-
گزارش تصویری مراسم نکوداشت روز روابط عمومی / دومین نشست صمیمی اساتید و مدیران روابط عمومی
-
گزارش تصویری نخستین گردهمایی علمیتخصصی روابط عمومی های استان بوشهر
-
گزارش تصویری ۲ / نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران
-
برترین فرودگاه های ایران بر اساس الگوی سئو پی آر (روابط عمومی)
-
روابط عمومی چگونه رئیس ها را برای مصاحبه های مطبوعاتی آماده می کند؟
سال ۱۳۹۳ را در حالی به پایان می بریم که بالغ بر ۷ هزار مطلب (اعم از یادداشت، مقاله، خبر و گزارش) در شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) طی این سال منتشر شده است.
پوشش رویدادهای روابط عمومی ایران و جهان محور اصلی فعالیت های شارا بوده است.
مخاطبان شارا بالغ بر ۲۰۰ هزار ساعت از وقت خود را صرف مطالعه محتوای این سایت کرده اند.
در طول سال گذشته بالغ بر ۱۶ میلیون صفحه در شارا دیده شده است و این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است.
نتایج آمار جمعیت شناختی شارا نشان می دهد ۷۵ درصد از بازدید کنندگان شارا مرد بوده اند و حدود ۲۵ درصد از آنان را زنان تشکیل می دادند.
گفتنی است بیشتر بازدید کنندگان شارا از دانشگاه ها و محل کارشان وارد این سایت تخصصی شده اند.
به طور کلی آمارهای تحلیل وب شارا نشان می دهد که بیش از ۴۵ درصد از مخاطبان شارا توانسته اند به مطلب مورد نظر خودشان برسند.
نظر بدهید