درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:21   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  جهان روابط عمومی  

روز جهانی روابط‌عمومی روز جهانی روابط‌عمومی
علت انتخاب روز 16 جولای به‌عنوان روز جهانی روابط‌عمومی این است که در چنین روزی در سال 1877 آیوی لدبتر لی (Ivy Ledbetter Lee)، پدر روابط‌عمومی به‌دنیا آمد، کسی که بخش زیادی از عمرش را صرف تغییر نگرش عموم مردم نسبت به روابط‌عمومی نمود. این مرد بزرگ،‌ راه را برای ما فعالان روابط‌عمومی همواره کرد تا بتوانیم راهی را که او آغاز کرده بود ادامه دهیم و بر اعتبار و شهرت روابط‌عمومی در جهان بیفزاییم.
شنبه، 25 تیر 1401 - 07:36

روز جهانی روابط‌عمومی: فرصتی برای مرور گذشته و پیش‌بینی آینده روز جهانی روابط‌عمومی: فرصتی برای مرور گذشته و پیش‌بینی آینده
روز جهانی روابط‌عمومی روزی است که در آن برای بزرگداشت و گرامیداشت حقیقت و راستی و مدیریت اعتبار تلاش می‌شود و روابط‌عمومی را به‌عنوان یک موضوع جدی و قابل‌توجه برای تمام جهانیان تبلیغ می‌کند و همه مردم جهان را تشویق می‌کند تا کارکردها و کاربردهای مهم روابط‌عمومی را بهتر درک کنند.
شنبه، 25 تیر 1401 - 10:47

رونق صنعت نمایش تلویزیونی ترکیه: قلب‌ها و ذهن‌ها را تسخیر می‌کند و گردشگری را تقویت می‌کند رونق صنعت نمایش تلویزیونی ترکیه: قلب‌ها و ذهن‌ها را تسخیر می‌کند و گردشگری را تقویت می‌کند
با توجه به محبوبیت روزافزون درام‌های تلویزیونی ترکیه، به نظر می‌رسد که این صنعت در سال‌های آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. این امر فرصت‌های بیشتری را برای توسعه اقتصادی و همچنین افزایش قدرت نرم ترکیه در سطح جهانی فراهم خواهد کرد.
دوشنبه، 25 تیر 1403 - 18:10

 نیجریه متعهد به حمایت از متخصصان روابط عمومی است و آکادمی جدید را راه‌اندازی می‌کند نیجریه متعهد به حمایت از متخصصان روابط عمومی است و آکادمی جدید را راه‌اندازی می‌کند
وزیر اطلاعات نیجریه اعلام کرد که دولت رئیس جمهور بولا تینوبو به ایجاد محیطی مساعد برای متخصصان روابط عمومی و ارتباطات نیجریه ادامه خواهد داد.
یکشنبه، 24 تیر 1403 - 09:05

کارشناس روابط‌عمومی: سنترپوینت پس از توفان برل، با تصمیمات ارتباطی اشتباه به سرعت در حال از دست دادن اعتماد است کارشناس روابط‌عمومی: سنترپوینت پس از توفان برل، با تصمیمات ارتباطی اشتباه به سرعت در حال از دست دادن اعتماد است
کارشناسان روابط‌عمومی بر این باورند که سنترپوینت با این تصمیمات ارتباطی، به سرعت در حال از دست دادن اعتماد مشتریان خود است. آنها تاکید می‌کنند که ارائه انتظارات روشن برای وصل مجدد برق و پیام‌رسانی متحد از سوی رهبری شرکت، برای بازگرداندن اعتماد ضروری است.
شنبه، 23 تیر 1403 - 14:08

گزارش: کمپین روابط عمومی جو بایدن برای حفظ نامزدی گزارش: کمپین روابط عمومی جو بایدن برای حفظ نامزدی
استراتژی جدید روابط عمومی شامل افزایش مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های مطبوعاتی است، تغییری که پاسخ به انتقادها از دسترسی محدود بایدن به رسانه‌هاست. این طرح هشت ماده‌ای شامل مواردی نظیر رد شایعات، تقویت نظرسنجی‌ها، هشدار از هرج و مرج، محدود کردن مخالفت‌ها، نزدیک نگه‌داشتن رهبران منتخب، آرام کردن اهداکنندگان، اثبات سرزندگی و تعامل با رسانه‌ها می‌شود.
شنبه، 23 تیر 1403 - 13:08

استنفورد با استخدام شرکت روابط عمومی با سابقه همکاری با نفتی‌ها، منتقدان اهدای پول توسط شرکت‌های فسیلی را ناامید می‌کند استنفورد با استخدام شرکت روابط عمومی با سابقه همکاری با نفتی‌ها، منتقدان اهدای پول توسط شرکت‌های فسیلی را ناامید می‌کند
مدرسه پایداری دانشگاه استنفورد برای رسیدگی به "چالش‌های بالقوه شهرت" در میان نگرانی‌های فزاینده فعالان دانشگاه در مورد روابط گسترده این موسسه با شرکت‌های سوخت فسیلی، یک شرکت روابط عمومی استخدام کرده است.
شنبه، 23 تیر 1403 - 09:03

احساس آمریکایی‌ها نسبت به دموکراسی در ایالات متحده چیست؟ احساس آمریکایی‌ها نسبت به دموکراسی در ایالات متحده چیست؟
مرکز تحقیقات افکار عمومی ای‌پی-نورم (AP-NORC Center for Public Affairs Research) به بررسی نظرات مردم آمریکا در مورد دموکراسی و حقوق در ایالات متحده پرداخته است.
پنجشنبه، 21 تیر 1403 - 22:24

گزارشگران بدون مرز یک شرکت روابط‌عمومی را به جعل هویت خود متهم می‌کند گزارشگران بدون مرز یک شرکت روابط‌عمومی را به جعل هویت خود متهم می‌کند
|| گزارشگران بدون مرز (RSF)، یک سازمان غیردولتی که به خاطر فعالیت خود در دفاع از آزادی مطبوعات در سراسر جهان شناخته می‌شود، روز پنجشنبه، 4 ژوئیه 2024، یک شرکت روابط‌عمومی به نام پُرُگرِسْیْف مِدیا (Progressif Media) را که با میلیاردر محافظه‌کار فرانسوی وینسنت بولوره مرتبط است، به راه‌اندازی یک "کمپین گسترده اطلاعات نادرست" علیه این سازمان متهم کرد.
چهارشنبه، 20 تیر 1403 - 15:34

ثروت چیست و چگونه برای هدایت نوآوری و ایجاد رفاه برای همه استفاده می شود ثروت چیست و چگونه برای هدایت نوآوری و ایجاد رفاه برای همه استفاده می شود
نویسنده استدلال می‌کند که سیاست‌های دولتی باید از فرآیند ثروت آفرینی حمایت کنند. این شامل محافظت از حقوق مالکیت، تشویق سرمایه‌گذاری، و ایجاد یک محیط قانونی و تنظیمی پایدار است. سیاست‌هایی که مانع از نوآوری و کارآفرینی می‌شوند، در نهایت به ضرر همه، به‌ویژه کارگران و مصرف‌کنندگان خواهند بود.
شنبه، 16 تیر 1403 - 14:25

نکات برجسته از رویداد انجمن روابط‌عمومی آمریکای دیترویت: اتصال به رسانه‌های خودرو نکات برجسته از رویداد انجمن روابط‌عمومی آمریکای دیترویت: اتصال به رسانه‌های خودرو
در اوایل این ماه، بخش دیترویت انجمن روابط‌عمومی آمریکا (PRSA) میزبان رویداد حضوری با عنوان "اتصال به رسانه‌های خودرو" بود. متخصصان روابط‌عمومی محلی این فرصت را داشتند که با یک پانل برجسته از روزنامه‌نگاران خودرو درگیر شوند و بینشی در مورد چشم‌انداز در حال تحول رسانه‌های خودرو و نیازهای خاص خبرنگاران صنعت به دست آورند.
چهارشنبه، 13 تیر 1403 - 09:53

