درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 19:17   

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند

  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند


ادامه ادامه مطلب یک

تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه

  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند

  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل بانک رفاه کارگران: عید فطر پاداش بندگان صالح خداوند است
  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
  اینستاگرام چگونه معروف شد؟
  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند
  تاثیر نوآوری در برنامه‌های وفاداری
  رابطه فرهنگ سازمانی و رهبری عالی در روابط عمومی
  تاکید فرماندار شهرستان اشکذر بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در دنیای امروز ارتباطات
  نشست همفکری روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس
  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند
  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

6 مرحله برای تدوین یک برنامه روابط عمومی مدرن 6 مرحله برای تدوین یک برنامه روابط عمومی مدرن
بسیاری از مدیران روابط‌عمومی اشتباه می کنند که فقط روی اهداف کوتاه مدت متمرکز می شوند. یک راه حل بسیار بهتر این است که اهداف بلند مدت خود را تعیین کنید و به صورت استراتژیک عمل کنید تا اثر برنامه خود را به حداکثر برسانید.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 08:01

مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران
بی تردید عصر حاضر، بنا به دلایل متعدد، متنوع و پیچیده در کانون وقوع انواع بحران ها واقع شده است. امروزه،  جوامع معاصر با بحران های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، طبیعی، تکنولوژیکی و... در ابعاد ملی و بین المللی مواجه اند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 08:15

 مدیریت بحران مدیریت بحران
برقراری ارتباط در هر بحرانی، حس اعتماد بین کسانی که پیامی تولید می‌کنند و کسانی که این پیام را دریافت می‌کنند بالا می‌برد.
سه شنبه، 14 آبان 1392 - 04:30

نقش حیاتی ارتباطات در حل بحران های جهانی نقش حیاتی ارتباطات در حل بحران های جهانی
دولت ها نمی‌توانند کار را به تنهایی انجام دهند. مؤسسات و نظام‌های سنتی نمی‌توانند به آسانی با این میزان پیچیدگی فعلی و سرعت تغییرات مقابله نمایند؛ بنابراین، این معضلات مستلزم مشارکت کل جامعۀ افراد ذی‌نفع است. به این علت او بر این باور است که نقش ارتباطات بسیار حیاتی و حساس است.
چهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 15:16

استراتژی رشد و مدیریت تضادها استراتژی رشد و مدیریت تضادها
در هر گروهی، از یک خانواده گرفته تا یک سازمان، تضاد و کشمکش اجتناب ناپذیر است. تحقیقات رندال پیترسون در مورد «تضاد»، اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد که در این مصاحبه بخش‌هایی از آن را مرور می‌کنیم:
شنبه، 19 فروردین 1391 - 20:45

نوآوران ماهر چه رویکردهایی دارند؟ نوآوران ماهر چه رویکردهایی دارند؟
نوآوران ماهر، نمی‌توانند وجود ابهام در هدف را تحمل کنند. آنها ممکن است برای رسیدن به هدف نهایی خود، با چندین روش کار کرده و کنار آیند. با این وجود، آنها قاطعانه بر نتایجی که به خوبی تعریف شده باشد، تمرکز می‌کنند.
پنجشنبه، 30 آذر 1391 - 17:47

 مزایای یک سازمان شنوا مزایای یک سازمان شنوا
صدای مشتریان نقشی بسیار حیاتی در بازاریابی و ارتباطات دارد. صدای مشتریان، یکی از منابع اصلی کسب اطلاعات و بازخورد نسبت به محصولات و خدمات شرکت است. این صدا از روش‌های مختلفی می‌تواند به گوش شرکت برسد.
یکشنبه، 8 تیر 1399 - 01:05

خدمات مشتری ستون اصلی استراتژی روابط عمومی خدمات مشتری ستون اصلی استراتژی روابط عمومی
ارزیابی روابط عمومی مساله پیچیده ای است که اغلب افرادی که در روابط عمومی ها کار می کنند با توجه به حجم قابل توجهی از محتوا در نشریات روز تخصصی دنیا که درباره این موضوع می نویسند، هنوز به درستی نمی دانند که چگونه می توانند پی ببرند که چه تاثیری بر نگاه مخاطبان داشته اند و فراتر از آن اینکه آیا خود روابط عمومی توانسته است خودش را به مخاطبانش اثبات کند یا اینکه بیشتر مخاطبان فکر می کنند که روابط عمومی در صدد فریب آنهاست.
دوشنبه، 1 تیر 1394 - 09:17

پنج نکته برای محافظت از شهرت یک موسسه پنج نکته برای محافظت از شهرت یک موسسه
اگر شما اذعان به بحران کنید و علل آن را توضیح دهید بلافاصله با واکنش خوب رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی و همچنین مشتریان مواجه خواهید شد.
چهارشنبه، 10 آبان 1391 - 09:16

7 اصل راهنما برای برنامه ریزی استراتژیک 7 اصل راهنما برای برنامه ریزی استراتژیک
شرکت‌هایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیت‌های کلیدی متمایز برای ارائه پیشنهاد ارزشی تعریف می‌کنند، از مزیت رقابتی مشخصی برخوردارند.
شنبه، 27 مهر 1392 - 21:15

 چهار هدف مدیریت نمونه کارها چهار هدف مدیریت نمونه کارها
شرکت ها اگر می خواهند در حوزه های خود مرتبط و رقابتی باقی بمانند باید نوآوری کنند. بنابراین، برای موفقیت، شرکت ها باید ترکیب مناسب پروژهها را مشخص کنند. مدیریت پروژه نمونه کارها به شرکتها کمک می کند تا کلیه خدمات و محصولات را برای دستیابی به چشم انداز نوآوری خود مدیریت کنند.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 08:08

 نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار
سازمانها می توانند از مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) استفاده کنند تا بتوانند یک نمونه کار از پروژه های با ارزش را ایجاد کنند. علاوه بر روشهایی که تاکنون دیدیم، روشهای بسیاری دیگری نیز وجود دارد که به شرکتها کمک می کند تا بهترین پروژه ها را برای دستیابی به اهداف خود انتخاب کنند، مانند دوره بازپرداخت، نرخ بازده داخلی و بسیاری دیگر.
چهارشنبه، 9 مهر 1399 - 01:17

نحوه انتخاب پروژه مناسب با استفاده از مدیریت پروژه نمونه کارها نحوه انتخاب پروژه مناسب با استفاده از مدیریت پروژه نمونه کارها
مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) اخیراً توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. مدیریت پروژه نمونه کارها از آنجا که شرکت ها تشخیص داده اند کارآیی سازمانی نیز به انجام پروژه های مناسب بستگی دارد، شتاب بیشتری یافته است. اصولاً انتخاب پروژه مناسب از انجام پروژه انتخاب شده به روش درست مهمتر است.
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 - 00:53

نیاز به فرهنگ شفاف شرکت/ 4 دلیل نیاز به فرهنگ شفاف شرکت/ 4 دلیل
شفافیت یعنی اینکه یک شرکت نسبت به برنامه ها و عملکردهای خود باز و صادق است و کارمندان آن نیز با یکدیگر و با مشتریان باز و صادق هستند. اما عدم شفافیت، یک محیط پنهانی و کارمندان غیر قابل اعتماد ایجاد می کند و مردم دوست ندارند از شرکتی که به آنها اعتماد ندارند خریداری یا کار کنند.
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 - 10:05

 مزایای استفاده از مدیریت پروژه نمونه کارها مزایای استفاده از مدیریت پروژه نمونه کارها
شرکت ها می توانند با اتخاذ مدیریت پروژه نمونه کارها، مزایای بسیاری کسب کنند. به طور کلی، PPM به شرکتها کمک می کند تا با تمرکز بر مهمترین و استراتژیک ترین پروژهها و برنامه ها، به شکوفایی برسند.
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 - 08:09

تبدیل فرهنگ شرکت به واقعیت/ 6 راه تبدیل فرهنگ شرکت به واقعیت/ 6 راه
فرهنگ منعکس کننده شخصیت جمعی کارمندان است. این شامل نحوه تفکر، عمل و واکنش آنها می شود. همچنین شامل هنجارهایی است که رفتارهای موجود در شرکت را راهنمایی می کند. فرهنگ بیانگر ترجیحات جمعی، عادات و ویژگیهای کارمندان است.
یکشنبه، 31 فروردین 1399 - 11:35

مشکلات و چالش‌های شرکت‌ها در استفاده از مدیریت پروژه نمونه کارها مشکلات و چالش‌های شرکت‌ها در استفاده از مدیریت پروژه نمونه کارها
سازمانها می توانند هنگام استفاده از شیوه های مدیریت پروژه نمونه کارها با مشکلاتی روبرو شوند. همچنین صحیح است که آنها می توانند با تلاش برای به دست آوردن تخصص و مهارت بیشتر، کاهش فاصله بین پروژه ها و استراتژی، عملکرد و نتایج خود را بهبود بخشند و در تخصیص منابع در پروژه ها متفکر تر باشند.
یکشنبه، 24 فروردین 1399 - 18:36

مشتریان خود را در آغوش بگیرید مشتریان خود را در آغوش بگیرید
در دنیای پیچیده امروز، نقش‌های زیاد و احتیاجات متناقضی باتوجه به شرایط وجود دارد. مشتریان نیز با توجه به نقش خود می‌توانند دارای روابط گوناگونی باشند و ازطریق کانال‌های متفاوت ارتباط داشته باشند. این شرایط باعث می‌شود که سازمان به سختی قادر به ایجاد یک دیدگاه عمومی مناسب از مشتری باشد. برای رفع نیاز به وجود آمده، احتیاج به وجود سیستم‌های مدیریت روابط با مشتریان برای اطمینان از به کارگیری دانسته‌ها و دیدگاه مناسب از تمام کانال‌ها وجود دارد.
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 16:16

مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
برای اجرای مؤثر مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) به طور مؤثر باید فرضیاتی را در نظر بگیرید که می توانند تأثیر زیادی در اجرای آن داشته باشند. در عین حال شرکتها باید بدانند که این فرضیات همیشه نمی توانند معتبر باشند. به همین دلیل، شرکتها باید قبل از اجرای PPM، همه جوانب را به طور عمیق تجزیه و تحلیل کنند.
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 14:19

مدیریت مدیریت
مدیریت عبارت است از فراگرد به‌کارگیری کارا و اثربخش منابع مادی و انسانی تحت نظام ارزشی پذیرفته شده آن جامعه با عنایت به اصولی چون برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل و نظارت بر اساس هدف‌های از پیش تعیین شده است.
یکشنبه، 3 فروردین 1399 - 18:19

مدیریت نمونه کارها با گذشت زمان در حال تحول است مدیریت نمونه کارها با گذشت زمان در حال تحول است
مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) یک رشته است که با گذشت زمان پیچیده تر می شود. این تکامل ادامه خواهد یافت. مطمئناً، PPM مدیریت کل مجموعه ای از پروژه ها را به عنوان یک نهاد بزرگ برای دستیابی به اهداف شرکت نشان می دهد.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 08:05

مدیریت پروژه نمونه کارها و پیوند استراتژی سازمان مدیریت پروژه نمونه کارها و پیوند استراتژی سازمان
تغییر استراتژیک تنها در شرایطی حاصل می شود که مدیریت ارشد عمیقاً در مدیریت پروژه دخیل باشد. برای رسیدن به این هدف، اولین قدم پشتیبانی از متخصصان و مدیران استراتژیک در یادگیری زبان مدیریت پروژه است.
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 - 11:04

نحوه شناسایی پروژه ها برای اجرای استراتژی نحوه شناسایی پروژه ها برای اجرای استراتژی
مدیریت استراتژیک به شرکتها کمک می کند تا فرایندها و محصولات خود را نوآوری کنند. استراتژی به سازمانها این امکان را می دهد تا بهترین پیکربندی سیستم ها، فرایندها، محصولات و منابع را برای دستیابی به اهداف خود تعیین کنند.
دوشنبه، 19 اسفند 1398 - 11:00

6 افسانه در مورد کیفیت داده ها 6 افسانه در مورد کیفیت داده ها
از نظر تاریخی، اصطلاح یکپارچگی داده به اعتبار داده و کیفیت داده ها به معنای کامل بودن، صحت و به موقع بودن داده هاست. با این حال، برای درک اعتبار اطلاعات، مشاغل باید از کامل بودن، صحت و به موقع بودن آن آگاه باشند.
یکشنبه، 18 اسفند 1398 - 04:15

علیه هوش علیه هوش
بنیاد و منطق تحقیقات مربوط به هوش و آزمون‌های هوش به لحاظ اجتماعی، ذهنی و عاطفی چندان قوی نیست. اساس باور به موجودیتی به نام هوش اساس مستحکمی نیست. اما آسیب‌زنندگی این مفهوم در زندگی بسیاری افراد و گروه‌ها از آنجایی ناشی می‌شود که این موجودیت موهوم را ارثی یا ذاتی و قابل اندازه‌گیری بدانیم، چیزی شبیه قد فرد.
یکشنبه، 4 اسفند 1398 - 02:30

برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟ برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟
متاسفانه نظرسنجی در سال 2018 از کودکان درباره شغلی که برای آینده خود انتخاب کرده اند تفاوتی با نظرسنجی سال 2000 نکرده و همچنان دکتر، معلم، وکیل و تاجر در صدر این لیست قرار دارند. این موضوع می تواند نگران کننده باشد، زیرا بازار کار در دو دهه اخیر تغییرات اساسی کرده اما ذهنیت فرزندان ما همچنان همان ذهنیت دو دهه قبل است.
جمعه، 2 اسفند 1398 - 11:01

از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید
یک شرکت قبل از شروع کار، باید توانایی خود را برای رسیدگی به بارهای پروژه ها، بسته به منابع موجود در نظر بگیرد. اگر تعداد پروژه هایی که می خواهید شروع کنید بیشتر از تعدادی است که در یک بازه زمانی مشخص قابل اجرا هستند، باید اولویت بندی و رتبه بندی کنید.
جمعه، 2 اسفند 1398 - 09:15

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیستم فوریه 1932 «تاراپور J. Tarapore» در شهر بمبئی هند «آیین مدیریت و نامه نگاری دولتی ایران» در دوران ساسانیان را از روی یک نسخه اصل دوباره نویسی کرد و منتشر ساخت.
شنبه، 2 اسفند 1393 - 11:20

مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند
پس از شروع شکل گیری الزامات برنامه، مدیران برنامه باید آنها را با ذینفعان اصلی به اشتراک گذاشته و مورد بررسی قرار دهند. جمع آوری و فهرست نیازهایی که در محدوده برنامه قرار دارند مهم است.
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 09:13

 هشت مرحله تا ساخت شرکتی هشت مرحله تا ساخت شرکتی
اگر به تغییرات توجه نداشته و حتی این موارد در آینده را پیش بینی نکنید، بدون شک محکوم به نابودی خواهید بود. همچنین هیچ فردی تمایل ندارد در شرکتی حضور داشته باشد که به نوعی با تکنولوژی های جدید بیگانه محسوب می شود.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 16:14

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه


  8 برنامه روابط عمومی در استفاده از رسانه های اجتماعی


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی


  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی


  کمپین ابزارهای ایرانی روابط عمومی


  تنبیه به شیوه راکفلر


  شعار روز جهانی ارتباطات اعلام شد


  اجرای برنامه گفتگوی مجازی و برخط با موضوع "ارتباطات و روابط‌عمومی" در خوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400