شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– نوشتن استراتژیک، در چهارمین نسخه خود بر مأموریت هدف محور کیفیت بالای روابط عمومی و نوشتن رسانه با آموزشهای واضح و دقیق برای بیش از 40 نوع سند تأکید دارد. این متن چندین رشتهای، نوشتن را برای روابط عمومی، تبلیغات، فروش و بازاریابی و ارتباطات کسبوکار پوشش میدهد. علاوه بر این، این شامل فصول دقیق درباره موضوعاتی مانند جنبههای متنوع، اخلاقی و قانونی نوشته استراتژیک است.
نوشتن استراتژیک با دارا بودن یک اتصال مارپیچی، برای هر سند و رویکرد تجویزی کاربر دوستانه نمونه است و برای دانشجوی کارشناسی ارشد یا کلاسهای نوشتن تبلیغات که رویکردی درون رشتهای دارند، ایده آل است. این نسخه جدید توجه جدید را به تمام رسانههای اجتماعی و نوشتن در قلمروی دیجیتالی اختصاص میدهد و منابع آنلاین جدید و بهروزرسانی شده برای دانشجویان و استادان دارد.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید