6 نکته مهم که هر حرفه ای روابط عمومی فناوری باید رعایت کند

شش نکته زیر به شرکت فناوری شما کمک می کند تا روابط‌عمومی را بهتر مدیریت کنید:

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| شش نکته زیر به شرکت فناوری شما کمک می کند تا روابط‌عمومی را بهتر مدیریت کنید:

1. یک پیام قوی و ساده داشته باشید


2. از داستان های پرطرفدار فعلی بهره ببرید

گاهی اوقات، می توانید به موضوعات پرطرفدار فعلی بپردازید. این می تواند راهی عالی برای مرتبط کردن شرکت فناوری شما برای مخاطبان مختلف باشد. ممکن است نتوانید مرکز داستان باشید، اما همچنان می توانید از برخی مزایای روابط عمومی بهره مند شوید.

3. خبرنگاران را بشناسید

4. تخصص خود را در موضوعات مختلف ارائه دهید

یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه ارزش به روزنامه‌نگاران، ارائه تخصص خود در موضوعات مختلف است. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در زمینه فناوری آموزشی است، می توانید نظرات خود را در مورد داستان هایی در مورد وضعیت آموزش اضافه کنید.

5. تمرکز خود را بر روی مخاطب حفظ کنید

چه در حال انتشار یک بیانیه مطبوعاتی باشید یا داستانی را برای نویسنده ای ارسال کنید، همیشه باید به مخاطبان خود فکر کنید.

همچنین به این فکر کنید که آیا یک داستان به بازار هدف شما می رسد یا خیر.

6. داده ها و برخی حقایق را همراه با داستان خود ارائه دهید

در نهایت، تقریباً همیشه ایده خوبی است که برخی از حقایق سخت را در لابلای داستان خود ارائه دهید. باز هم، این موضوع مهم است، چه در حال انتشار در طبیعت باشید و چه مستقیماً برای یک روزنامه نگار. اگر کسی قرار است در مورد کسب و کار شما بنویسد، احتمالاً می خواهد که با داده هایی کار کند. هر داستانی که فقط بر اساس اطلاعات نرم و مفاهیم مبهم باشد، فروش سخت خواهد بود. هر زمان که می توانید از ادعاهای خود با داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.
بیشتر بدانید

امروز درباره استفاده از روابط عمومی برای رشد شرکت فناوری خود بیشتر بیاموزید. با استراتژی های مناسب می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.
 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران