درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 20:05   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آخرین رویدادهای روابط عمومی  

روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
روابط می‌تواند فاکتور عمده‌ای در نگهداشتن و حفظ کارکنان باشد. دو راه بیشتر وجود ندارد. کارمند مترصّد فرصت برقراری ارتباط برای رساندن نظراتش به بالایی‌هاست تا به آنها گوش فرا دهند و هر چه بیشتر و بیشتر اطلاعات در سرتاسر سازمان بپیچد همه سطوح از آنها آگاه شوند.
یکشنبه، 15 مهر 1397 - 09:33

مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
پاسخ‌گویی عمومی از ‏نشانه‌‌های اداره مدرن و دموکراتیک است. اگر دولت‌هایی که قدرت دارند در رابطه با اعمال، ‏اشتباهات و تصمیم‌گیری‌های خود به مردم پاسخگو نباشند، دموکراسی و مردم‌سالاری در حد حرف ‏و شعار باقی می‌ماند.
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 18:12

کارشناس روابط عمومی کارشناس روابط عمومی
کارشناس روابط عمومی بر خلاف ذهنیت عامه مردم سعی در پنهان ساختن اخبار بد ندارد همچنین وظیفه اش در بسط اطلاعاتی که مستقیما از سطوح بالاتر سازمان می گیرد، خلاصه نمی شود.
یکشنبه، 28 مرداد 1397 - 20:12

انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
ازطریق فعالیت‌ها و تولیدات انتشاراتی سازمان است که می‌توان بر اساس آن قضاوت کرد که یک سازمان تا چه میزان در اجرای فعالیت‌ها وبرنامه‌های خود موفق عمل کرده و بر اساس یک برنامه پیش‌بینی شده حرکت داشته است
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 08:07

ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
او به نابودی ادعای غلط درباره اقدامات حرفه ای روابط عمومی کمک کرد. به عقیده او هنگامی که او اخلاق حرفه ای به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از روابط عمومی در نظر گرفته شود، مسئولیت اجتماعی نیز به عنوان یک نقطه اصلی برای مشتری خود عمل می کند به نحوی خوب تا عموم به آن توجه کنند.
شنبه، 3 شهریور 1397 - 08:00

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط‌عمومیهای صنعت آب و برق کشور منصوب شد.
چهارشنبه، 10 آذر 1400 - 23:27

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط‌عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد.
چهارشنبه، 10 آذر 1400 - 23:27

اقدامات بیمه رازی در توسعه بیمه بسیار تاثیرگذار است اقدامات بیمه رازی در توسعه بیمه بسیار تاثیرگذار است
مدیرکل روابط‌عمومی بیمه مرکزی در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه نقاشی کودکان خانواده بیمه رازی گفت: اقدامات بیمه رازی در زمینه توسعه بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه با تاکید بر کودکان خانواده بیمه رازی بسیار تاثیرگذار و قابل تقدیر است.
چهارشنبه، 10 آذر 1400 - 17:03

 عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی
وزیر راه و شهرسازی در بخشنامه‌ای بر نقش و اهمیت روابط‌عمومی به عنوان بازوی کارآمدی و تسهیل کننده ارتباطات سازمان با مردم تاکید و هرگونه عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه اعم از سازمانها و شرکتهای تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها را منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی این وزارتخانه کرد.
چهارشنبه، 10 آذر 1400 - 16:40

چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است
رویکرد جدید آمازون برای مبارزه با داستان هایی که در مورد شرایط بسیار سخت کار در انبارهای این شرکت منتشرشده، استفاده از یک ارتش توییتری است.
جمعه، 9 شهریور 1397 - 14:44

محورهای نهمین کنفرانس‌ حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی اعلام شد؛ «سواد روابط‌عمومی و مدیریت شایعات سازمانی» محورهای نهمین کنفرانس‌ حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی اعلام شد؛ «سواد روابط‌عمومی و مدیریت شایعات سازمانی»
سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای‌ سیاست‌گذاری نهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این مطلب گفت: در نهمین دوره این کنفرانس سعی شده است با در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف تکنولوژی و گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر اخبار و شایعات شکل گرفته پیرامون سازمان، نسبت به تعیین محورهای اصلی اقدام شود.
چهارشنبه، 10 آذر 1400 - 13:36

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی
در این مطلب با تجربه پپسی برای مدیریت بحران خود در دهه ۹۰ میلادی آشنا می شوید. این تجربه از ماندگارترین تجربه‌های استفاده موثر از روش روابط عمومی در صنعت نوشیدنی است.
دوشنبه، 5 شهریور 1397 - 11:49

نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها
در واقع نشراجتماعی به انتشار محتوا در فضای شبکه و رسانه‌های اجتماعی اشاره دارد. انتشار محتوا در وبلاگ، ویکی، میکروبلاگی مانند توییتر و پلتفرم‌های دیگری همچون یوتیوب، اینستاگرام و... همه جزئی از نشر اجتماعی هستند.
چهارشنبه، 10 آذر 1400 - 09:09

داستان‌گویی را فراموش نکنید داستان‌گویی را فراموش نکنید
برندهای معروف دنیا نمونه‌های بی‌شماری از داستان‌گویی را در کارنامه‌ی خود دارند. داستان‌گویی استفاده از میل فراوان انسان‌ها به شنیدن قصه است که بیش از هر روش دیگری بر آنها تأثیر می‌گذارد و البته فراموش‌نشدنی‌ترین روش از میان راهکارهای مختلف روابط عمومی است.
دوشنبه، 29 مرداد 1397 - 09:53

تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست
اگر خیلی مختصر تفاوت این دو را بیان کنیم تبلیغات می‌گوید: «محصول ما را بخرید»، اما روابط عمومی می‌گوید: «چرا باید محصول ما را بخرید». تبلیغاتچی‌ها آنچه را که مخاطب مایل به شنیدنش است، بازگو می‌کنند در حالی‌که دوستان روابط عمومی آنچه را که مخاطب نیاز دارد بشنود، گوشزد می‌کنند.
شنبه، 27 مرداد 1397 - 09:45

نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران برگزار شد نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران برگزار شد
علی فروزنده، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران که امروز (سه‌شنبه، نهم‌ آذرماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان، گفت: باید با تلاش روابط‌عمومی‌ها تصویری مناسب از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود.
چهارشنبه، 10 آذر 1400 - 00:01

پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه
هدف از برگزاری این کنفرانس، گرد هم آمدن دانش پژوهان مطالعات علمی شاغل در رشته های مختلف، تبادل دانش و تجربیات و در نتیجه زمینه سازی برای مطالعات چند رشته ای است.
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 20:52

 8 اشتباه رایج مدیران روابط عمومی – و نحوه اجتناب از آنها 8 اشتباه رایج مدیران روابط عمومی – و نحوه اجتناب از آنها
امروزه شرکت ها رویدادها و اطلاعیه های زیادی دارند که می خواهند با جهان به اشتراک بگذارند. شما به عنوان متخصص روابط عمومی وظیفه دارید این خبر را با رسانه ها به اشتراک بگذارید. در زیر چند اشتباه رایجی که مدیران روابط‌عمومی مرتکب می شوند و چگونه می توانند از آنها اجتناب کنند آورده شده است:
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 16:04

راه حل‌های توسعه و تمایز روابط‌عمومی‌ها راه حل‌های توسعه و تمایز روابط‌عمومی‌ها
حذف نگاه سنتی (روابط‌عمومی در نقش سفارش و نصب بنر و پوستر) و استفاده از خلاقیت، نوآوری و تمایز با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین و هوشمند، استفاده از هنر ارتباط تصویری و تبلیغات و حضور در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما؛ ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی.
چهارشنبه، 18 مهر 1397 - 08:06

نشست کارشناسان روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی نشست کارشناسان روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی
مدیر اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جلب پشتیبانی و همکاری افکار عمومی در حقیقت جزءی از کارهای روابط‌عمومی است و لازمه آن تزریق خون تازه در شریان های ارتباطی و گذر ار روابط‌عمومی سنتی به نوین و دیجیتال است.
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 14:20

اخبار را دریابید اخبار را دریابید
با متقاعد کردن مجاری ارتباطی مختلف می‌توان بر صدر اخبار یا در واقع بستر اتفاقات روز قرار گرفت و به شکل غیرمستقیم درباره‌ی سازمان صحبت کرد. پس روابط عمومی همواره باید از جریانات پربازدید و اخبار روز آگاه باشد و تلاش کند راهی برای ارتباط میان این اخبار و سازمان ایجاد کند.
یکشنبه، 28 مرداد 1397 - 09:47

رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد
جلسه کارشناسان روابط‌عمومی مناطق و نواحی استان با موضوع؛ برنامه ریزی و هماهنگی امور اطلاع رسانی و روابط‌عمومی با حضور روح اله مومنی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی، محسن حسین خانی کارشناس اطلاع رسانی و روابط‌عمومی و منصوره خمسه کارشناس اطلاع رسانی و روابط‌عمومی استان برگزار شد.
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 09:39

انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت
ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، در حکمی امیرمحمد فراهانی را به عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی منصوب کرد.
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 09:34

10 نقش و کارکرد روابط عمومی 10 نقش و کارکرد روابط عمومی
اگر بخواهیم در جامعه امروز کاربردی‌تر به نقش‌ها و کارکردهای روابط عمومی‌ها توجه کنیم، به 10 نقش می‌توان اشاره کرد که این ده نقش را می‌توان برآمده از همین مبانی نظری و ویژگی‌های جامعه در وضعیت فعلی دانست.
شنبه، 10 شهریور 1397 - 10:38

نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
روابط‌عمومی‌ها در دوران مختلف فرازو فرودهای زیادی را درکشور تجربه کرده‌اند و افراط و تفریط‌هایی را طی سال‌های مختلف در این عرصه شاهد بودیم و موضوع ماهیت نشر تحت الشعاع ابزارهای ارتباطی قرار گرفته است.
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 08:03

علوم اجتماعی و رسانه های جمعی علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
چرا باید با مردمی که می خواهیم با آنها دوست و آشنا شویم آمرانه سخن بگوییم؟ باید چشم و گوشمان را باز کنیم و به خود یادآوری کنیم که دیگر نمی توانیم نظرات خود را به مردم تحمیل کنیم و از آنها انتظار پاسخ داشته باشیم. باید گوش دهیم، حرف بزنیم، دوباره گوش دهیم، ارزیابی کنیم، تبادل ارزش کنیم – انگار که ما شهروندان جامعه ای هستیم که می خواهیم به آن بپیوندیم.
یکشنبه، 11 شهریور 1397 - 08:00

تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی سخنانی، ضمن اشاره به اهمیت موضوعِ مصرفِ انرژی در کشور و لزوم تدوین و اجرای یک برنامه منسجم رسانه‌ای برای آن، گفت: عدم تولید، توزیع و مصرف صحیحِ پیام‌های رسانه‌ای یکی از عوامل اصلیِ مشکلات موجود در حوزه مصرف انرژی در کشور است.
دوشنبه، 8 آذر 1400 - 18:10

عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی
واحدهای روابط‌عمومی سازمان‌ به لحاظ ضرورت داشتن تعامل مستمر با جامعه باید زمینه‌هایی را مهیا سازند تا شاغلان امکان بروز خلاقیت خود را داشته و بتوانند روابط مطلوبی را با جامعه برقرار سازند.
پنجشنبه، 19 مهر 1397 - 08:08

نشست هم اندیشی روابط عمومی های شهرستان های بویراحمد و دنا برگزار شد نشست هم اندیشی روابط عمومی های شهرستان های بویراحمد و دنا برگزار شد
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست هم اندیشی روابط عمومی مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان ویژه شهرستان های بویراحمد و دنا خبر داد.
دوشنبه، 8 آذر 1400 - 11:35

همکاری فی‌مابین روابط عمومی‌های پژوهشگاه نیرو و برق حرارتی همکاری فی‌مابین روابط عمومی‌های پژوهشگاه نیرو و برق حرارتی
به منظور توسعه فعالیت‌های روابط‌عمومی دو شرکت محور‌های همکاری فی‌مابین روابط عمومی پژوهشگاه نیرو و روابط عمومی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تعیین شد.
دوشنبه، 8 آذر 1400 - 11:34

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود