درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 19:56   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  سه نکته ساده برای پوشش بهتر نظرسنجی‌ها
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

روابط‌عمومی جدید: اینفلوئنسری در مقابل خبرنگاری روابط‌عمومی جدید: اینفلوئنسری در مقابل خبرنگاری
اینفلوئنسرها، نحوه حمایت تکنولوژی از این افراد پیچیده تر شد_ به حدی که با یک کلیک می توانند سود زیادی بدست آورند.
سه شنبه، 7 تیر 1401 - 08:53

چگونه می توانیم اخلاق را در روابط‌عمومی اجباری کنیم؟ چگونه می توانیم اخلاق را در روابط‌عمومی اجباری کنیم؟
زیربنای یک روابط‌عمومی قوی، اخلاق تجاری و عملیاتی است و نه صرفاً اخلاق ارتباطی؛ البته اگر متخصصان روابط‌عمومی بتوانند بخشی از اقتدار را به خود اختصاص دهند. مشاوره‌های دست‌اندرکاران روابط‌عمومی به حلقه‌های تصمیم‌گیری نه تنها باید شنیده شود، بلکه باید به عنوان دارای قدرت ارائه منفعت قابل اندازه‌گیری باعث تغییر اساسی در نحوه درک روابط‌عمومی شود.
شنبه، 4 تیر 1401 - 08:19

ارتباطات درون سازمانی چیست؟ ارتباطات درون سازمانی چیست؟
ارتباط درون سازمانی می تواند در جهات مختلفی حرکت کند و در طبیعت خود رسمی یا غیر رسمی باشد. راه آن می تواند رو به بالا، رو به پایین، افقی یا مورب باشد. شبکه های اجتماعی کمک می کنند الگوی ارتباطی در سازمان ها ایجاد شوند.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 23:27

آغاز فصل توسعه ارتباطات درون سازمانی آغاز فصل توسعه ارتباطات درون سازمانی
آیا تاکنون برایتان پیش آمده که احساس کنید دارید با دیوار حرف می‌زنید یا به نتیجه رسیده باشید که کارکنان سازمان حرف تان را به درستی متوجه نمی‌شوند؟ آیا نگران هستید که همکاران و مدیران سازمان درک درستی از چالش‌ها و دلهره‌های کاری شما نداشته باشند؟
سه شنبه، 3 فروردین 1395 - 13:46

17 استراتژی ارتباطات داخلی 17 استراتژی ارتباطات داخلی
نحوه برقراری ارتباط به اندازه محتوای پیام اهمیت دارد. این امر در ارتباطات داخلی بیشتر صدق می کند. در دورانی که شاهد تغییر و تحولات بسیاری هستیم فرهنگ شرکت مزیت استراتژیک محسوب می شود. تمام مولفه های فرهنگ مانند اهداف و ارزش ها و اعمال باید به بهترین نحو به کارکنان منتقل شود. بنابراین تنها تمرکز بر برقراری ارتباط کافی نیست، و باید به نحوه برقراری ارتباط نیز توجه داشت.
پنجشنبه، 15 آبان 1399 - 11:21

نقش فناوری اطلاعات در روابط‌عمومی سازمان نقش فناوری اطلاعات در روابط‌عمومی سازمان
ایجاد هر تغییری در سازمان باعث به‌وجود آمدن مقاومت، چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی می‌شود. استقرار و یا توسعه فناوری اطلاعات در سازمان‌ها نیز از این امر مستثنی نیست و این مقاومت همواره یکی از علل تاخیر و یا شکست پروژه‌های فناوری اطلاعات در سازمان‌ها بوده است.
سه شنبه، 24 خرداد 1401 - 13:02

 5 اصل طلایی روابط‌عمومی 5 اصل طلایی روابط‌عمومی
پایه اصلی کار روابط‌عمومی، 5 اصل طلایی انسانی یعنی اعتماد، اعتقاد، اطمینان، صداقت و شهامت است که شکل و بینان اولیه آن توسط روابط‌عمومی سازمانها نقس بسته می شود در اصل بنیان و راه اصلی ارتباط دو طرفه با مخاطبان و مجریان را روابط‌عمومی ها می سازند حال این راه چگونه باید ساخته شود از چه مواردی باید ساخته شود؟ چگونه از آن استفاده شود ؟ و... بستگی به میزان مهارت، برنامه ریزی و استراتژی روابط‌عمومی ها دارد.
شنبه، 27 آذر 1400 - 08:00

برنامه ریزی راهبردی برنامه ریزی راهبردی
بعضی از شرکت ها مسئولیت برخورد با افکار عمومی را به واحد روابط عمومی خود واگذار کرده اند که در این فرآیند توجه به ضرورت افکار عمومی در طرح های راهبردی مورد تاکید قرار گرفته است اما روابط عمومی غالبا" درگیر فعالیت های مطبوعاتی و تعیین این مسئله که آیا پیام های شرکت به خوبی انتقال می یابند یا خیر؟ است.
شنبه، 15 اسفند 1394 - 11:36

 تغییرات انتظارات کارکنان از سازمان تغییرات انتظارات کارکنان از سازمان
یک سازمان آگاه از آسیب، سازمانی است که با درک آسیب و تاثیرات منفی آن بر کارکنان سازمان و جوامعی که به آن خدمات می‌دهند، عمل کرده و برای کاهش این اثرات تلاش می‌کند. ممکن است پیش ‌بینی یا اجتناب از بحران بعدی که سازمان‌‌های ما با آن مواجه خواهند شد امکان‌پذیر نباشد. با این حال، با پیش‌‌‌‌اندیشی، برنامه‌‌ریزی و تعهد، می‌توانیم برای رویارویی با چالش بعدی هر چه که باشد - آماده باشیم و قوی‌‌‌تر از آن عبور کنیم.
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 - 09:16

آشنایی با نسخه مدرن روابط‌عمومی‌ در دنیای کسب و کار آشنایی با نسخه مدرن روابط‌عمومی‌ در دنیای کسب و کار
عرصه روابط‌عمومی مانند بسیاری از حوزه های دیگر در دنیای کسب و کار به طور مداوم در حال تغییر است. امروزه روابط‌عمومی‌ دیگر شباهتی به گذشته ندارد و تحولات بسیار مهمی را پیدا کرده است. هنوز هم بسیاری از برندها مشغول یادگیری اصول و نکات تازه در این راستا هستند. آزمون و خطای پرریسک هم در دستور کار برخی از کسب و کارها قرار دارد. در این میان آشنایی با نسخه مدرن روابط‌عمومی‌ به طور خلاصه به کارآفرینان برای درک بهتر این حوزه کمک خواهد کرد. در ادامه برخی از مهمترین نکات برای آشنایی مناسب با حوزه روابط‌عمومی‌ به شیوه ای مدرن را مرور خواهیم کرد.
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 - 13:21

پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله) پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)
این مقاله گزارش مربوط به نتایج یک مطالعه تحلیلی 12 ساله را که بررروی بیش از 5500 شاغل در روابط عمومی انجام شده است را گزارش می دهد. یافته ها نشان دادند که هر سال استفاده از رسانه های اجتماعی و دیگر رسانه های دیجیتال در روابط عمومی افزایش می یابد.
یکشنبه، 21 مرداد 1397 - 17:24

روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران
از آنجا که در مدیریت بحران ها بهره مندی از دو عنصر ارتباط و اطلاع رسانی به عنوان وظایف روابط عمومی بسیار مهم است، روابط عمومی ها باید اطلاعات مناسب، شفاف و بر اساس واقعیت ها به افکار عمومی ارائه دهند و این کار جز با بهره گیری مناسب از رسانه ها و هدایت آنها انجام نمی شود. اگر روابط عمومی نتواند رسانه ها را در جهت مناسب هدایت نماید بحران بیشتر شده و بستر شایعه، بی اعتمادی، خبرهای نادرست فراهم می شود.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 - 17:24

ادغام رسانه های اجتماعی در روابط عمومی: تولید یک پژوهش روابط عمومی وابسته به رسانه های اجتماعی ادغام رسانه های اجتماعی در روابط عمومی: تولید یک پژوهش روابط عمومی وابسته به رسانه های اجتماعی
این سنتز به بررسی وضعیت روابط عمومی وابسته به رسانه های اجتماعی از طریق یک بررسی (مرور) انتقادی و سنتز منابع (مطالعات) قبلی، پرداخت. به علاوه، در این مطالعه تلاش شد تا مفاهیم نظری و عملی جهت روشن شدن مسیر تحقیقات آینده ارائه شود.
یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 09:20

مشاوره روابط عمومی مشاوره روابط عمومی
بحث مشاوره روابط عمومی در ایران طی یک دهه گذشته رونق قابل توجهی پیدا کرده است. هر روزه موسسات زیادی برای فعالیت های خود از مشاوران روابط عمومی استفاده می کنند.
جمعه، 29 آذر 1392 - 09:04

سیاستگذاری، مدل سازی و راهبردهای روابط عمومی یکپارچه سیاستگذاری، مدل سازی و راهبردهای روابط عمومی یکپارچه
روابط عمومی یکپارچه به صورت یک جریان مداوم در تمام مراحل مختلف عملیات انجام می گیرد. پس از ظهور مسائل دشوار به علاوه تحولات گوناگون سیاسی و اجتماعی و نیازمندی های عمومی تعدیل برنامه عملیات به مقتضای تغییرات جدید پیش بینی نشده را ایجاب می کند. بنابراین دستگاه هماهنگی باید طوری تنظیم شود که تعدیل عملیات بر حسب عوامل متغیر در هر زمان بدون اتلاف وقت میسر باشد.
جمعه، 6 دی 1392 - 22:24

اعتمادسازی، با هماهنگی حرف و عمل اعتمادسازی، با هماهنگی حرف و عمل
نظرسنجی PwC نشان داد که فرهنگ در شرایطی که قرار است تغییر در سازمان ایجاد شود، می‌تواند یک مزیت رقابتی باشد. اما تبدیل حرف به عمل درباره فرهنگ، چالش ماندگاری برای رهبران سازمان ایجاد می‌کند. فرهنگ وقتی با استراتژی، هدف و مدل عملیاتی هماهنگ شود، می‌تواند نیروی قدرتمندی باشد که اعتماد ایجاد می‌کند، باعث حفظ کارکنان می‌شود و کسب‌وکار را در بحران بعدی حفظ می‌کند.
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 - 09:00

10 اشتباه استارتاپ‌ها در انجام کارهای روابط‌عمومی 10 اشتباه استارتاپ‌ها در انجام کارهای روابط‌عمومی
حرف درباره روابط‌عمومی زیاد است. طرز فکر یک متخصص روابط‌عمومی، مثل یک داستان نویس و استراتژیست است. بسیاری از استارتاپ ها داستان های جذابی برای شنیدن دارند، روایت این استارتاپ ها در طول سالیان گذشته نقل شده و مورد علاقه مردم است. با این حال، نمی توان از اشتباهات رایجی گذشت که در کسب وکارهای نوپا در زمان عرضه داستان های جذابشان در روابط‌عمومی‌ها، همه چیز را تغییر می دهد. رونجینا جاشوآ در فوربز به 10 اشتباه رایج استارتاپ ها در انجام روابط‌عمومی اشاره کرده است که برگرفته ای از آن را می خوانید.
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 - 16:10

روابط‌عمومی یکپارچه: بسط و تفصیل روابط‌عمومی یکپارچه: بسط و تفصیل
وظیفۀ شاغلان امروز روابط‌عمومی از تسهیل کنندگان ارتباطات به تأثیرگذاری مدبّرانه و مردان میدان راهبردی تغییر می‌یابد. در زمان تلاقی روابط‌عمومی با رسانه‌های اجتماعی، و در حین یکی شدن ارتباطات با تکنولوژی، متخصّصان روابط‌عمومی فرصتی برای بسط مجموعه مهارت‌های خود و نیز اقدامات روابط‌عمومی خویش به دست می‌آورند.
شنبه، 27 فروردین 1401 - 13:38

کارشناسان روابط‌عمومی و کمک به کسب و کارهای نوپا کارشناسان روابط‌عمومی و کمک به کسب و کارهای نوپا
هدف اصلی این مقاله بررسی برخی از مزایا و شیوه های کمک تیم های روابط عمومی به کسب و کارهای تازه تاسیس است. اگر شما هم به دنبال راه اندازی یک کسب و کار نوپا هستید، نکات مورد بحث در این مقاله به شما برای شناخت بهتر حوزه روابط عمومی و توسعه سریع کسب و کارتان کمک خواهد کرد. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را مورد ارزیابی قرار می دهیم.
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 - 15:56

 نسل چهارم روابط‌عمومی: چالش‌ها و فرصت‌ها برای ورود به مرحله جدید در روابط‌عمومی نسل چهارم روابط‌عمومی: چالش‌ها و فرصت‌ها برای ورود به مرحله جدید در روابط‌عمومی
تحول مدرن روابط‌عمومی با مسیر فعلی فناوری همسو است – بدین‌ترتیب که دیجیتالی‌سازی، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، ربات‌سازی یا اتوماسیون - یا مستقیماً بر عملکرد حرفه روابط‌عمومی تأثیر می‌گذارد یا موضوع دستاوردهای آتی خواهد بود.
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 - 10:59

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

اخلاق روابط عمومی اخلاق روابط عمومی
وینکلمن معتقد است که اخلاق برای روابط عمومی جنبه حیاتی دارد، چون علاوه بر حرفه روابط عمومی شرکت هایی که روابط عمومی ها برای آنها کار می کنند از اخلاق سود خواهند برد.
چهارشنبه، 20 اسفند 1410 - 22:37

روابط‌عمومی تغییر روابط‌عمومی تغییر
روابط‌عمومی با تغییر چه رابطه‌ای دارد؟ روابط‌عمومی چگونه بر تغییرات مدیریت می‌کند، نقش اصلی روابط‌عمومی در فرآیند تغییر چیست؟ روابط عمومی با عاملان تغییر چه رابطه‌ای دارد؟ رابطه روابط‌عمومی با تغییرپذیران چیست؟ نقش روابط‌عمومی در کدام یک از مراحل منحنی S شکل تغییرپذیری سازمان حساس‌تر است. سرنوشت سازمان بدون روابط‌عمومی با تغییرات چیست؟
پنجشنبه، 20 اسفند 1411 - 22:25

مشارکت روابط‌عمومی‌ها در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی مشارکت روابط‌عمومی‌ها در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی
گرونیک در مجموع روابط عمومی را یک عنصر مهم در کارکرد مدیریت به حساب می آورد. روابط عمومی در عملکرد مدیریت نقشی حیاتی دارد. چون به راهبرد مدیریت سازمان در بلندمدت کمک می کند. روابط عمومی به طور اخص در فرایند برنامه ریزی مشارکت دارد چون قادر است با برقراری رابطه با مردم و جلب حمایت آنان به پیشبرد اهداف سازمان کمک کند.
یکشنبه، 20 اسفند 1413 - 22:47

تئوری بازی‌ها تئوری بازی‌ها
نظریه بازی ها بینش های عملی را ارائه می دهد که در زمینه های مختلف از جمله علوم سیاسی، تجارت، زیست شناسی تکاملی، علوم کامپیوتر و فلسفه به کار گرفته شده است.
یکشنبه، 7 فروردین 1401 - 12:28

ترند‌های صنعت خرده‌فروشی در سال ۲۰۲۲ ترند‌های صنعت خرده‌فروشی در سال ۲۰۲۲
برای سال‌های متمادی، خرده‌فروشان درک پیچیده‌ای از سفر خرید مشتری و چگونگی عبور از مسیر آنلاین به آفلاین، قبل از خرید به‌‌دست آورده‌اند و حالا به این نتیجه رسیده‌اند که خرده‌فروشی هیبریدی یا همان خرده‌فروشی ترکیبی برای کسب‌وکار‌های بزرگ و کوچک مدلی بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله به بررسی ترندهایی که منجر به شکل‌گیری خرده‌فروشی در سال ۲۰۲۲ می‌شود، پرداخته‌ایم.
جمعه، 5 فروردین 1401 - 14:11

شش گام برای ایجاد یک برنامه جامع روابط عمومی شش گام برای ایجاد یک برنامه جامع روابط عمومی
از شما خواسته شده است که یک برنامه جامع روابط عمومی طراحی کنید. ممکن است طراحی یک برنامه سه ساله یا پنج ساله برای شما اضطراب و هیجان زیادی را به همراه داشته است. شاید هم مجبور شوید ترکیبی از این دو را ارائه دهید.
سه شنبه، 4 آذر 1393 - 10:02

ارتباط «رایزنی سیاسی»؛ با روابط عمومی ارتباط «رایزنی سیاسی»؛ با روابط عمومی
بی‌‌تردید رایزنی سیاسی را نمی‌توان از سیاست جدا کرد. گروه های سیاسی در حوزه زندگی اجتماعی ما ـ که با بخش خصوصی در تضاد است ـ فعالیت می‌کنند و آن حوزه تحت تأثیر دولت قرار دارد. این به آن معنی نیست که دولت هم حوزه عمومی را کنترل می‌کند و هم اینکه در آن از نقش کوچکی برخوردار است.
شنبه، 22 آذر 1393 - 05:25

یاد یاران/ درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده یاد یاران/ درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده
مدیران باید جایگاه و اهمیت کار روابط عمومی‌ها را درک کنند و به این واحدها صرفا به دیده‌ پوستر و پلاکارد نگاه نکنند. بنابراین من امیدوارم روابط عمومی‌ها بتوانند بتدریج جایگاه شایسته‌ خود را در درون سازمان‌ها و موسسات اعم از دولتی و غیر دولتی به دست آورند.
شنبه، 18 خرداد 1398 - 08:02

ارتباط «رایزنی سیاسی»؛ با روابط عمومی/2 ارتباط «رایزنی سیاسی»؛ با روابط عمومی/2
رایزنی در روابط عمومی، مبحثی تخصصی است که از دانش و مهارت خاص خود برخوردار است و باید به آن، به مثابه مجموعه‌ای از فعالیت‌های مرتبط نگریست. در حقیقت در اینگونه موقعیت‌ها که با پاسخ روابط عمومی نیاز دارد، گروه ها نباید از رایزنی برای دستیابی به سود استفاده کنند.
یکشنبه، 23 آذر 1393 - 12:55

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی


  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد


  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی