درآمد تبلیغات سیاسی به 14 میلیارد دلار در سال 2024 افزایش خواهد یافت

بودجه تبلیغات سیاسی در ایالات متحده از 2.5 میلیارد دلار به 14 میلیارد دلار در سال 2024 افزایش می یابد، بنابراین ایستگاه‌های تلویزیونی در حال افزایش هستند. در نتیجه، من این نوع شرکت‌ها را دوست دارم، اگرچه تلویزیون خطی هستند، حتی اگر به نوعی قدیمی هستند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || میلیاردر ماریو گابلی ​​فکر می‌کند درآمد تبلیغات سیاسی از 2.5 میلیارد دلار به 14 میلیارد دلار در سال 2024 افزایش خواهد یافت.

به گفته ماریو گابلی، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل GAMCO Investors, Inc، پتانسیل رشد قابل توجهی در تعدادی از سهام رسانه‌ها در چند سال آینده وجود دارد. نشان‌دهنده افزایش قابل توجه هزینه‌ها در این بخش است. 

در حال حاضر، صنعت مخابرات در ایالات متحده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تنظیم می‌شود. با این حال، اپراتورهای ایستگاه‌های تلویزیونی تنها مجاز به پوشش حداکثر 39٪ هستند. Gabelli پیش‌بینی می‌کند که FCC این محدودیت را در آینده حذف خواهد کرد

گابلی ​​گفت که بودجه تبلیغات سیاسی در ایالات متحده از 2.5 میلیارد دلار به 14 میلیارد دلار در سال 2024 افزایش می یابد، بنابراین ایستگاه‌های تلویزیونی در حال افزایش هستند. در نتیجه، من این نوع شرکت‌ها را دوست دارم، اگرچه تلویزیون خطی هستند، حتی اگر به نوعی قدیمی هستند.
 

انتهای پیام/