درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 13:22   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند

  روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب سه

تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو

  تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی
  اخبار را دریابید
  رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  انتشار کتاب "مدیریت وب سازمانی"
  10 نقش و کارکرد روابط عمومی
  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
  نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
  تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

اخبار را دریابید اخبار را دریابید
با متقاعد کردن مجاری ارتباطی مختلف می‌توان بر صدر اخبار یا در واقع بستر اتفاقات روز قرار گرفت و به شکل غیرمستقیم درباره‌ی سازمان صحبت کرد. پس روابط عمومی همواره باید از جریانات پربازدید و اخبار روز آگاه باشد و تلاش کند راهی برای ارتباط میان این اخبار و سازمان ایجاد کند.
یکشنبه، 28 مرداد 1397 - 09:47

10 نقش و کارکرد روابط عمومی 10 نقش و کارکرد روابط عمومی
اگر بخواهیم در جامعه امروز کاربردی‌تر به نقش‌ها و کارکردهای روابط عمومی‌ها توجه کنیم، به 10 نقش می‌توان اشاره کرد که این ده نقش را می‌توان برآمده از همین مبانی نظری و ویژگی‌های جامعه در وضعیت فعلی دانست.
شنبه، 10 شهریور 1397 - 10:38

ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که به شما در مذاکراتی که قرار نیست در بلند مدت ادامه داشته باشند، کمک می‌کنند. این ابزار عبارتند از:
سه شنبه، 30 مرداد 1397 - 08:30

رویکردهای متقاعدسازی رویکردهای متقاعدسازی
با درک عواطف طرف مقابل، به طور موثر از احساسات‌تان در طول مذاکره برای افزایش اثرگذاری خود استفاده کنید. به این منظور شما نیازمند شناخت و بینش بالا و مهارت‌های بالای اثرگذاری هستید.
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 - 08:38

7 الگوی روابط‌عمومی‌ که باید در سال 2022 از آن‌ها تبعیت کنید 7 الگوی روابط‌عمومی‌ که باید در سال 2022 از آن‌ها تبعیت کنید
وقتی بحث تولید محتوا و جامعه‌سازی در میان باشد، تاکید بر جلوه‌های انسانی، تولید ویدئوهای صادقانه و اتکا به ارزش‌‌های محوری ضرورت خواهد داشت. به نظرتان در سال 2022 چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ این‌ 7 مورد از مهم‌ترین مسائلی هستند که نظر ما را جلب کرده‌اند:
جمعه، 27 اسفند 1400 - 12:58

پاره‌ای قواعد برای توسعه راه حل‌های ممکن پاره‌ای قواعد برای توسعه راه حل‌های ممکن
اگر به خوبی ایده‌های دیگران توجه نکنید، قادر نخواهید بود، بخوبی آن ایده‌ها را ارزیابی کنید. همچنین ممکن است ایده‌های خود را که شاید دیگران الهام بخش آن باشند نیز از دست بدهید.
یکشنبه، 22 مهر 1397 - 08:15

اصول اخلاقی و حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی اصول اخلاقی و حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی
مسایل قانونی و اخلاقی در ارتباط تنگاتنگ با حرفه روابط عمومی قرار دارند؛ اما با این حال کاملاً به یکدیگر شباهت ندارند. حتی در صورت عدم اثبات نقض قانون، کارمند روابط عمومی ممکن است به خاطر رفتار غیراخلاقی طبق آیین نامه های اخلاقی‌ مجازات شود.
جمعه، 5 آذر 1400 - 23:06

اخلاق در روابط‌عمومی دولتی و خصوصی اخلاق در روابط‌عمومی دولتی و خصوصی
تاکید بر اینکه اطلاعاتی که می خواهد از درون سازمان به بیرون تسری کند، اطلاعات دقیق و درستی باشد. اطلاعاتی که می خواهد از مسئولان یک نهاد به کارکنان آن منتقل بشود و اطلاعاتی که از بیرون سازمان به درون سازمان منتقل بشود، باید اطلاعات درستی باشد.
جمعه، 5 آذر 1400 - 17:16

صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2 صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2
یکی از اقدامات جدی در حوزه روابط عمومی، تغییر نگرش ها نسبت به این حوزه است و این کار تنها با بازگشت روابط عمومی به جایگاه اصلی خود میسر می شود. آشنا نبودن مدیران با اهمیت و ضرورت وجود مجموعه ای تحت عنوان روابط عمومی و به دنبال آن ضعف در اطلاع رسانی موجب شده که جایگاه روابط عمومی در سازمان ملموس نباشد.
دوشنبه، 19 شهریور 1397 - 08:00

صفر تا صد روابط عمومی در ایران صفر تا صد روابط عمومی در ایران
روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد و در روند پیدایش و رشد سازمان های نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمان با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه های تأثیرگذار و تأثیرپذیر از سازمان، افکار عمومی، رسانه ها و سازمان های دیگر ایجاد شده است.
یکشنبه، 18 شهریور 1397 - 09:06

4 الگوی تاثیرگذار بر حرفه‌ روابط‌عمومی‌ در سال 2021 4 الگوی تاثیرگذار بر حرفه‌ روابط‌عمومی‌ در سال 2021
هرچند شاید تغییرات پاندمی در حوزه‎ روابط‌عمومی‌ به‌اندازه‌ تاثیر آن بر بازاریابی و ارتباطات نباشد، اما 2021 و پاندمی کرونا، دیدگاه کارشناسان روابط‌عمومی‌ نسبت به ارتباطات رسانه‌‎ای، تولید محتوا و مدیریت برند را متحول کرده است. در آستانه‎ آغاز سال 2022، این چهار الگوی تاثیرگذار بر حرفه‎ روابط‌عمومی‌ را در نظر بگیرید:
جمعه، 27 اسفند 1400 - 12:57

نوآوری نوآوری
نوآوری به معنای شکستن گرایش به فکر کردن مقوله ای است. بسیاری از کسب‌وکارها قصد دارند تا کارایی فعالیت‌های خود را به‌وسیله افزایش دهند. آن‌ها وظایفی را به افراد می‌سپارند، افراد نیز این وظایف را به دپارتمان‌ها می‌سپارند و این روند همین‌طور ادامه پیدا می‌کند.
شنبه، 3 آبان 1399 - 23:15

اصطلاحات کلیدی به کار رفته در صنعت روابط‌عمومی اصطلاحات کلیدی به کار رفته در صنعت روابط‌عمومی
آیا به روابط‌عمومی اندیشیده اید؟ برای انجام این کار یا انجام ندادن آن شما را سرزنش نمی کنم ولی بهتر است به آن فکر کنید. صنعت روابط‌عمومی به مانند گذشته نیست و به سرعت در حال تکامل است که به همین دلیل شما می بایست به تلاش های خود در زمینه روابط‌عمومی توجه کنید.
شنبه، 29 آبان 1400 - 13:19

موانع و عوامل آسیب‌رسان به خلاقیت موانع و عوامل آسیب‌رسان به خلاقیت
خلاقیت عموما برای نظام‌های آموزش ناخوشایند است؛ بنابراین مانند دوران تحصیل، مایلیم که جواب صحیح را بدست آوریم و به فرایندی که از طریق آن به جواب صحیح دست می‌یابیم توجهی نمی‌کنیم.
یکشنبه، 29 مهر 1397 - 10:32

فرایند خلاقیت فرایند خلاقیت
نکته مهم در خلاقیت، توجه به فرایند شکل گیری راه حل های خلاق مسائل و گام هایی که در این فرایند برداشته می شود، است. والاس برای خلاقیت چهار مرحله قایل شده است که عبارتند از:
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 10:07

رشد روابط‌عمومی‌‌ها با اندیشه مدیران ارشد رشد روابط‌عمومی‌‌ها با اندیشه مدیران ارشد
در یک روابط‌عمومی‌ حرفه‌ای، کارشناسان زبردست با اقدامات هوشمدانه خود، علاوه بر به رخ کشیدن قدرت تأثیرگذاری و کارآمدی تکنیک‌هایی که به کار می‌گیرند، اعتماد مدیر ارشد، کارکنان و مخاطبان را جلب می‌کنند. کارکنان حرفه ای روابط‌عمومی‌ شاخصه‌هایی دارند که به مهمترین آنها اشاره می کنیم:
دوشنبه، 24 آبان 1400 - 23:35

9 روند روابط عمومی در سال 2021 9 روند روابط عمومی در سال 2021
مشاهدات مرکز تحقیقاتی استاتیستا به روایت خانم گوتمن، سرپرست تحقیقاتی حوزه تبلیغات و بازاریابی این مرکز خبر از میزان رشد سریع داده‌های کاری مربوط به این صنعت (روابط عمومی) با توجه به اهمیت شاخص ارتقای جایگاه و تصویر مشتریان در دل صنایع می‌دهد.
دوشنبه، 24 آبان 1400 - 18:36

افزایش اعتبار شرکت با اثبات اجتماعی افزایش اعتبار شرکت با اثبات اجتماعی
این روزها، نشان دادن نظرات مثبت سایر مشتریان در مورد یک شرکت به خریداران بالقوه، به جذب افراد بیشتری به آن شرکت کمک می کند. به همین دلیل است که اثبات اجتماعی و اعتبار سنجی شخص ثالث به اطمینان بیشتر کسب‌وکارها و به طور کلی در تلاش های ارتباطی و تبلیغاتی آنها کمک می کند.
چهارشنبه، 21 آبان 1410 - 23:11

نقش روابط‌عمومی در شرکت‌های بین‌المللی قرن 21 نقش روابط‌عمومی در شرکت‌های بین‌المللی قرن 21
من دیگر اعتقاد ندارم که شرکت‌ها خود قادر به برقراری ارتباط باشند و شرکت‌های شما سعی می‌کنند تا به واسطه متمرکز شدن بر موضوعاتی مانند جهانی‌شدن با دیدگاهی استراتژیک‌تر به تثبیت جایگاه خود بپردازند. آن‌چه از شما می‌خواهم این است که به طرحی درباره سال‌های آتی که در نوشته‌ها، مشاوره‌ها و تدریسم انعکاس یافته نگاهی دقیق بیاندازید.
جمعه، 21 آبان 1400 - 20:52

مشخصات روابط عمومی چیست؟ مشخصات روابط عمومی چیست؟
متخصصان روابط عمومی تحت نام های مختلفی از جمله متخصصان ارتباطات و یا متخصصان رسانه شناخته می شوند. این عنوان هر چه که باشد، این افراد با مسئولیت های مختلفی روبرو هستند و به کارفرمایان گزارش می دهند.
شنبه، 13 مهر 1398 - 08:00

مدیریت یک برنامة روابط عمومی بین‌المللی مدیریت یک برنامة روابط عمومی بین‌المللی
در مدیریت یک برنامة روابط عمومی بین‌المللی، مفاهیم خاصی همواره معتبرند. این برنامه‌ها معمولاً افزون بر فعالیتهای محلی است که در یک بازار انجام می‌شود و اصول آن منحصر به آن بازار خاص است.
یکشنبه، 8 مهر 1397 - 08:07

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

نقش مهم روابط‌عمومی در واکنش موفقیت ‎آمیز به کووید-19 نقش مهم روابط‌عمومی در واکنش موفقیت ‎آمیز به کووید-19
غالباً برداشت جوامع متاثر از بیماری، تفاوت‎ هایی را با دیدگاه‎ های متخصصان و مسئولان دارد. روابط‌عمومی می‌تواند با اطلاع از دانسته‎ ها، احساسات و اقدامات مردم در قبال بیماری ‎های همه‎‌گیر و چیزهایی که باید بدانند و انجام دهند، این خلأها را پر کند و بیماری همه‌گیر را تحت کنترل دربیاورد. روابط‌عمومی می‌تواند اطلاعات پیچیده‎ علمی را به‌گونه‌ای ارائه دهد تا اقشار مختلف جامعه، مشکلی برای درک و اعتماد به آن‌ها نداشته باشند.
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 18:45

مقاله/ هوش مصنوعی زمینه‌ساز بازتعریف اصول روابط عمومی مقاله/ هوش مصنوعی زمینه‌ساز بازتعریف اصول روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی به طور مداوم در حال شکار راه هایی برای تصمیم گیری های سریع تر و آگاهانه تر که سبب دستیابی به نتایج و اهداف شوند، هستند. تغییراتی که هوش مصنوعی ارمغان می آورد با دادن عمیق ترین و جامع ترین نگاه به چگونگی حل مشکلات، به شاغلین در حوزه روابط عمومی قدرت تصمیم گیری می دهد.
چهارشنبه، 15 خرداد 1398 - 14:05

مقاله علمی/ بررسی تاثیر استفاده از ماسک در ایجاد اختلال در ارتباطات میان فردی مقاله علمی/ بررسی تاثیر استفاده از ماسک در ایجاد اختلال در ارتباطات میان فردی
ویروس بدون مرز کرونا و شیوع این بیماری عجیب، تجربه جدیدی را بر نحوه زندگی مردم جهان از خود به جا گذاشت، تجربه ای خاص که تاکنون هیج کجای تاریخ جهان با این شدت، کیفیت، سرعت و فراگیری توام با اختلال و پیامدهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اختلال در ارتباطات میان فردی و اجتماعی ثبت و ضبط نشده است.
چهارشنبه، 12 آبان 1400 - 10:47

مقاله/ روابط عمومی به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک مقاله/ روابط عمومی به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک
در یک سیستم جامع مدیریت، جریان کلی فعالیت‌ها به این شرح است: یک شرکت درگیر مدیریت استراتژیک می‌شود که بخشی از آن شامل توسعه استراتژی سطح سازمان است و این پرسش را مطرح می‌کند که «فلسفه وجودی ما چیست؟» پاسخ به این پرسش به سازمان در شکل‌دهی به یک خط‌مشی عمومی شرکتی کمک می‌کند. برخی شرکت‌ها این مقوله را استراتژی روابط عمومی می‌نامند.
یکشنبه، 12 بهمن 1393 - 01:11

یافتن روابط عمومی فرامرزی یافتن روابط عمومی فرامرزی
تجارت روابط عمومی و مشاوره های فرامرزی در سطح جهان رشد قابل ذکری داشته است. چند کشور معدود هستند که در ارائه مشاوره های فرامرزی روابط عمومی توانائی دارند. حتی شرکت های مشاوره ای چندملیتی هم در روش کار با هم تفاوت دارند.
دوشنبه، 16 مهر 1397 - 09:00

ارزش شهرت و اعتبار در روابط عمومی ارزش شهرت و اعتبار در روابط عمومی
حقیقت این است که خوشنامی، بزرگترین سرمایه دوران حرفه ای ماست. این شهرت باعث ایجاد اعتماد و الهام بخشی می شود. همچنین در کنار آماده سازی و تلاش بسیار، شهرت می تواند سبب موفقیت ما در زندگی حرفه ای و شخصی شود.
شنبه، 6 بهمن 1397 - 08:00

ارزش شهرت و اعتبار ارزش شهرت و اعتبار
برای کسب اعتبار، 20 سال زمان لازم است، اما برای از بین بردن آن، پنج دقیقه کفایت می کند.» حرف او صحیح است. اعتبار شکننده است و در صورت چشم پوشی از آن به سادگی از بین خواهد رفت.
چهارشنبه، 7 آذر 1397 - 14:52

مقاله پژوهشی/ دیدگاه های شرکتی در مورد نقش روابط عمومی جهانی در دیپلماسی عمومی مقاله پژوهشی/ دیدگاه های شرکتی در مورد نقش روابط عمومی جهانی در دیپلماسی عمومی
مطالعات انجام شده که برداشت مصرف کننده از کشورها و برندها و ارتباط بین این دو را مقایسه می کنند، می تواند به ما در راستای اطلاع رسانی شیوه های ارتباطی جهانی از طرف هر دوی کسب و کار و دولت کمک کند.
شنبه، 12 خرداد 1397 - 08:06

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی


  10 نقش و کارکرد روابط عمومی


  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی


  تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی


  چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز


  اخبار را دریابید


  عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی


  رویکردهای متقاعدسازی


  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت


  اهمیت سواد رسانه‌ای در انتشارات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود