درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 12:54   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند

  روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب سه

تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو

  تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی
  اخبار را دریابید
  رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  انتشار کتاب "مدیریت وب سازمانی"
  10 نقش و کارکرد روابط عمومی
  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
  نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
  تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی
واحدهای روابط‌عمومی سازمان‌ به لحاظ ضرورت داشتن تعامل مستمر با جامعه باید زمینه‌هایی را مهیا سازند تا شاغلان امکان بروز خلاقیت خود را داشته و بتوانند روابط مطلوبی را با جامعه برقرار سازند.
پنجشنبه، 19 مهر 1397 - 08:08

چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز
برای اینکه خود را با این تغییرات پرشتاب هماهنگ کنیم، باید چست و چالاک باشیم. چراکه سازمان ها نیز متوجه شده اند که نیاز به استخدام افرادی دارند، که دارای این ویژگی باشند. یعنی کسانی که سرعت عمل دارند، زود خود را با محیط تطبیق می دهند، و سریع تر به نتایج موردنظر می رسند.
دوشنبه، 12 شهریور 1397 - 00:01

تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی
جمع آوری اطلاعات و اخبار مربوط به فعالیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های سازمان، به منظور تنظیم سیاست‌های خبری، تبلیغاتی و اجرای طرح‌های انتشاراتی و آماده نمودن اذهان عمومی با توجه به خط مشی کلی به عنوان یکی از وظایف اصلی روابط‌عمومی تحت تاثیر خلاقیت علمی و هنری کارگزاران روابط‌عمومی قرار دارد. فراهم آوردن حسن ارتباط متقابل بین مخاطبان و مدیران سازمان و سایر سازمان‌ها نیز متاثر از خلاقیت‌های علمی و روزانه مسئولان روابط‌عمومی است.
جمعه، 20 مهر 1397 - 08:10

نظریه‌های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه نظریه‌های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه
یکی از جامع‌ترین نظریه‌ها برای خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه نظریه سیستم اجتماعی فنی است. مبانی اولیه این نظریه را مؤسسه تحقیقاتی تاویستاک عرضه کرده و هالدمن، فرانیس و پمور از پیشگامان آن هستند.
شنبه، 21 مهر 1397 - 08:12

اصول ۴۰گانه تریز (TRIZ) اصول ۴۰گانه تریز (TRIZ)
برای استفاده از این اصول باید مسئله را مشخص و سپس نتیجه نهایی مطلوب (ایده آل) را تعیین کرد و در ادامه دلایلی را که نمی‌توان به آن نتیجه مطلوب رسید، روشن کرد. بعد از مشخص شدن مشکل و موانع حل آن می‌توان برای دستیابی به راه‌حل‌هایی جهت رفع این مشکلات از این اصول۴۰گانه استفاده کرد:
دوشنبه، 23 مهر 1397 - 08:18

شش عنصر کلیدی برای خلاقیت شش عنصر کلیدی برای خلاقیت
یک سازمان خلاق که خلاقیت و نوآوری را به عنوان یکی از اهداف مهم خود ترسیم می ‏کند، در حقیقت در حوزه توسعه انسانی گام بر می ‏دارد. در این زمینه باید گفت که سازمان خلاق، سازمانی است که بتواند ایده ‏های جدید را خلق کند و توانایی به کارگیری مناسب آنها را داشته باشد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:06

سازمان خلاق سازمان خلاق
سازمان و گروه خلاق به رهبری نیاز دارند که در ایجاد و نگهداری فرهنگ خلاق داخلی و در ترغیب و ایجاد انگیزه برای رفتار خلاق افراد و گروه‌های درون سازمانی کوشا باشد. رهبر سازمان خلاق باید متواضع و آزاد اندیش باشد و عرضه اندیشه‌ها و تفکرات بدیع را تشویق و ترغیب کند.
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 08:04

مهارت‌ها و الزامات یک مدیر روابط عمومی مهارت‌ها و الزامات یک مدیر روابط عمومی
شغل مدیر روابط عمومی یک نقش مدیریتی در سطح متوسط ​​برای کسی است که ۶ الی ۸ سال تجربه در این زمینه را داشته باشد. مدیر روابط‌عمومی باید بتواند یک تصویر مناسب از برنامه‌ها، دستاورد‌ها یا دیدگاه‌ها را برای کارفریان یا مشتریان ایجاد کرده تا ارتباط خوبی بین آنها و کسب‌وکار شما ایجاد شود.
یکشنبه، 1 مهر 1397 - 17:48

انواع خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه انواع خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه
خلاقیت و نوآوری در بازاریابی؛ عبارت است از فرایند خلاقیت و نوآوری در راهبردها، الگوها و روش‌های بازاریابی که سازمان برای ارائه تولیدات یا خدمات خود به بازار بکار می‌گیرد. در این حالت شیوه‌های بازاریابی بهینه شده یا تغییر می‌کند یا روش‌های نوینی خلق شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. ممکن است انواع دیگری از خلاقیت و نوآوری سازمانی در دیدگاه‌های مختلف وجود داشته باشد.
دوشنبه، 23 مهر 1397 - 09:29

مدیریت خلاقیت با استفاده از عناصر اصلی مدیریت خلاقیت با استفاده از عناصر اصلی
برای تحقیق و پرورش خلاقیت، تنها آموزش مطالب یا برنامه‌ریزی برای توسعه استعدادهای خلاق کافی نیست؛ بلکه باید به افراد کمک کرد نقاطی را که انگیزه و مهارت‌ها با یکدیگر منطبق هستند با محل تقاطع خلاقیت را تشخیص دهند. این محل ترکیب پر قدرتی است چرا که در این نقطه امکان خلاقیت فراهم می‌شود.
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 09:34

چراغ راه/ پنج اشتباه رهبری رایج مدیران چراغ راه/ پنج اشتباه رهبری رایج مدیران
داشتن سیاست تصمیم‌گیری پشت درهای بسته
چهارشنبه، 9 آبان 1397 - 17:21

تکنیک‌های نوین خلاقیت و نوآوری تکنیک‌های نوین خلاقیت و نوآوری
یورش فکری در واژه نامه بین‌المللی وبستر چنین تعریف شده است: اجرای یک تکنیک گردهمایی که از طریق آن گروهی می‌کوشند راه حلی برای یک مسئله بخصوص با انباشتن تمام ایده‌هایی که بوسیله اعضاء ارائه می‌شود بیابند. یعنی هیچ انتقـادی از هیچ ایده‌ای جایز نیست. به هر ایده‌های هرچند نامربوط، خوشامد گفته می‌شود.
جمعه، 27 مهر 1397 - 10:44

چراغ راه/ چهار اصل مهم موفقیت چراغ راه/ چهار اصل مهم موفقیت
محتوا برای کاربران ارزشمند است، شما می‌توانید از طریق آن به جمع‌آوری بهترین و مرتبط‌ترین داده‌ها بپردازید.
چهارشنبه، 9 آبان 1397 - 17:23

خواسته و حرف مدیران را بدانید و آن را درک کنید خواسته و حرف مدیران را بدانید و آن را درک کنید
گاهی مدیر شما از خواسته ما فوق خود حمایت نمی کند و آنها را پیش پاافتاده و بی اهمیت می داند و می گوید که ارزش این را ندارد که خودمان را به دردسر بیندازیم، اما شما باید به حرف و خواسته مدیر خود نیز اهمیت دهید.
چهارشنبه، 16 آبان 1397 - 09:49

برای کار خود طرح و نقشه داشته باشید برای کار خود طرح و نقشه داشته باشید
مدیرکل بودن هم جالب است و هم سخت و رنج آور، پنجاه درصد بیشتر آن کار و تنها بیست درصد آن بازدهی دارد.
دوشنبه، 21 آبان 1397 - 09:59

فرایند خلاقیت درمدیریت فرایند خلاقیت درمدیریت
در باره فرایند خلاقیت، نظریات مختلفی عرضه شده است که به دو مورد آن اشاره کردیم. الگوی معروف حل خلاق مسائل اسبورن- پارنز نیز می‌تواند در حل مسائل مدیریتی نقش مؤثری ایفا کند.
سه شنبه، 24 مهر 1397 - 09:32

فرایند خلاقیت فرایند خلاقیت
نکته مهم دیگر در خلاقیت، توجه به فرایند شکل‌گیری راه‌حل‌های خلاق مسائل و گامهایی که در این فرایند برداشته می‌شود، است.
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 09:33

قبل از اینکه داوطلب کاری شوید، خوب فکر کنید قبل از اینکه داوطلب کاری شوید، خوب فکر کنید
راستی مواظب باشید گاهی بدون اینکه دستتان را بالا ببرید یا قدمی به جلو بردارید ناخواسته داوطلب می شوید، اینجا همان جایی است که همه همکاران شما یک قدم دسته جمعی رو به عقب برداشته اند و شما را در برابر مدیریت تنها گذاشته اند، در حالیکه شما اصلا قصد انجام آن کار را نداشتید.
چهارشنبه، 30 آبان 1397 - 09:31

فرایند خلاقیت فرایند خلاقیت
نهفتگی عبارت است از زمان تفکر و دانش و بطور کلی دوره‌ای است که ضمیر ناخودآگاه از تمرکز بر روی مسئله مورد نظر دور می‌شود. بعضی مواقع ایده‌های اساسی نتیجه تفکر ضمیر ناخود آگاه است و وقتی فرد به مسئله فکر می‌کند در ذهن ایجاد می‌شود.
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 10:36

راه های بهره بردن از شکایت های مشتریان
آیا نکته مثبتی در شکایت های مشتریان وجود دارد؟ بله، در واقع صاحبان باهوش کسب و کارها ابراز نارضایتی مشتریان را مانند طلای ناب می دانند.
یکشنبه، 6 آبان 1397 - 23:54

بدانید آنچه را که دیگران نمی دانند بدانید آنچه را که دیگران نمی دانند
زمانی با یک نفر کار می کردم که زبان فرانسه را خوب صحبت می کرد البته همه ما به زبان فرانسه صحبت می کردیم اما او از دانسته های خود به عنوان فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد یعنی همان چیزی که من و دیگران نسبت به آن بی اعتنا بودیم.
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 - 09:34

تا می توانید کمتر وعده دهید و بیشتر کار تحویل دهید تا می توانید کمتر وعده دهید و بیشتر کار تحویل دهید
وعده و وعید بیجا ندهید. این کار فریبکاری و دروغ نیست بلکه صرفا نوعی دوراندیشی و آینده نگری است. اگر در کارتان اشتباه کردید صادقانه به اشتباه خود اعتراف کنید و همیشه در محاسباتتان احتمال درصدی از خطا را بدهید. مطمئن باشید مدیران نمی توانند شما را به خاطر درصد خطای کم اخراج کنند.
شنبه، 3 آذر 1397 - 09:35

شیوه های برندسازی برای خود به عنوان یک سخنران حرفه ای شیوه های برندسازی برای خود به عنوان یک سخنران حرفه ای
یکی از راهکارهای مهم در توسعه کسب وکار، برند و افزایش نفوذمان بر مشتریان سخنرانی در حضور آنهاست. در چنین موقعیت هایی فرصت ما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب به شدت افزایش پیدا می کند. به علاوه با نمایش تصویر و سخنرانی تاثیرگذار موقعیت ما در بازار رقابتی کسب وکار حفظ خواهد شد.
دوشنبه، 5 آذر 1397 - 14:32

 چک‌لیست «منابع انسانی» چک‌لیست «منابع انسانی»
مدیران منابع انسانی در سازمان‌ها باید طوری مدیریت کنند که کارکنان به بودن خود در مجموعه افتخار کنند نه اینکه آماده فرار به جای دیگر باشند. افراد کاربلد در مدیریت منابع انسانی«تاثیر محیط کار خوب بر بهره‌وری» را درک و مدام عملکرد خود را با چک‌لیست پنج‌مرحله‌ای پایش می‌کنند. کارکنان در این سازمان‌ها می‌توانند درباره کاستی‌ها به راحتی نظر بدهند.
پنجشنبه، 13 آبان 1400 - 17:17

خلاقیت در روابط‌عمومی خلاقیت در روابط‌عمومی
تحقیق در مورد خلاقیت و عناصر تشکیل‌دهنده آن بیش از یک قرن پیش توسط دانشمندان علوم اجتماعی شروع شد ولی انگیزه اساسی برای پژوهش بیشتر در سال 1950 توسط کیلیفورد ایجاد گردید.
یکشنبه، 22 مهر 1397 - 09:29

شیک پوش باشید، دقیقاً یعنی شیک پوش باشید شیک پوش باشید، دقیقاً یعنی شیک پوش باشید
شما هیچ عذر و بهانه ای برای پوشیدن لباس های نامناسب، نامرتب، کهنه و جلف ندارید. شما باید در انتخاب لباس خود دقت کنید. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در اولین برخورد، طرز پوشش شماست حتی قبل از اینکه سلام و علیک کنید.
شنبه، 17 آذر 1397 - 07:40

 یک لبخند گرم و شیرین ارزان ترین هدیه شما به دیگران است یک لبخند گرم و شیرین ارزان ترین هدیه شما به دیگران است
شما می توانید احساس خود را با لبخندتان نشان دهید. مهم نیست که به چه چیز لبخند می زنید، مهم این است که در لبخند زدن صرفه جویی نکنید.
سه شنبه، 20 آذر 1397 - 07:50

 دست مردم را به گرمی بفشارید دست مردم را به گرمی بفشارید
تا حالا حساب کردید در روز چند بار با دیگران دست می دهید؟ و چند بار صادقانه دست می دهید؟ آیا تا به حال به تاثیر دست دادن با دیگران فکر کرده اید؟ هنگام دست دادن با مردم در واقع حس امنیت و اعتماد را به آنها منتقل می کنید که لازمه آن صداقت شماست. دست دادن انتقال پیام دوستی و صمیمیت است.
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 08:09

از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند
شما می خواهید از مدی پیروی کنید که تمام جنبه های فوق را داشته باشد و مورد توجه دیگران قرار گیرید. اگر موهای خود را قرمز کنید و یک لباس مندرس از فروشگاه خیریه با قیمت ارزان بپوشید واقعا سبکی را ارائه کرده اید که توجه همه را جلب می کند، اما آیا این سبک، مناسب یک بازیگر قوانین کار می باشد.
جمعه، 23 آذر 1397 - 08:14

هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی
بسیاری از مدیران گمان می کنند کارکنان شان به علت عدم رضایت از حقوق دریافتی کار را ترک می کنند. یک تحقیق بر روی 20000 کارمند که استعفا داده اند، نشان می دهد که مهم ترین دلیل برای ترک شغل، رفتار نامناسب سرپرستی و یا به عبارت دیگر مدیران ناشی است. یکی از مهم ترین فاکتورهای رفتار نامناسب سرپرستی، همانا ارتباطی نامناسب است.
جمعه، 16 آذر 1397 - 08:39

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی


  10 نقش و کارکرد روابط عمومی


  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی


  تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی


  چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز


  اخبار را دریابید


  عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی


  رویکردهای متقاعدسازی


  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت


  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود