابق میان فرهنگی سازوکارهایی مانند گفتگوی همدلانه، پذیرایی از میهمانان سایر کشورها، ارتباطات غیرکلامی و نظایر آن بر تقویت ارتباطات میان فرهنگی ملت های حاضر در اربعین در قالب های همگرایی، فرهنگ پذیری، تنظیم و اتحاد می افزاید و بر کیفیت ارتباطات آنها مطلوبیت می بخشد و لذا حضور سالانه میلیون ها زائر با تمایزات هویتی در امر مشترک آیینی و مذهبی، بیانگر بسط تمدنی از طریق مناسبات انسانی و ارتباطات میان فرهنگی در راهپیمایی اربعین حسینی (علیه السلام) خواهد بود.
جمعه، 25 شهریور 1401 - 08:02

هماهنگی استراتژی روابط‌عمومی یا استراتژی سایر عناصر سازمانی هماهنگی استراتژی روابط‌عمومی یا استراتژی سایر عناصر سازمانی
برای برقراری هماهنگی بین استراتژی‌های روابط‌عمومی با استراتژی سایر عناصر سازمانی می توان از سه الگوی بخردانه، فزاینده و همه جانبه استفاده کرد. با استفاده از الگوی همه جانبه، هماهنگی بین عناصر مختلف سازمان افزایش یافته و بدین ترتیب عملکرد افزایش می یابد.
شنبه، 19 شهریور 1401 - 09:11

از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
اهداف یک کمپین روابط عمومی ممکن است بسته به نیاز یک برند متفاوت باشد اما همواره بر ارتباط و اتصال مخاطبان با برند تمرکز دارد. این هدف می‌تواند با کمپین‌های اطلاع رسانی، آموزش، ارائه‌ دیدگاه جدید، تغییر دیدگاه و یا حتی سرگرم کردن مخاطب میسر شود.
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 01:44

8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی 8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی
اولین چیزی که هنگام شروع کار در روابط‌عمومی به من گفته شد این بود: "این روابط عمومی است، نه تبلیغات فروش، نه تبلیغات، نه بازاریابی مستقیم ... همه آنها ممکن است در رده یک برنامه بازاریابی یکپارچه قرار بگیرند اما شغل شما روابط عمومی است. یادت باشد."
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 - 15:59

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی‌؛ بیم ها و امیدها


  سومین هم‌اندیشی روابط عمومی‌های سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر


  وضعیت رسانه‌ها در ولایات مرکزی افغانستان از پس از قدرت‌گیری دوباره طالبان


  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


  روابط عمومی‌های برتر استان ایلام معرفی شدند


  تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم


  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید


  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت


  حکایت همچنان باقی است


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد