درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:11   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گزارش  

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: نقش حیاتی روابط‌عمومی در ترغیب مردم به استفاده مسئولانه از آب جدی گرفته شود رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: نقش حیاتی روابط‌عمومی در ترغیب مردم به استفاده مسئولانه از آب جدی گرفته شود
رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی در نخستین هم‌اندیشی «روابط‌عمومی‌ها: مسئولیت‌پذیری اجتماعی و بحران آب» با اشاره به سه ابرچالش متخصصان ارتباطات آبی؛ «عدم درک ارزش آب»، «عدم درک ارزش خدمات آب» و «عدم درک ارزش ارتباطات آب» گفت: در بحث ارزش آب، هدف این است که روابط‌عمومی‌های شرکت‌های آب و فاضلاب با تدوین استراتژی‌ها و با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف ارتباطی، ارزش آب را برجسته‌تر کنند.
یکشنبه، 13 اسفند 1402 - 23:32

گزارش سخنرانی پروفسور محسنیان ­راد در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روایط عمومی ایران گزارش سخنرانی پروفسور محسنیان ­راد در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روایط عمومی ایران
در مورد پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران چه صحبتی می توان کرد. مگر در ایران روابط عمومی داریم؟ روابط عمومی این فعالیتی نیست که شما انجام می­­ دهید. به نظر من این «فرا روابط عمومی» است. اصطلاحی است که دقایقی پیش با ایده از اصطلاح «فرا ارتباط» به ذهنم آمد.
سه شنبه، 28 دی 1400 - 10:26

مراسم پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد مراسم پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد
مراسم پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط‌عمومی‌ ایران و سی سال تلاش مستمر انجمن تحت عنوان "نیم قرن حضور،سی سال تلاش" روز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار شد.
شنبه، 25 دی 1400 - 14:53

گزارش برگزاری آیین پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران گزارش برگزاری آیین پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران
آیین پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط‌عمومی‌ ایران، 23 دی 1400 در سالن اجتماعات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار شد.
پنجشنبه، 23 دی 1400 - 12:40

تأثیر اخبار جعلی بر اعتبار رسانه ها تأثیر اخبار جعلی بر اعتبار رسانه ها
در نشست «تأثیر اخبار جعلی بر اعتبار رسانه‌ها» بر لزوم راه اندازی میز شناسایی اخبار جعلی در رسانه ها تاکید و راه های شناسایی اخبار جعلی توسط مخاطبان تشریح شد.
جمعه، 17 دی 1400 - 11:53

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی: روابط‌عمومی‌ها در مواجهه با اخبار جعلی به پاسخگویی و روشنگری مخاطبان سرعت ببخشند معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی: روابط‌عمومی‌ها در مواجهه با اخبار جعلی به پاسخگویی و روشنگری مخاطبان سرعت ببخشند
"فرشاد مهدی‌پور "در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی‌های سازمان‌ها و نهادهای مختلف در مواجهه با اخبار جعلی با پاسخگویی و روشنگری سریع می توانند نقش بسزایی در چرخه نظام اطلاع رسانی داشته باشند.
دوشنبه، 15 آذر 1400 - 13:46

پیشنهاد 8 متخصص روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور پیشنهاد 8 متخصص روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور
فعالان حوزۀ روابط‌عمومی هر بار که دولت جدیدی سکان امور مملکت را در دست می‌گیرد، خواسته ها و انتظارات و توصیه های کارشناسی و دلسوزانه خود را برای ارتقای جایگاه حرفه‌ای روابط‌عمومی و نهایتاً بهبود نظام ارتباطات بین دولت و مردم مطرح می‌کنند و به انتظار می نشینند تا توجه و پایبندی و عمل واقعی دولتمردان به این توصیه ها را در بوتۀ ارزیابی قرار دهند.
پنجشنبه، 15 مهر 1400 - 21:21

گزارش هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مدیران رسانه‌های اصفهان گزارش هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مدیران رسانه‌های اصفهان
مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه هدف از این جلسه را تقویت همدلی و هماهنگی و تعامل دوسویه رسانه ها با روابط عمومی شرکت فولادمبارکه مطرح کرد و از مدعوین درخواست کرد که نقطه نظرات خود را بیان کنند.
یکشنبه، 10 مرداد 1400 - 08:45

کارزار ملّی حفاظت از اینترنت در برابر طرح صیانت! کارزار ملّی حفاظت از اینترنت در برابر طرح صیانت!
موافقان از آن به‌عنوان «طرح صیانت از حقوق کاربران و حمایت از خدمات پایه شبکه ملّی اطلاعات» یاد می‌کنند. منتقدان و مخالفان طرح اما از همین مصوبه ناپخته و جنجالی مجلس انقلابی، خطر قطع کامل دسترسی به اینترنت جهانی را حس کرده‌اند؛ مصوبه‌ای دست‌پخت نمایندگانی با آرای حداقلی از حوزه‌های انتخابیه‌شان ...
یکشنبه، 10 مرداد 1400 - 08:10

گزارش نشست «تجربه‌ روابط‌عمومی‌های دانشگاهی در مواجهه با کرونا» گزارش نشست «تجربه‌ روابط‌عمومی‌های دانشگاهی در مواجهه با کرونا»
پژوهشکده‌ «مطالعات فرهنگی، ارتباطات و تحقیقات اسناد فرهنگی آسیا» روز چهارشنبه 19 خرداد 1400 میزبان نشست «تجربه‌ی روابط‌عمومی‌های دانشگاهی در مواجهه با کرونا» بود.
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 23:04

گزارش برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان آذربایجان غربی گزارش برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان آذربایجان غربی
نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر استان آذربایجان غربی امروز صبح سی ام اردیبهشت 1400 برگزار شد.
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 - 14:21

نگاهی به روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از آغاز نگاهی به روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از آغاز
در حاشیه مراسم معرفی برترین‌های روابط عمومی در سال 1378، سال 1379 از سوی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ به نام «سال روابط عمومی» نامیده شد.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1391 - 05:58

 مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: در نسل چهارم روابط‌عمومی علاوه بر افراد، سیستم‌ها نیز هوشمند شده‌اند مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: در نسل چهارم روابط‌عمومی علاوه بر افراد، سیستم‌ها نیز هوشمند شده‌اند
باید بدانیم که نسل سوم روابط‌عمومی رو به پایان است و در نسل چهارم علاوه بر افراد، سیستم‌ها نیز هوشمند شده‌اند. سیستم‌های هوشمند، سیستم های یادگیرنده نیز هستند و امکان جستجوی نیاز مخاطب را دارند.
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 - 19:04

خلاصه سخنرانی‌های هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران خلاصه سخنرانی‌های هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19»، 12 اسفندماه 1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) هم‌اکنون در حال برگزاری است.
سه شنبه، 12 اسفند 1399 - 08:45

وظایف و مسئولیت‌های جدید روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا وظایف و مسئولیت‌های جدید روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا
روابط‌عمومی خاموش امکان اتصال جامعه به خاندان جهانی را میسر نخواهد کرد و با توجه به اینکه اساساً کارکرد روابط‌عمومی با تبلیغات متفاوت است و بر خلاف آن در جستجوی سود و منافع شخصی نیست، لذا در رواج سبک زندگی سالم در دوران بحران‌هایی نظیر کرونا، کارکردهایی دارد که با استناد به موارد ذکر شده می تواند در ایجا شهروندان هوشمند و آگاه سازی آنها در این شرایط نقشی مهم و تاثیرگذار ایفا نمایند.
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 - 21:55

روابط‌عمومی‌ های صنعت بیمه نیازمند رویکردی تحول گرایانه روابط‌عمومی‌ های صنعت بیمه نیازمند رویکردی تحول گرایانه
روابط‌عمومی‌‌های صنعت بیمه دراین شرایط برای ایجاد این شناخت وتغییر نگرش نیازمند رویکردی تحول گرایانه برپایه تولید وانتشار محتوایی هایی جذاب و تاثیرگذار هستند که بتوانند این مهم را تحقق بخشند،دراین راستا مناسب دیدیم گفتگویی با تنی چند از مدیران وصاحب نطران این عرصه داشته باشیم، آنچه درپی می آید حاصل این گفتگوست.
جمعه، 17 بهمن 1399 - 11:16

لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی
در شرایط کرونایی امروز که بیش از گذشته شهروندان سعی می کنند فعالیت های بانکی خود را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام دهند همواره با مشکلاتی نظیر عدم آشنایی و تسلط در این حوزه روبه‌رو بوده‌اند، سیستم بانکی با همه تحولاتی که طی یک دهه گذشته داشته هنوز در ترویج و ترغیب استفاده از روش های غیر حضوری توسط مخاطبان به موفقیت لازم دست نیافته است و برخی از کارشناسان دلیل عدم تمایل و رغبت برخی از مشتریان بانک‌ها را برای انجام غیر حضوری امور بانکی‌شان، عدم اطلاع‌رسانی، آموزش و در نهایت جلب اعتماد مخاطبان می‌دانند.
شنبه، 4 بهمن 1399 - 07:24

روابط‌عمومی‌ها، پیشگام تحول در نظام بانکی روابط‌عمومی‌ها، پیشگام تحول در نظام بانکی
با توجه به این که بانک‌ها نیازمند اعتماد مخاطبان برای سرمایه‌گذاری در سیستم بانکی هستند، لذا روابط‌عمومی‌ها نقش بسیار حساسی در فرایند اعتمادسازی بر عهده دارند به‌خصوص اگر بخواهند تصویر و چهره مطلوبی از بانک مورد نظر را در بین افکار عمومی ایجاد کنند.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 07:36

دوران کرونا، الزام و فرصتی برای دیجیتالی‌شدن روابط‌عمومی‌ها دوران کرونا، الزام و فرصتی برای دیجیتالی‌شدن روابط‌عمومی‌ها
واحدهای روابط‌عمومی‌ در سازمان‌ها با توجه به ماهیت و وظایف‌شان در حوزه اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی نقشی مهم و تاثیرگذار برای فرهنگ‌سازی، آموزش و مقابله با بیماری کرونا به عنوان یک مسِئولیت اجتماعی برعهده دارند، در همین رابطه گفتگویی را با تعدادی از اساتید و صاحب‌نظران و فعالان بخش روابط‌عمومی‌ انجام دادیم که آنچه در زیر می‌خوانید حاصل این گفتگوهاست:
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 08:46

گزارش برگزاری وبینار نظرسنجی و روابط عمومی برتر (نوانگار) گزارش برگزاری وبینار نظرسنجی و روابط عمومی برتر (نوانگار)
همواره در کنفرانس های گذشته در ایران بحث روابط عمومی همیشه با یک علامت سوال مواجه بوده است و آن این است که روابط عمومی ها تا چه اندازه باید تبلیغ مدیر سازمان را بکنند یا واقعیت را منعکس کنند؟ بنابراین روابط عمومی به هیچ کدام از این دو نوع نزدیک نشده و در نوسان بوده است و بستگی به تجربه مدیر روابط عمومی به یکی از این دو سو نزدیک شده است.
سه شنبه، 25 آذر 1399 - 23:26

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد