درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 13:28   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند

  روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب سه

تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو

  تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی
  اخبار را دریابید
  رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  انتشار کتاب "مدیریت وب سازمانی"
  10 نقش و کارکرد روابط عمومی
  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
  نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
  تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

اطلاعیه مناقصه روابط عمومی اطلاعیه مناقصه روابط عمومی
مجموعه روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نظر دارد بخشی از فعالیت های خود را از طریق مناقصه به افراد واجد شرایط واگذار نماید.
سه شنبه، 2 آذر 1400 - 14:37

تفکر مبتنی بر سناریو و آینده روابط عمومی تفکر مبتنی بر سناریو و آینده روابط عمومی
سناریوها برای افزایش گزینه های استراتژیک ما اهمیت ویژه ای دارند. آنها می توانند یک تونل بادی فکری ایجاد کنند تا ما با کمک آن ببینیم استراتژی هایمان در شرایط مختلف تا چه حد «پرواز» می کنند. آنها همچنین به ما کمک می کنند تفکرات عادی خود را کنار بگذاریم، به سمت نوآوری حرکت کنید و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشیم.
یکشنبه، 29 مهر 1397 - 08:49

پیش نویس سند جامع نظام روابط عمومی و ارتباطات ایران تدوین شد/ گزارش کامل پیش نویس سند جامع نظام روابط عمومی و ارتباطات ایران تدوین شد/ گزارش کامل
به اعتقاد رئیس انجمن روابط عمومی ایران، در طی پنجاه سال گذشته یکی از آرزوهای جامعه روابط عمومی ایران داشتن یک سند حرفه ای و قانونی برای تجلی، انتظام و تثبیت جایگاه فعالان آن بوده است. به واقع این امر مهم از مطالبات بزرگ اعضاء خانواده روابط عمومی ایران بوده و انجمن هم به عنوان قدیمی ترین نهاد صنفی در این حرفه، بر خود فرض دانست که با همت تعدادی از اعضاء پیشکسوت و فرهیخته جامعه روابط عمومی این آرزو را محقق سازد.
یکشنبه، 23 آبان 1400 - 13:18

ارتباطات نظام مردم‌سالارى با تکیه بر روابط‌عمومى حرفه‌اى و مردمى ارتباطات نظام مردم‌سالارى با تکیه بر روابط‌عمومى حرفه‌اى و مردمى
به تجربه در کشورمان هر هنگام افرادى داراى تخصص و صلاحیت حرفه اى به مسئولیت امر ارتباطى و رابطان میان حاکمیت و مردم در نظام اجرایی گمارده شدند انتظارات عمومى در ازاى شفافیت عملکردها و دریافت پاسخ ابهامات خود برآورده شده و منجر به مشارکت عمومى شده است لذا از دولت سیزدهم نیز انتظار است در برگزیدن، انتخاب و انتصاب افراد براى تصدى جایگاه کلیدى روابط‌عمومی دستگاه هاى اجرایى و نهادهاى تصمیم گیر توجه جدى و نگاه ویژه اى داشته باشد بالاخص در شرایط کنونى که جامعه نیاز جدى به امیدوارى و روشنگرى بیش از هر زمان دیگر نیازمند است.
شنبه، 22 آبان 1400 - 11:03

وظایف و نقش‌های روابط عمومی وظایف و نقش‌های روابط عمومی
موفقیت هر روابط‌عمومی منوط به انجام سه مورد مذکور همراه با هماهنگی و همکاری بین بخشی است. در غیر این صورت با یک روابط‌عمومی تک بعدی مواجه خواهیم بود که توفیق و دوام چندانی نخواهد داشت. برای تک تک موارد مذکور قطعا نیاز به این هست که حتی الامکان " برنامه محور" حرکت کنیم.
سه شنبه، 18 آبان 1400 - 16:11

تاثیر و ماموریت روابط‌عمومی‌ها در فرآیند تعاملات و مراودات اجتماعی تاثیر و ماموریت روابط‌عمومی‌ها در فرآیند تعاملات و مراودات اجتماعی
یک روابط عمومی خوب برای پاسخگویی باید شناخت کافی از ابزارهای پاسخگویی را داشته باشد و از همه مهمتر اینکه رابطه تنگاتنگ روابط عمومی ها با رسانه های جمعی می تواند بهترین حلقه واسطه اطلاع رسانی بین دولت و اقشار مختلف مردم باشد.
چهارشنبه، 12 آبان 1400 - 14:09

انجمن متخصصان روابط‌عمومی، پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی را تبریک گفت انجمن متخصصان روابط‌عمومی، پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی را تبریک گفت
اعضای هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی ضمن ادای احترام به تلاش های در خور تحسین و ارزشمند گذشتگان و حاضران، بر خود فرض می داند صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسب سالگرد تاسیس این انجمن تقدیم نموده و آرزوی توفیق و سربلندی این انجمن را در مسیر توسعه علمی و عملی و کمک به رشد و بالندگی از ظرفیت های جدید و فناورانه توام با خلاقیت و نوآوری و دانش و تجارب روزآمد از درگاه حضرت حق مسئلت می نماید.
چهارشنبه، 12 آبان 1400 - 08:00

رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی
صرف داشتن یک دوربین عکاسی و فیلم برداری و یا مانیتور نمی توان انتظارات فرا سازمانی را برآورده کرد و تایید این مسئله به معنای مظلومیت واقعی نهاد ارزشمندی به نام روابط‌عمومی است. روابط‌عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان موثر باشد.
پنجشنبه، 29 مهر 1400 - 11:19

نشست مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی نشست مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نشریات تخصصی بخش کشاورزی دیده‌بان موثق و امین وزارتخانه هستند و مشکلات بخش را با نگاه دقیق و تحلیل منصفانه و درست به مخاطبان بخش انتقال می دهند.
سه شنبه، 27 مهر 1400 - 16:46

 لزوم تدوین راهبردها و استراتژی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق لزوم تدوین راهبردها و استراتژی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق
مدیرکل دفتر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو از تشکیل شورای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه ستادی وزارت نیرو و تمامی استان‌های کشور خبر داد.
چهارشنبه، 21 مهر 1400 - 17:45

اطلاع رسانی هوشمند سرفصل اصلی ماموریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد/ انتصاب مدیرکل روابط عمومی اطلاع رسانی هوشمند سرفصل اصلی ماموریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد/ انتصاب مدیرکل روابط عمومی
هدایت و نظارت تخصصی بر فعالیت واحدهای روابط عمومی استانی و ایجاد هماهنگی و تعامل بین آنها؛ سنجش افکار عمومی و نظر خواهی از مردم در چارچوب وظایف و مأموریت های وزارتخانه از دیگر اولویت های برنامه ای مورد تأکید وزیر اقتصاد برای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد است.
دوشنبه، 19 مهر 1400 - 10:19

مسئولیت اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت تعاون به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تفویض شد مسئولیت اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت تعاون به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تفویض شد
با حکم دکتر «حجت الله عبدالملکی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وظایف و اختیارات وی در خصوص اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در این وزارتخانه، به «سید مرتضی موتورچی»، سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی تفویض شد.
یکشنبه، 18 مهر 1400 - 14:58

انجمن متخصصان روابط عمومی 23 ساله شد انجمن متخصصان روابط عمومی 23 ساله شد
انجمن متخصصان روابط عمومی یک نهاد تخصصی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که توسط جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تاسیس شده و با مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است.
جمعه، 16 مهر 1400 - 13:36

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: بازنگری در جایگاه روابط‌عمومی پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: بازنگری در جایگاه روابط‌عمومی
فعالیت روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها هر چه به سمت استقلال بیشتر حرکت کند نتایج واقعی‌تر و بهتری حاصل می‌شد و هر چه این فعالیت جنبه دولتی‌تر یافته و در سطوحی بالاتر مورد نظارت و کنترل قرار گیرد بر کیفیت فعالیت‌هایش تأثیر منفی می‌گذارد.
پنجشنبه، 15 مهر 1400 - 09:40

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: تقویت اعتماد عمومی پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: تقویت اعتماد عمومی
آرامش عمومی از طریق خرد جمعی و جلب اعتماد عمومی بدست می‌آید. در ایجاد اعتماد عمومی هم روابط‌عمومی می‌تواند نقش سازنده و ارزنده‌ای داشته باشد و در برنامه‌ریزی و معادلات اجتماعی، اقتصادی و ارتباطی نمی‌توان و نباید از نقش این نهاد مهم غافل ماند.
سه شنبه، 13 مهر 1400 - 08:04

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: تقویت نقش تنظیم‌گری روابط و اطلاع‌رسانی در دو حوزه درون و برون‌سازمانی پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: تقویت نقش تنظیم‌گری روابط و اطلاع‌رسانی در دو حوزه درون و برون‌سازمانی
روابط‌عمومی‌ها نقش تنظیم‌گری روابط و اطلاع‌رسانی در دو حوزه درون و برون‌سازمانی را به‌عهده دارند که غفلت از هر کدام از این حوزه‌ها عملا تاثیر عملکرد بهینه سازمان را به‌شدت کاهش خواهد داد.
سه شنبه، 13 مهر 1400 - 08:22

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ایمان به توانمندی و کارآیی روابط‌عمومی‌ها پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ایمان به توانمندی و کارآیی روابط‌عمومی‌ها
مهمترین اقدام در جهت گسترش همکاری مردم با دولت، توجه جدی به ظرفیت‌های گسترده‌ی توانمندی، کارآیی و فعالیت‌های وسیع روابط‌عمومی‌ها در سطح کشور است.
دوشنبه، 12 مهر 1400 - 08:16

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: به‌کارگیری نیروهای توانمند و متخصص پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: به‌کارگیری نیروهای توانمند و متخصص
از هر منظر به نقش و جایگاه ارتباطات و روابط‌عمومی نگاه کنیم ضرورت وجودی آن غیرقابل انکار است منتهی این جایگاه در دولت‌های مختلف همواره در مظان ناکارمدی، کم‌کاری یا ضعف در اثرگذاری بوده است. عدم توجه به این مهم، به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌‌ها و شرکت‌ها لطمه شدیدی وارد کرده و مانع ورود نیروهای خلاق و توانمند جدید به این عرصه شده است.
یکشنبه، 11 مهر 1400 - 08:29

تقویم روابط‌عمومی/ تصویب اساسنامه موسسه عالی مطبوعات و روابط‌عمومی تقویم روابط‌عمومی/ تصویب اساسنامه موسسه عالی مطبوعات و روابط‌عمومی
این موسسه غیر انتفاعی بود و در سال ۱۳۴۳ به نام موسسه روز نامه نگاری تشکیل شده بود که مدت تحصیل دو سال و مدرک فوق دیپلم به فارغ التحصیلان داده می شد. پس از تشکیل موسسه عالی مطبوعات و روابط‌عمومی دوره تکمیلی آن هم به مدت دو سال تصویب گردید و فارغ التحصیلان پس از گذراندن دوره چهار ساله موفق به اخذ درجه لیسانس می شدند.
شنبه، 10 مهر 1400 - 18:02

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ایجاد سازمان روابط‌عمومی‌های کشور پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ایجاد سازمان روابط‌عمومی‌های کشور
انتخاب متولی برای ساماندهی، مدیریت، برنامه‌ریزی و هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی با عنوان سازمان روابط‌عمومی‌های کشور که بتواند به صورت مستقل پیگیر مسائل ساختاری، صنفی، علمی و آموزشی روابط‌عمومی‌ها ( بخش‌های دولتی و خصوصی) باشد.
شنبه، 10 مهر 1400 - 08:27

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: اعتمادسازی با احیای روابط‌عمومی‌های تحلیل‌گر به جای توجیه‌گر پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: اعتمادسازی با احیای روابط‌عمومی‌های تحلیل‌گر به جای توجیه‌گر
طی سال‌های اخیر، عدم اجرای وعده‌های بی‌شمار مدیران ارشد دولتی و توجیه عملکرد ضعیف و ناکارآمدی آنان توسط روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های ذیربط، موجب بی‌اعتمادی آحاد جامعه به بخش اجرایی کشور شده است.
جمعه، 9 مهر 1400 - 08:13

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ضرورت توجه به سازمان‌های مردم نهاد در روابط‌عمومی‌ پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ضرورت توجه به سازمان‌های مردم نهاد در روابط‌عمومی‌
در کشور ما نهادی توانمند و فراگیر یه عنوان مرجعی امین و صاحب‌نظر وجود ندارد تا مسئولیت نظارت و راهبری حرفه‌ای هنر و فن روابط‌عمومی‌ را در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی عهده‌دار شود. این نهاد مرجع از تلاش و تاثیرگذاری انجمن‌های روابط‌عمومی شکل گرفته در ادوار گذشته نه تنها کم نمی‌کند بلکه تکمیل کننده ظرفیت و باعث افزایش توانمندی آنها نیز خواهد بود.
چهارشنبه، 7 مهر 1400 - 22:05

تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است! تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
روابط‌عمومیها بعد از مقام عالی وزارت تنها سخنگوی سازمان هستند... و هر وزارت خانه ای که سخنگویی غیر از وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی تعیین کند، در اقناع و افزایش رضایت و اعتمادسازی مردم قطعا با مشکل روبرو خواهند شد.
دوشنبه، 5 مهر 1400 - 17:58

روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند! روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند، با این حال بسیاری از سازمان‌ها و نهادها در چینش کادر و پرسنل و مدیران در ارزیابی‌ عملکرد زیرمجموعه‌ها نسبت به کارآمدی و ناکارآمدی چنین جایگاهی بی‌تفاوت هستند و در طولانی مدت، لطمات جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شوند و این بی‌تفاوتی مدیران نسبت به کارآمدی‌های روابط عمومی‌ها می‌تواند بر دیگر جایگاهها و ظرفیت‌ها نیز تاثیر منفی به همراه داشته باشد.
یکشنبه، 4 مهر 1400 - 15:15

نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟ نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
یک مدیر روابط‌عمومی آگاه باید تمام شرایط لازم و صلاحیت حرفه ای کافی داشته باشد تا بتواند بار سنگینی را از دوش مسئولین بردارد. بدیهی است آنان که راه پاسخگویی شفاف را باور ندارند به روابط‌عمومی هم نیاز ندارند و فقط جایگاه تبلیغات و تشریفات برای آنها کافی است.
یکشنبه، 4 مهر 1400 - 14:32

مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سرچشمه مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سرچشمه
مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و به‌طور کلی شرکت ملی صنایع مس ایران، از اوایل راه‌اندازی، توجه ویژه‌ای به مسؤولیت اجتماعی داشته که از قدیمی‌ترین آنها می‌توان به ایجاد باغ کنتوئیه اشاره کرد که در چندکیلومتری مجتمع قرار دارد و هم‌زمان با راه‌اندازی ایجاد شده است
سه شنبه، 16 شهریور 1400 - 14:39

بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی
بعضی از سازمانها که از لحاظ مدیریت بسیار ناتوان و بی‌کفایت می باشند به فعالیت‌های روابط عمومی روی می آورند به امید اینکه با برنامه‌های روابط عمومی نقص و نارسائی مدیریت خود را پوشیده نگاه دارند و شهرت و نیکنامی کاذب بدست آورند. این اشتباه محض است برنامه‌های روابط عمومی نمی‌توانند بی‌کفایتی و ناتوانی مدیران را جبران یا کتمان کنند.
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 08:02

برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران
نخستین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌ به‌ هنگام‌ بروز بحران‌ این‌ است‌ که‌ حقیقت‌ را درباره‌ آنچه‌ که‌ روی‌ داده‌ بیان‌ کند. دروغ‌ گفتن‌ نه‌ تنها غیراخلاقی‌، که‌ احمقانه‌ است‌.
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 08:04

جناب آقای رئیس جمهور؟!؟ "با مردم صحبت کنید" جناب آقای رئیس جمهور؟!؟ "با مردم صحبت کنید"
حقیقت آن است که مقامات و روسای جمهور ما؛ در خصوص زبان بدن؛ رعایت پروتکل‌های تشریفاتی بین المللی و استانداردهای مربوطه‌؛ فن بیان و سخنوری؛ تسلط به زبان خارجی خصوصا انگلیسی صحبت کردن و... ضعف های اساسی دارند و علی الظاهر اهمیتی هم برایشان نداشته است.
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 - 16:25

شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی
روابط عمومی بنا به وظیفه ذاتی و ضمن پایبندی به اصول حرفه ای خود همواره در مسیر شفافیت قدم برداشته است و از با بهره گیری از نظرات و راهنمایی ها و ارایه طریق مدیران حوزه های مختلف، به این هدف ادامه خواهد داد تا پاسخگوی خدمات و سایر نیازهای مخاطبان و گروه های هدف، در سریع ترین، آسان ترین و در دسترس ترین شکل ممکن باشد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 14:18

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی


  10 نقش و کارکرد روابط عمومی


  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی


  تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی


  چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز


  اخبار را دریابید


  عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی


  رویکردهای متقاعدسازی


  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت


  اهمیت سواد رسانه‌ای در انتشارات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود