
	شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر سید مالک حسینی اظهار داشت: روابط عمومی اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر و  بنیادی ترین دانش برای پیشرفت نهادها، سازمان ها و وزارتخانه های دولتی می باشد.
	مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: به همین دلیل نقش روابط عمومی ها به عنوان برنامهریزان فرهنگی و ارتباطی جامعه،  در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در راستای بانکداری اسلامی، بسیار مهم است.
	رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: این اداره برای فرهنگ سازی محورهای اقتصاد در عرصه های پولی کشور میتواند با برقراری ارتباط دو سویه و اطلاع رسانی صحیح و بهموقع نقش مؤثری را ایفا نماید.
	وی تصریح کرد: خوشبختانه اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران تحت حمایت های جنابعالی تعاملات و دستاوردهای مناسبی را در حوزه ارتباطات و جذب مشتریان جدید ایجاد نموده است.
	مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: برنامه ریزی به منظور برقراری ارتباطات موثر، بهترین راه برای نفوذ واقعی بر مشتریان می باشد که میتواند به تحقق اهداف درونی و بیرونی سازمان منجر شود.
	دولتی تاکید کرد: در سالیان اخیر بسیاری از بانکها موضوع روابط عمومی و گسترش ارتباطات را به عنوان عاملی کلیدی در شکلدهی به اعتبار و خلق نگرشی مطلوب در میان مشتریان بانکی دانسته اند.
	شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل دفتر کار مدیرعامل برگزار شد، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور یافت.
منبع: بنکر
| 
 | ||||
 
					 
			 
							

 
							 
							
نظر بدهید