کنفرانس روابط عمومی با موضوع connect برگزار شد

در این کنفرانس که با حضور افراد سرشناس در حوزه ارتباطات برگزار شد در قسمت اول و طی پنل های گفتگو٬ مواردی چون آینده و استراتژی روابط‌عمومی و ارتباطات در هنگام بروز بحران٬ اقدامات جهت بهره‌مندی از فرصت‌های ارتباطی و آینده‌ کنشگری مصرف کنندگان بررسی شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||مترجم|شهرزاد عارفی|| هفته نامه پی آر ویک (PRweek) یکی از بزرگترین کنفرانس‌های آنلاین ارتباطات را در سیزدهم آوریل مقارن با ۲۴ فرودین برگزار کرد.


به گزارش اختصاصی شارا به نقل از پی آر ویک، در این کنفرانس که با حضور افراد سرشناس در حوزه ارتباطات برگزار شد در قسمت اول و طی پنل های گفتگو٬ مواردی چون آینده و استراتژی روابط‌عمومی و ارتباطات در هنگام بروز بحران٬ اقدامات جهت بهره‌مندی از فرصت‌های ارتباطی و آینده‌ کنشگری مصرف کنندگان بررسی شد.

 

در این کنفرانس همچنین  افراد سرشناسی از شرکت های گوگی، ادلمن و جانسون و جانسون حضور داشتند.

 

از میان موارد اشاره شده می توان به موضوع جریان صحیح اطلاعات و “بهداشت اطلاعات” نیز اشاره کرد.

 

“بهداشت اطلاعات” به این موضوع اشاره دارد که رسانه های مختلف قبل از انتشار هر خبر و مطلبی، از صحت آن اطمینان حاصل کنند در غیر این صورت با حجمه اطلاعات نادرست در دنیا مواجه خواهند شد که عواقب جبران ناپذیری بدنبال دارد.


سپس مباحث پیرامون رهبری و تعامل با پرسنل به جای مدیریت صنعتی مطرح شد و متخصصان این حوزه به بیان تجربیات و مطالعات خود در این زمینه پرداختند٬ از جمله اینکه صداقت و شفافیت سازمان در شرایط ابهام منجر به یکپارچه سازی تیم می‌شود. شفافیت جهت به اشتراک گذاری ریسک ها و موانع٬ مثبت نگری و اثرات آن در سازمان و ارتباطات سازنده جهت برطرف کردن ابهام در سازمان می باشد.


از سوی دیگر خلاقیت در زمان بحران٬ هم افزایی نیروهای پراکنده یک سازمان جهت دستیابی به اهداف تعریف شده٬ تغییر فرهنگ مصرف کنندگان در سال ۲۰۲۱٬ تغییر نگرش رهبری در سازمان از مباحث مطرح شده در این رویداد ۱۲ ساعته بود.

کنفرانس‌های آنلاین که پس از همه گیری کرونا بیش از گذشته مورد استقبال قرار گرفته بدون مرز و زمان انسان‌ها را هر سو با یکدیگر برای گفتگو و تفکر حول یک موضوع دعوت می‌کند.

 

هر چند کووید-19 خساراتی حبران ناپذیر در سلامت روان و جسم افراد در پی داشت و سبب به خطر افتادن کسب و کارها شد اما نگرش افراد را نسبت به زندگی دیجیتال تغییر داد.