شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– کنفرانس بین المللی تصویر از 29 تا 30 اکتبر 2014 در شهر برلین، آلمان برگزار می شود.
به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس میان رشته ای، از تمامی ژورنالی ها، اساتید مدعو، هنرمندان، دانش آموختگان، طراحان، تاریخ دانان، فلاسفه، کارگزاران برای آزمون طبیعت و عملکرد ساخت عکس و تصویر دعوت به عمل آورده است.
آخرین فرصت ارسال آثار برا کنفرانس 29 سپتامبر 2014 اعلام شده و این کنفرانس توسط انتشارات عمومی گراند برگزار می شود.
تمرکز اصلی این کنفرانس بر آثاری است که در ژورنال ها منتشر می شوند یا تصاویری که در مجموعه های مدون کتاب منتشر شده اند و تاثیر و میزان عملکرد آن در تعاملات می باشد. در این راستا، دبیرخانه کنفرانس مقالاتی را در حوزه های: معماری، هنر، علوم شناختی، ارتباطات، علوم کامپیوتر، مطالعات فرهنگی، طراحی، آموزش، مطالعات فیلم، تاریخ، زبان شناسی، مدیریت، بازاریابی، مطالعات رسانه، مطالعات موزه، عکاسی، روانشناسی، مطالعات دینی، نمادشناسی و غیره را برای این کنفرانس می پذیرد.
موضوعات کنفرانس در سه محور با تاکید بر درک تغییر از طریق عکس عبارتند از:
موضوع 1 : شکل تصویر
بررسی نوع و شکل تصویر به عنوان یک رسانه.
• دستور زبان بصری
• تصویر به متن
• تصویر به عنوان هنر
• تصویر فنی
• علم شناختی از ادراک
• تجسم
• تکنولوژی و تکنیک ها
• چندبعدی : تصویر در رابطه با زبان ، فضا، حرکت و جسم
• تصاویر متحرک: سینما، تلویزیون، ویدئو، انیمیشن
• شیوه های هنرهای تجسمی
• عکاسی
• تصویر متحرک
• جنبه از نقطه نظر چشم انداز، چشم انداز، علاقه
• ضبط تصویر دیجیتال و دستکاری
• آرشیو عکس
• کشف تصویر : پایگاه داده ها، رسانه های اجتماعی، برچسب گذاری، طبقه بندی
نمونه کلید واژه ها: تصویرسازی، متن ، فناوری، ادراک ، فناوری، چندبعدی، هنر، عکاسی، فیلم، ویدئو، انیمیشن، تصویر و بایگانی، اکتشاف، نوآوری تصویر
موضوع 2 : کار تصویری
بررسی فرآیندهای ساخت تصویر و فضاهای نمایش تصویر.
• رسانه های جمعی
• رسانه های دیجیتال و اجتماعی «جدید»
• سینما، سنتی و جدید
• تلویزیون های سنتی و جدید
• تصویر در اینترنت
• شرکت در کسب و کار تصویر
• فروش تصویر
• هنرمند آماتور و یا عکاس
• نام تجاری، آرم و تبلیغات
• هنرمند یا تصویر ساز به عنوان حرفه ای
• گالری های تجاری و نمایندگی های هنر
• کتابخانه های تصویر
نمونه کلید واژه ها: رسانه ها، سینما، تلویزیون، اینترنت، تصویربرداری تجاری، تصویربرداری حرفه ای، تصویر برداری آماتور، نام تجاری، کتابخانه تصویر
موضوع 3 :تصویر در جامعه
بررسی اثرات اجتماعی تصویر.
• هنر و جوامع تصویر
• گالری ها و موزه تصویر
• تصویر در رسانه و ارتباطات
• تصویر در معماری
• تصویر در تبلیغات
• تصویر به عنوان مصنوع تجارت
• اطلاعات تصویر به صورت
• تصویر تبلیغات
• تصاویر در امنیت و نظارت
• نقش بیننده
• آموزش نمایندگی در تصاویر
• تصاویر در خدمت آموزش
• خواندن و تفسیر تصاویر
• •گذشته، حال و آینده از تصویر
نمونه کلید واژه ها: هنر، جوامع، گالری، موزه ها، رسانه ها، ارتباطات، اطلاعات، معماری، تبلیغات، تبلیغات، دوربین مداربسته، بینندگان، آموزش و پرورش، تفسیر.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس مراجعه کنید:
http://ontheimage.com/
|
نظر بدهید