درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
جهان روابط‌عمومی در حال تحول است. برای پیشرو ماندن، متخصصان روابط‌عمومی باید با روندهای نوظهور و انتظارات در حال تغییر مخاطبان سازگار شوند.
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 13:08

آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
تصاویر دقیق از آینده معمولاً ممکن نیست ولی می‌توانیم به برخی افکار و روندهای محتمل در زمینه روابط‌عمومی نگاهی بیندازیم.
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 13:05

۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
به یاد داشته باشید که روابط‌عمومی یک فرآیند مداوم است که نیاز به تلاش و تعهد مداوم دارد. با صبر و حوصله، خلاقیت و تمرکز بر روی مخاطبان خود، می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 16:01

بازگشت به مبانی بیان آزاد بازگشت به مبانی بیان آزاد
بیان آزاد یکی از پایه‌های اساسی یک جامعه دموکراتیک است. این حق به افراد اجازه می‌دهد تا افکار و عقاید خود را بدون ترس از سانسور یا مجازات بیان کنند. با این حال، بیان آزاد در سال‌های اخیر تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفته است. دولت‌ها، شرکت‌ها و افراد به دنبال محدود کردن آنچه مردم می‌توانند بگویند و به اشتراک بگذارند، هستند.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 14:08

استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
جوانان اخبار را به روش سنتی مصرف نمی‌کنند. آنها بیشتر از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌تاک و فیس‌بوک به دنبال اخبار هستند. 75 درصد از نسل Z، هزاره‌ها و X از رسانه‌های اجتماعی برای یافتن اخبار استفاده می‌کنند.
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:25

ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ارتباطات بسیار مهم است، اما تأکید صرف بر اهمیت آن کافی نیست. با سنجش ارتباطات می‌توانیم ارزش واقعی آن را نشان داده و پایه‌های محکمی برای تصمیم‌گیری‌ها، اولویت‌بندی منابع و برنامه‌ریزی‌های ارتباطی فراهم کنیم.
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 08:09

نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
چشم‌انداز روشنی از اهداف خود داشته باشید. چه چیزی می‌خواهید به دست آورید؟ اطلاعاتی را که در دسترس دارید جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنید. حتی اگر اطلاعات کامل نباشد، می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کند.
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 09:24

درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
نقل قول الیور وندل هلمز به درستی به خطرات "بدفهمی" در مقایسه با "نفهمی" اشاره می‌کند. در حوزه روابط‌عمومی، بدفهمی می‌تواند پیامدهای منفی و جبران‌ناپذیری داشته باشد.
جمعه، 4 خرداد 1403 - 07:35

درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی
همانطور که در نقل قول مارتین لوتر کینگ اشاره شده است، ترس از تغییر می‌تواند مانعی بزرگ برای پیشرفت باشد. این موضوع در حوزه روابط‌عمومی نیز صدق می‌کند.
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 - 07:32

چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
یکی از سخت‌ترین انواع رییس برای کارکردن، رییس ناامن است. این به این دلیل است که نگرانی‌های یک رییس ناامن می‌تواند آن‌ها و شما را از موفقیت باز دارد.
دوشنبه، 8 آبان 1402 - 08:24

استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی
پیروزی‌های شخصی موفقیت‌های کوچک و روزمره هستند که شما به دست می‌آورید. آنها می‌توانند شامل هر چیزی از انجام یک کار دشوار، یادگیری یک مهارت جدید یا صرف زمان با عزیزان باشد.
یکشنبه، 7 آبان 1402 - 08:31

هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
هفت گام اساسی برای توسعه برنامه‌های مرتبط به روابط‌عمومی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای اهمیت و ارزش در جایگاه خود هستند. این هفت گام شامل تثبیت نقش روابط‌عمومی در سازمان، تعیین اهداف، تعیین نیازها و علایق مخاطبان، مشخص‌کردن اهداف، تدوین استراتژی‌های مرتبط به اطلاع‌رسانی، تطبیق برنامه‌ها با جدول زمان‌بندی‌شده یا شرایط مردم و در نهایت تدوین برنامه به صورت مکتوب است. البته به جز موارد ذکرشده در این مقاله، گام‌های دیگری نیز وجود دارند که به دلیل اهمیت کمتر، بیان نشدند.
شنبه، 20 اسفند 1401 - 14:33

 8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی 8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
پیام‌رسانی مناسب می‌تواند بر رای‌دهندگان تأثیر بگذارد، الهام بخش کمک‌های مالی باشد، متقاضیان یا داوطلبان بالقوه را مورد توجه قرار دهد و به حفظ امنیت جامعه کمک کند.
پنجشنبه، 4 آبان 1413 - 22:05

فرسودگی روابط‌عمومی فرسودگی روابط‌عمومی
فرسودگی روابط‌عمومی یک وضعیت است که در آن یک متخصص روابط‌عمومی به دلیل فشار زیاد کار، عدم تعادل بین کار و زندگی و عدم رضایت از شغل خود، دچار خستگی، ناامیدی و بی انگیزگی می‌شود. این وضعیت می‌تواند منجر به مشکلات جسمی، روحی و عاطفی شود.
شنبه، 22 مهر 1402 - 08:24

چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟ چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی برای یادآوری این نکته است که روابط عمومی صرفاً یک بخش تشریفاتی نیست، بلکه رکن اساسی در ارتباطات و تعاملات سازمانی است. با رفع چالش‌های موجود و توجه به جایگاه واقعی این حوزه، می‌توان شاهد ارتقای سطح روابط عمومی در ایران و نقش‌آفرینی موثرتر آن در عرصه‌های مختلف باشیم.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:55

روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
اثرات روابط‌عمومی ایدئولوژیک به اهداف و انگیزه های شخصی یا سازمانی که از آن استفاده می کند بستگی دارد. اگر از روابط‌عمومی ایدئولوژیک به روشی مسئولانه و اخلاقی استفاده شود، می‌تواند راهی برای ترویج ایده ها و دیدگاه های مثبت باشد. با این حال، اگر از آن به روشی فریبکارانه یا گمراه کننده استفاده شود، می‌تواند راهی برای ترویج ایده ها و دیدگاه های منفی باشد.
جمعه، 13 مرداد 1402 - 09:33

روابط‌عمومی روابط‌عمومی
روابط‌عمومی (PR) به فرآیند مدیریت تعامل و تفاهم میان سازمان و عموم گفته می‌شود. روابط‌عمومی تلاش می‌کند داستان‌هایی را به گوش مردم برساند که حس مثبتی نسبت به اهداف، موفقیت‌ها، موقعیت یا محصول خاصی از برند را ایجاد ‌کنند.
شنبه، 1 مهر 1402 - 16:26

چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
روابط‌عمومی و ارتباطات ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند به سازمان‌ها کمک کنند تا شهرت برند خود را ایجاد کنند. با توسعه راهبردهای روابط‌عمومی و ارتباطات مؤثر، سازمان‌ها می‌توانند آگاهی از برند را افزایش دهند، تصویر برند را شکل دهند، اعتماد مشتری را ایجاد کنند و روابط مثبت با مخاطبان کلیدی ایجاد کنند.
یکشنبه، 7 آبان 1402 - 07:26

روابط‌عمومی و صداقت روابط‌عمومی و صداقت
صداقت برای روابط‌عمومی نیز مهم است زیرا به جلوگیری از بحران‌ها کمک می‌کند. هنگامی که سازمانی صادق است، کمتر احتمال دارد دروغ یا اطلاعات گمراه کننده منتشر کند. این امر می‌تواند به جلوگیری از بحران‌هایی مانند بحران‌های اعتباری و بحران‌های رسوایی کمک کند.
یکشنبه، 22 مرداد 1402 - 15:28

روابط‌عمومی در عصر ابهام روابط‌عمومی در عصر ابهام
عصر ابهام، عصری است که در آن اطلاعات و اطلاعات نادرست به سرعت در حال انتشار هستند. این امر می‌تواند برای سازمان‌ها چالش‌برانگیز باشد، زیرا می‌تواند منجر به سردرگمی و عدم اطمینان در مخاطبان شود.
دوشنبه، 8 آبان 1402 - 13:40

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد