درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:28   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آخرین رویدادهای روابط عمومی  

چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
درست است که پول، به خصوص در دنیای روابط‌عمومی، حرف اول را می‌زند. ترس بسیاری از مدیران روابط‌عمومی از هدر رفتن بودجه بدون دیدن نتایج ملموس کاملاً منطقی است.
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:01

استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴ استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
المپیک ۲۰۲۴ پاریس، با حضور حدود ۱۰۵۰۰ ورزشکار از ۲۰۶ کشور و در ۳۲ رشته ورزشی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی جهان، نیازمند استراتژی‌ روابط‌عمومی است.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 18:38

هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
در سال انتخابات حساس در جهان، از بریتانیا گرفته تا آمریکا و فرانسه، اطلاعات جعلی در رسانه‌های اجتماعی بیش از پیش می‌چرخد و نگرانی زیادی درباره جعل عمیق یا همان تصاویر و صداهای تولید‌شده با استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد. نشریه گاردین در مطلبی به عناصر بصری اشاره می‌کند که با توجه به آن‌ها می‌توان جعل عمیق را تشخیص داد.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 18:08

سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
اوپن‌ای‌آی، سازنده چت‌جی‌پی‌تی، به تازگی ابزار جدیدی به نام سرچ‌جی‌پی‌تی معرفی کرده است. این ابزار برای جستجوی وب و پاسخ‌گویی به سوالات طراحی شده است و هدف آن نمایش روش‌های نوین پیمایش اینترنت توسط هوش مصنوعی است.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 17:35

مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
ناصر غلامی هوجقان با حکم افشین آریایی نژاد، رئیس انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی، به عنوان مدیر روابط‌عمومی این انجمن انتخاب شد.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 17:17

روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
در دنیای پیچیده و رقابتی فین تک، یک استراتژی روابط‌عمومی قوی می‌تواند یک مزیت رقابتی ارزشمند باشد. با ایجاد روایت های متقاعد کننده، ایجاد اعتماد با سرمایه‌گذاران، و به طور موثر با مخاطبان کلیدی ارتباط برقرار کردن، شرکت های فین تک می توانند از روابط‌عمومی برای دستیابی به اهداف خود و دستیابی به موفقیت بلندمدت استفاده کنند.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 09:46

غلبه بر رقبا: راهنمای عملی غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
در دنیای امروز تجارت، رقابت امری اجتناب‌ناپذیر است. برای موفقیت، شرکت‌ها باید راه‌هایی برای تمایز خود از رقبا و جذب مشتری پیدا کنند. خبر خوش این است که با اتخاذ رویکردی استراتژیک و فعال، هر شرکتی می‌تواند بر رقابت غلبه کند.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 08:37

 ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
یک شرکت روابط عمومی به نام مالتی‌پلای "Multiply" ادعا می‌کند که از سال 2019 از این علامت تجاری استفاده می‌کرده و حالا ایکس با استفاده از آن، باعث سردرگمی مشتریان شده است. به عبارت دیگر، مالتی‌پلای می‌گوید ایکس علامت تجاری آن‌ها را دزدیده است.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 01:45

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟ مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟
مایکروسافت تأیید کرده است که بیش از ۸.۵ میلیون دستگاه ویندوز تحت تأثیر این نقص امنیتی قرار گرفتند. این شرکت با این حال گفته است این میزان کمتر از یک درصد از همه دستگاه‌هایی است که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 00:48

 واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی
ضمن تشکر از اهتمام آن مجموعه و دیگر کارشناسان در خصوص بررسی بخشنامه مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۳ سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع ابلاغ مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی، باتوجه‌به برخی از اعلام نظرها، توضیحات زیر جهت تبیین بیشتر ارسال می‌شود.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 22:45

 آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟ آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
متخصصان شنوایی‌شناسی زنگ خطر استفاده از هدفون‌هایی را به صدا درآورد‌ه‌اند که صدای محیط را حذف می‌کنند. آنان هشدار می‌دهند که مسدود‌کردن صدای محیط بر نحوه پردازش صدا در مغز تاثیر می‌‌گذارد و هشیاری‌ فرد را دربرابر محیط اطرافش کاهش می‌دهد.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 09:57

چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی
ارزهای دیجیتال به متخصصان روابط‌عمومی ابزارها و فرصت‌های جدیدی برای ارتقای روایت برند، ایجاد ارتباط با مخاطبان و متمایز کردن مشتریان خود ارائه می‌دهد. با درک مزایای ارزهای دیجیتال و استفاده استراتژیک از آنها، متخصصان می‌توانند به برندها کمک کنند تا به سطوح جدیدی از موفقیت دست یابند.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 09:50

چگونه یک گفتگوگر ماهر شویم؟ چگونه یک گفتگوگر ماهر شویم؟
مقاله لری استیبل با عنوان "چگونه به عنوان یک گفتگوگر شناخته شویم" در پلتفرم موفقیت در 2 مه 2024 منتشر شده است. این مقاله به بررسی مهارت‌های کلیدی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک گفتگوگر ماهر می پردازد.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 09:02

استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل زد استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل زد
نسل زد بزرگترین گروه جمعیتی در ایالات متحده است و رسیدن به آنها برای برندها و شخصیت‌های عمومی دشوارتر از همیشه است. این نسل به طور سنتی اخبار را مصرف نمی‌کند و به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تیک‌تاک برای دریافت اطلاعات خود روی می‌آورد.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 08:02

شراکت عمومی روابط: ابتکارات بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی به طور مستقیم به درآمد کمک می کند - اما اعتماد و دقت همچنان مانع هستند شراکت عمومی روابط: ابتکارات بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی به طور مستقیم به درآمد کمک می کند - اما اعتماد و دقت همچنان مانع هستند
هوش مصنوعی به طور مستقیم به افزایش درآمد کمک می کند: 89 درصد از رهبران بازاریابی گزارش دادند که ابتکارات مبتنی بر هوش مصنوعی به طور مستقیم به افزایش درآمد در سال گذشته کمک کرده است.
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 - 08:00

استراتژی برای ترویج اشتیاق و هدف در محل کار استراتژی برای ترویج اشتیاق و هدف در محل کار
طبق مقاله‌ای از یوناسون گلدسون در Fast Company، رهبرانی که احساس مأموریت، چشم‌انداز و تسلط را نشان می‌دهند، فرهنگ شرکتی را ایجاد می‌کنند که برای موفقیت طراحی شده است. در اینجا چند استراتژی برای ایجاد اشتیاق در محل کار وجود دارد:
سه شنبه، 2 مرداد 1403 - 11:36

تحول بازاریابی با هوش مصنوعی در سال 2024: 5 روند برتر تحول بازاریابی با هوش مصنوعی در سال 2024: 5 روند برتر
بازار فناوری بازاریابی (MarTech) که شامل طیف وسیعی از ابزارهای نرم‌افزاری مورد استفاده در کمپین‌های بازاریابی است، در سال 2024 همچنان بر هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد (GenAI) برای دستیابی به سطوح بی‌سابقه‌ای از شخصی‌سازی و تعامل با مشتری تمرکز خواهد کرد.
سه شنبه، 2 مرداد 1403 - 10:01

3 گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی 3 گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
در دنیای پرشتاب روابط‌عمومی، شرکت‌ها برای موفقیت باید فراتر از صرف به‌روز ماندن با آخرین فناوری‌ها عمل کنند. جاناتان جدالی، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس ASCEND، در مقاله اخیر خود سه استراتژی کلیدی را که به آژانس او کمک کرده تا در این صنعت رقابتی برجسته بماند، به اشتراک می‌گذارد:
سه شنبه، 2 مرداد 1403 - 09:01

3 علامت قرمز که نشان می‌دهد مدیریت عملکرد شما اشتباه است 3 علامت قرمز که نشان می‌دهد مدیریت عملکرد شما اشتباه است
مدیریت عملکرد فرآیندی است که در آن عملکرد کارکنان ارزیابی و اندازه گیری می‌شود. هدف از این کار این است که به کارکنان کمک کند تا بهتر کار کنند و به سازمان در رسیدن به اهداف خود کمک کنند.
سه شنبه، 2 مرداد 1403 - 08:02

 آنچه برندها می‌توانند از طراحی قوطی در آغوش گرفتن المپیک کوکاکولا بیاموزند آنچه برندها می‌توانند از طراحی قوطی در آغوش گرفتن المپیک کوکاکولا بیاموزند
طراحی جدید قوطی کوکاکولا برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، نمونه‌ای درخشان از نحوه استفاده برندها از بسته‌بندی برای ترویج پیامی فراگیر و مرتبط با ارزش‌های برند است.
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 13:51

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد