غدیری ابیانه: روابط عمومی ها به واسطه رسانه ها می توانند بین دستگاه ها و افکار عمومی ارتباط برقرار کنند

مشارکت مردم وابسته به آگاهی و آگاهی وابسته به عملکرد رسانه های گروهی و عملکرد رسانه های گروهی وابسته به عملکرد روابط عمومی ها هستند. لذا باید این تعامل باشد و روابط عمومی ها خوراک و اطلاعات لازم را در اختیار رسانه های گروهی قرار دهند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) محمدحسن غدیری ابیانه در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شارا عنوان کرد: «روابط عمومی ها موظف هستند ارتباط بین دستگاه ها و افکار عمومی و مردم را برقرار کنند و طبیعتا رسانه های گروهی وسیله برقراری این ارتباط هستند.»4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


دکتری علوم استراتژیک افزود: « اگر بین روابط عمومی ها و رسانه ها تعامل نباشد، افکار عمومی نسبت به فعالیت ها آگاهی پیدا نمی کند و نظرش برای مشارکت در امور جلب نخواهد شد. هیچ دستگاهی بدون همفکری، همراهی و مشارکت مردم نمی تواند به موفقیت برسد.»


غدیری ابیانه تصریح کرد: «مشارکت مردم وابسته به آگاهی و آگاهی وابسته به عملکرد رسانه های گروهی و عملکرد رسانه های گروهی وابسته به عملکرد روابط عمومی ها هستند. لذا باید این تعامل باشد و روابط عمومی ها خوراک و اطلاعات لازم را در اختیار رسانه های گروهی قرار دهند.»