درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 19:57   

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند

  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند


ادامه ادامه مطلب یک

تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه

  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند

  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل بانک رفاه کارگران: عید فطر پاداش بندگان صالح خداوند است
  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
  اینستاگرام چگونه معروف شد؟
  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند
  تاثیر نوآوری در برنامه‌های وفاداری
  رابطه فرهنگ سازمانی و رهبری عالی در روابط عمومی
  تاکید فرماندار شهرستان اشکذر بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در دنیای امروز ارتباطات
  نشست همفکری روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس
  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند
  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

روزهای طلایی یا خاکستری روابط عمومی ها؟! روزهای طلایی یا خاکستری روابط عمومی ها؟!
بله قربان گفتن های متعدد، اجرای دقیق سیاست های یک سازمان بدون هیچ گونه اظهار نظر و عدم خط مشی، آفت های یک مدیر در جایگاه روابط عمومی است مدیری که به جرات می توان گفت ربات است و بس.
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 - 12:35

زوایه دید روابط‌عمومی‌ها مشرف بر نقاط کور زوایه دید مدیران زوایه دید روابط‌عمومی‌ها مشرف بر نقاط کور زوایه دید مدیران
چرا در کسب و کار نقطه کوری وجود دارد که فقط روابط عمومی می بیند؟ چون ذات روابط عمومی نگاه و ایجاد ارتباط دوسویه است، هم منافع کارفرما و هم منافع مخاطب را در نظر می گیرد، منافع مخاطب شاید از نظر کارفرما فقط ارائه خدمات یا محصول کیفی با هزینه مناسب باشد اما مخاطب نیازهای دیگری هم دارد...
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 - 11:00

نقش روابط عمومی ها در ارتقا و توسعه جایگاه برند و بازاریابی برای محصولات بنگاه های بزرگ اقتصادی نقش روابط عمومی ها در ارتقا و توسعه جایگاه برند و بازاریابی برای محصولات بنگاه های بزرگ اقتصادی
27 اردیبهشت ماه به نام روز جهانی "ارتباطات و روابط عمومی" فرصت مغتنمی است تا اندیشمندان، مسئولان و دست‌اندرکاران به موضوع آسیب‌شناسی این عرصه نیز توجه کنند تا با توانمندسازی هر چه بیشتر روابط عمومی‌ها، کمک به نهادینه شدن جایگاه و ساختار آن‌ها در راستای حل مشکلات گامی مؤثر در راستای رشد و توسعه سازمانی و اجتماعی بردارند.
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 - 09:12

روابط عمومی شغل نیست عاشقی کردن است روابط عمومی شغل نیست عاشقی کردن است
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی ایجاد نماید. بی‌شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روزافزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 - 10:21

استقبال بهتر مدیران روابط عمومی از فضای مجازی استقبال بهتر مدیران روابط عمومی از فضای مجازی
به روز نبودن روابط عمومی ها در فضای مجازی و گاها بلد نبودن راه ارتباط گیری با مخاطبان و نهادها و عدم استفاده از نیروی متخصص نیز از جمله چالش اصلی روابط عمومی ها به شمار می رود.
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 - 08:17

ملیجک یا متولی ارتباطات! ملیجک یا متولی ارتباطات!
روابط عمومی یک دستگاه عمومی چه در بخش دولتی و چه خصولتی همانند امور مالی، دبیرخانه و دیگر قسمت‌های رایج آن دستگاه نیست بلکه بسیار حساس و پیچیده و گاهی به‌روز است تا با هیچ نسخه‌ای سازگار نباشد و تنها تجربه کاری گسترده در بخش خصوصی را می‌طلبد زیرا یک دانشگاه به‌تمام‌معنای علمی کاربردی است تا با قوانین و مقررات بخش عمومی عجین و اجرایی شود.
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 - 11:38

از حول حلیم در دیگ روابط عمومی آبفا! از حول حلیم در دیگ روابط عمومی آبفا!
در میان اخبار روز جمعه گذشته استان خوزستان یک خبر بیش از سایر اخبار خودنمایی می نمود و آن هم این بود «برخورد استاندار خوزستان با مدیر عامل آبفا»!
یکشنبه، 8 فروردین 1400 - 13:37

تقدیم برای عرض تبریک: روزگار فراموش شده کارت پستال تقدیم برای عرض تبریک: روزگار فراموش شده کارت پستال
هر چند فراموشی کارت‌پستال‌ها با رشد روزافزون تکنولوژی در سراسر جهان گونه‌ای اپیدمی محسوب می‌شود، اما به حذف آن‌ها منجر نشده و هنوز هم این مقوای خوش آب و رنگ بیانگر حالات زمانی و مکانی از زندگی و حیات و احساسات فردی است که قصد آگاهی‌رساندن از آن را به عزیزانش دارد.
سه شنبه، 3 فروردین 1400 - 11:08

 روابط‌عمومی‌ها؛ بازیگران اصلی عرصه‌ها/ سال 1400، فرصتی برای نگاه دوباره به "ارزش آب" روابط‌عمومی‌ها؛ بازیگران اصلی عرصه‌ها/ سال 1400، فرصتی برای نگاه دوباره به "ارزش آب"
با توجه به شرایط جهان امروز، در زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، زیست‌محیطی و ... و همچنین احتمال زیاد موفقیت بشر در مقابله با ویروس کرونا از یک سو، و نامگذاری سال پیش رو با عنوان «ارزش‌گذاری آب» از سوی دیگر، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند بازیگر اصلی این عرصه برای نجات این مهم‌ترین و ارزشمندترین منبع و نعمت زندگی، "آب" باشند.
دوشنبه، 2 فروردین 1400 - 14:04

توسعه ارتباطات، کلید واژه مانع زدایی ها از رونق و جهش تولید توسعه ارتباطات، کلید واژه مانع زدایی ها از رونق و جهش تولید
حقیقت آن است که یکی از راهکارهای مهم و تعیین کننده برای مانع زدایی و پشتیبانی از داستان تولید و نهایتا ایجاد رفاه و آسایش و امنیت اقتصادی برای جامعه، همانا توسعه روابط عمومی ها و ارتباطات داخلی و خارجی، مبتنی بر خرد ورزی و عقلانیت و دانایی محوری است. که فرمود: توانا بود، هر که دانا بود.
دوشنبه، 2 فروردین 1400 - 13:04

نوروز خجسته باد نوروز خجسته باد
بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن. امیدوارم سال جدید، سال سلامتی، صلح و شادی برای شما، خانواده محترم‌ و همه عزیزان روابط‌عمومی در سراسر کشور باشد.
چهارشنبه، 28 اسفند 1392 - 13:26

من خیلی خوش شانس بودم من خیلی خوش شانس بودم
روزی که می‌خواستم به عنوان مدیر روابط‌عمومی به شرکت ملی پست بیایم نگران بودم از کار کردن در سازمانی بزرگ با اهداف بزرگ، از اینکه نتوانم آنطور که شایسته این سازمان بزرگ ارتباطی و باقدمت است خدمت کنم.
جمعه، 29 اسفند 1399 - 16:51

سال 1400، سال گسترش روابط‌عمومی و ارتباطات سال 1400، سال گسترش روابط‌عمومی و ارتباطات
باید جرات و جسارت تغییر داشته باشیم و بپذیریم که کشورهای موفق در عرصه مناسبات بین‌المللی با تکیه بر اصول و فنون روابط‌عمومی و ارتباطات است که توانسته‌اند برای کشور خود رفاه و ارزش افزوده ایجاد کنند. پس بیاییم سال 1400 را سال گسترش روابط‌عمومی و ارتباطات قرار دهیم.
جمعه، 22 اسفند 1399 - 14:51

تقدیر رییس انجمن متخصصان روابط عمومی از استاد مهدی فرقانی تقدیر رییس انجمن متخصصان روابط عمومی از استاد مهدی فرقانی
رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی طی نامه ای از دکتر مهدی فرقانی رییس سابق دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر کرد.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 10:14

اندر حکایت کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اندر حکایت کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با وجود ویروس منحوس کرونا در حالی در آخرین روزهای سال 1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت مجازی و حقیقی برگزار شد (به عنوان یک تجربه جدید) که همچون گذشته جای دولت و حمایت آن واقعا خالی بود.
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 - 01:00

جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد
در 118 روابط عمومی فعال در مجموعه شهرداری، علاوه بر وظایف عادی و معمول مساله ای که اهمیت دارد این است که این مسیر را به چه نحوی طی کنیم که متفاوت از روال معمول باشد و برای ذینفعان جذابیت داشته باشد و این نکته در واقع بزرگترین هنر روابط عمومی امروز است.
شنبه، 9 اسفند 1399 - 17:50

روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای
به باور کارشناسان مهم‌ترین وظیفه و نقش اساسی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، مدیریت ارتباطات راهبردی سازمان با ذینفعان است. بنابراین، نقش محوری روابط‌عمومی انجام بخشی از وظایف مدیریت سازمان یا شرکت، یعنی عالی‌ترین مهارت و حرفه دنیای پیچیده امروز است.
شنبه، 9 اسفند 1399 - 14:01

روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
عرصه روابط‌عمومی در طول دهه‌های متمادی تغییر کرده است و این حوزه در طول یک سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تلاش کسب‌وکارها برای حفظ روابط با مشتریان به سرعت تغییر کرده است. با این حساب برندها نیاز به استفاده از ترندهای مناسب روابط‌عمومی برای ماندگاری در این حوزه از کسب‌وکار دارند.
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 11:23

روابط عمومی در سازمان چه می‌کند؟ روابط عمومی در سازمان چه می‌کند؟
طی بیش از ۷۰ سالی که اولین ساختار روابط عمومی در آبادان توسط شرکت نفت ایران و انگلیس ایجاد شد تاکنون این پدیده در ایران فراز و نشیب‌های زیادی را از سر گذرانده و در برخی سازمان‌ها به موفقیت‌هایی دست یافته است و در برخی سازمان‌ها هنوز مبتنی بر «نظام ارباب و رعیتی» عمل می‌کند اما امیدواری به پایدار شدن صحیح این نهاد مدنی درون سازمان‌ها که می‌تواند تضمین کننده «نشاط و سرزندگی» باشد و مانند «سطل آب یخ» برای ساختارهای خواب آلوده اداری عمل کند بیش از گذشته وجود دارد.
یکشنبه، 3 اسفند 1399 - 15:58

ساختارسازی در روابط عمومی ابرپالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ساختارسازی در روابط عمومی ابرپالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
کار کردن در حوزه‌ی روابط عمومی آنگاه‌که به صنعت، آن‌هم صنعت حیاتی و حساس نفت گره می‌خورد، دشواری‌های کار را بیشتر می‌کند و چالش‌های فراوانی را در پیش‌ رو قرار می‌دهد و نیاز است که با ظرافت، صبر و دقت بیشتری امور پیگیری شود.
یکشنبه، 19 بهمن 1399 - 13:18

روابط‌عمومی‌ها، ارگان هدایت‌ کننده هستند روابط‌عمومی‌ها، ارگان هدایت‌ کننده هستند
روابط‌عمومی‌ها اقدامات خوبی به منظور تقویت روحیه‌ی همبستگی و افزایش تاب‌آوری در جامعه، تقویت آرامش فکری و روحی جامعه، آموزش و مسئولیت اجتماعی انجام داده اند.
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 - 17:13

نقش بی بدیل روابط عمومی ها در مقابله با ویروس کرونا نقش بی بدیل روابط عمومی ها در مقابله با ویروس کرونا
امروزه بیشتر متخصصان حوزه علوم ارتباطات، روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی مطمئن میان مردم و نهادهای حاکمیتی در کشورها می دانند و در عصر حاصر که ویروس کرونا زندگی عادی مردم را تحت الشعاع خود قرار داده است حوزه های مختلف روابط عمومی در هر سازمانی به عنوان یک واسطه بی نظیر و اثرگذار در جهت اطلاع رسانی به مردم شناخته شده که به راحتی می توانند پیام های بهداشتی معتبر، اطلاعات مهم از مراکز درمانی و سایر اقداماتی که با جان و زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد را به مردم منعکس و انتقال نمایند.
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 - 16:40

نقش و اثر روابط‌عمومی بر رشد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نقش و اثر روابط‌عمومی بر رشد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
روابط‌عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، از سال 1342 یعنی زمان آغاز به کار این شرکت، تلاش کرده وظایف خود را به درستی انجام دهد. با آغاز حفاری های معدن، لزوم ایجاد روابط‌عمومی مورد توجه قرار گرفت اما در آغاز، کارها بیشتر رفع مشکلات واحدهای اکتشافی، فنی و اطلاع رسانی بود.
چهارشنبه، 24 دی 1399 - 18:59

پاسخگویی عمومی و روابط عمومی پاسخگو پاسخگویی عمومی و روابط عمومی پاسخگو
روابط عمومی پاسخگو با برداشتن حصارها و دیوارها و مرزبندی ها، و برقراری ارتباطات دوسویه، اولا سعی می کند با خوش اخلاقی، شنونده خوبی باشد و ثانیا تلاش می کند تا خود به عنوان مدعی العموم، پیگیر رفع مشکلات و نارسایی ها باشد.
سه شنبه، 16 دی 1399 - 18:13

راهبرد ویژه هلدینگ خلیج فارس در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی راهبرد ویژه هلدینگ خلیج فارس در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی
هلدینگ خلیج فارس در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود ۵ پروژه خدمات محور با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد ریال را برای سال ۹۹ در دستور کار قرار داده که این طرح‌ها، شامل توانمندسازی دانش آموزان مستعد و با بضاعت علمی در بندر ماهشهر، تأسیس و راه‌اندازی کانون‌های تعالی خانواده، حمایت از طرح‌های کارآفرینی و اشتغال محور به‌منظور توانمندسازی صنایع کوچک، ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های دچار بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و خدمات ورزشی برای نوجوانان و جوانان در مناطق محروم ماهشهر است.
یکشنبه، 14 دی 1399 - 12:43

روابط عمومی و شناخت جامعه پیرامونی روابط عمومی و شناخت جامعه پیرامونی
در جمع‌بندی این دوره از آثار ارسالی مدیران روابط عمومی کارخانه ها، موسسه ها و شرکت ها و...! در امر تولید محتوای مدیا که شامل فیلم های کوتاه مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن گرافیک و...! به یک نکته حائز اهمیت می رسیم که متاسفانه در این دوره هم با انبوهی از آثار ضعیف، تکراری و حتی نازل مواجه شدیم.
دوشنبه، 8 دی 1399 - 10:46

عمده فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد اکسین عمده فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد اکسین
در این سال‌های منتهی به سال 1400 با رشد سرسام‌آو‌ر دو پدیده متضاد و عجیب دست‌ساز مدیریت بشر روبرو هستیم و شاید می‌توان گفت دو پانتومی غافلگیرکننده: شبکه‌های اجتماعی و در بستر اینترنت و دوم بیماری همه‌گیر کرونا.
یکشنبه، 7 دی 1399 - 14:49

رقصی چنین میانه میدان، در پست بندرعباس رقصی چنین میانه میدان، در پست بندرعباس
رقص و طرب این مدیر روابط عمومی که وظیفه بسیار خطیر ایجاد و توسعه ارتباطات و به سخنی دیگر اداره وجه ارتباطی پست را در استان برعهده داشته است، از سوی افراد مختلف، واکنش های گوناگونی داشته است. نخستین برداشت از سوی شرکت ملی پست، مبنی بر این بوده است که ایشان، رفتاری خلاف عرف اداری داشته و به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع شده است.
جمعه، 5 دی 1399 - 12:59

اگر تغییر نکنید؛ تعویض می شوید! اگر تغییر نکنید؛ تعویض می شوید!
با تلاش های مدیران روابط عمومی متخصص و اساتید در سطح مراکز مطالعاتی و دانشگاهی، مقوله روابط عمومی مدرن و همچنین نهادینه کردن اهمیت تنویر افکارعمومی در فرآیند مشتری مداری با بهره گیری از ابزارهای در اختیار روابط عمومی پایه گذاری شد و با تغییرات به وجود آمده در ساختار و اثربخشی رسانه ها که در پی قدرت گرفتن شبکه های اجتماعی به وجود آمده بود، گام های موثری در جهت معرفی و فروش تولیدات، محصولات و خدمات از طریق کانال های ارتباطی و کسب موفقیت سازمان ها در اطلاع رسانی برنامه های اجرایی برداشته شد.
یکشنبه، 30 آذر 1399 - 16:20

بررسی پدیده ای نوظهور میان روابط عمومی های ادارات: مدیران حقیقی، عملکردهای مجازی بررسی پدیده ای نوظهور میان روابط عمومی های ادارات: مدیران حقیقی، عملکردهای مجازی
با تبدیل مخاطبان فیزیکی به مراجعات آنلاین و تولید محتوا بطور یکجانبه و عملکرد ضعیف برخی سازمان ها مخاطبان را از پی جویی اخبار، بی انگیزه نموده و حجم انتشار اخبار زرد را مضاعف کرده است.
جمعه، 28 آذر 1399 - 01:03

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه


  8 برنامه روابط عمومی در استفاده از رسانه های اجتماعی


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی


  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی


  کمپین ابزارهای ایرانی روابط عمومی


  تنبیه به شیوه راکفلر


  شعار روز جهانی ارتباطات اعلام شد


  اجرای برنامه گفتگوی مجازی و برخط با موضوع "ارتباطات و روابط‌عمومی" در خوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400