شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دکتر حمید نطقی (1299-1378 هجری شمسی) چهره‌ای برجسته در تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود. او نه تنها به ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دکتر حمید نطقی، بنیان‌گذار روابط‌عمومی در ایران، روابط‌عمومی را نه یک ابزار تبلیغاتی، بلکه ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در نظریه دکتر حمید نطقی، روابط‌عمومی پدیده‌ای ایستا یا صرفاً ابزاری برای تبلیغ و ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ایران به‌عنوان کشوری با تنوع اقلیمی، زیستی و زمین‌شناسی، همواره با چالش‌های پیچیده‌ای در ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در عصر پیچیده و پرشتاب ارتباطات، بازاندیشی در جایگاه روابط‌عمومی بیش از هر زمان ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ایران به‌عنوان کشوری با تنوع اقلیمی، زیستی و زمین‌شناسی، همواره با چالش‌های پیچیده‌ای در حوزه مدیریت یکپارچه حوزه آبخیز ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در عصر پیچیده و پرشتاب ارتباطات، بازاندیشی در جایگاه روابط‌عمومی بیش از هر زمان ضروری است. دکتر حمید نطقی، ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط عمومی باید به عنوان یک ضرورت در داخل ساختار مدیریتی سازمان‌ها جایگاه خود را پیدا کند. برای دستیابی ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سیاوش میرحاجی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس طی حکمی علی دانشمند را بعنوان سرپرست برند، مسئولیت اجتماعی ‌و روابط ‌عمومی ...

بنر
بنر
بنر

فناوری و هوش مصنوعی روابط عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی با کمپین‌های ویروسی و هشتگ‌ها آغاز نشد. در واقع، قرن‌ها پیش از شبکه‌های اجتماعی، این حرفه نقشی کلیدی ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یادداشت جدید مایکروسافت نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در محیط کار دیگر یک انتخاب شخصی نیست، بلکه ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ما در عصری زندگی می‌کنیم که نقض داده‌ها امری رایج شده و اعتماد مصرف‌کنندگان به پایین‌ترین سطح خود رسیده ...

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || برای بسیاری از افرادی که ویدیوهایی را در اینترنت (تیک‌تاک یا یوتیوب) تماشا می‌کنند، «تماشای سریع» (Speed-Watching) به یک ...

آخرین مقالات روابط عمومی

رویدادهای روابط عمومی