درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 19:34   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
ما نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم، اما به‌ویژه در یک بیماری همه‌گیر، ترس‌ها و انگیزه‌های مخاطبان خود را درک کنید، حقایق را به اشتراک بگذارید (هر چیزی که دارید) و با نیت و مهربانی ارتباط برقرار کنید.
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 13:59

 8 اشتباه رایج مدیران روابط عمومی – و نحوه اجتناب از آنها 8 اشتباه رایج مدیران روابط عمومی – و نحوه اجتناب از آنها
امروزه شرکت ها رویدادها و اطلاعیه های زیادی دارند که می خواهند با جهان به اشتراک بگذارند. شما به عنوان متخصص روابط عمومی وظیفه دارید این خبر را با رسانه ها به اشتراک بگذارید. در زیر چند اشتباه رایجی که مدیران روابط‌عمومی مرتکب می شوند و چگونه می توانند از آنها اجتناب کنند آورده شده است:
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 16:04

چگونه محتوای مفید تولید کنیم؟ چگونه محتوای مفید تولید کنیم؟
تولید محتوا برای یک شبکه ارتباطی ممکن است کار دشواری به نظر برسد زیرا همان اندازه که تعداد محتوای منتشر شده مهم است کیفیت آن نیز اهمیت دارد و حفظ این دو در کنار هم نیازمند اهتمام فراوان است.
شنبه، 6 آذر 1400 - 16:51

سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشریه چاپی که در آمریکای شمالی انتشار یافت 25 نوامبر سال 1690 طبق دستور عمومی (بخشنامه) فرماندار انگلیسی مهاجر نشین ماساچوست برای همیشه تعطیل شد.
دوشنبه، 4 آذر 1392 - 22:27

صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2 صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2
یکی از اقدامات جدی در حوزه روابط عمومی، تغییر نگرش ها نسبت به این حوزه است و این کار تنها با بازگشت روابط عمومی به جایگاه اصلی خود میسر می شود. آشنا نبودن مدیران با اهمیت و ضرورت وجود مجموعه ای تحت عنوان روابط عمومی و به دنبال آن ضعف در اطلاع رسانی موجب شده که جایگاه روابط عمومی در سازمان ملموس نباشد.
دوشنبه، 19 شهریور 1397 - 08:00

صفر تا صد روابط عمومی در ایران صفر تا صد روابط عمومی در ایران
روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد و در روند پیدایش و رشد سازمان های نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمان با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه های تأثیرگذار و تأثیرپذیر از سازمان، افکار عمومی، رسانه ها و سازمان های دیگر ایجاد شده است.
یکشنبه، 18 شهریور 1397 - 09:06

3 درس ژو 3 درس ژو
مشتری قرار نیست فقط به خاطر اینکه شما مدرک بالایی دارید پول بیشتری بابت محصول تان به شما بپردازد اما دانش‌تان نسبت به حوزه کسب و کار کمک می‌کند که بتوانید رقابت‌پذیری‌ شرکت تان را حفظ کنید.
سه شنبه، 2 آذر 1400 - 14:53

10 خطای بزرگ در روابط‌عمومی 10 خطای بزرگ در روابط‌عمومی
کار روابط‌عمومی به صورت فی‌البداهه انجام نمی‌شود. اگر برنامه عملی نداشته باشید،‌ از کجا خواهید دانست که قدم بعدی چیست. باید تصمیم بگیرید که به کجا، کی و چگونه حرکت خواهید کرد. همچنین باید انعطاف‌پذیر باشید و در صورت به هم خوردن همه برنامه‌ها، برنامه کمکی داشته باشید.
سه شنبه، 18 دی 1397 - 23:22

3 الگوی تاثیرگذار روابط‌عمومی برای موفقیت موسسه شما در سال 2021 3 الگوی تاثیرگذار روابط‌عمومی برای موفقیت موسسه شما در سال 2021
این الگوهای تاثیرگذار روابط‌عمومی برای موفقیت برای سال آینده را در نظر بگیرید. با شناسایی آن‎ها از مشکلات خانمان‎‏‌برانداز روابط‌عمومی جلوگیری خواهید کرد که می‎ توانند موجب نابودی موسسه شما در سال 2021 شوند.
سه شنبه، 17 اسفند 1400 - 22:34

5 نکته درباره بهتر شدن سفر کارآفرینان 5 نکته درباره بهتر شدن سفر کارآفرینان
کارآفرینی دشوار است و هر آن ممکن است زمین را رها کنید و از بازی بیرون بروید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید، موفقیت های زیادی انتظار شما را می کشد. سالامون لی سی، مدیر یک گروه مالی است. او در سایت کارآفرین از 5 نکته نوشته که در طی مسیر کارآفرینی به او کمک کرده است.
شنبه، 29 آبان 1400 - 14:15

 4 نکته برای مقابله با عقب انداختن کارها 4 نکته برای مقابله با عقب انداختن کارها
به تعویق انداختن یکی از بزرگ‏ترین شیاطین و ریسک‌ها برای کارآفرینان است. این پدیده ممکن است نتیجه نبود عادت‌هایی باشد که به ما کمک می‌کنند برای کار زمان بگذاریم و به صورت کلی ممکن است حاصل سازمان‌دهی ضعیف و حواس‌پرتی مداوم باشند
جمعه، 28 آبان 1400 - 19:35

4 نکات برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی 4 نکات برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی
یک استراتژی روابط‌عمومی با کیفیت بالا، موفقیت یک توسعه کسب و کار بین‌المللی را ایجاد خواهد کرد، بنابراین شما باید بهترین کمپین‌‎ها و مبارزات را سازماندهی کنید.
پنجشنبه، 27 آبان 1400 - 16:17

ایجاد یک کمپین روابط عمومی دیجیتال موثر ایجاد یک کمپین روابط عمومی دیجیتال موثر
اولین قدم در توسعه یک کمپین روابط عمومی دیجیتال موثر، درک مخاطبان هدف است. این بدان معناست که بدانیم مخاطب اطلاعات خود را از کجا در فضاهای دیجیتال دریافت می کند.
سه شنبه، 25 آبان 1400 - 16:47

 سه قانون جذب سه قانون جذب
یک مکتب فلسفی یا معنوی وجود دارد که معتقد است افکار منفی نتایج منفی به بار می آورد و برعکس. به عبارتی هر چه که خودتان هستید همان هم جذب شما می شود. این شیوه دیدن دنیا مشخصل سه اصل اساسی را مدنظر قرار می دهد.
جمعه، 21 آبان 1400 - 12:36

هفت قانون مهم برای افزایش کیفیت جلسات اداری هفت قانون مهم برای افزایش کیفیت جلسات اداری
احتمالاً این مسائل برای تان آشناست؛ گروهی که آنها را برای شرکت در جلسه به اتاق فرا خوانده اید تمرکز حواس ندارند و به یکجا خیره شده اند و یا به تلفن همراه خود نگاه می کنند. هنگامی که سوالی می پرسید، جز یک یا دو نفر که کاملاً بحث را در دست خود گرفته اند، کسی پاسخ نمی دهد.
پنجشنبه، 1 آذر 1397 - 15:07

 چرا در روابط عمومی، داستانگویی و روایت مهم است؟ چرا در روابط عمومی، داستانگویی و روایت مهم است؟
روابط‌عمومی مفاهیم، ارزش ها و مزیت ها و تمایزهای برند را در قالب داستان بیان می کند. از اطلاع رسانی مستقیم (خبر،گزارش و مصاحبه و... و اگهی استفاده نمی کند. بلکه داستان (در قالب متن، تصویر، موشن گرافیک و..))می گوید و به صورت غیرمستقیم به روایت یک محصول و خدمت و ایده یا روایت یک موضوع و چالش می پردازد.
سه شنبه، 18 آبان 1400 - 21:59

 اینفوگرافیک یا اینفوگرافی چیست؛ ۱۲ نوع رایج و ۶ مرحله ایجاد آن اینفوگرافیک یا اینفوگرافی چیست؛ ۱۲ نوع رایج و ۶ مرحله ایجاد آن
اینفوگرافیک یک شکل از ارتباطات بصری است که به منظور جلب توجه و افزایش درک ساخته می‌شود. در این دوران اینفوگرافیک تبدیل به گسترده‌ترین توصیف کننده نوع خاصی از ارتباطات بصری شده است که شامل گرافیک‌هایی است که داده‌ها، کپی داده‌ها و یا هر دو را نشان می‌دهد. شما احتمالا اینفوگرافی را در مجلات آنلاین و یا روی دیوار در مطب دکتر خود دیده‌اید.
یکشنبه، 16 آبان 1400 - 13:30

3 نکته روابط‌عمومی برای کارآفرینان جدید 3 نکته روابط‌عمومی برای کارآفرینان جدید
وقتی کسب و کار خود را شروع می کنید، روابط عمومی یک ماراتن است، نه دوی سرعت. این نکات به من کمک کرده تا چندین کسب و کار را به صورت آنلاین رشد دهم و آنها هنوز هم راهبردهای روابط عمومی من برای یک کسب و کار جدید هستند. آنها را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید و رشد نام تجاری خود را به صورت تصاعدی مشاهده کنید.
جمعه، 14 آبان 1400 - 13:53

 راهنمای استفاده‌ صحیح از عطر؛ رایحه‌ خوش‌تر، ماندگاری بیشتر راهنمای استفاده‌ صحیح از عطر؛ رایحه‌ خوش‌تر، ماندگاری بیشتر
با رعایت نکاتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد می‌توانید از عطرهای‌تان اصولی‌تر استفاده کنید، کیفیت بالاتری را تجربه کنید و با این کار از تجدید چند باره‌ی عطر در طول روز بکاهید.
پنجشنبه، 13 آبان 1400 - 19:29

توهمات مثبت در زندگی توهمات مثبت در زندگی
همیشه این عقیده وجود داشت که هر چقدر تشخیص واقعی تری از خودمان داشته باشیم پس از نظر روحی و ذهنی سالم تر و متعادلتر هستیم؛ اما این روزها یک دیدگاه روانشناسانه وجود دارد به نام توهمات مثبت Positive Illusions که می گوید کمی فاصله گرفتن از واقعیت و حقیقت اگر با حالتی مثبت باشد برای سلامت عمومی فرد مفید است.
پنجشنبه، 7 آذر 1398 - 14:32

هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی
مدیریت منطقی کارکنان، یعنی تلاش برای بهبود قدم به قدم کارکنان با بازخورد منظم و مدیریت احساسی، یعنی از دست دادن کنترل و دادن بازخوردهای آنی،شکننده و تنش زا به کارکنان و عدم کمک به پیشرفت ایشان.
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 - 08:17

جذب، انگیزه بخشی و برانگیختن وفاداری کارکنان جذب، انگیزه بخشی و برانگیختن وفاداری کارکنان
بیل گیتس و استیوجابز را شاید بتوان شناخته شده ترین عاشقان فناوری دانست. طی 3 دهه، مایکروسافت و اپل باهم رقابت کردند و در این 30 سال، بیل گیتس و استیو جابز باهم دوست شدند. پس از مرگ جابز، گیتس در توییتر نوشت، «کسانی که به این اندازه خوش شانس بودند که با استیو کار کنند، افتخاری بزرگ در زندگی کسب کردند. من دلم برای استیو تنگ می شود».
دوشنبه، 19 مهر 1400 - 11:16

چهار اصل در تایپ خبرنامه چهار اصل در تایپ خبرنامه
خبرنامه‌ها یکی از ابزار برقراری ارتباط هستند. برای موفقیت هر چه بیشتر در زمینه انتشار آنها کافی است روابط نزدیک و ویژه‌ای را با متن و خواننده به‌صورت هم‌زمان ایجاد کنید. رعایت چهار اصل مطرح شده در این مقاله شما را در پیمودن این راه یاری خواهد کرد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 09:36

 شش نظریه روانشناسی در باره انگیزه و تلاش فردی شش نظریه روانشناسی در باره انگیزه و تلاش فردی
میل و انگیزه به انجام کارها نوعی استارت و جهش اولیه است که ما را وا می دارد به تصمیمات خود جامه عمل بپوشانیم. محققین و روانشناسان مدتها است سعی می کنند موتور رفتار آدمها را به کمک تئوری‌های مختلف، شناسایی و شرح دهند:
دوشنبه، 24 دی 1397 - 13:28

هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم
بخش بزرگی از حرفه روابط عمومی شامل کار با رسانه ها می شود. بنابراین، یادگیری نحوه ایجاد و مدیریت ارتباط با خبرنگاران و رسانه ها برای راهبردهای ارتباطی شما بسیار مهم است.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 00:56

مسیر موفقیت برای مدیران روابط‌عمومی در دوره پساکرونا مسیر موفقیت برای مدیران روابط‌عمومی در دوره پساکرونا
با توجه به تاثیر کرونا بر روابط‌عمومی، هم‌اکنون زمان مناسبی برای بررسی ویژگی‌ها، اهداف و رویکردهای 20 مدیر روابط‌عمومی کمپانی‌های بین‌المللی در دوره پساکروناست. این مطالعه که از سوی موسسه روابط‌عمومی صورت گرفته، به‌کارگیری برنامه‎‌های سنجش و ارزیابی از سوی مدیران روابط‌عمومی را بررسی می‎‌کند و مزایای این برنامه‌‎ها را شرح می‌‎دهد.
شنبه، 10 مهر 1400 - 16:01

روابط‌عمومی، پیشگام مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی، پیشگام مسئولیت اجتماعی
در سال های اخیر که جامعه ایرانی با چالش بی اعتمادی، بی تفاوتی و رخوت اجتماعی روبروست در میان تعدد و تنوع وظایف روابط‌عمومی، تعریف و ترویج مسئولیت اجتماعی یک اتفاق مثبت و مفید است. حال مشکل چیست و مسئولیت اجتماعی چگونه می تواند نقش خود را از طریق رابطان حکومت و جامعه ایفا کند؟
شنبه، 10 مهر 1400 - 14:26

محتوای ایجاد شده توسط کاربر محتوای ایجاد شده توسط کاربر
طبق تحقیقی که توسط TurnTo Networks انجام شده است، 90 درصد از مشتریان معتقدند که محتوای تولید شده توسط کاربر در تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها در مقایسه با ایمیل تبلیغاتی و نتایج موتورهای جستجو موثرتر است.
جمعه، 9 مهر 1400 - 08:30

یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌ یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌
این‌ یادداشت‌ها به‌ اجرای‌ یک‌ رشته‌ وظایف‌ کمک‌ می‌کنند، می‌توانند رئوس‌ مباحث‌ را پیش‌ از طرح‌ آنها روشن‌ کنند، یا اینکه‌ بعداً به‌ جمع‌بندی‌ نتایج‌ بپردازند. یادداشت‌های‌ درون‌ سازمانی‌ در مواردی‌ ممکن‌ است‌ حتی‌ جایگزین‌ کل‌ مذاکره‌ شوند.
شنبه، 22 دی 1397 - 08:02

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌ آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌
هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.
سه شنبه، 18 دی 1397 - 08:00

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود