درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 20:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

 چگونه در دوران پساکرونا ارتباطات کاری عمیق برقرار کنیم؟ چگونه در دوران پساکرونا ارتباطات کاری عمیق برقرار کنیم؟
سوزان مک‌‌فرسون، کارشناس ارتباط انسانی است. او مدیر شرکت مشاوره ارتباطات خودش است. او همچنین نویسنده کتابی است به نام «هنر گمشده ارتباط». سوزان اخیرا ‌میهمان سردبیر مجله کسب‌‌وکار هاروارد بوده و درباره اهمیت گسترش ارتباطات صحبت کرده است. چکیده‌‌ای از این گفت‌وگو را با هم می‌‌خوانیم:
دوشنبه، 2 اسفند 1400 - 23:15

روش‌های حفظ شهرت روش‌های حفظ شهرت
حدود نیمی از شهرت شرکت از شهرت مدیر کل ناشی می‌شود. او چهره شرکت است. او شخصی است که در حقیقت ارزش را تعیین می‌کند. او صدای شرکت است. زمانی که بحران دارید، همه می‌گویند: «مدیر کل کجاست؟ او در این باره چه می‌گویید؟» اگر او خطا کند، به شهرت شرکت لطمه وارد می‌شود.
دوشنبه، 5 مرداد 1394 - 12:05

دولت در فعالیت‌هایش پیوست‌های رسانه‌ای را نادیده نگیرد دولت در فعالیت‌هایش پیوست‌های رسانه‌ای را نادیده نگیرد
به اعتقاد یک مدرس ارتباطات در یزد، متاسفانه دولت در فعالیت‌های جدید خود پیوست‌های رسانه‌ای را نادیده می‌گیرد، بنابراین نمی تواند در مباحث اقناعی میان افکار عمومی موفق عمل کند. پیوست‌های رسانه‌ای از الزامات مهم دولت کنونی باید باشد.
دوشنبه، 20 دی 1400 - 21:24

آیا روابط‌عمومی حرفه مناسبی برای من است؟ آیا روابط‌عمومی حرفه مناسبی برای من است؟
امروزه متخصصان روابط‌عمومی یاد می گیرند که چگونه مستقیما با مردم در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند و به منبع مهمی از اطلاعات تبدیل شوند. ما نیز به یکی از تأثیرگذاران تبدیل شده ایم و به دیگران کمک می کنیم.
شنبه، 11 دی 1400 - 14:12

انتشارات روابط‌عمومی‌ها، کارکردها و چالش‌ها انتشارات روابط‌عمومی‌ها، کارکردها و چالش‌ها
انتشارات، مقوله‌ای است که در تمامی سازمان‌ها و نهادها و عرصه‌های گوناگون دارای اهمیت است و از جهات زیادی نیز تأثیرات مؤثر و وسیعی بر روی انتقال پیام و تعامل با مخاطبان دارد.
دوشنبه، 15 آذر 1400 - 08:26

در گفتگو با یکی از پیشکسوتان روابط عمومی و خبر عنوان شد: روابط عمومی صنعتی پیشرو در توسعه پایدار در گفتگو با یکی از پیشکسوتان روابط عمومی و خبر عنوان شد: روابط عمومی صنعتی پیشرو در توسعه پایدار
کارشناسان و نیروهای روابط عمومی باید از توانمندترین و متخصص‌ترین افراد در این حوزه باشند تا بتوانند در سازمان خود نقش و رسالت خود را بخوبی ایفا نمایند. متاسفانه بسیاری از مدیران عالی سازمان ها و شرکت ها به این مهم توجه کافی و وافی ندارند.
شنبه، 15 آبان 1400 - 16:08

انجمن روابط‌عمومی ایران 50 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد انجمن روابط‌عمومی ایران 50 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد
انجمن روابط‌عمومی ایران، آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را در تاریخ 12 آبان ماه سال 1400 با حضور اساتید و پیشکسوتان روابط‌عمومی و تجلیل از بزرگان این حرفه در استان اصفهان برگزار می‌کند. به همین بهانه گفتگویی با آقای خسرو رفیعی رییس انجمن روابط‌عمومی‌ ایران، داشتیم، آنچه در پی می آید حاصل این گفتگوست:
چهارشنبه، 12 آبان 1400 - 07:29

در گفتگو با رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی مطرح شد: تولیدات انتشاراتی روابط‌عمومی‌ها در کشور ارتقا یافته است در گفتگو با رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی مطرح شد: تولیدات انتشاراتی روابط‌عمومی‌ها در کشور ارتقا یافته است
انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران یکی از برنامه‌های منظمی که از 15سال پیش در دستور کار خود قرار داده و هرساله نسبت به برگزاری آن اقدام کرده است، جشنواره ملی روابط‌عمومی‌ست که با حضور و مشارکت فعال اساتید، صاحب‌نظران، مدیران وکارشناسان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود، اکنون در آستانه برگزاری شانزدهمین دوره این جشنواره فرصت را مناسب دیدیم، گفتگویی را با سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی در این خصوص داشته باشیم؛ آنچه درپی می‌آید، حاصل این گفتگوست.
سه شنبه، 11 آبان 1400 - 11:12

دیدگاه‌ها و تجارب موفق یک طراح مطرح اروپایی در حوزه اینفوگرافیک مبتنی بر عکاسی دیدگاه‌ها و تجارب موفق یک طراح مطرح اروپایی در حوزه اینفوگرافیک مبتنی بر عکاسی
اورنتافت از جمله طراحانی است که دارای تجربه های موفقی در قالب پروژه هایی در حوزه اینفوگرافیک مبتنی بر عکاسی (عکس محور) است. او بر این باور است که اگر داده‌ها و اطلاعات آمیخته با احساسات است می‌توان به سراغ گزینه‌ای همچون اینفوگرافیک مبتنی بر عکاسی (عکس محور) رفت.
پنجشنبه، 22 مهر 1400 - 09:53

یک اندیشمند آمریکایی ارتباطات؛ فلسفه­ ارتباطات بیانگر درگیری روزمره است یک اندیشمند آمریکایی ارتباطات؛ فلسفه­ ارتباطات بیانگر درگیری روزمره است
آرنت نویسنده یازده کتاب و دریافت کننده هشت جایزه علمی است. جدیدترین اثرش مطالب بلاغی لویناس: تعهد بی پایانِ اخلاق ارتباطات (۲۰۱۷، انتشارات دانشگاه ایلینوی جنوبی) است که جایزه کتاب برتر سال ۲۰۱۷ را از بخشِ اخلاق ارتباطات انجمن ملّی ارتباطات و جایزه کتاب برگزیده سال ۲۰۱۷ را از بخش فلسفه ارتباطات همان انجمن دریافت کرد.
شنبه، 10 مهر 1400 - 16:06

فعال حوزه ارتباطات خودروسازی: در حوزه روابط عمومی و در مدیریت ارشد صنعت خودرو، ظرفیت و قابلیت لازم برای تحول وجود دارد فعال حوزه ارتباطات خودروسازی: در حوزه روابط عمومی و در مدیریت ارشد صنعت خودرو، ظرفیت و قابلیت لازم برای تحول وجود دارد
در حوزه روابط عمومی و در مدیریت ارشد صنعت خودرو، ظرفیت و قابلیت لازم برای تحول وجود دارد. به شرط این که افراد متخصص در هر حوزه، به کار گماشته شوند. ما اگر یک مدیر توانمند در حوزه ارتباطات را در حوزه تولید فنی به کار بگیریم، چون دانش و تجربه ای در حوزه فنی ندارد، عملکرد خوبی نیز ندارد و همین طور بالعکس.
جمعه، 9 مهر 1400 - 02:37

گفت‌وگو با مجید رضاییان ـ استاد دانشگاه و پژوهشگر ژورنالیسم: روزنامه نگاری تحلیلی به دنبال عناصر داینامیک خبر است گفت‌وگو با مجید رضاییان ـ استاد دانشگاه و پژوهشگر ژورنالیسم: روزنامه نگاری تحلیلی به دنبال عناصر داینامیک خبر است
مجید رضاییان با بیان چالش‌هایی برای روزنامه‌نگاری و رسانه‌ها که به گفته او در آینده بیشتر هم خواهد شد، در عین حال می‌گوید، «در آینده روزنامه‌نگاری اصیل بیشتر جا می‌افتد»؛ او البته ناگفته‌هایی هم برای روزنامه‌نگاران در جهت تشخیص فیک‌نیوزها و مقابله با گرداب‌های اطلاعاتی دنیای وب دارد.
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 - 13:21

دکتر نطقی با مشاطه‏ گری میانه خوبی نداشت دکتر نطقی با مشاطه‏ گری میانه خوبی نداشت
توان علمی و دانش تخصصی چند وجهی استاد در حوزه ‏های حقوق، ارتباطات، روابط عمومی و ادبیات و زبان‏ های گوناگون نباید از نظر دور بماند و بر شاگردان و پویندگان راهش واجب است نسل جدید را از اندیشه‏ های عمیق، مطالعات علمی و آثار این انسان گرانقدر آگاه نمایند.
جمعه، 28 تیر 1392 - 20:44

در گفتگوی اختصاصی با دکتر محمد سلطانی فر: ارتباطات در جامعه ایران با تولید محتوا توسعه می‌یابد در گفتگوی اختصاصی با دکتر محمد سلطانی فر: ارتباطات در جامعه ایران با تولید محتوا توسعه می‌یابد
در ابتدا باید به وجود سه چالش در مسیر توسعه ارتباطات اشاره کرد، نخستین چالش اینکه اساساً نگاه حاکمیت به عملکرد رسانه نگاه مثبتی نیست و این عامل باعث شده به مدد رشد تکنولوژی شاهد توسعه بخش هایی هستیم و از سویی نیز ساخنارهای زیربنایی دچار عقب ماندگی و عدم توسعه یافتگی هستند.
دوشنبه، 17 خرداد 1400 - 07:38

گفتگو با با صاحب «نظریۀ خشم اخلاقی در عصر دیجیتال» گفتگو با با صاحب «نظریۀ خشم اخلاقی در عصر دیجیتال»
شبکه‌های اجتماعی آنلاین می‌توانند کمک کنند تا سریع و راحت دریابیم کدام ‌یک از دوستانمان به همان موضوعاتی توجه دارند که ما نیز داریم. سپس می‌توانیم این گفت‌وگوهایمان را در دنیای واقعی ادامه دهیم و خشم مشترکمان را به کنش اجتماعی معنی‌دار تبدیل کنیم. بهتر نمی‌شد اگر این شبکه‌های مجازی امکاناتی درونشان داشتند که کمک می‌کرد این کار را انجام دهیم؟
شنبه، 8 خرداد 1400 - 19:04

روابط‌عمومی بودن هم عقل می خواهد و هم جنون و هم علاقه روابط‌عمومی بودن هم عقل می خواهد و هم جنون و هم علاقه
مدیران موفق و مجرب همیشه به دنبال افرادی متخصص و خلاق و باهوش جهت استخدام در حوزه روابط‌عمومی هستند که آنان را در برنامه ریزی، ایده پردازی و تعیین خط و مشی مربوط به سازمان خود یاری دهند.
شنبه، 8 خرداد 1400 - 07:15

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: در تعریف علم ارتباطات تحولاتی رخ داده است عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: در تعریف علم ارتباطات تحولاتی رخ داده است
من به آینده رشته ارتباطات امیدوار و خوش‌بین هستم. گمان می‌کنم که نسل‌های آتی، نیروها و قهرمانان وطن پرستی را خواهند داشت که کشور و رشته ارتباطات را جلو برده و بیش از پیش با مقتضیات اجتماعی، راهبردی، سیاسی و نظامی همراه شوند. کما اینکه جامعه هم به خودی خود تغییرات و نیازها را حس کرده و با تجارب موجود، کشور را به سوی پیشرفت سوق خواهد داد. در حوزه ارتباطات اگر نیروهای خوبی تربیت شود، به نوعی ثروت آفرینی نیز ایجاد خواهد شد.
سه شنبه، 4 خرداد 1400 - 13:04

ارتباطات یکپارچه نقطه تمایز بیمه کوثر ارتباطات یکپارچه نقطه تمایز بیمه کوثر
وظیفه یک روابط عمومی هوشمند در این شرایط تلاش مضاعف برای ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطب و افزایش ضریب اطمینان در فکر او نسبت به خدمات بیمه‌ای است. اگر تا دیروز مشتری یا نماینده هر از گاهی برای جلب و نوسازی اعتماد به سراغ هم می‌رفتند در شرایط همه‌گیری کرونا، برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی یک شرکت باید فضایی از آرامش، دسترس‌پذیری و پاسخ‌گویی را برای مشتری ایجاد کند که بدون ارتباط دیداری یا حتی شنیداری با ارایه‌دهنده خدمت بیمه‌ای هم از اعتماد به او اشباع شده باشد.
دوشنبه، 3 خرداد 1400 - 19:46

مدیرعامل بیمه پارسیان: کارهای مشترک روابط عمومی ها به رشد صنعت بیمه کمک می کند مدیرعامل بیمه پارسیان: کارهای مشترک روابط عمومی ها به رشد صنعت بیمه کمک می کند
بیمه در جامعه ما موضوع پیچیده ای است و شاید برای همه افراد جامعه پیچیدگی های آن قابل درک نباشد، محاسبات بیمه ای، نوع محاسبه حق بیمه، محاسبات خسارت و غیره، لذا روابط عمومی ها می توانند این موضوعات پیچیده را به ساده ترین زبان برای عموم شرح داده و قابل فهم نمایند.
دوشنبه، 3 خرداد 1400 - 10:39

در گفتگو اختصاصی با پرفسور حسام الدین بیان عنوان شد: لزوم نگاه و درکی متفاوت نسبت به علم و حرفه روابط‌عمومی‌ در گفتگو اختصاصی با پرفسور حسام الدین بیان عنوان شد: لزوم نگاه و درکی متفاوت نسبت به علم و حرفه روابط‌عمومی‌
به نظر من باید به روابط‌عمومی‌ از دیدگاه عرفانی و در سطحی کلان‌تر نیز نگریست. در واقع پایداری اقوام و استحکام ملت‌ها متکی به علم، فن و هنری چون روابط‌عمومی‌ در سطح جهان است. به واقع بعد از آفرینش و خلقت انسان توسط آفریدگار عالم، جهان امروز یکی از مهمترین بخش زندگی خلایق را متکی به ارتباط و روابط دانسته است.
شنبه، 1 خرداد 1400 - 07:32

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد