فراتر از تبلیغات: بنبست پایداری در تبلیغات دیجیتال
در روز زمین 2024، بحث پیرامون اقدامات لازم برای پایدارتر کردن تبلیغات دیجیتال داغتر از همیشه است. با این حال، به نظر میرسد که صنعت در بنبستی گرفتار شده است، زیرا هر یک از ذینفعان منتظر میماند تا دیگری اولین قدم را بردارد.
|
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:09
|
روابطعمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیتها، کارکردها و نقشها
روز زمین، که هر ساله در 22 آوریل جشن گرفته میشود، فرصتی برای افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل زیستمحیطی و تشویق اقداماتی برای حفاظت از سیاره ما است.
در سال 2024، موضوع روز زمین "کره زمین علیه پلاستیک" است که بر کاهش 60 درصدی تولید جهانی پلاستیک تا سال 2040 تمرکز دارد.
|
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:02
|
پیشبینی 2024: هفت روند روابطعمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
دنیای روابطعمومی در حال تحول دائمی است و برای متخصصان این حوزه ضروری است که از جدیدترین روندها آگاه باشند.
در این مقاله، به هفت روندی که انتظار میرود در سال 2024 اهمیت داشته باشند، میپردازیم.
|
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:13
|
گیمیفیکیشن در روابطعمومی
گیمیفیکیشن میتواند یک ابزار قدرتمند برای روابطعمومی باشد، اما مهم است که بهطور مسئولانه استفاده شود. سازمانها باید اطمینان حاصل کنند که گیمیفیکیشن آنها جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف آنهاست. همچنین مهم است که گیمیفیکیشن به گونهای طراحی شود که برای مخاطبان خستهکننده یا آزاردهنده نباشد.
|
چهارشنبه، 19 مهر 1402 - 15:41
|
بهترین راه برای تحقق رویاهایتان این است که از خواب بیدار شوید
والری میگوید که بهترین راه برای تحقق رویاهایمان این است که از خواب بیدار شویم. این بدان معناست که باید از رویاپردازی و خیالپردازی فراتر برویم و شروع به اقدام کنیم.
|
شنبه، 13 آبان 1402 - 09:58
|
6 مشکل پیش روی روابطعمومی در جهان معاصر
اکثر رهبران سازمان هیچ توجهی به این حرفه ندارند. آنها بر این باورند که هر کسی می تواند کار روابطعمومی را انجام دهد. آنها درک نزدیکبینی از این حرفه دارند، بنابراین نیازی به مشارکت یک روابطعمومی داخلی و مشاور برای مدیریت شهرت خود نمیبینند.
|
شنبه، 27 خرداد 1402 - 14:10
|
4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
در این مقاله، پیج فرانسیس، مدیر ارشد فناوری اطلاعات، چهار رفتار رهبری کمتر شناخته شده را که می توانند به رهبران کمک کنند تا بر موفقیت تسلط یابند، شناسایی میکند.
|
چهارشنبه، 3 آبان 1402 - 09:53
|
نحوه استفاده از گردشگری در روابطعمومی
روابطعمومی و گردشگری دو حوزهای هستند که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. روابطعمومی ابزاری قدرتمند برای ترویج و بازاریابی گردشگری است. با استفاده از روابطعمومی، میتوان آگاهی از یک مقصد گردشگری را افزایش داد، تصویر مثبتی از آن مقصد ایجاد کرد و گردشگران را به بازدید از آن مقصد ترغیب کرد.
|
سه شنبه، 16 آبان 1402 - 07:39
|
روابطعمومی تجارت به تجارت
اگر به دنبال راه هایی برای بهبود روابط کسبوکار خود هستید، روابطعمومیB2B تجارت به تجارت (Business to Business Marketing) یک ابزار ارزشمند است. با ایجاد یک استراتژی مؤثر و اجرای تاکتیک های مناسب، می توانید روابط مثبت و پایداری با مشتریان و شرکای خود ایجاد کنید.
|
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 - 08:48
|
استراتژیهای روابط عمومی و بازاریابی در پروژههای ارزهای دیجیتال
در دنیای پرشتاب ارزهای دیجیتال، روابطعمومی استراتژیک و تلاشهای بازاریابی برای موفقیت ضروری هستند.
این صنعت به طور مداوم در حال تکامل است و به همین دلیل، ارتباطات مؤثر، ایجاد برند و مشارکت جامعه از اهمیت بالایی برخوردارند.
|
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 - 07:35
|
کارشناس روابطعمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایتبخش نبود
اسکات پاول، رئیس و مدیر عامل گروه ارتباطات شرکتی Skyline، عملکرد بوئینگ در رسیدگی به بحرانهای اخیر را ضعیف میداند.
او معتقد است که این شرکت باید برای بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران و عموم مردم، اقدامات بیشتری انجام دهد.
|
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:40
|
چگونه میتوان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
تشویق و قدردانی یک عامل کلیدی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری در کارمندان است. شرکتها میتوانند با ارایه بازخورد مثبت، پاداشهای مالی و غیرمالی و فرصتهای رشد شغلی، کارمندان خود را تشویق کنند.
|
چهارشنبه، 10 آبان 1402 - 08:24
|
ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحرانهای محیطی
ارتباط موثر در پاسخ به بحرانهای محیطی نقش مهمی در محافظت از مردم و جامعه ایفا میکند. با پیروی از اصول و استراتژیهای کلیدی، سازمانها میتوانند اطمینان حاصل کنند که پیامهای مهم در زمان مناسب و به روشی موثر به مردم منتقل میشود.
|
جمعه، 17 آذر 1402 - 07:24
|
انواع مختلف شهرت
برای شرکتها، مهم است که نوع شهرتی را که میخواهند ایجاد کنند شناسایی کنند. اگر یک شرکت میخواهد به شهرت جهانی دست یابد، باید روی ایجاد آگاهی از برند و ایجاد روابط با افراد مشهور و رسانهها تمرکز کند. اگر یک شرکت میخواهد به شهرت محلی دست یابد، باید روی ایجاد روابط با جامعه محلی و حمایت از امور خیریه تمرکز کند.
|
دوشنبه، 24 آذر 1416 - 17:04
|
مدیریت رشد سریع کسبوکار
رشد سریع یک نقطه عطف هیجانانگیز برای هر کسبوکار کوچک است، اما میتواند چالش برانگیز نیز باشد. در اینجا 6 نکته برای کمک به کسبوکارهای کوچک برای مدیریت موثر گسترش خود آورده شده است:
|
جمعه، 10 آذر 1402 - 09:02
|
رازهای روابطعمومی
در این مقاله، آماندا برین، با لیزا اندرسون، بنیانگذار روابطعمومی گروه اندرسون، مصاحبه میکند تا در مورد اسرار نخبگان روابطعمومی صحبت کند.
|
شنبه، 11 آذر 1402 - 14:31
|
چگونه آگاهی زیستمحیطی را ارتقا دهیم
قبل از اینکه بتوانید ارتقای آگاهی زیستمحیطی را در جامعه خود شروع کنید، ابتدا باید مطمئن شوید که درک کاملی از مسائل زیستمحیطی دارید. در مورد اخبار محیطی بهروز باشید، کتابها و مطالب دیگر را بخوانید و در مورد مسائلی که جامعه خود را تحت تأثیر قرار میدهد مطلع شوید. اگر قبلاً برای آموزش خود وقت گذاشتهاید، صحبت کردن با دیگران در مورد محیط بسیار آسانتر است.
|
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 09:58
|
استقبال از شکست: چرا ما خجالت میکشیم اما نباید
در این مقاله، کیتی رابرت، مدیرعامل Trust Insights، به بررسی دلایلی میپردازد که چرا ما اغلب از صحبت در مورد شکست خودداری میکنیم. او پنج دلیل اصلی را شناسایی میکند:
|
پنجشنبه، 21 آذر 1415 - 14:06
|
مدیریت رشد سریع کسبوکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
رشد سریع یک مرحله هیجانانگیز برای هر کسبوکار کوچک است، زیرا منعکس کننده موفقیت، افزایش فرصت ها و پتانسیل تاثیرگذاری بیشتر است. با این حال، مدیریت انتقال از یک عملیات یک نفره به یک تیم 25 یا 50 کارمند میتواند یک کار دلهرهآور باشد.
|
دوشنبه، 20 آذر 1402 - 09:04
|
استراتژیهای کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسبوکار
بر اساس فهرست بهترین خدمات مشتری 2024 فوربس، شرکتهایی که در خدمات مشتری عالی عمل میکنند، موارد زیر را ارائه میدهند:
|
دوشنبه، 13 آذر 1402 - 11:35
|