شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه رسانهها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگسازی مدیریت مصرف برق دارند، گفت: این شرکت تعامل خوبی با رسانهها و خبرنگاران دارد.
به گزارش شارا، رسانهها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگسازی مدیریت مصرف برق دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمدرضا روزبیانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته روابط عمومی با اشاره به اقدامات دفتر روابط عمومی و با بیان اینکه رسانهها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگسازی مدیریت مصرف برق دارند، بیان کرد: این شرکت تعامل خوبی با رسانهها و خبرنگاران دارد.
وی با اشاره به اهمیت انعکاس اخبار صنعت برق در راستای خدمترسانی بهتر اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۵۵۰ خبر در خصوص فعالیتهای شرکت در نشریات مکتوب و خبرگزاریهای استان منعکس شده است.
مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به طراحی بیش از ۱۰۵ آگهی مدیریت مصرف برق طی سال گذشته افزود: یک هزار و ۳۳۲ آگهی مدیریت مصرف برق در راستای اطلاعرسانی و فرهنگسازی در نشریات مکتوب بهچاپ رسیده است.
وی با اشاره به تهیه و تولید ۸۸ خبر به همت دفتر روابط عمومی از عملکرد و فعالیتهای شرکت را بازههای مختلف زمانی عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ درصد از اخبار ارسالی شرکت نیز در نشریات توانیر منتشر شده است.
روزبیانی به تولیدات سمعی و بصری روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اشاره و تأکید کرد: در این خصوص بیش از ۷۰ دقیقه انیمیشن و ۲۵۰ دقیقه مستند تاریخی و مستند فعالیت و عملکرد شرکت تولید شده است.
وی در خصوص دیگر اقدامات روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: با عقد قرارداد با صدا و سیما و شرکتهای پخش پیامهای بازرگانی در راستای فرهنگسازی و ارائه خدمات شرکت بیش از ۲۸هزار ثانیه تولیدات داشتهایم.
مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به تولیدات فرهنگی و محتوایی اشاره و عنوان کرد: در این راستا آرشیوی از بریده جراید به صورت کتابچه از سالهای ۹۳ تا ۹۶ تولید و چاپ کتاب اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف آب و برق ویژه روحانیون با همکاری صنعت آب و برق استان و تجدید چاپ ۳ شماره کتاب «برق و بچهها»، چاپ کتاب «همیار برق»، اقتصاد مقاومتی و… از جمله اقدامات این دفتر بوده است.
وی عنوان کرد: در حوزه تکریم ارباب رجوع نیز اطلاعرسانی گسترده از طریق تبلیغات محیطی و نصب بنر، اطلاع رسانی در خصوص خدمات از طریق سایت شرکت، انجام نظرسنجی دوسالانه با همکاری کارشناسان و اساتید دانشگاهی، پیگیری و پاسخگویی به درخواستهای مردمی رسیده از طریق سایت و ایمیل شرکت و… نیز صورت گرفته است.
روزبیانی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در راستای استقرار روابط عمومی الکترونیک گفت: بروزرسانی سامانه پیامکی، سایت شرکت، راهاندازی سرور روابط عمومی، استفاده از فناوریهای نوین، الکترونیکی کردن آرشیو های روابط عمومی و… نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.
|
نظر بدهید