درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
وجود انسان‌های عالم و فرهیخته این چنینی، نعمتی بی‌بدیل و فرصتی ارزشمند برای همه اعصار و ادوار است و فقدان و درگذشت این افراد ضایعه‌ای است اسف‌بار و سرمایه‌ای است که از دست رفتنش امری است جبران‌ناپذیر به مصداق بیت «سال‌ها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن»
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 10:54

مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
وجود انسان‌های عالم و فرهیخته این چنینی، نعمتی بی‌بدیل و فرصتی ارزشمند برای همه اعصار و ادوار است و فقدان و درگذشت این افراد ضایعه‌ای است اسف‌بار و سرمایه‌ای است که از دست رفتنش امری است جبران‌ناپذیر به مصداق بیت «سال‌ها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن»
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 10:54

پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
فقدان این استاد گرانقدر، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه علمی کشور به شمار می‌رود و اندوه و ماتم را به دل تمامی کسانی که افتخار آشنایی و هم‌صحبتی با ایشان را داشتند، آورده است.
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 16:47

از شمار دو چشم یک تن کم از شمار دو چشم یک تن کم
مرتبت ممتاز، اخلاق، مرام، معرفت و انسانیت استاد هرگز فراموش نخواهد شد چرا که هر آنچه از خیر و نیکی و حسن اخلاق، شاگردپروری و عالمی است به آن آراسته بود.
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 15:22

پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
دکتر عقیلی از جمله چهره‌های ماندگار و نام‌آشنا در عرصه علوم ارتباطات بودند که با تلاش‌ها و خدمات ارزشمند خود، سهم بسزایی در اعتلای این رشته علمی در ایران ایفا نمودند. ایشان الگویی نیکو برای نسل‌های آینده دانشجویان و پژوهشگران این حوزه بودند و فقدان ایشان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه علمی کشور محسوب می‌شود.
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 14:38

روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری" روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
بر اساس نظر دانشمندان علوم ارتباطات، اصول مدیریت ناب بر پایه یک مدیریت هوشمند،مهارت، کمال‌جویی دائم، خردورزی، برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج امکانات و منابع، هدایت، توجه به ارزش منابع انسانی کارآمد و با تجربه، و در نهایت کنترل و رهبری است. بنابر این می‌توان غایت مدیریت ناب را، رهبری (مقبولیت)و مدیریت بر قلب‌ها و اخلاق مداری دانست و این مهم نیز در حوزه روابط‌عمومی باید مورد توجه قرار گیرد به عبارتی کامل‌تر، مدیریت ناب در حوزه روابط‌عمومی "مردم‌داری" است.
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 14:26

بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
بقا و حیات یک سازمان موفق و پویا منوط به داشتن روابط‌عمومی خلاق، مسئول و کارآمد است. راهبری یک سازمان به سمت اهداف والا بدون حضور افراد حرفه ای و باتجربه در حوزه ی روابط‌عمومی محقق نخواهد شد و فرا رسیدن روز روابط‌عمومی بار دیگر به ما فرصت می‌دهد تا در نقش بسیار ارزشمند و حیاتی این مدیریت در رشد و توسعه سازمان‌ها و جوامع تأمل کنیم.
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 15:31

 روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟ روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
با مرور فعالیت و عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های مختلف می‌توان به این نتیجه رسید که روابط‌عمومی دستگاه‌ها بیشتر به دنبال برند سازی مدیران خود هستند. در مجموع این را نمی‌توان به تفکر روابط‌عمومی نسبت داد، چون در حال حاضر به یک سیاست کلی تبدیل شده است که مدیران دستگاه به عنوان یک شخص رسانه ای و قهرمان معرفی شوند، ولی همانطور که گفته شد روابط‌عمومی باید مردم دار و با مردم باشد حتی در مواردی که در دستگاهی علیه مردم حقی ضایع شده است، دست به اصلاح و روشنگری بزند و از مطالبات مردمی در مقابل سازمان تمام قد بایستد.
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 12:08

دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
رویکرد روابط‌عمومی بر پایه ارتباطات دوطرفه و مخاطب‌محور بنا شده، در حالی که بازاریابی از رویکردی یک‌طرفه و متقاعدکننده برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:23

روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
اگر می‌خواهیم روابط عمومی‌ها نقش اساسی و مهم خود را به خوبی ایفا کنند، باید چالش‌ها و دغدغه‌های افراد فعال در این حوزه را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و تدابیر لازم را برای حل و رفع آن‌ها اتخاذ کنیم.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 10:13

این روابط را عمومی می‌کند این روابط را عمومی می‌کند
این روابط را عمومی می کند- این ضوابط را درونی می کند
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:59

ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
روابط‌عمومی در هر زمان و مکان، با تعهد و نوآوری، نقشی کلیدی در توسعه پایدار و ارتقای جایگاه هر سازمان ایفا می‌کند. هر روابط‌عمومی باتوجه‌به ظرفیت‌ها و امکانات در دسترس، همگام با فناوری‌های نوین بر محور ارتباطات مؤثر، مشارکت‌مداری و اطلاع مداری حرکت می‌کند و در نقش یک آینه تمام‌نمای، تلاشش بر این است تا با افزایش آگاهی، سرمایه‌ای به نام «اعتماد» برای یک مجموعه خلق کند.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:15

پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
چشم‌انداز واقعی روابط‌عمومی در ایران در چه شرایطی است و آیا می‌شود به آن امیدوار بود؟! شاید این سوال ذهن دست‌اندرکاران روابط‌عمومی در ایران باشد که پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی کجاست و آیا می‌شود برای ادامه کار این بخش نقطه امیدی یافت یا خیر؟!
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:52

ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟ ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
برای بقا، برای بودن، برای‌آنکه باشیم، باید که مدیرمحوری پیشه سازیم. مافوق که ناراضی باشد به اشاره‌ای، معدوم می‌شوی و دیگر نیستی تا تئوری‌های ناب، تا نظریات زیبای علوم ارتباطات را در ظرف کوچک اندیشه‌های بسته و جزم و صلب جاری و ساری کنی. اصلاً وجود روابط‌عمومی در جوامع بسته خود تناقضی عظیم است بسان شمعی در شب طوفانی.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:48

روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
روابط‌عمومی (PR) دیگر به بیانیه‌های مطبوعاتی و جلسات توجیهی رسانه‌ای محدود نمی‌شود. در طول دهه گذشته، چشم‌انداز روابط‌عمومی به یک اکوسیستم پویا تبدیل شده است که ابزارهای دیجیتال، تعامل با رسانه‌های اجتماعی و تمرکز بر شفافیت را در بر می‌گیرد.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:35

ایران قوی با روابط عمومی قوی ایران قوی با روابط عمومی قوی
این روز و این نام که هم روزی برای تکریم نام و یاد گذشتگان عرصه «ارتباطات و روابط‌عمومی» است و هم روزی برای تعظیم و سپاس از نام‌آورانی که امروز در تلاش‌اند تا این رویداد به نیکی ماندگار بماند.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 13:21

روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
بشر متمدن چاره را در ارتباطات مسالمت‌آمیز و هم‌افزا می‌بیند و از دل این گونه اندیشه و تفکر؛ علم، فن، هنر هشتم یا هر آن چه بنامیم به نام مقوله روابط‌عمومی پدید می‌آید که تنظیم‌گر روابط سازمان و مردم است، از سویی وکالت جامعه ذی‌نفعان را بر عهده دارد و از دیگر سو مدافع منافع سازمان و مترجم مطلوبات آن به زبان عموم مردم است. روابط‌عمومی که با سه بخش اقتصاد مرتبط است با حفظ شاکله خویش در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی رویکردی متفاوت می‌یابد و رنگی دیگر می‌گیرد.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 12:08

ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
روابط‌عمومی می تواند به ایجاد یک دنیای بهتر و عادلانه تر کمک کند. این می تواند از طریق حمایت از اهداف اجتماعی، مبارزه با تبعیض و ترویج صلح و تفاهم انجام شود. روابط‌عمومی ابزاری قدرتمند است که می تواند برای تقویت انسانیت استفاده شود. با استفاده مسئولانه از این ابزار، می توانیم دنیایی ایجاد کنیم که برای همه بهتر باشد.
جمعه، 10 شهریور 1402 - 22:45

کسوت بازنشستگی بر قامت مرد محبوب رویدادهای مخابرات ایران کسوت بازنشستگی بر قامت مرد محبوب رویدادهای مخابرات ایران
"اصغر کامیار" رییس اداره رویدادهای شرکت مخابرات ایران پس از 30 سال نقش آفرینی در برگزاری رویدادهای مهم و تاریخی داخلی و خارجی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به جرگه بازنشستگان پیوست.
شنبه، 25 فروردین 1403 - 13:38

پیامدهای ارتباطی فروریختن پل بالتیمور پیامدهای ارتباطی فروریختن پل بالتیمور
رهبری محلی در مریلند نیز در این شرایط به خوبی عمل کرد. حضور مور در صحنه چند ساعت پس از برخورد، برای حمایت از تلاش‌های اولین پاسخ‌دهندگان و همچنین خنثی‌سازی هرگونه گمانه‌زنی درباره دلایل شوم سقوط، نشان‌دهنده تعهد قوی او به ارتباطات مناسب رهبری بود.
شنبه، 25 فروردین 1403 - 00:12

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد