مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریانسازی پرقدرت دستاوردهای سازمانها از الزامات فعالیتهای روابطعمومی است
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت گرامی داشت هفته ارتباطات و روابطعمومی در جمع کارکنان واحد روابطعمومی این شرکت حضور یافت و با اشاره به اینکه جریانسازی پرقدرت دستاوردهای یک سازمان از مهمترین فعالیتهای روابطعمومی است، گفت: روابطعمومی از بالهای تبیین و گسترش سیاستگذاری در یک سازمان است و میتواند منشأ تحولات فرهنگی مثبت باشد.
|
شنبه، 12 خرداد 1403 - 11:59
|
برگزیدگان نخستین جشنواره روابطعمومیهای برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
پس از داوری آثار ۱۲ شرکت کننده به عنوان برترین های بخش چند رسانه ای، انتشارات، ارتباطات رسانه ای و فضای مجازی شناخته شدند.
|
شنبه، 12 خرداد 1403 - 11:58
|
رهبران موثر ارزشها را بیان میکنند - و بر اساس آنها زندگی میکنند
این مقاله بر اهمیت شفافسازی ارزشها برای رهبران به منظور هدایت تصمیمگیری و ایجاد فرهنگ سازمانی قوی تأکید میکند.
|
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 09:38
|
مهمترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی در تاریخ 23 خرداد 1403 برگزار خواهد شد و به بررسی موضوعات مهم و برجستهای در حوزه روابطعمومی خواهد پرداخت. این اجلاس فرصتی استثنایی برای مدیران و متخصصان این حوزه است تا با آخرین تحولات و دستاوردهای علمی و فناوری آشنا شوند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
|
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:11
|
چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی و بیستوسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابطعمومی ایران مهم است؟
شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی و بیستوسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابطعمومی ایران برای شرکتها و سازمانها از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا:
|
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:00
|
به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
این مطالعه توسط Intuit، پلتفرم فناوری مالی، انجام شده است تا 12 عامل اساسی که رفتار مصرفکننده و تصمیمگیری آنها برای وفاداری به برند را تحت تاثیر قرار میدهد، بررسی کند.
|
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:33
|
استراتژیهای روابطعمومی برای رسیدن به نسل Z
جوانان اخبار را به روش سنتی مصرف نمیکنند. آنها بیشتر از طریق رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیکتاک و فیسبوک به دنبال اخبار هستند.
75 درصد از نسل Z، هزارهها و X از رسانههای اجتماعی برای یافتن اخبار استفاده میکنند.
|
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:25
|
مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
وجود انسانهای عالم و فرهیخته این چنینی، نعمتی بیبدیل و فرصتی ارزشمند برای همه اعصار و ادوار است و فقدان و درگذشت این افراد ضایعهای است اسفبار و سرمایهای است که از دست رفتنش امری است جبرانناپذیر به مصداق بیت «سالها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن»
|
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 10:54
|
مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
وجود انسانهای عالم و فرهیخته این چنینی، نعمتی بیبدیل و فرصتی ارزشمند برای همه اعصار و ادوار است و فقدان و درگذشت این افراد ضایعهای است اسفبار و سرمایهای است که از دست رفتنش امری است جبرانناپذیر به مصداق بیت «سالها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن»
|
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 10:54
|
هنر جنگ روابطعمومی
همانطور که کتاب "هنر جنگ" اثر سون تزو راهنمایی برای پیروزی در میدان نبرد است، هنر جنگ روابطعمومی نیز مجموعهای از استراتژیها و تاکتیکها برای موفقیت در دنیای پیچیده و دائماً در حال تغییر روابطعمومی است.
|
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 10:48
|
اطلاعرسانی پولی: چالشها و فرصتها
اطلاعرسانی پولی، که به عنوان "تبلیغات" نیز شناخته میشود، نوعی از اطلاعرسانی است که در آن، یک شخص یا سازمان برای انتشار اطلاعات خود به رسانهها پول پرداخت میکند.
|
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 07:24
|
ارزشیابی ارتباطات: یک چکلیست برای سنجش ارتباطات
ارتباطات بسیار مهم است، اما تأکید صرف بر اهمیت آن کافی نیست. با سنجش ارتباطات میتوانیم ارزش واقعی آن را نشان داده و پایههای محکمی برای تصمیمگیریها، اولویتبندی منابع و برنامهریزیهای ارتباطی فراهم کنیم.
|
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 08:09
|
سه نکته برای بازسازی گذشته خود
در اینجا سه نکته وجود دارد که میتوانید در زندگی خود استفاده کنید:
- اگر با خاطرات منفی دست و پنجه نرم میکنید، سعی کنید آنها را از طریق ارزیابی مجدد شناختی بازنگری کنید.
|
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 09:32
|
ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجالهای تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
مقاله به موضوعات مهمی در مورد بازاریابی، ارتباطات و روابط برند-مشتری میپردازد. بهویژه، بر اهمیت درک مخاطب، مسئولیت پذیری برند و واکنش موثر به بحران تأکید میکند.
|
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 08:07
|
چگونه تیم روابطعمومی میتواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
اشتن تیمی با عملکرد بالا و شاد، آرزوی هر کسب و کاری است. این امر در صنعت مراقبتهای بهداشتی که به طور ذاتی استرسزاست، از اهمیت بیشتری برخوردار است.
در اینجا جایی است که یک تیم روابطعمومی ماهر میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
|
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 14:42
|
همافزایی روابطعمومیهای صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
روابطعمومی به عنوان یک حرفه و فعالیت استراتژیک، به طراحی و اجرای برنامهها و فعالیتهایی که به ارتباط بین یک سازمان و جامعه کمک میکند، اطلاعات را منتقل کرده و نظرات عمومی را شکل میدهد، میپردازد. فعالیتهای این حرفه در نهایت می کوشد تا به ارتقای شناخت و اعتبار یک سازمان و ارتباط موثر با مخاطبان آن کمک کند.
|
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 14:09
|
آیا نظرسنجیهای رضایت مشتری دقیق هستند؟
مقاله "آیا نظرسنجیهای رضایت مشتری دقیق هستند؟" توسط آدام راجرز، خبرنگار ارشد Business Insider، به بررسی افزایش استفاده از نظرسنجیهای رضایت مشتری و تأثیر آنها بر مشاغل و مصرفکنندگان میپردازد.
|
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 10:27
|
از شمار دو چشم یک تن کم
مرتبت ممتاز، اخلاق، مرام، معرفت و انسانیت استاد هرگز فراموش نخواهد شد چرا که هر آنچه از خیر و نیکی و حسن اخلاق، شاگردپروری و عالمی است به آن آراسته بود.
|
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 15:22
|
دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
وی در سال ۱۳۶۴ از دانشگاه شیراز مدرک لیسانس خود را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی اخذ کرد و در سال ۱۳۷۴ مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. عقیلی سپس در سال ۱۳۷۹ موفق شد دکترای خود را در رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اخذ کند. در سال ۱۳۸۵ به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی ـ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شد.
|
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 14:42
|
تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل: آشفتگی مطلق
نویسنده این مقاله، اندیپ سینگ، معتقد است که تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل (SGE) یک آشفتگی مطلق است و دلایل متعددی برای این نظر خود ارائه میدهد:
|
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 08:24
|