هفته روابط‌عمومی (Public Relations) ۱۴۰۴؛ از تعامل و شفافیت تا هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)
خانه روابط عمومی ایران در آستانه هفته روابط ‌عمومی (27 اردیبهشت تا2 خرداد) اسامی روزها وشعار این هفته را اعلام کرد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || خانه روابط عمومی ایران در آستانه هفته روابط ‌عمومی (27 اردیبهشت تا2 خرداد) اسامی روزها وشعار این هفته را اعلام کرد.

به گزارش کمیته ارتباطات خانه روابط عمومی ایران ، شعار هفته روابط‌عمومی ” تعامل، همدلی و وفاق ” تعیین شده است واسامی روزها به شرح زیر اعلام شد.

روز اول ،27 اردیبهشت، ” روابط عمومی؛همدلی و وفاق ملی “( تاکید بر توجه به نقش روابط عمومی در ایجاد وفاق ملی)

روز دوم ،28 اردیبهشت، ” روابط عمومی،اطلاع رسانی و شفافیت ” (تأکید بر نقش روابط عمومی در توسعه اطلاع رسانی و امیدآفرینی از طریق برگزاری جلسه با مسئولان و کمک به ایجاد شفافیت اطلاع رسانی در جامعه)

روز سوم ،29 اردیبهشت، ” روابط عمومی، مشارکت و سرمایه گذاری برای تولید “( تأکید بر نقش روابط عمومی در اقتصاد و توسعه اقتصادی و جهش تولید و نیز ظرفیت های آن در جلب نظر مردم و سرمایه گذاران برای تولید)

روز چهارم ،30 اردیبهشت، ” روابط عمومی،اعتماد آفرینی و تاب آوری “(تأکید بر نقش روابط عمومی در ارتقای سرمایه اجتماعی سازمان از طریق ارتباط اعتمادساز و تبیینی با گروه‌های اجتماعی)

روز پنجم ،31 اردیبهشت،” روابط عمومی،اطلاع یابی و پاسخگویی “( تأکید بر نقش روابط عمومی ها در جلب مشارکت مردمی در حوزه های مختلف و نقش آنها در تقویت پاسخگویی به همه ی ذی نفعان)

روز ششم ،1خرداد، ” روابط عمومی،آموزش و صلاحیت حرفه ای “( تأکید بر نقش آموزش تخصصی روابط عمومی ها در توسعه این حرفه از طریق برگزاری نشست با مراکز دانشگاهی و پژوهشی و دقت لازم در صلاحیت حرفه ای مدیران و کارشناسان روابط عمومی)

روز هفتم ،2خرداد،” روابط عمومی، فناوری و هوش مصنوعی “( تأکید بر کاربرد فناوری های نوین در روابط عمومی برای پیشرفت فناورانه به ویژه کاربرد هوش مصنوعی)

همچنین این تشکل اعلام کرد بیانیه‌ای را درخصوص وضعیت روابط عمومی و چشم انداز آن در ایران در روز 27 اردیبهشت همزمان با “روز روابط‌عمومی” منتشر خواهد کرد.

 


افت اعتماد در صنعت روابط‌عمومی جهانی؛ تنها ۱۱ درصد از آژانس‌ها احساس اطمینان بالا دارند

۱۰ اصل طلایی روابط‌عمومی؛ راهنمای ساخت اعتماد، اعتبار و ارتباط پایدار برای برندها

روابط‌عمومی چیست؟ راهنمای جامع روابط‌عمومی، تعریف، انواع، نقش‌ها و استراتژی‌های موفق PR در عصر دیجیتال

هفت نوع روابط‌ عمومی که هر سازمان باید بداند | راهنمای جامع ۲۰۲۵ برای استراتژی ارتباطی مؤثر

چرا روابط‌عمومی برای هر سازمان حیاتی است؟ بررسی اصول طلایی، اخلاق حرفه‌ای و شاخص‌های جهانی

۲۵ اصل طلایی روابط‌عمومی؛ راهنمای جامع برای ساخت اعتماد، اعتبار و ارتباط مؤثر

مشاغل مدرن و مشکل روابط‌عمومی: فرصت‌های شغلی که ناشناخته مانده‌اند

تحول داده در روابط‌عمومی؛ چگونه تغییرات سئوی گوگل عصر جدید GEO را آغاز می‌کند

۱۱ ابزار برتر برای مدیریت ارتباط با رسانه‌ها در روابط‌عمومی حرفه‌ای

۹ روند کلیدی روابط‌عمومی ۲۰۲۶؛ از جهش هوش مصنوعی تا پایداری و تحول ارتباطات سازمانی

سال فراز و نشیب روابط عمومی ۲۰۲۵: هوش مصنوعی، تغییر سازمانی و نقش برندها

۲۵ اصل طلایی روابط‌عمومی؛ راهنمای جامع برای ساخت اعتماد، اعتبار و ارتباط مؤثر

تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی

روابط عمومی (public relations)

روابط‌عمومی چیست و چرا برای سازمان‌ها حیاتی است؟ | تعریف و اصول روابط‌عمومی حرفه‌ای

روابط‌عمومی چیست؟ راهنمای جامع روابط‌عمومی، تعریف، انواع، نقش‌ها و استراتژی‌های موفق PR در عصر دیجیتال

روابط‌عمومی ۱۰۱ در ۲۰۲۵: راهنمای عملی برای افزایش اعتبار و تعامل برند 

معرفی رشته روابط‌عمومی – Public Relations Major

بازگشت روابط‌عمومی انسانی در عصر هوش مصنوعی؛ چرا کیفیت محتوا از کمیت مهم‌تر شده است

روابط‌عمومی؛ از تعریف و اهداف تا مهارت‌ها، اخلاق حرفه‌ای و مدیریت بحران در عصر ارتباطات دیجیتال

راهنمای جدید انجمن روابط‌عمومی آمریکا درباره اخلاق هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۵؛ آنچه متخصصان روابط‌عمومی باید بدانند