چهار ابر روندی که امسال روسای روابط‌عمومی را بیدار نگه داشته است چهار ابر روندی که امسال روسای روابط‌عمومی را بیدار نگه داشته است
این چهار روند اصلی می‌توانند به روابط‌عمومی‌ها کمک کنند تا در دنیای پیچیده و متغیر امروزی موفق‌تر عمل کنند و ارتباطات مؤثرتری با مخاطبان خود برقرار نمایند.
شنبه، 9 تیر 1403 - 17:26

اخراج کارکنان روابط‌عمومی دانشگاه تگزاس در آستین پس از "بحران‌های متعدد" اخراج کارکنان روابط‌عمومی دانشگاه تگزاس در آستین پس از "بحران‌های متعدد"
دانشگاه تگزاس در آستین حدود 19 تا 20 کارمند را در بخش ارتباطات و بازاریابی خود در پی تعدادی از رویدادهای جنجالی که در ماه‌های اخیر این موسسه را تحت‌الشعاع قرار داده بود، اخراج کرد.
شنبه، 9 تیر 1403 - 12:15

ویل لوئیس، ناشر واشنگتن پست، علیرغم جنجال‌ها، به روابط خود با شرکت روابط‌عمومی‌اش ادامه می‌دهد ویل لوئیس، ناشر واشنگتن پست، علیرغم جنجال‌ها، به روابط خود با شرکت روابط‌عمومی‌اش ادامه می‌دهد
ویل لوئیس، ناشر واشنگتن پست، علیرغم انتقادات، روابط خود را با شرکت روابط‌عمومی دبلیو-جی-اِل-پی WJLP که تأسیس کرده و حروف اول او را یدک می‌کشد، حفظ کرده است.
شنبه، 2 تیر 1403 - 12:15

لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
لینکدین اخیراً تعدادی پروفایل جعلی را که ادعا می‌کردند کارمند شرکت استخدام روابط‌عمومی Phifer & Co هستند را حذف کرده است.
شنبه، 19 خرداد 1403 - 15:51

تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
این استعفا در زمانی رخ می‌دهد که توییتر با چالش‌های متعددی از جمله کاهش ارزش سهام، واکنش‌های منفی به رهبری ایلان ماسک و تحقیقات رسانه‌ها در مورد شیوه‌های تجاری شرکت مواجه است.
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 15:25

10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد 10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
ایالات متحده برای اولین بار در این فهرست در رتبه اول قرار گرفت و به دلیل زیرساخت‌های قوی، منابع طبیعی فراوان و تنوع تجربیات برای گردشگران مورد تحسین قرار گرفت. اروپا با 6 کشور در 10 کشور برتر، قوی‌ترین حضور را دارد. اسپانیا به دلیل جاذبه‌های توریستی متعدد، به ویژه در بارسلونا، رتبه برتر را در این قاره به خود اختصاص داده است.
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 13:49

10 نوآورترین شرکت Fast Company در روابط‌عمومی و استراتژی برند برای سال 2024 10 نوآورترین شرکت Fast Company در روابط‌عمومی و استراتژی برند برای سال 2024
این شرکت‌ها به دلیل رویکردهای نوآورانه و خلاقانه خود برای روابط‌عمومی و برندسازی انتخاب شده‌اند. آنها از فناوری‌ها و تاکتیک‌های جدید برای کمک به مشتریان خود برای دستیابی به اهدافشان استفاده می‌کنند.
جمعه، 4 خرداد 1403 - 20:24

بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
من معتقدم که مدل کار ترکیبی بهترین راه‌حل برای اکثر شرکت‌ها و کارمندان است. این مدل به کارمندان امکان می‌دهد تا بهترین‌های هر دو دنیا را داشته باشند: انعطاف‌پذیری کار از راه دور و مزایای تعاملات حضوری.
سه شنبه، 28 شهریور 1402 - 09:24

مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
نیک رید، مدیرعامل WPP، هدف یک کلاهبرداری دیپ فیک پیچیده قرار گرفت که شامل یک شبیه‌سازی صوتی هوش مصنوعی، یک حساب واتس‌اپ جعلی و یک فیلم یوتیوب بود.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 12:38

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد