درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:53   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

 دریافت درست مدیریت پروژه دریافت درست مدیریت پروژه
مدیریت پروژه مهارتی است که می‌توان آن را آموخت. حتی اگر در حال حاضر "مدیر پروژه" در عنوان شغلی شما نیستید، می‌توانید با یادگیری اصول اولیه، مهارت‌های خود را در این زمینه ارتقا دهید.
دوشنبه، 18 تیر 1403 - 08:04

توصیه‌هایی برای مقابله با مدیریت خرد به عنوان کارمند توصیه‌هایی برای مقابله با مدیریت خرد به عنوان کارمند
به یاد داشته باشید که شما مستحق محیط کاری امن و حمایتی هستید که در آن بتوانید بهترین عملکرد خود را داشته باشید. اگر تحت مدیریت خرد هستید، اقدام کنید و برای تغییر شرایط تلاش کنید.
یکشنبه، 10 تیر 1403 - 09:09

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
واتکینز چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک را شناسایی می‌کند:
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 10:19

چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟ چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
تحقیقات نشان می‌دهد که 38 درصد از کارکنان گزارش می‌دهند که حجم «زیادی» از ارتباطات را در سازمان خود دریافت می‌کنند که منجر به عدم تعامل و تصمیم‌گیری ضعیف می‌شود.
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 21:44

رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
این مقاله بر اهمیت شفاف‌سازی ارزش‌ها برای رهبران به منظور هدایت تصمیم‌گیری و ایجاد فرهنگ سازمانی قوی تأکید می‌کند.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 09:38

چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم
یک طرح کسب‌وکار خوب سرمایه گذاری برای موفقیت شماست و برای ایجاد یک کسب‌وکار بادوام ضروری است. با اختصاص زمان و تلاش برای ایجاد یک برنامه قوی، می توانید شانس خود را برای دستیابی به اهدافتان به طور قابل توجهی افزایش دهید.
جمعه، 4 خرداد 1403 - 09:24

چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
یکی از سخت‌ترین انواع رییس برای کارکردن، رییس ناامن است. این به این دلیل است که نگرانی‌های یک رییس ناامن می‌تواند آن‌ها و شما را از موفقیت باز دارد.
دوشنبه، 8 آبان 1402 - 08:24

 شش اولویت جدید مدیران عامل شش اولویت جدید مدیران عامل
در چند سال اخیر، مدیران عامل شرکت‌ها دائما از یک شوک بیرون آمده‌‌‌اند و تا کمی پا گرفته‌‌‌اند وارد شوک بعدی شده‌‌‌اند و حالا سال جدیدی از عدم‌قطعیت شروع شده که می‌‌‌گوید شرایط پایدار همچنان دور از دسترس است.
دوشنبه، 28 فروردین 1402 - 11:29

اگر خیلی‌‌‌ها می‌‌‌گویند رئیس بدی هستید حتما هستید! اگر خیلی‌‌‌ها می‌‌‌گویند رئیس بدی هستید حتما هستید!
اگر تعداد کافی از افراد فکر می‌کنند شما رئیس بدی هستید، پس رئیس بدی هستید. اگر کارکنان سعی می‌کنند از شما دوری کنند، منبع استعدادهایی که در اختیار دارید، با کمبود مواجه می‌شود. خود آقای تالی که با وسواس شدید سعی کرده کار عادلانه‌‌‌ای انجام دهد، به وضوح متوجه شد که معاون نخست‌وزیر در حال تلاش برای اثبات خودش است. او رویکرد راب نسبت به این بررسی‌‌‌ها را «تا حدی استبدادگرایانه» توصیف می‌کند.
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1402 - 09:24

چطور تشخیص دهیم که کارکنان چه می‌خواهند؟ چطور تشخیص دهیم که کارکنان چه می‌خواهند؟
استاد مدرسه کسب‌وکار هاروارد، راه «حفظ ستاره‌ها و جذب استعدادها» را متفاوت از مسیر کلیشه‌ای برخی مدیران معرفی می‌کند. تحقیقات او نشان می‌دهد واکنش مثبت کارفرما به مطالبه «دستمزد بالا و انعطاف‌پذیری در ضوابط»، شرط لازم برای جلب رضایت نیروهای مفید شرکت است، نه شرط کافی. او در یک گفت‌وگو، توضیح می‌دهد، «وفاداری» کارکنان خریدنی نیست و به دو فاکتور وابسته است.
سه شنبه، 9 اسفند 1401 - 10:46

4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت 4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
در این مقاله، پیج فرانسیس، مدیر ارشد فناوری اطلاعات، چهار رفتار رهبری کمتر شناخته شده را که می توانند به رهبران کمک کنند تا بر موفقیت تسلط یابند، شناسایی می‌کند.
چهارشنبه، 3 آبان 1402 - 09:53

چگونه از قدرت و رهبری به‌طور موثر استفاده کنیم چگونه از قدرت و رهبری به‌طور موثر استفاده کنیم
ارتباطات را در اولویت قرار دهید. اگر با افراد مناسب ارتباط برقرار نکنید، توانایی شما برای استفاده از قدرت روابط به خطر می‌افتد. بنابراین، افرادی را که نیاز به برقراری یا توسعه رابطه با آنها دارید، شناسایی کنید و زمان و انرژی خود را برای روابط فعلی خود صرف کنید.
شنبه، 13 اسفند 1401 - 09:20

راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش
رهبران موثر برخلاف روسا، بر افراد، پتانسیل ها و امکانات تمرکز می کنند. آنها با برقراری ارتباط شفاف و حمایتی، تقویت مثبت، توانمندسازی، مسئولیت پذیری، ایجاد ارزش، گوش دادن فعال، انصاف و برابری و پرورش رهبران آینده، الهام بخش، توانمندسازی و نیرو بخشیدن به تیم خود می شوند.
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 09:27

 پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
جمعیت ایالات متحده در حال پیر شدن است و سونامی نقره‌ای به موج عظیمی از بازنشستگی بومرها و ورود نسل Z به نیروی کار اشاره دارد. این تغییر نسلی به معنای تغییر در رفتار مصرف‌کننده و تصمیم‌گیری است.
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 12:06

طرح جامع روابط‌عمومی: نقشه راهی برای موفقیت طرح جامع روابط‌عمومی: نقشه راهی برای موفقیت
برای نوشتن یک طرح جامع روابط‌عمومی، ابتدا باید اهداف، مخاطبان هدف، پیام‌های کلیدی، استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها، برنامه زمانی و ارزیابی را تعیین کنیم.
جمعه، 17 فروردین 1403 - 08:52

بازسازی تصویر آنلاین متلاشی شده: 7 استراتژی اثبات شده بازسازی تصویر آنلاین متلاشی شده: 7 استراتژی اثبات شده
در دنیای امروز، شهرت آنلاین شما بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. زمانی که خدشه‌دار می‌شود، نه تنها بر کار شما، بلکه بر زندگی شخصی شما نیز تأثیر می‌گذارد. بازسازی تصویر آنلاین شما فقط به معنای وصله کردن نیست، بلکه به معنای به دست آوردن مجدد کنترل روایت شماست. این یک سفر دلهره‌آور است که نیازمند صبر، تعهد و یک استراتژی دقیق است.
یکشنبه، 29 بهمن 1402 - 17:33

سازمان‌ها چگونه رشد یافته و بالغ می‌شوند؟!؟ سازمان‌ها چگونه رشد یافته و بالغ می‌شوند؟!؟
به نظر می‌رسد سازمان‌ها و شرکت‌هایی نظیر: بنز، اپل، تویوتا، جنرال الکتریک و... از بدو شکل‌گیری تا به امروز یک استراتژی مشخصی داشته‌اند به‌نام سرآمدی. سرآمدی یعنی اینکه دیگران چه نقاط ضعفی دارند و ما چکار کنیم که هم آن نقاط ضعف را نداشته باشیم هم اینکه یک پله از دیگران و رقبا بالاتر باشیم. سرآمدی یعنی به وضع موجود راضی نبودن و همواره خود را در حال بهبود مستمر قرار دادن.
دوشنبه، 18 دی 1402 - 17:47

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد
متخصصان روابط‌عمومی باید از هوش مصنوعی به‌گونه‌ای استفاده کنند که با قوانین حفاظت از داده‌ها، قوانین ضدتبعیض و قوانین ایمنی مطابقت داشته باشد. این راهنما برای کمک به متخصصان روابط‌عمومی در استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی طراحی شده است.
سه شنبه، 12 دی 1402 - 20:01

تفویض اختیار در مدیریت: چالش‌ها و فرصت‌ها تفویض اختیار در مدیریت: چالش‌ها و فرصت‌ها
تفویض اختیار، ابزاری قدرتمند برای افزایش کارایی و رضایت شغلی در سازمان است. با وجود چالش‌هایی که وجود دارد، می‌توان با ایجاد اعتماد، ترویج فرهنگ تفویض اختیار و ایجاد سیستم‌های شفاف، این چالش‌ها را برطرف کرد و از مزایای تفویض اختیار بهره‌مند شد.
دوشنبه، 21 اسفند 1402 - 13:45

 5 دلیل برای اینکه چرا سازگاری کلید رهبری در سال 2024 است 5 دلیل برای اینکه چرا سازگاری کلید رهبری در سال 2024 است
هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر نحوه انجام کارها در همه صنایع است. - رهبران باید برای عبور از بحران‌ها برنامه‌های پیشگیرانه داشته باشند.
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 - 10:36

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد