درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مهر 1401 - 05:17   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا

  انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا


ادامه ادامه مطلب سه

بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه

  بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا
  نشست شورای اطلاع رسانی دامپزشکی خراسان شمالی و روابط‌عمومی های زیر مجموعه جهادکشاورزی در دامپزشکی استان
  بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه
  سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری نئوم عربستان در متاورس
  گوگل پروژه‌های حدود ۴۰ رسانه اروپایی را تامین مالی می‌کند
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی آسمان
  سخنگوی شهرداری تهران در سمت خود ابقا شد
  واکنش وزارت ارتباطات به ماجرای خنده آقای وزیر
  نقش حیاتی خبرنگاران در اجتماع در دوران بحران و تغییر
  در سال 2022: نرم افزار و داده، پرطرفدارترین صنعت برای استارتاپ‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

مدیریت مهارت‌های اجتماعی برای تغییر رفتار مدیریت مهارت‌های اجتماعی برای تغییر رفتار
یادگیری موفقیت‌آمیز مهارت‌های زندگی، احساس یادگیرنده را در مورد خود و دیگران تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و علاوه بر این، کسب این مهارت‌ها نگرش دیگران را نیز در مورد فرد تغییر می‌دهد. به همین خاطر کسب مهارت‌های زندگی هم شخص را تغییر می‌دهد و هم محیط را، و این اصل دوسویه، ارتقای بهداشت روان را شتابی دوچندان می‌بخشد.
جمعه، 25 شهریور 1401 - 15:00

 تحلیل محتوا، تعریف و کاربرد تحلیل محتوا، تعریف و کاربرد
تحلیل محتوا یکی از مباحث مهم و کاربردی است که پژوهشگران با استفاده از این روش، به وارسی داده‌های خود می‌پردازند. روش تحلیل محتوا کمّی است و در مباحث علوم اجتماعی کاربرد زیادی دارد. از این طریق می‌توان به تحلیل گفتار، نوشتار، از قبیل مقالات، کتاب‌‌ها، سنخرانی‌ها، فیلم، تصاویر، حرکات، نحوۀ ادای کلمات، تکرار کلمات، لحن به‌کار رفته در کلام و غیره پرداخت.
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 - 10:00

 مراحل تحلیل محتوا مراحل تحلیل محتوا
معمولاً در تحلیل محتوا، یک هفته آماری و یا یک ماه آماری با توجه به حجم داده ها مورد بررسی قرار می گیرد. مثلاً اگر قرار است یک ماه آماری در طول یک سال از روزنامه های مورد بررسی، تحلیل محتوا شود، حداقل می توان به دو شیوه عمل کرد.
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 - 10:00

4 علامت‌‌‌ برای فهم بازخورد نشان‌دادن کافی 4 علامت‌‌‌ برای فهم بازخورد نشان‌دادن کافی
بازخوردها با هدف ایجاد تغییر ارائه می‌‌‌شوند و انسان‌‌‌ها هم میانه چندان خوبی با تغییر و تحول ندارند و در برابر بسیاری از تغییرات مقاومت می‌کنند. حتی کسانی که بازخوردها را با آغوشی باز می‌‌‌پذیرند و دوست دارند از دیگران بازخورد بگیرند هم در صورت زیادشدن بازخوردهایی که از دیگران دریافت می‌کنند، به‌‌‌تدریج دچار احساس منفی و ناخوشایندی می‌‌‌شوند و هم از بازخورد گرفتن و هم فرد یا افرادی که بیش‌‌‌ازحد به آنها بازخورد نشان می‌دهند، بدشان می‌‌‌آید.
دوشنبه، 21 شهریور 1401 - 08:15

استراتژی در روابط‌عمومی به چه معنا است؟ استراتژی در روابط‌عمومی به چه معنا است؟
جهان در حال تغییر است. تغییری که فقط محدود به ابزارآلات نمی‌شود، بلکه روحیه افراد هم دستخوش تحولاتی شده. نسل قدیم نوع پوشش خاصی داشت یا از طریق تلفن و صدا ارتباط برقرار می‌کرد؛ اما نسل جدید هم ظاهرش فرق کرده و هم از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. تقریباً در هر دهه شاهد چنین تغییراتی هستیم. این تحولات روی بسیاری از فرآیندها از جمله فروش، ارتباط و غیره تأثیرگذار است. چنین مسئله‌ای باید برای مراکزی مانند تدوین استراتژی روابط‌عمومی که یک سر ارتباطی آن‌ها مردم است، مورد توجه قرار بگیرد.
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 - 09:47

برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی
با برنامه ریزی استراتژیک‌، شرکت‌ها می‌توانند به شکست‌ها و موفقیت های خود در حوزه روابط عمومی نگاه کرده و راه های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان هدف خاص ارائه دهند. اکثر شرکت های حرفه ای روابط عمومی در هنر برنامه ریزی استراتژیک متخصص هستند.
سه شنبه، 15 شهریور 1401 - 16:17

آموخته هایی از تهیه پادکست بدون داشتن تجربه پیشین آموخته هایی از تهیه پادکست بدون داشتن تجربه پیشین
ساختن پادکست و پخش آن بدون آموزش و تجربه قبلی، مثل پریدن در اقیانوس بدون مهارت شناگری است. این مطلب به بررسی تجربه دو خبرنگار که پادکستی را بدون تجربه قبلی به زبان عربی تهیه کردند، می پردازد. از آنجا که هر دو عرب بودند، به بررسی موضوعات دنیای عرب در خارج از کشورهای عربی می پرداختند و با مهمانان عرب زبان صحبت می کردند.
سه شنبه، 15 شهریور 1401 - 09:16

روابط عمومی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی و مدیریت استراتژیک
این موارد از سازمان به سازمانی دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است و هنر روابط عمومی این است که بتواند مخاطبان خود را به خوبی شناسایی کند. در واقع این نخستین گامی است که روابط عمومی در حوزه مدیریت استراتژیک بر می دارد. اما سوال اینجاست که چه رابطه ای میان روابط عمومی و مدیریت راهبردی وجود دارد؟
یکشنبه، 4 آبان 1393 - 15:22

نشانه‌های یک محیط کاری سمی نشانه‌های یک محیط کاری سمی
زمان آن فرا رسیده است که برخی از این شیوه‌های خود مراقبتی را به کار بگیرید تا بهتر بتوانید استرس‌ها را مدیریت کنید، زیرا مواجهه با استرس‌ها و اضطراب‌های موجود در یک محیط کاری سمی غیرقابل اجتناب است.
یکشنبه، 13 شهریور 1401 - 09:13

چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
اینفلوئنسرها می‌توانند کمک‌حال برندها باشند تا با کنار زدن پارازیت‎ های دیجیتال، کماکان اعتبار خود را حفظ کنند. ترکیب گستره‌ی ارتباطی رسانه ‎های اجتماعی و اعتماد مردم به شخصیت ‎های خاص می‌تواند موجب ترویج دوچندان یک کمپین شود. ادامه‎ مطلب را بخوانید تا بهترین رویکردها برای شکل‌گیری این همکاری‌ها را متوجه شوید.
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 13:57

چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
بررسی روابط قدرتمند هر اینفلوئنسر با سایر شخصیت‎ های ذی‌نفوذ و تعداد مخاطبان مشترک آن‎ها نیز ایده‎ خوبی خواهد بود. هم‌پوشانی میان مخاطبان آن‎ها و شما، یک شاخص کلیدی برای بازده بالای یک همکاری بلندمدت یا کمپین خواهد بود.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 10:19

کدام ایده ارزش دنبال کردن دارد؟ کدام ایده ارزش دنبال کردن دارد؟
درک این موضوع که آیا ایده من مناسب اجراست، کار ساده ای نیست. در بیشتر موارد، افراد از اینکه ایده مناسب است یا خیر، به طور کامل اطمینان پیدا نمی کنند. اینکه از مردم درباره ایده بپرسید و همه مراحلی که به آن اشاره کردیم را طی کنید، به شما اعتماد به نفس می دهد تا کار را دنبال کنید اما هیچ نتیجه قطعی ندارد. در بیشتر مواقع باید به غریزه تان اعتماد کنید. غریزه، یکی از بهترین راهنمایان شماست.
سه شنبه، 8 شهریور 1401 - 07:41

5 نکته برای رشد کسب‌وکار با کمک شبکه‌های اجتماعی 5 نکته برای رشد کسب‌وکار با کمک شبکه‌های اجتماعی
از طریق شبکه‌های اجتماعی می توان به مخاطب رسید. رسانه ها برندها را می سازند، به مخاطبان درباره محصول اطلاعات می دهند و شانس دریافت بازخورد را برای کسب وکارها فراهم می کنند. وقتی می گوییم چیزی viral یا ویروسی شده، یعنی محتوای مربوط به آن در بسیاری از پتلفرم ها و شبکه‌های اجتماعی چرخیده است. این پدیده، پیامدهای خوب و بد خودش را دارد. نکته کمک کننده شناخت مخاطب و راه درست اثربخشی است. در سایت کارآفرین به 5 نکته در این باره اشاره شده است.
دوشنبه، 7 شهریور 1401 - 15:03

5راه‌ استفاده از داشبوردهای نوآوری در شرکت‌ها 5راه‌ استفاده از داشبوردهای نوآوری در شرکت‌ها
هر شرکت یا سازمان دیگری نیز می‌تواند با رعایت اصول و برداشتن گام‌هایی اساسی و درست در راستای پیاده‌سازی داشبوردهای نوآوری و بهره‌مندی حداکثری از مزایای دگرگونی دیجیتال حرکت کند که در ادامه به پنج مورد از گام‌هایی که شرکت‌ها باید در این زمینه بردارند اشاره خواهد شد:
یکشنبه، 6 شهریور 1401 - 15:16

هنر نه گفتن در مذاکره هنر نه گفتن در مذاکره
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ما در مذاکره‌ها، معمولا در پی آن هستیم که پاسخ مثبت طرف مقابل را دریافت کنیم. قسمت عمده‌ای از کتاب‌های مذاکره براساس این هدف تدوین شده و شکل گرفته‌اند.
شنبه، 19 مهر 1393 - 11:47

 مدیریت اجرایی چیست و چه جایگاهی در کسب و کارها دارد؟ مدیریت اجرایی چیست و چه جایگاهی در کسب و کارها دارد؟
مدیر اجرایی معمولا چهره اصلی سازمان و برند است و این موضوع شامل حضور در رسانه‌ها و به عهده گرفتن امور مربوط به روابط عمومی سازمان می‌شود. یک مدیر اجرایی مسئول صحبت با رسانه‌ها، اعلام عمومی تغییرات مهم شرکت و حضور در مراسم مرتبط است.
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 - 15:07

6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره 6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
هنگام مذاکره، همزمان رقابتی و مشارکتی باشید. هنگام مذاکره باید مهارت‌های قدرتمندی داشته باشید و این مهارت‌های اقناعی باعث می‌شود تا بین رهبر و یک معامله‌گر اختلاف ایجاد شود.
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 10:49

5استراتژی روابط عمومی که باید مراقب آن باشید 5استراتژی روابط عمومی که باید مراقب آن باشید
یکی از بهترین دلایل برای ترکیب سیاست و کسب‌وکار این است که به شما فرصتی برای افزایش آگاهی از کسب‌وکار و تعامل با بازار هدف خود می دهد. به همین دلیل است که شرکت و مشارکت در رویدادهای سیاسی ایده خوبی است و می تواند راهی هوشمندانه برای تبلیغ کسب و کار و تقویت پیام سیاسی باشد هر چند که می تواند فرصت های عکس را هم ارائه دهد.
دوشنبه، 20 دی 1400 - 09:51

 اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال
نقش روابط‌عمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمی‌توان نادیده گرفت. طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده است روابط عمومی دیجیتال بهتر می تواند پاسخگو باشد.
شنبه، 3 خرداد 1399 - 18:14

10 ترفند مذاکره و راه‌های مقابله با آن در مذاکره ناب 10 ترفند مذاکره و راه‌های مقابله با آن در مذاکره ناب
در مذاکرات بین افراد اعم از مذاکره خانوادگی، شغلی، تجاری و سیاسی گاهی اوقات با مذاکره‌کنندگانی مواجه می‌شویم که به‌دلیل حرفه‌ای بودن از ترفندهایی استفاده می‌کنند و با استفاده از این ترفندها به‌صورت ناخودآگاه از شما امتیاز می‌گیرند.
دوشنبه، 2 آذر 1394 - 11:12

چطور هیئت‌مدیره را همراه خود کنید چطور هیئت‌مدیره را همراه خود کنید
من ساعت‌های زیادی را صرف آماده‌سازی جلسات و مباحث می‌کردم چراکه هیئت‌مدیره باید همراه من می‌شدند. بیشتر جلسات هیئت‌مدیره به‌صورت اداری برگزار می‌شود، اما زمانی که روابط قوی با مردم در هیئت‌مدیره دارید، آن‌ها می‌توانند برخی از طراحان اصلی پشت پرده یک سازمان موفق باشند.
شنبه، 29 مرداد 1401 - 10:00

5 نوع جلسه متفاوت و معنادار 5 نوع جلسه متفاوت و معنادار
فاصله گرفتن حداکثری از سلسله مراتب اداری و به فراموشی سپردن آمار و ارقام مربوط به کار و تمرکز بر روابط بین فردی بر مبنای انسان بودن و نه کارمند بودن از ویژگی‌های اصلی نوع جلسات دورهمی‌های دل‌انگیز و به یادماندنی به حساب می‌آید که در بلندمدت موجب تقویت حس تعلق و دوستی با همه در سازمان می‌شود.
دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 13:55

چطور حرفه‌ای شویم؟ چطور حرفه‌ای شویم؟
کسب‌وکارهای نوپا و استارت آپ ها تمام دنیا را گرفته اند. هرروز ایده ای نو و جدید وارد بازار می شود و انقلابی به پا می کند. اما مسلما همه این ایده ها به سرانجام نمی رسد و کسب‌وکارهای نوپا باید اقداماتی را در این مسیر انجام دهند. فوربز در گزارشی 7 راه ساده برای ایجاد یک استارت آپ حرفه ای را منتشر کرده است.
سه شنبه، 25 مرداد 1401 - 20:12

برگزاری جلسه‌های تک به تک با کارکنان برگزاری جلسه‌های تک به تک با کارکنان
نشست ها تنها یک جاده یک طرفه برای شما و گروهتان نیست و باید فرصت به اشتراک گذاشتن بازخوردها را در آن جدی گرفت. بررسی های سایت کارآفرین درسال 2021 نشان داد زمانی که نشست های دونفره مدیران و کارکنان با به اشتراک گذاشتن دیدگاه های دوطرف همراه است، کارکنان بیشتر از شغل خود احساس رضایت می کنند.
سه شنبه، 25 مرداد 1401 - 08:16

یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک
هسینک این میز بزرگ و صندلی‌های یک‌شکلِ آن را طوری عکاسی کرده که گویا در دریاچه‌ی بژی رنگ این شرکت عظیم معلق مانده‌اند.در عین حال این میز، موقر و مستحکم، منتظر مردان و زنان قدرتمندی است که به زودی آنجا را تصرف می‌کنند و تصمیمات مهمی در این مکان می‌گیرند.
جمعه، 21 مرداد 1401 - 10:00

چرا عکاسی خیابانی، عکاسی مستند نیست؟ چرا عکاسی خیابانی، عکاسی مستند نیست؟
عکاسی خیابانی که با عکس‌های نوابغ دوران اوجش (دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰) تعریف می‌شود، به عنوان یک قاعده و سنت که به‌خوبی توسط مورخان هنری، دانشگاهیان، منتقدان و کیوریترها تعریف و فهمیده شده، اشتراک بسیار کمی با عکاسی مستند یا پرتره‌های محیطی و عکاسی انسان‌گرا دارد.
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 - 10:00

پنج اشتباه رایج عکاسان در شروع کسب و کار عکاسی پنج اشتباه رایج عکاسان در شروع کسب و کار عکاسی
بسیاری از عکاسان پس از مواجه شدن با موانع، سختی‌های کار را درک می‌کنند و بسیاری با شکست مواجه می‌شوند. من همه‌ی این اشتباهات را کرده‌ام و می‌خواهم با در میان گذاشتن ۵ اشتباه رایج عکاسان وقتی که می‌خواهند عکاسی را از سرگرمی به حرفه‌شان تبدیل کنند، در وقت و انرژی‌تان صرفه‌جویی کنید.
سه شنبه، 18 مرداد 1401 - 10:00

 سه گام تا نوآوری استراتژیک در خدمات مشتری سه گام تا نوآوری استراتژیک در خدمات مشتری
مدیریت معیارهای تاکتیکی خدمات مشتری معمولا بر عهده یکی از واحدهای سازمان است اما نوآوری استراتژیک در این حوزه که منعکس‌‌کننده تجربه واقعی مشتری باشد، بر عهده یک واحد یا عملیات نیست بلکه نیازمند همکاری و هماهنگی میان تمام واحدهاست.
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 - 14:05

5 راهکار برای بهبود مدیریت تجربه مشتری به کمک روابط‌عمومی 5 راهکار برای بهبود مدیریت تجربه مشتری به کمک روابط‌عمومی
مدیریت تجربه مشتری با استراتژی‌های روابط‌عمومی بهبود می‌یابد. برآورده کردن انتظارات مشتری، کاهش بحران عمومی و تقویت تجربه مشتریان اساسی‌ترین اصول هستند. ارزش برند و عملکرد مشتری در راستای موضوع قیف فروش نیز استراتژی‌های مهمی برای ارتقای مدیریت تجربه مشتری هستند.
دوشنبه، 10 مرداد 1401 - 08:08

10 توصیه برای ایجاد محیط کاری کم‏‏‌تنش 10 توصیه برای ایجاد محیط کاری کم‏‏‌تنش
هوش هیجانی از این رو به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت هر سازمان کوچک و بزرگی تلقی می‌شود که تمام سازمان‌ها از افراد تشکیل شده و هر کدام از آنها احساسات، عواطف، باورها، خواسته‌‌‌ها، انگیزه‌‌‌ها و رویاهای شخصی خاص خود را دارند.
یکشنبه، 9 مرداد 1401 - 16:44

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت هواپیمایی آسمان


  گوگل پروژه‌های حدود ۴۰ رسانه اروپایی را تامین مالی می‌کند


  واکنش وزارت ارتباطات به ماجرای خنده آقای وزیر


  سخنگوی شهرداری تهران در سمت خود ابقا شد


  سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری نئوم عربستان در متاورس


  انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا


  بیمه تجارت‌نو میزبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه


  نشست شورای اطلاع رسانی دامپزشکی خراسان شمالی و روابط‌عمومی های زیر مجموعه جهادکشاورزی در دامپزشکی استان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد