درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1403 - 06:45   

هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها

  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند

  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟

  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


ادامه ادامه مطلب سه

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو

  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند
  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی
  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی
  هوش مصنوعی گوگل و آینده بازاریابی محتوا: دیدگاه متخصصان
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟
  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟
  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند
  یک مطالعه جهانی نشان می‌دهد که شمار بیشتری از مردم جهان از اخبار دوری می‌کنند
  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار روابط‌عمومی  

۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی
نهاد روابط‌عمومی در سازمان، به مانند واحدهای بهداشت و ایمنی و آموزش در سازمان، مستقل است. روابط‌عمومی، امتداد رئیس سازمان یا بخشی از دفتر او نیست.
جمعه، 1 تیر 1403 - 09:17

هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها
هوش مصنوعی ابزاری قدرتمند است که می‌تواند برای ترویج مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی استفاده شود. با این حال، مهم است که از هوش مصنوعی به روشی مسئولانه و اخلاقی استفاده کنید تا از خطرات احتمالی مانند تعصب الگوریتمی و سوء استفاده از داده‌ها جلوگیری شود.
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 20:59

همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم
این مقاله به بررسی تقاطع روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری و چالش‌های گذار از یک حوزه به حوزه دیگر می‌پردازد. نویسنده با اشاره به تجربه اخیر صنایع تولیوم، بر اهمیت درک تفاوت‌های ظریف بین این دو حرفه، به‌ویژه هنگام تهیه بیانیه‌های مطبوعاتی، تأکید می‌کند.
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 09:13

اولین جلسه کارگروه روابط‌عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی برگزار شد اولین جلسه کارگروه روابط‌عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی برگزار شد
اولین جلسه کارگروه روابط‌عمومی بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر زندی، ریاست بنیاد، دکتر رسول بخشی، جمعی از اساتید، پیشکسوتان، مدیران، نخبگان و صاحب‌نظران حوزه روابط‌عمومی در سالن کنفرانس بنیاد نخبگان استان برگزار شد.
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 00:15

پژوهش، زیربنای فعالیت‌های ترویجی و روابط‌عمومی است پژوهش، زیربنای فعالیت‌های ترویجی و روابط‌عمومی است
سیدشهاب سیدمحسنی صبح امروز در چهارمین گردهمایی آموزشی سراسری کارشناسان ورابطان ترویج وروابط‌عمومی مدیریت های اموراراضی استان‌ها ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: تمامی اقدامات و فعالیت‌های ترویجی وروابط‌عمومی باید با مطالعه و تحقیق آغاز وبا ارزیابی اثربخشی آن برروی مخاطبان به پایان رسد.
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 00:06

خبر خوب برای روابط‌عمومی خبر خوب برای روابط‌عمومی
به نظر می‌رسد در طرح رتبه‌بندی جدید، بیشتر به حوزه رسانه و تبلیغات توجه شده در حالیکه در شرایط فعلی جهانی و سرعت رشد علوم ارتباطات و عصر هوش مصنوعی، ضروریست علاوه بر بخش و ارتباطات رسانه‌ای، نیازهای جدید در حوزه‌های امور فرهنگی، فناوری، مهندسی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات تجاری، برندسازی، افکارسنجی و آموزش (به‌ویژه اصلاح نگرش مدیران عالی) و هوش مصنوعی نیز موردتوجه قرار گیرد.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 23:12

اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
هنگامی که برای یک هدف اجتماعی تبلیغات می‌کنید، مهم است که بر عدالت تمرکز کنید. به این معنی است که اطمینان حاصل کنید که کمپین شما به گروه‌هایی که قرار است از آنها حمایت کند، آسیب نمی‌رساند یا آنها را استثمار نمی‌کند.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 09:02

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
واتکینز چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک را شناسایی می‌کند:
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 10:19

هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟ هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
این مقاله به بررسی نقش هوش مصنوعی در حوزه روابط‌عمومی می‌پردازد. نویسنده به مزایای استفاده از هوش مصنوعی در این زمینه اشاره می‌کند، از جمله بهبود کمپین‌های تبلیغاتی، تولید محتوای حرفه‌ای، سنجش عملکرد و نقش خبرنگاران و اینفلوئنسرها. در این مقاله به این سؤال که آیا ورود هوش مصنوعی منجر به تغییرات جدی در کارکردهای حرفه‌ای و علمی روابط‌عمومی خواهد شد، پاسخ داده شده است.
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 09:27

مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
در این مقاله، نویسنده به این نکته اشاره می‌کند که چگونه متخصصان روابط‌عمومی با تجربه بالای 50 سال علیرغم داشتن مهارت و دانش فراوان، با مشکل یافتن شغل مناسب روبرو هستند.
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 08:07

مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
بر اساس نظرسنجی‌های اخیر، ارتباطات داخلی همچنان برای بسیاری از سازمان‌ها چالش‌برانگیز است. دو چالش اصلی که هم رهبران و هم کارمندان با آن مواجه هستند عبارتند از:
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 09:30

چگونه در همه چیز موفق باشیم چگونه در همه چیز موفق باشیم
همه ما پتانسیل موفقیت در خود داریم. با به چالش کشیدن مرزها، جستجوی احتمالات، و غلبه بر ترس از شکست، می‌توانیم به نبوغ خفته خود دست پیدا کنیم و در همه چیز موفق باشیم.
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 08:01

ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی که با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات و چالش‌های پیش روی این حوزه در 23 خرداد 1403 برگزار شد، فرصتی مغتنم برای گرامی‌داشت یاد و خاطره دکتر سید وحید عقیلی، استاد برجسته علم ارتباطات، بود.
شنبه، 26 خرداد 1403 - 15:23

سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی یک سرمایه‌گذاری ضروری برای سازمان‌هایی است که به دنبال موفقیت در دنیای امروز هستند. این سرمایه‌گذاری می‌تواند به سازمان‌ها در افزایش بهره‌وری، نوآوری و رقابت‌پذیری کمک کند.
شنبه، 26 خرداد 1403 - 15:16

۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
صنعت روابط‌عمومی به سرعت در حال تکامل است و برای اینکه در این زمینه رقابتی باقی بمانید، باید با آخرین روندها و بهترین شیوه‌ها همگام باشید.
شنبه، 26 خرداد 1403 - 10:31

تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی
نباید از آینده ترسید، بلکه باید به بهترین شکل ممکن برای پیش‌بینی، تطبیق و سازگاری با تغییرات آماده شد و شاید گزینه جایگزین این است که کسانی که نمی‌توانند خود را با تغییر وفق دهند، مانند دایناسورها منقرض خواهند شد.
شنبه، 26 خرداد 1403 - 08:15

رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد
هادی کمریی، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی بر نقش محوری روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها تأکید کرد.
جمعه، 25 خرداد 1403 - 14:30

گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند
گوگل در حال آزمایش ویژگی جدیدی در پیام‌های اندروید است که به کاربران امکان می‌دهد به طور مستقیم با جمینی، دستیار هوش مصنوعی گوگل، چت کنند.
جمعه، 25 خرداد 1403 - 13:51

شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع "رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات" منتشر ‌کرد. این شماره از فصلنامه به بررسی نقش روابط‌عمومی در عصر دیجیتال، هوش مصنوعی، و سایر تحولات مهمی می‌پردازد که در حال شکل‌دهی به دنیای امروز هستند.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 14:29

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
در این اجلاس، که با حضور خانواده شادروان دکتر سید وحید عقیلی، استاد برجسته علم ارتباطات، همراه بود، از ایشان به پاس سال‌ها خدمات ارزشمند در زمینه تدریس، پژوهش و تالیف کتب و مقالات علمی، تجلیل به عمل آمد.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 11:16

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی


  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند


  چالش بازاریابی: غلبه بر چالش‌های بودجه بازاریابی


  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟


  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی


  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد