درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار روابط‌عمومی  

مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
وجود انسان‌های عالم و فرهیخته این چنینی، نعمتی بی‌بدیل و فرصتی ارزشمند برای همه اعصار و ادوار است و فقدان و درگذشت این افراد ضایعه‌ای است اسف‌بار و سرمایه‌ای است که از دست رفتنش امری است جبران‌ناپذیر به مصداق بیت «سال‌ها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن»
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 10:54

مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
وجود انسان‌های عالم و فرهیخته این چنینی، نعمتی بی‌بدیل و فرصتی ارزشمند برای همه اعصار و ادوار است و فقدان و درگذشت این افراد ضایعه‌ای است اسف‌بار و سرمایه‌ای است که از دست رفتنش امری است جبران‌ناپذیر به مصداق بیت «سال‌ها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن»
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 10:54

هنر جنگ روابط‌عمومی هنر جنگ روابط‌عمومی
همانطور که کتاب "هنر جنگ" اثر سون تزو راهنمایی برای پیروزی در میدان نبرد است، هنر جنگ روابط‌عمومی نیز مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها برای موفقیت در دنیای پیچیده و دائماً در حال تغییر روابط‌عمومی است.
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 10:48

اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
اطلاع‌رسانی پولی، که به عنوان "تبلیغات" نیز شناخته می‌شود، نوعی از اطلاع‌رسانی است که در آن، یک شخص یا سازمان برای انتشار اطلاعات خود به رسانه‌ها پول پرداخت می‌کند.
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 07:24

ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ارتباطات بسیار مهم است، اما تأکید صرف بر اهمیت آن کافی نیست. با سنجش ارتباطات می‌توانیم ارزش واقعی آن را نشان داده و پایه‌های محکمی برای تصمیم‌گیری‌ها، اولویت‌بندی منابع و برنامه‌ریزی‌های ارتباطی فراهم کنیم.
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 08:09

سه نکته برای بازسازی گذشته خود سه نکته برای بازسازی گذشته خود
در اینجا سه نکته وجود دارد که می‌توانید در زندگی خود استفاده کنید: - اگر با خاطرات منفی دست و پنجه نرم می‌کنید، سعی کنید آنها را از طریق ارزیابی مجدد شناختی بازنگری کنید.
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 09:32

ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
مقاله به موضوعات مهمی در مورد بازاریابی، ارتباطات و روابط برند-مشتری می‌پردازد. به‌ویژه، بر اهمیت درک مخاطب، مسئولیت پذیری برند و واکنش موثر به بحران تأکید می‌کند.
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 08:07

چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟ چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
اشتن تیمی با عملکرد بالا و شاد، آرزوی هر کسب و کاری است. این امر در صنعت مراقبت‌های بهداشتی که به طور ذاتی استرس‌زاست، از اهمیت بیشتری برخوردار است. در اینجا جایی است که یک تیم روابط‌عمومی ماهر می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 14:42

هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
روابط‌عمومی به عنوان یک حرفه و فعالیت استراتژیک، به طراحی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که به ارتباط بین یک سازمان و جامعه کمک می‌کند، اطلاعات را منتقل کرده و نظرات عمومی را شکل می‌دهد، می‌پردازد. فعالیتهای این حرفه در نهایت می کوشد تا به ارتقای شناخت و اعتبار یک سازمان و ارتباط موثر با مخاطبان آن کمک ‌کند.
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 14:09

آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟ آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
مقاله "آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟" توسط آدام راجرز، خبرنگار ارشد Business Insider، به بررسی افزایش استفاده از نظرسنجی‌های رضایت مشتری و تأثیر آنها بر مشاغل و مصرف‌کنندگان می‌پردازد.
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 10:27

از شمار دو چشم یک تن کم از شمار دو چشم یک تن کم
مرتبت ممتاز، اخلاق، مرام، معرفت و انسانیت استاد هرگز فراموش نخواهد شد چرا که هر آنچه از خیر و نیکی و حسن اخلاق، شاگردپروری و عالمی است به آن آراسته بود.
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 15:22

دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
وی در سال ۱۳۶۴ از دانشگاه شیراز مدرک لیسانس خود را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی اخذ کرد و در سال ۱۳۷۴ مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. عقیلی سپس در سال ۱۳۷۹ موفق شد دکترای خود را در رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اخذ کند. در سال ۱۳۸۵ به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی ـ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شد.
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 14:42

تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل: آشفتگی مطلق تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل: آشفتگی مطلق
نویسنده این مقاله، اندیپ سینگ، معتقد است که تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل (SGE) یک آشفتگی مطلق است و دلایل متعددی برای این نظر خود ارائه می‌دهد:
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 08:24

میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف
میدیاکراسی، که به عنوان "حکومت رسانه‌ها" یا "سلطه رسانه‌ها" نیز شناخته می‌شود، به نوعی از حکومت اشاره دارد که در آن رسانه‌ها نقش اصلی را در اداره جامعه ایفا می‌کنند.
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 07:24

مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد
ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، ساختار سازمانی شرکت را برای تمرکز بیشتر بر هوش مصنوعی و تسریع تصمیم‌گیری‌‌ها بازسازی کرده است. دو واحد اصلی گوگل، پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها، به یک سوپرگروه جدید ادغام شده‌اند که بر اندروید، کروم و سایر ابزارهای گوگل تمرکز دارد.
شنبه، 5 خرداد 1403 - 13:14

هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی
جک دورسی، بنیانگذار توییتر، اخیراً در توییتی اظهار داشت که هوش مصنوعی شرکتی به اندازه هوش مصنوعی عمومی "زنده" یا "آگاه" نیست. این توییت بحث‌هایی را در مورد ماهیت آگاهی هوش مصنوعی، دسترسی به داده‌ها و نگرانی‌های ایمنی مطرح کرده است.
شنبه، 5 خرداد 1403 - 10:10

آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟ آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟
دولت مودی متهم به سرکوب رسانه‌ها و استفاده از قوانین ضد تروریسم علیه خبرنگاران است. در حالی که مودی برای انتخاب مجدد تلاش می‌کند، نگرانی‌ها درباره محدود شدن بیشتر آزادی مطبوعات در هند افزایش یافته است. کاپان می‌گوید: «قبل از نوشتن داستان بارها فکر می‌کنم. در هر زمان و هر مکان، هر کسی می‌تواند علیه من شکایت کند.»
شنبه، 5 خرداد 1403 - 09:12

انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند! انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!
به مناسبت فرارسیدن روز و هفته روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی سلسله وبینارهای آنلاین با موضوعات مختلف را برگزار می‌کند.
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 08:29

فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران
متأسفانه، رویکرد ما در مواجهه با بحران‌ها همواره سیاسی و شعاری بوده است. تمام تمرکز ما بر شناسایی اجساد به جای نجات مصدومان است و در این میان، هیچ اقدام موثری برای ارتقای توان امدادرسانی و مدیریت بحران در کشور انجام نمی‌شود.
جمعه، 4 خرداد 1403 - 20:30

10 نوآورترین شرکت Fast Company در روابط‌عمومی و استراتژی برند برای سال 2024 10 نوآورترین شرکت Fast Company در روابط‌عمومی و استراتژی برند برای سال 2024
این شرکت‌ها به دلیل رویکردهای نوآورانه و خلاقانه خود برای روابط‌عمومی و برندسازی انتخاب شده‌اند. آنها از فناوری‌ها و تاکتیک‌های جدید برای کمک به مشتریان خود برای دستیابی به اهدافشان استفاده می‌کنند.
جمعه، 4 خرداد 1403 - 20:24

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد