درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:32   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار روابط‌عمومی  

چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
درست است که پول، به خصوص در دنیای روابط‌عمومی، حرف اول را می‌زند. ترس بسیاری از مدیران روابط‌عمومی از هدر رفتن بودجه بدون دیدن نتایج ملموس کاملاً منطقی است.
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:01

آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی در حال حاضر دنیای سئو را متحول می‌کند و این روند در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. برای اینکه به عنوان یک متخصص سئو در این دنیای جدید پیشرو باشید، باید از نحوه عملکرد هوش مصنوعی و تأثیر آن بر جستجو آگاه باشید.
شنبه، 6 مرداد 1403 - 08:02

استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴ استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
المپیک ۲۰۲۴ پاریس، با حضور حدود ۱۰۵۰۰ ورزشکار از ۲۰۶ کشور و در ۳۲ رشته ورزشی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی جهان، نیازمند استراتژی‌ روابط‌عمومی است.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 18:38

هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
در سال انتخابات حساس در جهان، از بریتانیا گرفته تا آمریکا و فرانسه، اطلاعات جعلی در رسانه‌های اجتماعی بیش از پیش می‌چرخد و نگرانی زیادی درباره جعل عمیق یا همان تصاویر و صداهای تولید‌شده با استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد. نشریه گاردین در مطلبی به عناصر بصری اشاره می‌کند که با توجه به آن‌ها می‌توان جعل عمیق را تشخیص داد.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 18:08

روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
در دنیای پیچیده و رقابتی فین تک، یک استراتژی روابط‌عمومی قوی می‌تواند یک مزیت رقابتی ارزشمند باشد. با ایجاد روایت های متقاعد کننده، ایجاد اعتماد با سرمایه‌گذاران، و به طور موثر با مخاطبان کلیدی ارتباط برقرار کردن، شرکت های فین تک می توانند از روابط‌عمومی برای دستیابی به اهداف خود و دستیابی به موفقیت بلندمدت استفاده کنند.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 09:46

 ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
یک شرکت روابط عمومی به نام مالتی‌پلای "Multiply" ادعا می‌کند که از سال 2019 از این علامت تجاری استفاده می‌کرده و حالا ایکس با استفاده از آن، باعث سردرگمی مشتریان شده است. به عبارت دیگر، مالتی‌پلای می‌گوید ایکس علامت تجاری آن‌ها را دزدیده است.
جمعه، 5 مرداد 1403 - 01:45

 واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی
ضمن تشکر از اهتمام آن مجموعه و دیگر کارشناسان در خصوص بررسی بخشنامه مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۳ سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع ابلاغ مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی، باتوجه‌به برخی از اعلام نظرها، توضیحات زیر جهت تبیین بیشتر ارسال می‌شود.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 22:45

 پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی
انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی در نامه‌ای به دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید دولت چهاردهم، انتخاب وی را تبریک گفته و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی ارائه کرده است.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 17:30

بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند
بر اساس این بررسی، ۸۹ درصد پاسخ‌دهندگان گفتند که نمی‌خواهند ویدیوهای مشاوره سلامتی در تیک‌تاک محدود شوند. در مقابل، ۶۳ درصد از افراد گفتند که تولیدکنندگان محتوا باید برای محتوای زیان‌باری که منتشر می‌کنند، مسئول شناخته شوند.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 17:05

 شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی
شارلاتانیزم رسانه‌ای یک چالش جدی برای دموکراسی و جامعه مدنی است. با ارتقای سطح آگاهی عمومی و تقویت اصول اخلاقی در روزنامه‌نگاری، می‌توان با این پدیده مقابله کرد و به افزایش اعتماد عمومی به رسانه‌ها کمک نمود.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 16:21

هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی
ارزش‌های انسان‌گرایانه می‌توانند به متخصصان کمک کنند تا با هوش مصنوعی کار کنند، اما ما باید برای آینده‌ای آماده شویم که در آن ارزش ها به دلیل وجود مدل‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی تغییر کند.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 10:13

چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی
ارزهای دیجیتال به متخصصان روابط‌عمومی ابزارها و فرصت‌های جدیدی برای ارتقای روایت برند، ایجاد ارتباط با مخاطبان و متمایز کردن مشتریان خود ارائه می‌دهد. با درک مزایای ارزهای دیجیتال و استفاده استراتژیک از آنها، متخصصان می‌توانند به برندها کمک کنند تا به سطوح جدیدی از موفقیت دست یابند.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 09:50

استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل زد استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل زد
نسل زد بزرگترین گروه جمعیتی در ایالات متحده است و رسیدن به آنها برای برندها و شخصیت‌های عمومی دشوارتر از همیشه است. این نسل به طور سنتی اخبار را مصرف نمی‌کند و به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تیک‌تاک برای دریافت اطلاعات خود روی می‌آورد.
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 - 08:02

3 گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی 3 گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
در دنیای پرشتاب روابط‌عمومی، شرکت‌ها برای موفقیت باید فراتر از صرف به‌روز ماندن با آخرین فناوری‌ها عمل کنند. جاناتان جدالی، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس ASCEND، در مقاله اخیر خود سه استراتژی کلیدی را که به آژانس او کمک کرده تا در این صنعت رقابتی برجسته بماند، به اشتراک می‌گذارد:
سه شنبه، 2 مرداد 1403 - 09:01

 آنچه برندها می‌توانند از طراحی قوطی در آغوش گرفتن المپیک کوکاکولا بیاموزند آنچه برندها می‌توانند از طراحی قوطی در آغوش گرفتن المپیک کوکاکولا بیاموزند
طراحی جدید قوطی کوکاکولا برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، نمونه‌ای درخشان از نحوه استفاده برندها از بسته‌بندی برای ترویج پیامی فراگیر و مرتبط با ارزش‌های برند است.
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 13:51

کارگاه آموزشی "تشریفات مدیران" برگزار می‌شود کارگاه آموزشی "تشریفات مدیران" برگزار می‌شود
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آذربایجان شرقی با همکاری انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، کارگاه آموزشی "تشریفات مدیران" را با حضور دکتر احمد یحیایی ایله ای، چهره ماندگار روابط‌عمومی ایران و مولف کتب ممتاز تشریفات ایران، برگزار می‌کند.
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 13:04

استریمبرها تبلیغات را دوچندان می‌کنند استریمبرها تبلیغات را دوچندان می‌کنند
خروج بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا و حمایت وی از هریس به عنوان جانشین دموکرات‌ها، موجب افزایش چشمگیر تبلیغات در پلتفرم‌های استریم شده است.
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 12:55

اهمیت برنامه‌ریزی پیشگیرانه در روابط‌عمومی: فراتر از خبر خوب اهمیت برنامه‌ریزی پیشگیرانه در روابط‌عمومی: فراتر از خبر خوب
در دنیای امروز که ارتباطات به طور فزاینده‌ای سریع و فراگیر می‌شود، شهرت شما ارزشمندترین دارایی شماست. با سرمایه‌گذاری در روابط‌عمومی پیشگیرانه، می‌توانید به محافظت از شهرت خود، ایجاد پایه و اساسی قوی برای موفقیت بلندمدت و ارتقای جایگاه خود در میان ذینفعان کلیدی کمک کنید.
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 12:41

اضطراب وجودی ناشی از قطع فناوری جهانی اضطراب وجودی ناشی از قطع فناوری جهانی
مقاله حاضر زنگ خطری برای جامعه جهانی به صدا درآورده است و نشان می‌دهد که وابستگی روزافزون به فناوری، ما را در معرض خطرات جدی قرار داده است. برای مقابله با این چالش‌ها، نیازمند همکاری بین‌المللی، سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه و افزایش آگاهی عمومی هستیم.
دوشنبه، 1 مرداد 1403 - 12:35

 روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
با درک درست از پتانسیل روابط‌عمومی، نه تنها می‌توانید یک طرح متناسب با نیازهای خود را تدوین کنید، بلکه بهترین آژانس‌های روابط‌عمومی را نیز انتخاب خواهید کرد که با صداقت و شفافیت در مورد فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه به شما مشاوره می‌دهند.
یکشنبه، 31 تیر 1403 - 09:03

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد