درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 19:27   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  سه نکته ساده برای پوشش بهتر نظرسنجی‌ها
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

چطور استعدادها را جذب کنیم و نگه داریم؟ چطور استعدادها را جذب کنیم و نگه داریم؟
بهترین روش برای جذب و حفظ استعدادها در گروه، ایجاد محیط کاری مناسب و فرهنگ سازمانی خوب است. هرچند چیزهای دیگری در نگاه مثبت مردم به برندها و کسب وکارها هم نقش دارد، اما آنچه به حفظ کارکنان با استعداد می انجامد، محیط کاری و فرهنگ سازمانی است که صاحب کسب وکار، آن را خلق می کند.
جمعه، 10 تیر 1401 - 19:53

زندگی تان را برنامه ریزی کنید زندگی تان را برنامه ریزی کنید
شما سزاوار بهترینها هستید. شاید بگویید آدم باید واقع بین باشد. قبوله، اما یک بازیگر ماهر و هوشیار چشم به بی نهایت دارد و به دنبال بهترین های زندگی است.
یکشنبه، 2 دی 1397 - 08:16

7 اصل راهنما برای برنامه ریزی استراتژیک 7 اصل راهنما برای برنامه ریزی استراتژیک
شرکت‌هایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیت‌های کلیدی متمایز برای ارائه پیشنهاد ارزشی تعریف می‌کنند، از مزیت رقابتی مشخصی برخوردارند.
شنبه، 27 مهر 1392 - 21:15

اول برنامه ریزی بعد اقدام اول برنامه ریزی بعد اقدام
یادگرفتن برنامه ریزی ضروری است. اگر نتوانیم برنامه ریزی کنیم قادر نخواهیم بود از وقت و امکانات خود به خوبی استفاده کنیم. بدون برنامه ریزی دوباره کارهای زیادی پیش می آید و ممکن است به علت عدم تدارک وسایل لازم، انرژی زیادی صرف شود. برای مثال آیا تهیه کبریت کار سختی است؟ مسلما نه.
دوشنبه، 15 بهمن 1397 - 08:11

برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی که یک فعالیت اقتصادی را در قالب یک شرکت طراحی می کنیم لاجرم از سطحی وسیع تر از یک فعالیت اقتصادی سخن می گوییم که نیازمند در نظر گرفتن شاخص های بسیار متنوعی است و معمولا با یک فعالیت اقتصادی بازرگانی یا تولیدی فردی بسیار متفاوت است.
سه شنبه، 5 مرداد 1395 - 15:31

محدودیت های کلی برنامه ریزی مبتنی بر سناریو محدودیت های کلی برنامه ریزی مبتنی بر سناریو
با وجود آنکه برنامه ریزی مبتنی بر سناریو، شهرت زیادی پیدا کرده است اما ماهیت ذهنی و اکتشافی آن موجب شده جوامع دانشگاهی هنگام کار با آن حس راحتی نداشته باشند.
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 22:25

چرا مدیریت خوب مهم است؟ چرا مدیریت خوب مهم است؟
ارزش و اهمیت مدیریت خوب در شرکت‌‌ها و تاثیر غیرقابل‌‌انکار آن بر قدرت پیش‌‌بینی‌کنندگی شرکت‌‌ها هنگامی بیشتر نمایان می‌شود که ما به وضعیت نابسامان و نامطلوب شرکت‌‌هایی نگاه کنیم که از مدیریت مطلوبی برخوردار نیستند و همین ضعف‌‌های مدیریتی است که از توان آنها برای پیش‌‌بینی آینده و استفاده از فرصت‌‌های آتی می‌کاهد.
جمعه، 6 خرداد 1401 - 08:55

چه‌کنیم تا قدرت پیش‌‌بینی شرکت بالاتر برود چه‌کنیم تا قدرت پیش‌‌بینی شرکت بالاتر برود
هنگامی که شما به عملکرد درخشان شرکت‌‌های مشهوری همچون گوگل، آمازون و مایکروسافت درزمینه بهبود قدرت پیش‌‌بینی آینده از طریق ارتقای سطح مدیریتی نگاه می‌کنید درمی‌‌یابید که پیش‌‌بینی درست آینده همان شاه‌‌کلیدی است که در دستان این شرکت‌‌ها قرار داشته و آنها توانسته‌‌اند به کمک آن به بهترین شکل ممکن از فرصت‌‌هایی که در آینده انتظارشان را می‌‌کشید بهره ببرند
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 - 08:52

ترفندهای شرکت‌‌هایی که خیلی خوب مدیریت می‌شوند ترفندهای شرکت‌‌هایی که خیلی خوب مدیریت می‌شوند
شرکت‌‌هایی که بهتر مدیریت‌‌شده بودند و کیفیت مدیریتشان از سطح متوسط صنعت بالاتر بود، بیشتر و بهتر از سایر شرکت‌‌ها توانسته بودند آینده را پیش‌‌بینی کرده و برای استفاده از فرصت‌‌های آتی برنامه‌‌ریزی و عمل کنند و به این‌ترتیب هم به اهداف خرد خود ازجمله رشد فروش دست پیدا کنند و هم در بهبود شاخص‌‌های کلان اقتصادی ازجمله تولید ناخالص داخلی کشورشان تاثیرگذار باشند. شرکت‌‌هایی با مدیریت برتر خودشان می‌‌دانند که از چه جایگاه تعیین‌‌کننده‌‌ای برخوردارند.
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 - 22:59

۱۰ ویژگی یک مدیر دلسوز ۱۰ ویژگی یک مدیر دلسوز
مدیران دلسوز به‌‌‌خوبی می‌‌‌دانند که چگونه می‌توان در درون یک سازمان «احساس ما بودن» ایجاد کنند و به همین دلیل افرادشان را تشویق می‌کنند تا با سایر کارکنان در سراسر سازمان ارتباط و تعامل داشته باشند و از منیت بگذرند و ما شوند. درنتیجه مدیران دلسوز قادرند در درون سازمان‌هایی که در آنجا مشغول فعالیت هستند، تیم‌سازی و جامعه‌سازی کرده و احساس ما بودن را به معنای واقعی کلمه در تمام سازمان رواج دهند.
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 - 08:50

جزوه آموزشی: فن مذاکره
یکی از تعاریفی که در مورد انسان به کرات گفته می شود این است که انسان مخلوقی است ناطق و اجتماعی . لازمۀ زندگی اجتماعی ، برقراری و حفظ ارتباط با دیگران است .به همین دلیل مطلب این هفته را به این موضوع اختصاص دادم و به بررسی دلایل اهمیت مذاکره و فراگیری اصول آن برای سازمان ها و رقابت جهانی می پردازم.
جمعه، 23 خرداد 1393 - 13:43

پنج استراتژی برای انگیزه دادن به کارمندان پنج استراتژی برای انگیزه دادن به کارمندان
برای حفظ کارمندان خوبتان یا انگیزه دادن به آنها، اگرچه پاداش دادن مساله مهمی است، اما ارتباط داشتن با آنها کلیدی‌تر است. ایجاد ارتباط منظم و پیوسته بین مدیریت و کارمندان و همچنین در میان اعضا، به خصوص در شرکت‌هایی که علاوه بر کارمندان معمولی، کارمندان مجازی نیز دارند، امری ضروری است.
جمعه، 6 دی 1392 - 11:42

رهبران سازمانی عصر دیجیتال رهبران سازمانی عصر دیجیتال
هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی از ریسک کردن و اشتباه کردن نترسید، چراکه در عصر دیجیتال فردا، برد با رهبران سازمانی است که دل به دریای پرتلاطم و ناشناخته و به‌‌شدت متغیر دیجیتال خواهند زد و از محافظه‌‌کاری و دلبستگی نسبت به الگوهای سنتی و جاافتاده تا حد امکان دوری خواهند جست.
سه شنبه، 16 فروردین 1401 - 13:48

متاورس و مدیریت: واقعیت مجازی چه اثری بر کسب‌وکارها دارد؟ متاورس و مدیریت: واقعیت مجازی چه اثری بر کسب‌وکارها دارد؟
با توجه به گستردگی نامحدود متاورس در تمام ابعاد، شرکت ها و سازمان های پیشرو به دنبال این خواهند بود که برند خود را در این بستر جدید معرفی کرده و جایگاه مناسبی برای عرضه محصولاتشان به بازارهای هدف که در متاورس به صورت آواتارهای اختصاصی در دسترس هستند، بیابند. این اتفاق بدون تردید رخ خواهد داد؛ همچنان که با ظهور اینترنت و توسعه استفاده از آن به ویژه در دوران همه گیری اخیر رخ داد.
شنبه، 13 فروردین 1401 - 13:33

 راهبرد مشارکت آمیز و راهبرد سلطه آمیز راهبرد مشارکت آمیز و راهبرد سلطه آمیز
«نظریه زمینه مشترک در موفقیت رهبری» همانند یک عصای سحر آمیز فرد را به یک رهبر بزرگ تبدیل نمی‌کند، بلکه در عوض همچون ستارة قطبی برای هدایت و کمک به رهبری سالم و تلاش‌های انجام شده در زمینة ارتباطات در روابط عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دوشنبه، 20 اسفند 1414 - 23:02

نتایج یک نظرسنجی جدید: ایجاد یک برند کارفرمای قوی نتایج یک نظرسنجی جدید: ایجاد یک برند کارفرمای قوی
محققان رابطه بین شیوه های ارتباطی داخلی و برند کارفرما را بررسی کردند. نظرسنجی از 1805 کارمند در کرواسی انجام شد.
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 - 18:02

 مولفه‌‌‌های کلیدی یک استراتژی دیجیتال باکیفیت مولفه‌‌‌های کلیدی یک استراتژی دیجیتال باکیفیت
در حال حاضر، باید متقاعد شده باشید که یک استراتژی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. وقتی تصمیم گرفتید که می‌‌‌خواهید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که این چهار جزء را شامل می‌شود:
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 - 08:05

سه روش مطلوب برای هدف‌‌گذاری سه روش مطلوب برای هدف‌‌گذاری
در حرکت رو به جلو، سازمان‌ها باید در فرآیند هدف‌‌گذاری انعطاف‌‌پذیری ایجاد کنند تا کارکنان بتوانند اهداف خود را با تغییر نقش‌‌ها و کسب‌‌وکار تغییر دهند. از کارکنان بخواهید اهداف خود را حداقل هر سه ماه یک‌بار و همچنین در ابتدای سال با مدیر خود مرور کنند. به مدیران و کارکنان کمک کنید تا محرک‌‌های تنظیم اهداف، از جمله تغییرات در عملکرد مالی شرکت یا واحد تجاری، ترک شغل کارکنان یا پیشرفت‌های فناوری را شناسایی کنند.
یکشنبه، 15 اسفند 1400 - 13:57

۵ توصیه و رهنمون برای تبدیل‌‌شدن به یک مدیر موثر و کاربلد ۵ توصیه و رهنمون برای تبدیل‌‌شدن به یک مدیر موثر و کاربلد
یک مدیر هنگامی می‌تواند دیگران را به‌‌خوبی مدیریت کند که در ابتدا مدیریت درست و موفقی روی خودش داشته باشد و ضمن آگاهی داشتن از نقاط قوت و ضعف خود نسبت به برطرف‌سازی ضعف‌‌ها و ناکارآمدی‌‌های خود اقدام کند و بعد از موفقیت درزمینه خود‌مدیریتی است که او خواهد توانست در مسیر مدیریت و هدایت دیگران، عملکرد درخشانی داشته باشد.
یکشنبه، 15 اسفند 1400 - 13:41

از لحظه های سرنوشت ساز زندگی، به نفع خود استفاده کنید از لحظه های سرنوشت ساز زندگی، به نفع خود استفاده کنید
زمانی که دچار یکنواختی و روزمره گری های کاری شده ایم، ناگهان فرصتی پیش می آید. این لحظه های سرشار از فعالیت های جدی یا شهرت همان لحظه های سرنوشت ساز زندگی شما است که اگر به موقع شکار نشود شما را از موفقیت فرسنگها دور می سازد. این لحظه های مهم می تواند:
یکشنبه، 6 آبان 1397 - 09:54

پنج نکته برای محافظت از شهرت یک موسسه پنج نکته برای محافظت از شهرت یک موسسه
اگر شما اذعان به بحران کنید و علل آن را توضیح دهید بلافاصله با واکنش خوب رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی و همچنین مشتریان مواجه خواهید شد.
چهارشنبه، 10 آبان 1391 - 09:16

چرا درک استراتژی برای ارتباطات آینده بسیار مهم است چرا درک استراتژی برای ارتباطات آینده بسیار مهم است
برخی ارتباطات استراتژیک را زاییده زیرکی تجاری و توانایی پیوند دادن ارتباطات به نتیجه نهایی می دانند. دیگران آن را یک اقدام پیشگیرانه می دانند که در آن مدیریت بحران و روابط رسانه ای تلاش می‌کنند تا در برابر تغییرات و نگرانی های آتی بازار قرار گیرند.
دوشنبه، 21 آبان 1414 - 23:08

5 راه‌ متداول استفاده متخصصان روابط عمومی از شبکه‌های اجتماعی 5 راه‌ متداول استفاده متخصصان روابط عمومی از شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هدف‌های روابط عمومی را دنبال کنند. شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص ابزارهای جانبی آن مثل ابزارهای مانیتورینگ و Social listening به متخصصان روابط عمومی کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری نسبت به فرایند حسن شهرت و برندینگ کسب‌وکار خود داشته باشند.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 13:43

قانون شکنی؛ ضربه مهلک به اعتبار شرکت قانون شکنی؛ ضربه مهلک به اعتبار شرکت
اعتبار یک سازمان فراتر از شهرت آن به سختی به دست می آید و به آسانی از دست می رود و یکی از وظایف عمده روابط عمومی حفظ اعتبار است.
دوشنبه، 27 مهر 1394 - 09:04

کلیپ فعالیت های روابط عمومی برای شهرت برند کلیپ فعالیت های روابط عمومی برای شهرت برند
روابط عمومی یک تلاش یکپارچه برای رسیدن به شهرت سازمان است. در این راستا آژانس های روابط عمومی در دنیا فعالیت های فراوانی را انجام می دهند. کلیپی که در ذیل مشاهده می کنید، برخی از فعالیت هایی که آژانس های روابط عمومی در دنیا برای ایجاد آگاهی از برند، انجام می دهند را نشان می دهد.
سه شنبه، 10 دی 1392 - 11:43

برنامه ریزی در روابط عمومی برنامه ریزی در روابط عمومی
روابط عمومی نیز با شیوه های مختلفی اعم از تبلیغ، ترغیب، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، زمینه حضور فعال سازمان را فراهم می آورد آنگاه می توان بر پایه اهداف مشخص، پی ریزی اولیه سازمان را انجام داد و برای گامهای بعدی برنامه ریزی کرد.
دوشنبه، 8 آذر 1395 - 09:48

31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی از منظر هیل 31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی از منظر هیل
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی. نکات مهم بدین قرار است: (هیل، 1379، ص 128 ـ 122)
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 15:54

مزایای ابتدا شروع به صحبت کردن در جلسه مزایای ابتدا شروع به صحبت کردن در جلسه
وقتی که در چنین جلسه ای پیش از طرف مقابل شروع به صحبت کردن می کنید، می توانید با مطرح کردن و رد کردن موضوعاتی که می دانید مشتری به آنها می پردازد، در عمل وی را خلع سلاح کنید.
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 - 20:33

18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق 18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 55 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق. بخشی از آنها که با بحث حاضر مرتبط است، به این قرار است: (هیل، 1376، ص 246 - 244)
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 15:57

 مشروعیت و اعتماد مشروعیت و اعتماد
این تمایز بین مشروعیت رژیم و اعتماد و اطمینان به نهادهای ویژه یا دست‌اندرکاران، برای دموکراسی های کثرت‌گرا مناسب است. روشن است که هیچ نظام سیاسی، حتی یک نظام دموکراتیک نیز، کامل نیست. هیچ نهادی نمی‌تواند از انتقاد بخشی از جامعه فرار نماید. اتفاق آراء، تظاهری مضحک و مسخره از سوی رژیم‌های توتالیتر است.
شنبه، 31 شهریور 1397 - 09:23

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی


  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد


  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی